ZaletyBrak
strona 12 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Paolka / 2022-07-02 00:45
Tania linia a jednak droga. Bazują na niewiedzy pasażerów- nie można zamienić bagażu jeżeli ktoś się pomyli w rezerwacji, trzeba kupić nowy. Zero ukłonu w stronę klienta- pani z obsługi powiedział, że ten problem to mój problem a nie jej. Obsługa w Polsce miła ale zagranica zarówno naziemna jak i pokładowa tragiczna. Zero koca do przykrycia jeżeli trzeba siedzieć w samolocie w oczekiwaniu na możliwość startu, a prośba o podwyższenie temperatury nie została spełniona. -
-
~Lukasz Boratyńśki / 2022-07-01 20:47
Nie latajcie do Zadaru z Krakowa rayana(lauda) zaplanowane złodziejstwo loty opoiznioe w Jedną stronę 4 h w drugą tak samo odszkodowanie nie m a bo się wyrabiają w ich przepisach do 3 gdz do lądowania. Biorąc pod uwagę że lot trwa 1.5 gdz jesteście w dupi.. praktycznie cały dzień. CZYSTE JEBA..ZLODZIEJSTWO .... Wracam z dzieckiem chorym spędziłemm prawie 12 gdz w podróży. Gdyby dali info za hu...a bym tego błędu nie pomeplnił. Rayanair okrada ludzi!!!!! -
~ARCADIAN / 2022-06-29 23:34
TE LINIE POWINNI ZAMKNAC NATYCHMIAST !!! JAK SIE CZLOWIEK O COS ZAPYTA TO TE GNOJE CO TAM STOJA SMIEJA SIE CZLOWIEKOWI W TWARZ BO TRAKTUJA CZLOWIEKA JAK GOWNO ! NIE ROZUMIM DLACZEGO TO SCIERWO JESZCE LATA I OSZUKUJE CALY CZAS LUDZI...JEBAN.Y WIZZAIR NIE JEST LEPSZY,OSTATNIO SPEDZILEM 12 GODZIN AN LOTNISKU W PARYZU I TEZ NIKT NIC NIE POWIEDZIAL ANI NIKT NIE PRZYSZEDL SIE WYTLUMACZYC,TE CHLOPKI W SAMOLOCIE NIE MAJA ZADNEGO SZZACUNKU DLA LUDZI,K A T A S T R O F A !!!!!! NAJGORSZE CO MOZE BYC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyNIE MA ZALETWadySRAJA NA KLIENTA A TE PANIE W SAMOLOCIE TO SA NAJMADRZEJSZE NA SWIECIE...GOWNIARY PO 20 LAT,,,Z E N A D A !! -
~Mariusz / 2022-06-29 13:46
Jest to najbardziej niekompetentna i nie odpowiedzialna firma lotnicza z którą miałem doczynienia. Po trzydniowej próbie zamówienia biletów, i próbie kontaktu z firmą zostałem totalnie zlekceważony. Dzwoniąc za pierwszym razem oczekiwałem conajmniej 15 minut po czym odbiorca prosząc mnie o cierpliwość odrzucił mnie po 5 minutach, po tym incydencie próbowałem zadzwonić drugi raz i czekałem 30 minut na połączenie, stwierdziłem że nie warto czekać i nigdy więcej nie chce mieć z ta firma nic do czynienia, nie zważając na to, że zawsze gdy podróżowałem tą linią samoloty były opóźnione a jakość obsługi była fatalna, z pozdrowieniami dla wszystkich podróżujących. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Xxx / 2022-06-29 10:02
Ciągłe długie opóźnienia(zdażyło mi się to już 2 raz opóźnienie dwu godzinne ,a przed startem ponad godzina w samolocie pomijając to że bardzo duszno było i panował zament).Samolot wygodą nie zachwyca.Nie polecam. -
~Doma / 2022-06-26 17:08
Gorąco nie polecam lecieć tymi liniami, obsługa bardzo niemiła i niepokorna po wsiadnieciu do samolotu okazało się że trzeba godzinę jeszcze czekać przed odlotem bo mają jakiś problem, porażka -
~Ja / 2022-06-25 21:09
