Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paulina / 2023-07-02 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Szkoda, że w Polsce jest tak dużo lotów tą beznadziejną firmą i że człowiek jest czasami zmuszony tym czymś lecieć. Polityka firmy to dno dna, usługi kiepsko świadczone, wieczne opóźnienia i problemy na lotnisku z pierdołami. A jeśli chodzi o zwrot jakichkolwiek kosztów, to można zapomnieć. Firemka śmiechu warta :)
  • ~Piort / 2020-01-17 20:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Kto może niech omija tę linię. Słowu chciwość nadali nowy niespotykany wymiar. Moja rada jeśli trochę się szanujesz,nie musisz dziadowac,NIE KORZYSTAJ Z ICH USŁUG.
    ZaletyCzasem można znaleźć dobre ceny
    WadyOplaty za nawet najbardziej minimalne przekroczenie rozmiarów bagażu,bardzo nieuprzejma obsługa, czasem wręcz chamskie zachowanie.
  • ~Qqu / 2019-07-11 21:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie dość, że ryanair oszukuje klientów naciagajac na podręczny bagaż.. To nadal są problemy z miejscem na walizkę i jeżeli nie wejdziesz w pierwszej kolejności, to nie możesz liczyć na to, że schowasz swój bagaż w pobliżu.. Obsługa samolotu stara się tylko wciskać ludziom przekąski i inne bzdety, zamiast zadbać o to, aby wszystko było na swoim miejscu. Żenada. W innych liniach lotniczych widać większe zaangażowanie pracowników. Rynaiar - jaka linia taka obsługa
    WadyOrganizacja, obsługa
  • ~Rajnartopipa / 2022-04-15 11:02
    Ocena: 2.00 / 5
    To qr.w.y i złodzieje ie je

    Wynocha z polski.

    Oszukaliscie mnie.
    ZaletyTanio
    WadyNaciągacze
  • ~Rewq / 2019-03-10 21:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość obsługi adekwatna do ceny, choć ta czasem również pozostawia wiele do życzenia. Brak jasnej komunikacji. Lot miał być opóźniony o 30 minut, a jest już o 40 minut. Personel pokładowy mało profesjonalny, mało uśmiechnięty, jakby był tu za karę.
    WadyPersonel
  • ~ROCKY / 2020-08-04 18:03
    Ocena: 2.00 / 5
    czy ktoś dodzwonił sie ???????
    czekam od 1 czerwca na zwrot kasy z odwołanego lotu , 1 czerwca poinformowano mnie za zaraz wypłacą, po tygodniu dostałam info ze 8 tygodni - JUZ MINĘŁO !!!!!!
    KONTAKTU BRAK
  • ~roman / 2018-07-03 23:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Tandetny marketing, spamowanie dodatkowe opłaty...
  • ~Rozczarowani kolejny raz / 2022-01-11 20:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny lot Ryanair, ale na pewno ostatni, jednogłośnie dziś to przyznaliśmy z mężem.
    Kolejny bo względnie tani, ostatni bo znów opóźnienia. .pierwsze opóźnienie podczas wylotu z gdańska o 1h czasu, o czym dowiedzieliśmy się dopiero stojąc już przy odprawie do wejścia do samolotu. Ok 30 minut opóźnienia w drodze powrotnej...
    Obsługa średnio uprzejmą. Chcieliśmy kupić przekąski za gotówkę, pan odmówił, płatność tylko kartą bo pandemia.... kasy nie weźmie do ręki bo pandemia bo ostrożność, ale produkt wyda jak zapłacisz kartą, produkt czyli np chipsy, które dotykało już z kilka osób obsługi. Gdzie tu logika. Jak robicie ograniczenia to logicznie chociaż.
    Siedzenia kleiły się do rąk. Nie chcę myśleć kiedy ostatni raz ktokolwiek porządnie umył "stoliki" w siedzeniach nie wspomnę o jakiejś dezynfekcji bo przecież pandemia...
