Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 753 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wanda / 2018-12-17 19:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Dla mnie to powinniscie zniknac z tego swiata.mialam tyle klopotow i kosztow,gdyz zescie 12 godzin przed odlotem-odwoali lot T1PL9D z 22 lipca 2018,o ktorym sie dowiedzialam o 4.00 rano,jak znalazlam sie na lotnisku W-Wa-Modlin,ale kogo to obchodzi a o odszkodowaniu to nie ma co myslec,macie wszystko gdzies jak taksowki,trzeba paragon ale trzy razy jak wzielam taksowke,zaden taksowkarz mi ich nie dal a zaplacilam 800zl.Zapomnialam powiedziec ze mieszkam we Francji i naprawde mialam okropne problemy,do tego ze mna byl kuzyn 15 letni lot MRNV6S z 22 lipca 2018 i ja 68 lat,jego rodzice pojechali na urlop a on nie wzial swoich kluczy,wiec szukaj rodziny co cie przyjmie i potem szukaj odlotu-moj maz ciezko chory w szpitalu,znalezlismy sie 4dni pozniej w Londynie-Stansted od 14.00 dO 10.OO rano nastepnego dnia,bez spania,wody,pieniedzy i jezyka na dworze lotniska-nastepnie lot do Nimes i tu draka,zadnego autobusu,ludzie nieznani zawiezli nas do Nimes z Nimes do Montpellier potem tramwaj i autobus do Ganges-gdzie mieszkam,myslalam ze ducha wyzione i moj kuzyn 15 letni-normalnie padl.I co mam sie cieszyc z Rayanair-niech Was cholera wezmie.Wanda Goure
    ZaletyZadnych
    WadyNiech Was cholera wezmie
  • ~wk / 2021-06-02 17:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Pisza,że można bezpłatnie zmienić termin lotu. chciałem przesunąć o 14 dni.Nie znalazłem możliwości napisania maila. Po ponad godzinnym czekaniu na chacie dowiedziałem się, że ich tajne wewnętrzne przepisy przewidują tylko przesunięcie o 1 dzień. Po prosu kłamcy, oszuści, kontakt utrudniony.
    ZaletyNie znam
    WadyKłamcy. Trudny kontakt, brak komunikacji mailowej
  • ~Zażenowana / 2015-11-06 07:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenujący poziom obsługi, zero informacji i zero alternatyw w sytuacji odwołania lotu. Lot do Aten początkowo przekierowany z Modlina na Okęcie, po wygonieniu ludzi na dwór w zimnie musieliśmy czekać na autobus do Warszawy, który ostatecznie nas tam nie zabrał bo lot został ( nie wiadomo dlaczego) odwołany!zostaliśmy zostawieni sami sobie, bez informacji, bez transportu do chociażby Warszawy w środku nocy i bez żadnej alternatywy. Przebukowanie lotu?oczywiście, ale tylko w 1 stronę!!!żenada, żeby w XXI w tak traktować pasażerów. zawiodłam się i będę mijała te linie szerokim łukiem
    Zaletybrak
    Wadymasa
  • ~Zniesmaczona / 2019-04-01 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    PTO BYL MOJ DRUGI I OSTATNI LOT liniami Ryanair!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wykupiła pierwszeństwo wejscia na pokład.
    Niestety kolejka ta była dłuższa niż normalna.
    Kiedy dotarłam do mało uprzejme pani aby okazać bilet myślałam, że juz pójdzie gładko.
    Myliłam się,po przejściu przez bramki okazało się , że lot jest opóźniony.
    Trzymali nas w jakimś holu bez żadnej informacji co się dzieje.
    Po wejściu do samolotu nadal nie otrzymaliśmy żadnych informacji.SKANDAL I KPINA



    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~A / 2022-10-30 15:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Chciwa firma. Dobrze się zastanówcie nad zakupem tzw.tanich biletów. Tam nic nie jest tanie. To tylko złudzenie żadnego pozytywnego podejścia do klienta. BUBUBU.