Linia mojemu synowi dała miejsce przy wyjściu ewakuacyjnym( osoby do lat 16 nie mogą tam siedzieć) w samolocie dopiero zainteresowano się tym, że mòj syn tam siedzi i na ostatnią chwilę zaczęło się bieganie po samolocie w poszukiwaniu miejsca, oczywiście syn siedział w zupełnie innym miejscu niż ja. Lepiej polecieć wiz air lub easyJet. ZaletyCenaWadyPrawie wszystko -
~Kamil / 2022-06-25 13:26
Uczestniczyłem w locie 24.06.2022 z Pizy do Krakowa. Pierwotnie lot miał się odbyć o godzinie 22:35 lecz po kilku opóźnieniach weszliśmy na pokład dopiero o 1:41. Podczas czekania dostaliśmy vouchery (jeden na osobę) o wysokości 4 eu z czego chciałbym zauważyć ze kanapka na lotnisku kosztuje ok 5-7 eu. Ok 1:40 weszliśmy do samolotu żeby usłyszeć ze lot się nie odbędzie. Następnie czekaliśmy bez klimatyzacji siedząc i dusząc się na pokładzie przez ok godzinę ponieważ czekaliśmy na jakąś decyzje. Ludzie a zwłaszcza matki z dziećmi kilku rocznymi jak i starsi ludzie stawali przy wyjściach z samolotu żeby zaczerpnąć troche powietrza bez możliwości wyjścia z samolotu. Następnie zostaliśmy wyproszeni z samolotu bez żadnych instrukcji. Ok godziny 7 po kilku krotnym przesuwaniu nas po lotnisku dowiedzieliśmy się ze lot odbędzie się o 17:30 25.06.2022 po tej informacji dostaliśmy vouchery po 8 eu na osobę na jedzenie przypominam ze zwykła kanapka na lotnisku dochodzi do cen ok 7 eu. Nie dostaliśmy żadnego hotelu czy tez transportu do niego matki z dziećmi spały na podłodze na lotnisku z dziećmi na brzuchu lub jeżeli dzieci były większe mogły wybrać sobie własny kawałek podłogi. Opóźnienie wynosi jak narazie 19 godzin ludzie nie maja się gdzie podziać ani za co zjeść (jeżeli ktoś nie miał większej ilości własnych pieniędzy), a i tak nie wiemy czy napewno lot się odbędzie. Jesteśmy przemęczeni i nie dowierzamy przez co przechodzą ci wszyscy ludzie, a zwłaszcza jedna z matek podróżująca sama z kilku miesięcznym dzieckiem. -
-
~BARBARA / 2022-06-24 18:21
Beznadziejna strona !!! Aby zarezerwowac lot zajelo to caly dzien porzez wszystkie mozliwe linki.
obsluga klienta w Warszawie SKANDALICZNA.nIE DOSYC ,ZE NIE MOGLI POMOC(czy jest to wynikiem braku kompetencji?)
to na dodatek pani gadala jak najeta nie dopuszczajac mnie do glosy RZUCILA SLUCHAWKE !
JEDEN WIELKI SKANDAL I CHRON MNIE bOZE PRZED NIMI !!!!!! -
~Przemek / 2022-06-20 18:37
Jedna z najgorszych linii lotniczych EVER. Można by książkę napisać co jest nie tak. Zdecydowanie nie polecam nikomu. ZaletyMożna wybrać inną linię lotnicząWadyRyanair naprawdę istnieje, bo czasami można by pomyśleć że to żart -
~Marta / 2022-06-19 23:57
17.06 Lotnisko Berlin Brandenburg .
Odwołano lot do Salonik , 2 godz po planowanej godzinie odlotu . Bez podania przyczyny. Lotnisko jest milczące , więc żadne komunikaty nie docierają . Gdyby ludzie nie zaczęli wychodzić z gate to nie zorientowalibyśmy się . A na górze to już istna komedia w stylu : lotu nie będzie - idźcie do domu . Rozdano nam ksero z adresem e-mail do Ryanaira . I to wszystko . Żadnego okienka , w którym można byłoby złożyć reklamację , żadnego info . Nic . Słownie nic . Linia Ryanair nie zainteresowana była żadną formą pomocy w tej sytuacji . Nie zaproponowano żadnej alternatywy , noclegu , pomocy . Nigdy nigdzie nie spotkałam się z taką pogardą dla klienta .