    ZaletyBrak
    WadyW opinii
  • ~Sandra / 2023-03-14 17:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Pani na lotnisku z Krakowa do Dublina 14.03.2023 godzina 17:35
    Krótkie czarne włosy masakra poprostu,takiej wredoty i bezczelności nie spotkałam już od lat. I jeszcze bezczelnie ci się śmieje w twarz że ona może bo pana Boga za nogi złapała że jest na takim stanowisku. Żałosne poprostu nie szczęśliwe babsko.
    WadyObsługa przy odprawie
  • ~Slawomy / 2020-01-10 19:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Latałem waszymi linjami stwierdzam że wolę Wizzair dlatego że obsługa nie bardzo pozatym drogo i mało wygodnie do wizerra poruwnywalnie
  • ~Sylwia / 2015-01-12 17:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Ryanair to jeden wielki syf. Kupiłam córce bilet na lot z Gdańska do Dublina ale jak przyszło do zrobienia odprawy online to okazało się że córka nie poleci bo córka nie ma 16 lat. Jeżeli chodzi o zwrot pieniędzy za bilet to nie ma takiej opcji. Jedyny telefon kontaktowy do Ryanaira w Polsce jest płatny za 8 minut słuchania muzyczki prawie 20 zł. Skandal.
    Zaletybrak
    Wadytanie okradanie w butelkę nabijanie
  • ~toja / 2020-01-21 07:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Tu nie chodzi o miłą obsługę czy wygodne latanie. To chodzi o być albo nie być. Loty do Marsylii, Oslo oraz Katanii zostały niestety odwołane z powodu przekroczenia przez nasze załogi dozwolonych godzin lotu - wyjaśnia Onetowi Olga Pawlonka dyrektor sprzedaży i marketingu Ryanaira w Europie środkowo-wschodniej i na Bałkanach
    Zaletyjak tak dalej będzie to linia przestanie istnieć
    Wadykrótkowzroczność właściciela
  • ~Tomasz / 2021-12-26 20:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Zachowanie obsługi na lotnisku żenujące. Brak jakiejkolwiek pomocy. Brak wiadomości przed odlotem i brak empatii do człowieka. Chaos jaki był dziś 26.12.2021 na lotnisku w Modlinie spowodował że bardzo dużo podróżujących nie zdażyło na swoje samoloty. Byli zmuszeni do poniesienie dodatkowych kosztów i zakupu nowych biletów. A to wszystko przez brak dobrej organizacji przy testach. Ludzie czekali po 4h na mrozie. A tym którym się udało zamknięto bramki i pomimo próśb kapitan nie zgodził się nikogo więcej wpuścić na pokład samolotu.
    Mamy przecież Święta. A ludzie teraz utknęli na lotnisku.
    ZaletyNa tą chwile brak
    WadyAż za dużo
  • ~Wanda / 2018-12-17 19:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Dla mnie to powinniscie zniknac z tego swiata.mialam tyle klopotow i kosztow,gdyz zescie 12 godzin przed odlotem-odwoali lot T1PL9D z 22 lipca 2018,o ktorym sie dowiedzialam o 4.00 rano,jak znalazlam sie na lotnisku W-Wa-Modlin,ale kogo to obchodzi a o odszkodowaniu to nie ma co myslec,macie wszystko gdzies jak taksowki,trzeba paragon ale trzy razy jak wzielam taksowke,zaden taksowkarz mi ich nie dal a zaplacilam 800zl.Zapomnialam powiedziec ze mieszkam we Francji i naprawde mialam okropne problemy,do tego ze mna byl kuzyn 15 letni lot MRNV6S z 22 lipca 2018 i ja 68 lat,jego rodzice pojechali na urlop a on nie wzial swoich kluczy,wiec szukaj rodziny co cie przyjmie i potem szukaj odlotu-moj maz ciezko chory w szpitalu,znalezlismy sie 4dni pozniej w Londynie-Stansted od 14.00 dO 10.OO rano nastepnego dnia,bez spania,wody,pieniedzy i jezyka na dworze lotniska-nastepnie lot do Nimes i tu draka,zadnego autobusu,ludzie nieznani zawiezli nas do Nimes z Nimes do Montpellier potem tramwaj i autobus do Ganges-gdzie mieszkam,myslalam ze ducha wyzione i moj kuzyn 15 letni-normalnie padl.I co mam sie cieszyc z Rayanair-niech Was cholera wezmie.Wanda Goure
    ZaletyZadnych
    WadyNiech Was cholera wezmie
  • ~wk / 2021-06-02 17:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Pisza,że można bezpłatnie zmienić termin lotu. chciałem przesunąć o 14 dni.Nie znalazłem możliwości napisania maila. Po ponad godzinnym czekaniu na chacie dowiedziałem się, że ich tajne wewnętrzne przepisy przewidują tylko przesunięcie o 1 dzień. Po prosu kłamcy, oszuści, kontakt utrudniony.
    ZaletyNie znam
    WadyKłamcy. Trudny kontakt, brak komunikacji mailowej
  • ~Zażenowana / 2015-11-06 07:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenujący poziom obsługi, zero informacji i zero alternatyw w sytuacji odwołania lotu. Lot do Aten początkowo przekierowany z Modlina na Okęcie, po wygonieniu ludzi na dwór w zimnie musieliśmy czekać na autobus do Warszawy, który ostatecznie nas tam nie zabrał bo lot został ( nie wiadomo dlaczego) odwołany!zostaliśmy zostawieni sami sobie, bez informacji, bez transportu do chociażby Warszawy w środku nocy i bez żadnej alternatywy. Przebukowanie lotu?oczywiście, ale tylko w 1 stronę!!!żenada, żeby w XXI w tak traktować pasażerów. zawiodłam się i będę mijała te linie szerokim łukiem
    Zaletybrak
    Wadymasa
  • ~Zniesmaczona / 2019-04-01 13:54
    Ocena: 2.00 / 5
    PTO BYL MOJ DRUGI I OSTATNI LOT liniami Ryanair!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wykupiła pierwszeństwo wejscia na pokład.
    Niestety kolejka ta była dłuższa niż normalna.
    Kiedy dotarłam do mało uprzejme pani aby okazać bilet myślałam, że juz pójdzie gładko.
    Myliłam się,po przejściu przez bramki okazało się , że lot jest opóźniony.
    Trzymali nas w jakimś holu bez żadnej informacji co się dzieje.
    Po wejściu do samolotu nadal nie otrzymaliśmy żadnych informacji.SKANDAL I KPINA



    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~A / 2022-10-30 15:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Chciwa firma. Dobrze się zastanówcie nad zakupem tzw.tanich biletów. Tam nic nie jest tanie. To tylko złudzenie żadnego pozytywnego podejścia do klienta. BUBUBU.
  • ~Aga / 2021-01-08 20:13
    Ocena: 1.75 / 5
    To co wyprawią z lotami to jakaś kpina. Odwołują lot powrotny - proponowaliśmy z 10 różnych zmian - żadna niedostępne według obsługi na krakowskim lotnisku, chociaż na stronie online była możliwość zakupu biletów. Wkońcu zdecydowaliśmy się na zwrot kosztów, ale obsługa wpisała zwrot tylko za lot powrotny a za pierwszy lot pieniądze przepadły. Żenujący poziom obsługi - lotnisko Balice dnia 7 stycznia 2021 roku godziny popołudniowe.
  • ~Alex / 2022-05-10 18:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalna firma. Wszystko ci obiecają dopóki nie zapłacisz. Odwołali mój lot 18 lutego 2022 i do dzisiaj walczę z debilami o zwrot pieniędzy. Również za lot powrotny z 20.02.2022.
    Formularze zwrotu (tak - są dwa) nie działają. Są przez nich świadomie blokowane. Na skargi odpowiadają po 3 tygodniach - podsyłając kolejne linki do nie działających formularzy. Wszystko właściwie wypełnione - i pojawia się komunikat, że nie było takiego lotu!
    Banda złodziei i oszustów!
    WadyŚwiadome oszukiwanie klientów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960