  • ~Aga / 2021-01-08 20:13
    Ocena: 1.75 / 5
    To co wyprawią z lotami to jakaś kpina. Odwołują lot powrotny - proponowaliśmy z 10 różnych zmian - żadna niedostępne według obsługi na krakowskim lotnisku, chociaż na stronie online była możliwość zakupu biletów. Wkońcu zdecydowaliśmy się na zwrot kosztów, ale obsługa wpisała zwrot tylko za lot powrotny a za pierwszy lot pieniądze przepadły. Żenujący poziom obsługi - lotnisko Balice dnia 7 stycznia 2021 roku godziny popołudniowe.
  • ~Alex / 2022-05-10 18:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalna firma. Wszystko ci obiecają dopóki nie zapłacisz. Odwołali mój lot 18 lutego 2022 i do dzisiaj walczę z debilami o zwrot pieniędzy. Również za lot powrotny z 20.02.2022.
    Formularze zwrotu (tak - są dwa) nie działają. Są przez nich świadomie blokowane. Na skargi odpowiadają po 3 tygodniach - podsyłając kolejne linki do nie działających formularzy. Wszystko właściwie wypełnione - i pojawia się komunikat, że nie było takiego lotu!
    Banda złodziei i oszustów!
    WadyŚwiadome oszukiwanie klientów.
  • ~Andre / 2022-06-03 15:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupując bilety razem nie myśl ze będziesz siedział koło osoby z która podróżujesz. Uwaga przestrzegam przed wykupieniem miejsc. Wykupując zgadzasz się na brak zwrotu jeżeli ci zmienia miejsca przy odprawie. A ze można im naskoczyć to masz pewne ze ci zmienia i tak będziesz siedział osobno. Jeżeli z dzieckiem to maja obowiązek posadzić razem. Późniejsza korespondencja nie na sensu i tak cię maja w głębokiej d…. Typowe oszustwo na które się sam zgadzasz . A żeby było śmiesznie to powodem najczęściej używanym przez pracowników przy zmianie jest wyjaśnienie ze zamieniono samolot. Dla pasażera iinfo mało istotne bo i tak siedzeń w samolocie nie wymieniono a przeważnie startuje pusty . Info dla debili a później chyba maja niezły ubaw. Ogólnie w porównaniu do konkurencji bardzo słabo brudno i mało sympatycznie. Tanio tez nie jest jak się ogólnie uważa chyba ze jakiś strzał do Londynu w terminie w którym mało kto lata :) Sam się śmieje z siebie ze dałem się tak zrobić .
    ZaletyBrak
    WadyManipulowanie przy biletach i cenach . Brak zwrotów za wykupione usługi które nie zostały zrealizowane z winy ryaner
  • ~Andrzej / 2018-09-01 20:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Opłata za miejsce to naciągane. Lot z Katowic do Londynu, zimno było nie tylko mi i dziecku. Inni pasażerowie też mówili, że zimno. A z Londynu Stansted lodowanie jakiego jeszcze nie miałem, uszy tak bolały, że aż pulsowało. Dziecko pyta się co się dzieje, kobieta łapie się za uszy, a ja nie słyszę co mówi obsługa i na koniec to brak języka polskiego przez obsługę. Uszy zatkane drugi dzień.
    ZaletyJedynie to cena biletu jest przyzwoita
    WadyNiezadowolenie klienta
  • ~Angela / 2023-11-21 17:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Koleżanka wystawiła opinie wyżej a ja chciałbym tylko dopisać ze bardzo serdecznie pozdrawiamy panią Anie której pracownicy grzecznie obrabiali dupe ????
  • ~Anna / 2023-10-03 18:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie wiwm jak linie lotnicze na takim poziomie mogą być dopuszczone do przewozu pasażerów. Są przecież jakies statystyki prowadzone. Od soboty do dzisiaj ( wtorek) miałam zarezerwowane 4 loty ta linia I dwa razy problem. Opóznienia bez jakiegokolwiek wytłumaczenia. Zrobiony boarding, pasażerowie zapieci w pasy 5 minutes przed startem I informcja ze ten samolot poleci jednak gdzies I dzieje I musimy opuścić pokład. Potem chaos I bez jakiejkolwiek informacj kolejne 2 godzny...
    W koncu polecielusmy brudnym samolotem, w którymśmiwci leżały doslowniw wszedzie. Butelki,resztki jedzenia...
    Teraz wlasnie kolejny raz koc?uje na lotnisku.
    Naprawde ro najgorsze linie lotnicze!
  • ~Anna / 2023-10-03 18:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie wiwm jak linie lotnicze na takim poziomie mogą być dopuszczone do przewozu pasażerów. Są przecież jakies statystyki prowadzone. Od soboty do dzisiaj ( wtorek) miałam zarezerwowane 4 loty ta linia I dwa razy problem. Opóznienia bez jakiegokolwiek wytłumaczenia. Zrobiony boarding, pasażerowie zapieci w pasy 5 minutes przed startem I informcja ze ten samolot poleci jednak gdzies I dzieje I musimy opuścić pokład. Potem chaos I bez jakiejkolwiek informacj kolejne 2 godzny...
    W koncu polecielusmy brudnym samolotem, w którymśmiwci leżały doslowniw wszedzie. Butelki,resztki jedzenia...
    Teraz wlasnie kolejny raz koc?uje na lotnisku.
    Naprawde ro najgorsze linie lotnicze!
  • ~B66er / 2019-02-27 22:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Jakość obsługi jest na najniższym poziomie, dokonywanie rezerwacji oraz odprawy strasznie zagmatwane, błędy w cenach przez co naciągają ludzi. Jeden wielki burdel
  • ~befo / 2018-05-07 21:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie odradzam -został uszkodzony bagaż a linia odmówiła jakiejkolwiek rekompensaty w uzasadnieniu pisząc ze nie przejmuje odpowiedzialności jeżeli bagaż był cięższy niż dopuszczalny (jak widać standardowa formatka bo ważył 14 kg a dopuszczalne jest 20kg!!!). Na pokładzie oszukuje sie klienta nie wydając reszty-"pozdrowienia" dla Pana z obsługi na trasie Poznań-Kos, jak widać tak tez można dodatkowo zarobić...
    Zaletybrak
    Wadyopoźnienia
  • ~Charlie / 2021-02-01 19:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Przebookowali mi lot tak, że zamiast na weekend miałem przylecieć na 40 minut. Po rezygnacji oczywiście nie oddali pieniędzy. Brak kontaktu z żywym człowiekiem, kiedy próbuję zrobić coś na stronie w sprawie refundacji wyświetla się error.
  • ~Damian / 2023-10-01 09:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Sytuacja miała miejsce w Wenecji w drodze powrotnej z urlopu. Spółka nie zapewniła nam odpowiedniej opieki i zakwaterowania w kiedy to po 1h opóźnienia nagle odwołano lot. Wskazano nam hotel San Marco (daleko oddalony) jako zakwaterowanie zastępcze, po czym autobus który miał nas przetransportować do tego hotelu nie przyjechał co zmusiło nas do spędzenia nocy na lotnisku na podłodze. Załoga wydawała się w ogóle nie przejęta nasza sytuacja, a w podobnym położeniu były inne osoby obecne na przystanku. Ponieśliśmy duże koszta aby dostać się naszego miejsca docelowego, nie wspominając już o straconym czasie i zmarnowanym urlopie wypoczynkowym):
    -kolejny bilet autobusowy który z powrotem zabrał nas do Mestre,
    -bilet na pociąg na który nie zdążyliśmy przez odwołany lot,
    -podczas naszej nieobecności w mieszkaniu nasze zwierzęta zmarły z powodu braku pożywienia i wody (w jaki sposób mamy oszacować ich wartość?)
