Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 753 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MarcinT / 2018-02-26 18:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeżeli chodzi o linię ogólnie to po prostu tanią linia... I nie można mieć generalnie zastrzeżeń.

    Problemy zaczynają się gdy coś pójdzie nie tak ... np. Nie zostanie się wpuszczonym na pokład (z jakiegoś dziwnego powodu) lub coś stanie się z lotem (odwołany, opóźniony)

    Obsługa klienta w języku polskim to śmiech ... można powiedzieć, że w zasadzie nie istnieje. Wydaje mi się, że pracują tam ludzie którzy zachowują się jak bezmózdzy idioci po to, żeby człowiekowi odechciało się jakiegokolwiek kontaktowania z nimi. Pomijając fakt, że z zagranicy nie da się w ogóle zadzwonić na Polską infolinię to osoby obsługujące czat same przyznają że w zasadzie to nie wiedzą nic i nie mogą w żaden sposób pomóc.
    O tym, że po spóźnieniu na lot (z winy lotniska, co było udokumentowane) mogłem polecieć najbliższym lotem pod warunkiem zakupu biletu w ciągu godziny z ew. dopłatą za różnicę ceny w biletach zostałem poinformowany po 3 dniach od feralnego lotu. Czyli mniej-więcej wygląda to tak: w takiej sytuacji może Pan w ciągu godziny od odlotu samolotu przebookować bilet na najbliższy lot - szkoda tylko że dowiaduje się o tym 3 dni po odlocie, bo tyle zajmuje odpisanie na jeden z moich e-maili.
    Á-propos e-maili ... zawsze myślałem,że ktoś odpowiedzialny za kontakt z klientem powinien sprawnie posługiwać się językiem polskim ... odpowiedzi na moje zapytania były podpisywane w jakiejś dziwnej nie znanej mi wersji języka polskiego... kompletny brak ładu i składu, pomijając już fakt, że w żadnym mailu nie podniesiono się do tego co pisałem ... po prostu odpisywano mi jakiś stek bzdur, w ogóle nie związany z tym co pisałem. Odniosłem wrażenie że Pan Paweł M. Który odpisywał na moje maile nie tylko nie potrafi po Polsku pisać, ale też nie umie czytać.
    W przypadku kiedy klient utknął za granicą, i na wszelkie możliwe sposoby próbuje skontaktować się z COK, to wypadało by chociażby niezwłocznie powiedzieć mu: Przepraszamy ale nie możemy dla Pana nic zrobić....
    Generalnie nie polecam ... lepiej dopłacić i w razie czego mieć przynajmniej możliwość skontaktowania się z linią lotniczą z prawdziwego zdarzenia którą podchodzi do klienta tak jak powinno się to robić.
    ZaletySama kwestia lotów bez zarzutów (jak na tanią linię lotniczą)
    Wadyobsługa klienta jest katastrofalna o ile w ogóle można powiedzieć, że istnieje
  • ~Mariusz / 2020-03-15 20:57
    Ocena: 2.00 / 5
    W piątek dostałem informacje z Raianera, iż mogę bezpłatnie przebukować bilet w związku z zagrożeniem epimediologicznym. Na pierwszy rzut ok, wspaniałomyślność przewoźnika. Następnie sprawdziłem ceny biletów w tym roku, od maja począwszy i tu skończyła się moja radość. Ceny nawet w odległych i mało atrakcyjnych terminach są z kosmosu. Jesteśmy 6 osobową rodziną i biorąc pod uwagę, że mamy dopłacić różnicę, która jest kilkakrotnie wyższa niż cena jaką zapłaciłem za bilety, po prostu dziękuję. I o to cała wspaniałomyślność przewoźnika . Pozdrawiam.
  • ~Mariusz / 2020-08-06 10:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma nie liczy się z klientem. Po wprowadzeniu kwarantanny Ryanair nie zawiesił lotów, wiedząc, że cześć pasażerów nie poleci (koszt testu jest wyższy od biletu).
    Zaletycena
    Wadymały bagaż podręczny
    trudny kontakt
    przedmiotowe traktowanie klienta
  • ~MJ / 2022-11-16 11:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Ryanair zagubił nam spacerówkę wartą dużo pieniędzy, miesiąc czasu byliśmy na urlopie i musieliśmy zakupić na miejscu nową. Ryanair nie odpowiadał na reklamacje, przekroczył czas odpowiedzi, musiałem sam dzwonić, dopytywać. A kiedy po wielu miesiącach w końcu uznali reklamacje, kazali podać numer konta do przelewu pieniędzy, to po dwóch dniach przypomniało im się, że jest jeszcze tak zwana Konwencja Montrealska, dzięki której nie zapłacą bo wózek/spacerówka miała już trzy lata. Dodam, że była na gwarancji i gdybym chciał ją sprzedać to jako używaną sprzedałbym ją za 800zl.
    Odwoływałem się, dostałem maila od pani z Ryanair, że dla niej sprawa zamknięta i kończy temat.
    Napisałem do Irlandii, ale oczywiście zero odpowiedzi.

