Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ela / 2023-06-06 18:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Zgubili mi bagaz. Powiedzieli ze bedzie do odbioru na drugi dzien. Przyjechalam nikt nawet nie zadzwonil ze bagaz znowu nie dolecial. Stracilam 2 godziny. Byl do odbioru po 5 dniach dopiero. Nikt problemu w tym nie widzial. Do dzisiaj po 15 dniach od zlozenia reklamacji nie mam jej rozpatrzonej.
    ZaletyBrak
    WadyOpryskliwosc i brak liczenia sie z cudzym czasem
  • ~Jarek / 2019-05-30 22:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Losowanie miejsc celowo rozrzucając po samolocie choć kupiłem 2 naraz i odprawiałem tez
    ZaletyNie ma
    WadyDuzo
  • ~jmsc / 2020-10-05 10:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Odwołano lot, staram się o zwrot pieniędzy od maja. Ponoć przyznano mi voucher o czym mnie nie powiadomiono, dowiedziałem się na czacie RA, zrezygnowałem z vouchera i zdecydowałem aby zwrócili mi pieniądze.. Ponoć przelew wysłano 29 września, piszę tą opinię 05 października, pieniędzy na koncie nie mam. Za lot zapłaciłem ponad 2000 zł, dostanę zwrot nieco ponad 1600 zł. Jak zapytałem dlaczego, odpowiedź - przewalutowanie i brak zwrotu za ubezpieczenie. Dlaczego mam płacić za ubezpieczenie czegoś co się nie odbyło - zapytałem na czacie. Skierowali mnie do ubezpieczyciela, pytam - komu płaciłem za lot??? Czuję się okradziony i RA będzie zawsze ostatnim wyborem...
    Zaletybrak
    Wadyczuję się okradziony
  • ~Julaaa / 2023-04-02 23:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Leciałam dziś z Edynburga do Modlina. Obsługa na lotnisku była okropna,jeszcze nigdy nie trafilam na takiego sluzbiste i nieprzyjemnego pracownika jak przed dzisiejszym lotem,nie polecam!!!
  • ~Kamil / 2022-06-25 13:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Uczestniczyłem w locie 24.06.2022 z Pizy do Krakowa. Pierwotnie lot miał się odbyć o godzinie 22:35 lecz po kilku opóźnieniach weszliśmy na pokład dopiero o 1:41. Podczas czekania dostaliśmy vouchery (jeden na osobę) o wysokości 4 eu z czego chciałbym zauważyć ze kanapka na lotnisku kosztuje ok 5-7 eu. Ok 1:40 weszliśmy do samolotu żeby usłyszeć ze lot się nie odbędzie. Następnie czekaliśmy bez klimatyzacji siedząc i dusząc się na pokładzie przez ok godzinę ponieważ czekaliśmy na jakąś decyzje. Ludzie a zwłaszcza matki z dziećmi kilku rocznymi jak i starsi ludzie stawali przy wyjściach z samolotu żeby zaczerpnąć troche powietrza bez możliwości wyjścia z samolotu. Następnie zostaliśmy wyproszeni z samolotu bez żadnych instrukcji. Ok godziny 7 po kilku krotnym przesuwaniu nas po lotnisku dowiedzieliśmy się ze lot odbędzie się o 17:30 25.06.2022 po tej informacji dostaliśmy vouchery po 8 eu na osobę na jedzenie przypominam ze zwykła kanapka na lotnisku dochodzi do cen ok 7 eu. Nie dostaliśmy żadnego hotelu czy tez transportu do niego matki z dziećmi spały na podłodze na lotnisku z dziećmi na brzuchu lub jeżeli dzieci były większe mogły wybrać sobie własny kawałek podłogi. Opóźnienie wynosi jak narazie 19 godzin ludzie nie maja się gdzie podziać ani za co zjeść (jeżeli ktoś nie miał większej ilości własnych pieniędzy), a i tak nie wiemy czy napewno lot się odbędzie. Jesteśmy przemęczeni i nie dowierzamy przez co przechodzą ci wszyscy ludzie, a zwłaszcza jedna z matek podróżująca sama z kilku miesięcznym dzieckiem.
  • ~Katarzyna / 2022-04-27 22:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś córka nie została wpuszczona na pokład samolotu do uk ponieważ nie wiedziała że poza dowodem osobistym, z którym przyleciała do Polski tydzień wcześniej będzie musiała załodze ryanair okazać poświadczenie że posiada settled status. Polski pogranicznik ją przepuścił...
    WadyBrak zrozumienia prawa!!!!!
  • ~Komik 154 / 2023-03-07 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo nie przyjemna obsługa, wredna i nie wychodwana, dzisaj był ostani raz co korzystam z tej firmy...
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa
  • ~Krzysztof / 2023-09-14 11:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Bezczelne gowniary na odprawie szukające problemów ! Na sile szukają bagaży wg nich nie mieszczących się w przedziale cm. Bankowo ostatni raz
  • ~Ktos / 2017-03-26 19:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo niewygodne fotele. Podczas loty wciskaja swoje produkty. Niemila obsluga
    ZaletyTanie
  • ~leon / 2019-03-09 14:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeszcze nie zdarzyło się żebym przyleciał do miejsca docelowego bez opóźnienia. a latam bardzo dużo. Co rusz wprowadzają nowe opłaty tłumacząc to tym, żeby poprawić punktualność. Opłaty zostają a punktualność coraz gorsza. Wiem, że zaraz ktoś może powiedzieć.."zmień linię".. owszem, zrobiłbym to z przyjemnością ale nie zawsze to jest możliwe ze względu na siatkę połączeń. Z ciężkim sercem kupuję bilety i staram się jak najczęściej korzystać z uczciwszych przewoźników.
    Zaletyduża siatka połączeń
    Wadyukryte opłaty
  • ~les / 2017-07-27 07:46
    Ocena: 2.00 / 5
    krok po kroku rezerwacji i bilet staje się juz nie tak atrakcyjny.
    WadyWada nr 1. Właśnie zrobiłem odprawę. Jak miło wszyscy siedzimy osobno w srodeczku choć miejsca są koło siebie. Tak więc następne wyciąganie kasy.
    nr 2. zmiana daty podróży, lepiej kupić nowy bilet bo taniej, w konkurecji wizz rok temu miłe zaszkoczenie było tanio
    nr 3. targ na pokładzie, perfumy, loteria, choć nie wiem czy się coś nie zmieniło, bo ostatnio długo nie leciałem tymi liniami, zobaczę za kilka dni.
  • ~Majkel / 2018-07-31 10:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, chyba że ktoś lubi koczować na lotnisku kilka godzin.. wieczne opóźnienia.. tym razem to jednak dla mnie za dużo więc z givt.com walczę o odszkodowanie, co polecam innym, którzy ucierpieli.
  • ~Marcin / 2018-09-17 20:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Złożyliśmy rezerwację na auto (dwa tygodnie), które miało być do odbioru w terminalu lotniska Burgas, gdy przylecieliśmy całą rodziną w tym dwoje małych dzieci w wieku 9 miesięcy i 6 lat, w biurze Addcar nikogo nie było, dzwoniliśmy kilkukrotnie na nu numer widniejący w szyldzie biura, Pan, który odebrał tel twierdził, że pracownik zapewne poszedł wydać komuś auto i powinien lada moment wrócić. Mimo łącznie 4 telefonów nikt się nie pojawił, była północ gdy wylądowaliśmy, czekaliśmy w sumie dwie godziny i nikt się nie pojawił, w końcu gdy już nie wytrzymałem i mówiąc przez telefon co o nich myślę, zaproponowano nam abyśmy wzięli taksówkę, oraz paragon to zostanie nam zwrócony koszt a auto jutro nam zostanie dostarczone pod dom. Zapłaciliśmy za taksówkę 80BGN, następnego dnia sam musiałem się upominać o to aby dostać samochód za, który już wcześniej zapłaciłem. Wówczas już miła Pani powiedział, że ktoś po nie podjedzie gdzie wówczas zawiezie mnie do Słonecznego po odbiór auta. Tak też się stało. W zamian rekompensaty dostaliśmy Renault Captura kiedy rezerwowaliśmy Pandę, więc wydawało się ok, gdyż większe auto (aczkolwiek o dobę krócej). Zapytałem co z moim kosztem za taksówkę? Pani zrobiła zdjęcie i powiedziała, że przekaże szefowi i wówczas gdy będę zdawał auto to zostanie mi zwrócony koszt taksówki. Przy zdawaniu auta w terminalu nie dostałem zwrotu kosztu za taksówkę gdyż jak Pan w biurze twierdził dostałem lepsze auto i w dodatku próbował mi wkręcić, że rezerwację składałem dzień przed odbiorem co było nie prawdą gdyż co najmniej dwa tygodnie wcześniej była rezerwacja, a to, że czekałem w środku nocy 2 godziny z małymi dziećmi jego nie interesowało. Następnie poprosił o wydanie opinii na ankiecie, wiadomo chyba, że od góry do dołu dostali same 1... Puki co już ponad tydzień czekam na zwrot kaucji na kartę... Nie polecam Addcar w Bułgarii, a w szczególności biura w terminalu lotniska.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY...
  • ~MarcinT / 2018-02-26 18:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeżeli chodzi o linię ogólnie to po prostu tanią linia... I nie można mieć generalnie zastrzeżeń.

    Problemy zaczynają się gdy coś pójdzie nie tak ... np. Nie zostanie się wpuszczonym na pokład (z jakiegoś dziwnego powodu) lub coś stanie się z lotem (odwołany, opóźniony)

    Obsługa klienta w języku polskim to śmiech ... można powiedzieć, że w zasadzie nie istnieje. Wydaje mi się, że pracują tam ludzie którzy zachowują się jak bezmózdzy idioci po to, żeby człowiekowi odechciało się jakiegokolwiek kontaktowania z nimi. Pomijając fakt, że z zagranicy nie da się w ogóle zadzwonić na Polską infolinię to osoby obsługujące czat same przyznają że w zasadzie to nie wiedzą nic i nie mogą w żaden sposób pomóc.
    O tym, że po spóźnieniu na lot (z winy lotniska, co było udokumentowane) mogłem polecieć najbliższym lotem pod warunkiem zakupu biletu w ciągu godziny z ew. dopłatą za różnicę ceny w biletach zostałem poinformowany po 3 dniach od feralnego lotu. Czyli mniej-więcej wygląda to tak: w takiej sytuacji może Pan w ciągu godziny od odlotu samolotu przebookować bilet na najbliższy lot - szkoda tylko że dowiaduje się o tym 3 dni po odlocie, bo tyle zajmuje odpisanie na jeden z moich e-maili.
    Á-propos e-maili ... zawsze myślałem,że ktoś odpowiedzialny za kontakt z klientem powinien sprawnie posługiwać się językiem polskim ... odpowiedzi na moje zapytania były podpisywane w jakiejś dziwnej nie znanej mi wersji języka polskiego... kompletny brak ładu i składu, pomijając już fakt, że w żadnym mailu nie podniesiono się do tego co pisałem ... po prostu odpisywano mi jakiś stek bzdur, w ogóle nie związany z tym co pisałem. Odniosłem wrażenie że Pan Paweł M. Który odpisywał na moje maile nie tylko nie potrafi po Polsku pisać, ale też nie umie czytać.
    W przypadku kiedy klient utknął za granicą, i na wszelkie możliwe sposoby próbuje skontaktować się z COK, to wypadało by chociażby niezwłocznie powiedzieć mu: Przepraszamy ale nie możemy dla Pana nic zrobić....
    Generalnie nie polecam ... lepiej dopłacić i w razie czego mieć przynajmniej możliwość skontaktowania się z linią lotniczą z prawdziwego zdarzenia którą podchodzi do klienta tak jak powinno się to robić.
    ZaletySama kwestia lotów bez zarzutów (jak na tanią linię lotniczą)
    Wadyobsługa klienta jest katastrofalna o ile w ogóle można powiedzieć, że istnieje
  • ~Mariusz / 2020-03-15 20:57
    Ocena: 2.00 / 5
    W piątek dostałem informacje z Raianera, iż mogę bezpłatnie przebukować bilet w związku z zagrożeniem epimediologicznym. Na pierwszy rzut ok, wspaniałomyślność przewoźnika. Następnie sprawdziłem ceny biletów w tym roku, od maja począwszy i tu skończyła się moja radość. Ceny nawet w odległych i mało atrakcyjnych terminach są z kosmosu. Jesteśmy 6 osobową rodziną i biorąc pod uwagę, że mamy dopłacić różnicę, która jest kilkakrotnie wyższa niż cena jaką zapłaciłem za bilety, po prostu dziękuję. I o to cała wspaniałomyślność przewoźnika . Pozdrawiam.
  • ~Mariusz / 2020-08-06 10:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma nie liczy się z klientem. Po wprowadzeniu kwarantanny Ryanair nie zawiesił lotów, wiedząc, że cześć pasażerów nie poleci (koszt testu jest wyższy od biletu).
    Zaletycena
    Wadymały bagaż podręczny
    trudny kontakt
    przedmiotowe traktowanie klienta
  • ~MJ / 2022-11-16 11:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Ryanair zagubił nam spacerówkę wartą dużo pieniędzy, miesiąc czasu byliśmy na urlopie i musieliśmy zakupić na miejscu nową. Ryanair nie odpowiadał na reklamacje, przekroczył czas odpowiedzi, musiałem sam dzwonić, dopytywać. A kiedy po wielu miesiącach w końcu uznali reklamacje, kazali podać numer konta do przelewu pieniędzy, to po dwóch dniach przypomniało im się, że jest jeszcze tak zwana Konwencja Montrealska, dzięki której nie zapłacą bo wózek/spacerówka miała już trzy lata. Dodam, że była na gwarancji i gdybym chciał ją sprzedać to jako używaną sprzedałbym ją za 800zl.
    Odwoływałem się, dostałem maila od pani z Ryanair, że dla niej sprawa zamknięta i kończy temat.
    Napisałem do Irlandii, ale oczywiście zero odpowiedzi.

    Moim zdaniem, Ryanair jest zerem jako linia lotnicza w porównaniu z profesjonalnym podejściem i uznaniem swojej winny w porównaniu z innymi liniami.

    Tanie linie, to wg mnie mało profesjonalny personel, brud i syf w samolotach, i oszukiwanie swoich klientów.

    ZaletyBrak
    WadyBrud
    Fatalna obsługa
    Odrzucanie reklamacji
    Nie akceptowanie reklamacji, mimo że wina jest ewidentnie po stronie linie
    Brak profesjonalizmu
    Zero w porównaniu do innych linii lotniczych
  • ~nick / 2023-07-13 20:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie będę się dużo rozpisywać ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
    ZaletyNie wiem
    WadyJakość obsługi
    Wygoda
  • ~Pasażer / 2021-09-23 17:18
    Ocena: 2.00 / 5
    UWAGA na płatności na stronie Ryanair. Oto mój przypadek:
    W trakcie bukowania biletów cena prezentowana była w 2 walutach: PLN i USD. Do końca kontrolowałam sumę za bilety (mam nawet zdjęcie z monitora).

    Na maila przychodzi potwierdzenie rezerwacji z następującym tekstem:

    Łącznie zapłacono za pomocą MasterCard ....tu moja kwota w PLN
    Suma płatności w walucie posiadacza karty ... tu moja kwota w USD
    Kurs wymiany 0.26980 USD
    Całkowita opłata za przeliczenie waluty jest 6 % wyższa od ostatniego dostępnego kursu referencyjnego EBC (euro).

    Niby wszystko się zgadza z tym co widziałam we wcześniejszym kroku, ale niepokoi mnie to 6%. Wchodzę na konto i patrzę, że ściągnięto mi z konta więcej niż kwoty które widziałam na ekranie. To jest czyste OSZUSTWO.
  • ~pasażer96 / 2021-12-10 16:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy ponownie nie skorzystam z usług tej linii lotniczej. Zakupiliśmy bilety w obie strony do Wiednia za 76 zł od osoby. Niestety w międzyczasie Austria nałożyła na cały kraj lockdown, która zakazuje opuszczania domu czy hotelu. W związku z tym chciałem wymienić lot na inny, otrzymać kupon lub otrzymać zwrot pieniędzy. Okazało się, że o zwrocie nie mam w ogóle co marzyć, bo usługi Ryanaira są bezzwrotne. Jest możliwość zmiany loty, za kwotę 216 zł za każdy lot od osoby + różnicę ceny w bilecie. Czyli mając bilet w obie strony za 76 zł, musiałbym jeszcze dopłacić ok. 450 zł za samą zmianę i dodatkowo ewentualną różnicę w cenie. Nikogo nie interesuje fakt, że w Austrii nie można nawet wyjść na powietrze, że jest pandemia itp... Na koniec usłyszałem, że Ryanairowi jest przykro, a właśnie, że nie jest. Takie postępowanie to normalne złodziejstwa, ale patrząc po opinii innych widocznie właśnie na tym zarabiają. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960