    Przez opóźnienie i brak zorganizowania przewoźnika nasz pobyt przedłużył się o 13h. Zastępczy lot nie został zorganizowany.
    Odszkodowanie przysługuje głównie w sytuacjach, kiedy przewoźnik źle zaplanował siatkę połączeń zastępczych co w tym przypadku miało miejsce. Nie ubiegaliśmy się o odszkodowanie z powodu tzw. "Force Majeure", bo wniosek by zapewne odrzucili.
    ZaletyCena
    WadyReszta
  • ~Dante / 2022-02-17 10:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Strasznie gorąco w kabinach, samolot przepełniony podczas 1h lotu 35min było zajęte sprzedażą produktów typu perfumy, zdrapki, przekąski. Brak możliwości płacenia gotówką tylko karta, nic nie szkodziło by obsługa bez rękawiczek dotykała plastikowych kubków i jedzenia. Niby covid, ... ale jednak są inne zasady bo na wysokości przelotowej nikt nie zaraża.
    ZaletyŚrednia cena lotów
    WadyBrak przestrzegania zasad higieny
    Cały czas podczas lotu wciskanie produktów
    Brak ergonomii siedzeń, czekam jak tylko wprowadzą miejsca stojące
    Wszędzie są ukryte koszty
  • ~Dzesika / 2024-05-18 23:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa podczas odprawy w Agadirze dramatyczna, nadąsany pracownik robi problemy każdemu kto nie posiada wydrukowanej kart pokładowej w 21 wieku. Tłum ludzi czeka godzinę w kolejce a dwóch małorozgarniętych karze wpychać wszystkie bagaże w swoje chlewokosze w które jak już wsadzisz to nie wyjmiesz.
    ZaletyHurra. Zostałem wpuszczony do samolotu.
  • ~Edi / 2018-08-20 11:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Nigdy tak źle mi się nie podróżowało. Pierwszy raz z Ryanair i na każdym etapie podrózy działają fatalnie:
    1. dopiero 3 termin lotu doszedł do skutku, pierwsze dwa odwołane lub przełożone
    2. wcześniej wykupiony transport bagażu 'wyexpirował" (??) i na szybko, w nerwach wykupowaliśmy go ponownie już na lotnisku
    3. w drodze powrotne okazało się ze bagaż jest opłacony w 1 stronę (!), o czym obsługa Ryanair wczesniej nie poinformowała, wiec te same nerwy i stanie w kolejce do okienka lotniskowego
    4. odprawic się i wydrukowac bilety mozna na dwa dni przed startem, wiec bez dostepu do drukarki na wakacjach jestescie w czarnej d*
    5. wydrukowane przez nas karty pokłądowe nie działały z czytnikiem na lotnisku - kolejna wizyta (trzcia!) w okienku Ryanaira
    6. mimo duzego opoznienia w starcie i oczekiwania na miejscach nie dostalismy nawet szklanki wody
    7. rozumiem, że nie wykupiliśmy miejsc ale czy sadzanie dzieci 35 rzędów za rodzicami jest na pewno bezpieczne???
    8. przy wejsciu zabieraja wszystkie walizki podreczne (!) więc z zaskoczenia zostalismy bez wody i kanapek

    A wszystko to byście wykupili dodatkowe usługi, które pozwola zabrać bagaż, dostać karty pokladowe na maila lub smsa, siedziec razem z rodziną. Nie korzystajcie wtedy z tego badziewia, lećcie regularnymi lotami. Za brak nerwow tez warto zaplacic.
    Zaletyhahahahaha
    Wadyjedna wielka wada
  • ~Franek / 2018-07-20 01:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa w jasiace jest zła szczególnie młode kobiety są bezczelne wszystko im wolno przy oddaniu bagażu bardzo nie miłe

    ZaletyParking
    WadyNie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 753
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 396
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130