    Moim zdaniem, Ryanair jest zerem jako linia lotnicza w porównaniu z profesjonalnym podejściem i uznaniem swojej winny w porównaniu z innymi liniami.

    Tanie linie, to wg mnie mało profesjonalny personel, brud i syf w samolotach, i oszukiwanie swoich klientów.

    ZaletyBrak
    WadyBrud
    Fatalna obsługa
    Odrzucanie reklamacji
    Nie akceptowanie reklamacji, mimo że wina jest ewidentnie po stronie linie
    Brak profesjonalizmu
    Zero w porównaniu do innych linii lotniczych
  • ~nick / 2023-07-13 20:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie będę się dużo rozpisywać ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ZaletyNie wiem
    WadyJakość obsługi
    Wygoda
  • ~Pasażer / 2021-09-23 17:18
    Ocena: 2.00 / 5
    UWAGA na płatności na stronie Ryanair. Oto mój przypadek:
    W trakcie bukowania biletów cena prezentowana była w 2 walutach: PLN i USD. Do końca kontrolowałam sumę za bilety (mam nawet zdjęcie z monitora).

    Na maila przychodzi potwierdzenie rezerwacji z następującym tekstem:

    Łącznie zapłacono za pomocą MasterCard ....tu moja kwota w PLN
    Suma płatności w walucie posiadacza karty ... tu moja kwota w USD
    Kurs wymiany 0.26980 USD
    Całkowita opłata za przeliczenie waluty jest 6 % wyższa od ostatniego dostępnego kursu referencyjnego EBC (euro).

    Niby wszystko się zgadza z tym co widziałam we wcześniejszym kroku, ale niepokoi mnie to 6%. Wchodzę na konto i patrzę, że ściągnięto mi z konta więcej niż kwoty które widziałam na ekranie. To jest czyste OSZUSTWO.
  • ~pasażer96 / 2021-12-10 16:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy ponownie nie skorzystam z usług tej linii lotniczej. Zakupiliśmy bilety w obie strony do Wiednia za 76 zł od osoby. Niestety w międzyczasie Austria nałożyła na cały kraj lockdown, która zakazuje opuszczania domu czy hotelu. W związku z tym chciałem wymienić lot na inny, otrzymać kupon lub otrzymać zwrot pieniędzy. Okazało się, że o zwrocie nie mam w ogóle co marzyć, bo usługi Ryanaira są bezzwrotne. Jest możliwość zmiany loty, za kwotę 216 zł za każdy lot od osoby + różnicę ceny w bilecie. Czyli mając bilet w obie strony za 76 zł, musiałbym jeszcze dopłacić ok. 450 zł za samą zmianę i dodatkowo ewentualną różnicę w cenie. Nikogo nie interesuje fakt, że w Austrii nie można nawet wyjść na powietrze, że jest pandemia itp... Na koniec usłyszałem, że Ryanairowi jest przykro, a właśnie, że nie jest. Takie postępowanie to normalne złodziejstwa, ale patrząc po opinii innych widocznie właśnie na tym zarabiają. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Paulina / 2023-07-02 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Szkoda, że w Polsce jest tak dużo lotów tą beznadziejną firmą i że człowiek jest czasami zmuszony tym czymś lecieć. Polityka firmy to dno dna, usługi kiepsko świadczone, wieczne opóźnienia i problemy na lotnisku z pierdołami. A jeśli chodzi o zwrot jakichkolwiek kosztów, to można zapomnieć. Firemka śmiechu warta :)
  • ~Piort / 2020-01-17 20:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Kto może niech omija tę linię. Słowu chciwość nadali nowy niespotykany wymiar. Moja rada jeśli trochę się szanujesz,nie musisz dziadowac,NIE KORZYSTAJ Z ICH USŁUG.
    ZaletyCzasem można znaleźć dobre ceny
    WadyOplaty za nawet najbardziej minimalne przekroczenie rozmiarów bagażu,bardzo nieuprzejma obsługa, czasem wręcz chamskie zachowanie.
  • ~Qqu / 2019-07-11 21:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie dość, że ryanair oszukuje klientów naciagajac na podręczny bagaż.. To nadal są problemy z miejscem na walizkę i jeżeli nie wejdziesz w pierwszej kolejności, to nie możesz liczyć na to, że schowasz swój bagaż w pobliżu.. Obsługa samolotu stara się tylko wciskać ludziom przekąski i inne bzdety, zamiast zadbać o to, aby wszystko było na swoim miejscu. Żenada. W innych liniach lotniczych widać większe zaangażowanie pracowników. Rynaiar - jaka linia taka obsługa
    WadyOrganizacja, obsługa
  • ~Rajnartopipa / 2022-04-15 11:02
    Ocena: 2.00 / 5
    To qr.w.y i złodzieje ie je

    Wynocha z polski.

    Oszukaliscie mnie.
    ZaletyTanio
    WadyNaciągacze
  • ~Rewq / 2019-03-10 21:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość obsługi adekwatna do ceny, choć ta czasem również pozostawia wiele do życzenia. Brak jasnej komunikacji. Lot miał być opóźniony o 30 minut, a jest już o 40 minut. Personel pokładowy mało profesjonalny, mało uśmiechnięty, jakby był tu za karę.
    WadyPersonel
  • ~ROCKY / 2020-08-04 18:03
    Ocena: 2.00 / 5
    czy ktoś dodzwonił sie ???????
    czekam od 1 czerwca na zwrot kasy z odwołanego lotu , 1 czerwca poinformowano mnie za zaraz wypłacą, po tygodniu dostałam info ze 8 tygodni - JUZ MINĘŁO !!!!!!
    KONTAKTU BRAK
  • ~roman / 2018-07-03 23:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Tandetny marketing, spamowanie dodatkowe opłaty...
  • ~Rozczarowani kolejny raz / 2022-01-11 20:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny lot Ryanair, ale na pewno ostatni, jednogłośnie dziś to przyznaliśmy z mężem.
    Kolejny bo względnie tani, ostatni bo znów opóźnienia. .pierwsze opóźnienie podczas wylotu z gdańska o 1h czasu, o czym dowiedzieliśmy się dopiero stojąc już przy odprawie do wejścia do samolotu. Ok 30 minut opóźnienia w drodze powrotnej...
    Obsługa średnio uprzejmą. Chcieliśmy kupić przekąski za gotówkę, pan odmówił, płatność tylko kartą bo pandemia.... kasy nie weźmie do ręki bo pandemia bo ostrożność, ale produkt wyda jak zapłacisz kartą, produkt czyli np chipsy, które dotykało już z kilka osób obsługi. Gdzie tu logika. Jak robicie ograniczenia to logicznie chociaż.
    Siedzenia kleiły się do rąk. Nie chcę myśleć kiedy ostatni raz ktokolwiek porządnie umył "stoliki" w siedzeniach nie wspomnę o jakiejś dezynfekcji bo przecież pandemia...
    ZaletyBrak
    WadyW opinii
  • ~Sandra / 2023-03-14 17:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Pani na lotnisku z Krakowa do Dublina 14.03.2023 godzina 17:35
    Krótkie czarne włosy masakra poprostu,takiej wredoty i bezczelności nie spotkałam już od lat. I jeszcze bezczelnie ci się śmieje w twarz że ona może bo pana Boga za nogi złapała że jest na takim stanowisku. Żałosne poprostu nie szczęśliwe babsko.
    WadyObsługa przy odprawie
  • ~Slawomy / 2020-01-10 19:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Latałem waszymi linjami stwierdzam że wolę Wizzair dlatego że obsługa nie bardzo pozatym drogo i mało wygodnie do wizerra poruwnywalnie
  • ~Sylwia / 2015-01-12 17:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Ryanair to jeden wielki syf. Kupiłam córce bilet na lot z Gdańska do Dublina ale jak przyszło do zrobienia odprawy online to okazało się że córka nie poleci bo córka nie ma 16 lat. Jeżeli chodzi o zwrot pieniędzy za bilet to nie ma takiej opcji. Jedyny telefon kontaktowy do Ryanaira w Polsce jest płatny za 8 minut słuchania muzyczki prawie 20 zł. Skandal.
    Zaletybrak
    Wadytanie okradanie w butelkę nabijanie
  • ~toja / 2020-01-21 07:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Tu nie chodzi o miłą obsługę czy wygodne latanie. To chodzi o być albo nie być. Loty do Marsylii, Oslo oraz Katanii zostały niestety odwołane z powodu przekroczenia przez nasze załogi dozwolonych godzin lotu - wyjaśnia Onetowi Olga Pawlonka dyrektor sprzedaży i marketingu Ryanaira w Europie środkowo-wschodniej i na Bałkanach
    Zaletyjak tak dalej będzie to linia przestanie istnieć
    Wadykrótkowzroczność właściciela
  • ~Tomasz / 2021-12-26 20:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Zachowanie obsługi na lotnisku żenujące. Brak jakiejkolwiek pomocy. Brak wiadomości przed odlotem i brak empatii do człowieka. Chaos jaki był dziś 26.12.2021 na lotnisku w Modlinie spowodował że bardzo dużo podróżujących nie zdażyło na swoje samoloty. Byli zmuszeni do poniesienie dodatkowych kosztów i zakupu nowych biletów. A to wszystko przez brak dobrej organizacji przy testach. Ludzie czekali po 4h na mrozie. A tym którym się udało zamknięto bramki i pomimo próśb kapitan nie zgodził się nikogo więcej wpuścić na pokład samolotu.
    Mamy przecież Święta. A ludzie teraz utknęli na lotnisku.
    ZaletyNa tą chwile brak
    WadyAż za dużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 753
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 396
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130