1ZaletyZeroWadyWszystko -
~Dionizy z bukowca / 2022-06-19 13:07
Tragedia warunki i zepsuli bagaz za ktory nie wyplacili odszkodowania. Baba na infolinii rzuca sluchawka. Tragedia. Powinni upasc, szczerze tego zycze ZaletybrakWadywszystko -
~Sm / 2022-06-18 17:56
Lecielismy pierwszy raz. Nie spodziewalam sie ze bedzie tak prosto: zakup biletow odprawa online i wyslanie kart pokladowych. Uwag nie mam ZaletySzybkosc przejscoa przez bramki -
~Mateusz / 2022-06-18 17:52
RyanAir w pogoni za zyskiem przekroczył wszelkie granice przyzwoitości.
Sytuacja z 18.06.2022.
Czekam przed bramką, lot ma być za pół godziny. RyanAir tradycyjnie by nabić sobie zyski sprzedał więcej biletów niż ma miejsc w samolocie. Tym razem jednak im się to nie udało, każdy zdążył na swój lot i zrobił się problem. Zamiast wziąć na klatę że ich szermana strategia nadsprzedaży i liczenia na to że ktoś się spóźni/nie dotrze/zmieni plany nie zawsze zadziała i w takim wypadku muszą wypłacić odszkodowania, Ryanair wykalkulował że zamiast zapłacić odszkodowanie taniej będzie sprowadzić większy samolot. Co oczywiście wygeneruje opoznienia. A więc 200 osób dotarło na lotnisko docelowe niespełna 2h wyłącznie przez ich chciwość.
Na jakiekolwiek uwagi,taka sytuacja generuje dla wielu pasażerów dalsze dodatkowe koszty - choćby wynikające z rezerwacji późniejszych transportów z lotniska na miejsca docelowe, Ryanair uważa że dopóki nie wygenerował spóźnienia przekraczającego 3h, wszystko jest OK. Świadome powodowanie 2 godzinnego spóźnienia przez własną głupotę i chciwość nie jest ich zdaniem niczym złym, skoro prawo pasażera jasno tego nie zabrania.WadyNiepoważne podejście do klienta -
~Zenon Żyto / 2022-06-15 17:57
Do dupy takie samoloty. Już mam lecieć i jakiś gówniarz mówi mi że opóźnienie. Szlak mnie jasny trafił. Już miałem tego panicza wyjaśnić jednak jakoś się powstrzymałem. Nie polecam. Nic do jedzenia nie mają a tyle kurna płaciłem. ZaletyBRAKWadySą z Irlandii, nie znają się, opoziają mi kurna lot. -
~Piotr / 2022-06-15 17:50
gowno! nigdy wiecej nie polece opoznienie 2 i pol godziny obsluga nieuprzejma!! gowno!! gowno z dupy!!! Zaletynie ma !! gowno!!!Wadyszkoda strzepic ryja -
-
~12345 / 2022-06-13 12:27
Brudno, opóźnienie, dodatkowe koszty za odprawę o których nie było mowy.Niewyraźne komunikaty w samym samolocie .Jednym słowom MASAKRA nigdy więcej ryanairem -
~wacek / 2022-06-12 12:16
Banda złodzieji nawet za podręczny bagaż trzeba zapłacic .Ktoś powinien się nimi zająć U mnie będą mieli sprawę w sądzie ZaletyŻadnychWadyWszystkie -
~Kasia / 2022-06-08 11:05
Szkoda żę na ten portal nie trafiłam przed rezerwacją biletów. Oszczedziłabym nerwów. Ryaner i FRU.pl Jedna banda oszustów. Od tej pory latam normalnymi liniami, za parę stów więcej WadySzkoda żę na ten portal nie trafiłam przed rezerwacją biletów. Oszczedziłabym nerwów. Ryaner i FRU.pl Jedna banda oszustów. Od tej pory latam normalnymi liniami, za parę stów więcej. Tzw. "Biuro" jest tylko w Modlinie bo w Warszawie by ich zlinczowali. -
~dami / 2022-06-07 22:52
unikać unikać unikać nigdy na czas. Ryanair jest jak indyjskie autobusy. Ciasno śmierdzi jeszcze brakuje żeby po pokładzie biegały kury i kozy. A może już są. ogólnie syf ZaletybrakWadywszystko
strona 12 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »