strona 11 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Antoni / 2022-02-03 19:43
Katastrofa. Podają ceny proponowane inne niż te podczas dokonywania rezerwacji. Różnica 100 procent. Jednym slowem oszustwo. Nie polecam firmy Dziad Lot. -
-
~Asia / 2022-10-11 17:52
Karzą dopłacać za bagaż, który jest wymiarowy bo nagle według nich jest niewymiarowy i nie podyskutujecie, że odmierzany był co do centymetra. Oni wiedzą lepiej. Byle naciągnąć i tyle. ZaletyNa ten moment żadnychWadyNaciąganie na koszty, niejasne informacje. -
~beret / 2020-01-20 14:13
Linie lotnicze wpisujace sie w trend dzisiejszych czasow. To znaczy zarobic ile sie da bo jutro moze nie byc okazjii. Jest szkodnikiem na rynku podrozy bo niszczy rynek niskimi cenami, a standarty podrozy jak wygoda i brak stresu niestety nie istnieja. Wielu latajacych za taka kase nigdy nie bedzie miec porownania jak moze wygladac obsluga i komfort podrozowania, bo nie ma wplywu instytucji regulujacych te standarty, liczy sie tylko kasa. Wkrotce uzytkownicy Ryanara beda uznawali ze skoro malo placa to to wszystkie potnicia sa wybaczalne. Tak juz u nas bylo na kolei, gdy wsiadalo sie do pociagu przez okno, bo wiadomo ze byl tlok...
Brak informacji. O bagazu, o mozliwosci zwrotu biletu. Brak dbalosci o komunikacje z pasazerami. Zastanowcie sie czy warto jechac na buforze tramwaju, czy moze doplacic jednak dyche...ZaletyMają samoloty.WadyUzywaja ich jak zatloczocych tramwai -
~Były klient / 2022-10-18 12:57
Od wczorajszego dnia jesteście dla mnie nikim innym jak ZŁODZIEJAMI. Trzymać ludzi na lotnisku przez kilka godzin, bez żadnej informacji, przekładać lot parę razy i ostatecznie odwołać, bo się nie chce pracować???? I radź sobie człowieku sam 1500km od domu. Dno i wodorosty!!! Nigdy więcej!!! Żegnam ozięble. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
~Darek / 2021-09-04 17:58
Brak słów nigdy więcej
Brak empatii a
sługa lotniska jak na bazarku organizacja w czasie pandemii kolejka sto metrów i to jest normalne? -
~Dariusz / 2015-08-16 13:30
Gówniane linie. Od dwóch lat nie moge zalogowac na ich stronie.
Gdy wpisuje opcje "zapomnialem hasla" pojawia się komunikat "wyslano haslo na emaila. " Czekam do dziś. Poza tym często się wiesza i przerywa proces kupowania.
Obsluga , szczególnie gdy z Polski jest mila.Zaletyczestotliwosc lotowWadydrogo w wekendy, malo miejsca, zle godziny lotow szczegolnie z Krakowa. -
~ela / 2023-06-06 18:27
Zgubili mi bagaz. Powiedzieli ze bedzie do odbioru na drugi dzien. Przyjechalam nikt nawet nie zadzwonil ze bagaz znowu nie dolecial. Stracilam 2 godziny. Byl do odbioru po 5 dniach dopiero. Nikt problemu w tym nie widzial. Do dzisiaj po 15 dniach od zlozenia reklamacji nie mam jej rozpatrzonej. ZaletyBrakWadyOpryskliwosc i brak liczenia sie z cudzym czasem -
~Jarek / 2019-05-30 22:38
Losowanie miejsc celowo rozrzucając po samolocie choć kupiłem 2 naraz i odprawiałem tez ZaletyNie maWadyDuzo -
-
~jmsc / 2020-10-05 10:10
Odwołano lot, staram się o zwrot pieniędzy od maja. Ponoć przyznano mi voucher o czym mnie nie powiadomiono, dowiedziałem się na czacie RA, zrezygnowałem z vouchera i zdecydowałem aby zwrócili mi pieniądze.. Ponoć przelew wysłano 29 września, piszę tą opinię 05 października, pieniędzy na koncie nie mam. Za lot zapłaciłem ponad 2000 zł, dostanę zwrot nieco ponad 1600 zł. Jak zapytałem dlaczego, odpowiedź - przewalutowanie i brak zwrotu za ubezpieczenie. Dlaczego mam płacić za ubezpieczenie czegoś co się nie odbyło - zapytałem na czacie. Skierowali mnie do ubezpieczyciela, pytam - komu płaciłem za lot??? Czuję się okradziony i RA będzie zawsze ostatnim wyborem... ZaletybrakWadyczuję się okradziony -
~Julaaa / 2023-04-02 23:14
Leciałam dziś z Edynburga do Modlina. Obsługa na lotnisku była okropna,jeszcze nigdy nie trafilam na takiego sluzbiste i nieprzyjemnego pracownika jak przed dzisiejszym lotem,nie polecam!!! -
~Kamil / 2022-06-25 13:26
Uczestniczyłem w locie 24.06.2022 z Pizy do Krakowa. Pierwotnie lot miał się odbyć o godzinie 22:35 lecz po kilku opóźnieniach weszliśmy na pokład dopiero o 1:41. Podczas czekania dostaliśmy vouchery (jeden na osobę) o wysokości 4 eu z czego chciałbym zauważyć ze kanapka na lotnisku kosztuje ok 5-7 eu. Ok 1:40 weszliśmy do samolotu żeby usłyszeć ze lot się nie odbędzie. Następnie czekaliśmy bez klimatyzacji siedząc i dusząc się na pokładzie przez ok godzinę ponieważ czekaliśmy na jakąś decyzje. Ludzie a zwłaszcza matki z dziećmi kilku rocznymi jak i starsi ludzie stawali przy wyjściach z samolotu żeby zaczerpnąć troche powietrza bez możliwości wyjścia z samolotu. Następnie zostaliśmy wyproszeni z samolotu bez żadnych instrukcji. Ok godziny 7 po kilku krotnym przesuwaniu nas po lotnisku dowiedzieliśmy się ze lot odbędzie się o 17:30 25.06.2022 po tej informacji dostaliśmy vouchery po 8 eu na osobę na jedzenie przypominam ze zwykła kanapka na lotnisku dochodzi do cen ok 7 eu. Nie dostaliśmy żadnego hotelu czy tez transportu do niego matki z dziećmi spały na podłodze na lotnisku z dziećmi na brzuchu lub jeżeli dzieci były większe mogły wybrać sobie własny kawałek podłogi. Opóźnienie wynosi jak narazie 19 godzin ludzie nie maja się gdzie podziać ani za co zjeść (jeżeli ktoś nie miał większej ilości własnych pieniędzy), a i tak nie wiemy czy napewno lot się odbędzie. Jesteśmy przemęczeni i nie dowierzamy przez co przechodzą ci wszyscy ludzie, a zwłaszcza jedna z matek podróżująca sama z kilku miesięcznym dzieckiem. -
~Katarzyna / 2022-04-27 22:41
Dziś córka nie została wpuszczona na pokład samolotu do uk ponieważ nie wiedziała że poza dowodem osobistym, z którym przyleciała do Polski tydzień wcześniej będzie musiała załodze ryanair okazać poświadczenie że posiada settled status. Polski pogranicznik ją przepuścił... WadyBrak zrozumienia prawa!!!!! -
~Komik 154 / 2023-03-07 21:13
Bardzo nie przyjemna obsługa, wredna i nie wychodwana, dzisaj był ostani raz co korzystam z tej firmy... ZaletyNie maWadyObsługa -
~Krzysztof / 2023-09-14 11:06
Bezczelne gowniary na odprawie szukające problemów ! Na sile szukają bagaży wg nich nie mieszczących się w przedziale cm. Bankowo ostatni raz -
~Ktos / 2017-03-26 19:44
Bardzo niewygodne fotele. Podczas loty wciskaja swoje produkty. Niemila obsluga ZaletyTanie -
~Kuba / 2025-05-07 14:16
Obsluga w Gdansku - arogancka , nie probujaca zalatwiac problemow. Pasazerow w rekawie trzymano ponad pol godziny. Process embarkacji rozpoczeto zanim samolot przeznaczony do tego lotu wyladowal, ludzi stloczono w rekawie - osoby starsze, dzieci etc...... Na zwrocona przeze mnie uwage ze mozna bylo poczekac chocby na moment wyladowania samolotu uzyskalem odpowiedz ,ze moge zawsze skorzystac z uslug innych linii. Ton arogancki, obluga nienadajaca sie do obslugi klientow. Polecam nauke pokory i rozwiazywania problemow. Daleki wschod , Chiny etc - jako wzorzec. ZaletydostepnoscWadyObsluga naziemna- nielompetentna i arogancka ( Gdansk) -
-
~leon / 2019-03-09 14:44
Jeszcze nie zdarzyło się żebym przyleciał do miejsca docelowego bez opóźnienia. a latam bardzo dużo. Co rusz wprowadzają nowe opłaty tłumacząc to tym, żeby poprawić punktualność. Opłaty zostają a punktualność coraz gorsza. Wiem, że zaraz ktoś może powiedzieć.."zmień linię".. owszem, zrobiłbym to z przyjemnością ale nie zawsze to jest możliwe ze względu na siatkę połączeń. Z ciężkim sercem kupuję bilety i staram się jak najczęściej korzystać z uczciwszych przewoźników. Zaletyduża siatka połączeńWadyukryte opłaty -
~les / 2017-07-27 07:46
krok po kroku rezerwacji i bilet staje się juz nie tak atrakcyjny. WadyWada nr 1. Właśnie zrobiłem odprawę. Jak miło wszyscy siedzimy osobno w srodeczku choć miejsca są koło siebie. Tak więc następne wyciąganie kasy.
nr 2. zmiana daty podróży, lepiej kupić nowy bilet bo taniej, w konkurecji wizz rok temu miłe zaszkoczenie było tanio
nr 3. targ na pokładzie, perfumy, loteria, choć nie wiem czy się coś nie zmieniło, bo ostatnio długo nie leciałem tymi liniami, zobaczę za kilka dni. -
~Majkel / 2018-07-31 10:07
Nie polecam, chyba że ktoś lubi koczować na lotnisku kilka godzin.. wieczne opóźnienia.. tym razem to jednak dla mnie za dużo więc z givt.com walczę o odszkodowanie, co polecam innym, którzy ucierpieli. -
~Marcin / 2018-09-17 20:14
Złożyliśmy rezerwację na auto (dwa tygodnie), które miało być do odbioru w terminalu lotniska Burgas, gdy przylecieliśmy całą rodziną w tym dwoje małych dzieci w wieku 9 miesięcy i 6 lat, w biurze Addcar nikogo nie było, dzwoniliśmy kilkukrotnie na nu numer widniejący w szyldzie biura, Pan, który odebrał tel twierdził, że pracownik zapewne poszedł wydać komuś auto i powinien lada moment wrócić. Mimo łącznie 4 telefonów nikt się nie pojawił, była północ gdy wylądowaliśmy, czekaliśmy w sumie dwie godziny i nikt się nie pojawił, w końcu gdy już nie wytrzymałem i mówiąc przez telefon co o nich myślę, zaproponowano nam abyśmy wzięli taksówkę, oraz paragon to zostanie nam zwrócony koszt a auto jutro nam zostanie dostarczone pod dom. Zapłaciliśmy za taksówkę 80BGN, następnego dnia sam musiałem się upominać o to aby dostać samochód za, który już wcześniej zapłaciłem. Wówczas już miła Pani powiedział, że ktoś po nie podjedzie gdzie wówczas zawiezie mnie do Słonecznego po odbiór auta. Tak też się stało. W zamian rekompensaty dostaliśmy Renault Captura kiedy rezerwowaliśmy Pandę, więc wydawało się ok, gdyż większe auto (aczkolwiek o dobę krócej). Zapytałem co z moim kosztem za taksówkę? Pani zrobiła zdjęcie i powiedziała, że przekaże szefowi i wówczas gdy będę zdawał auto to zostanie mi zwrócony koszt taksówki. Przy zdawaniu auta w terminalu nie dostałem zwrotu kosztu za taksówkę gdyż jak Pan w biurze twierdził dostałem lepsze auto i w dodatku próbował mi wkręcić, że rezerwację składałem dzień przed odbiorem co było nie prawdą gdyż co najmniej dwa tygodnie wcześniej była rezerwacja, a to, że czekałem w środku nocy 2 godziny z małymi dziećmi jego nie interesowało. Następnie poprosił o wydanie opinii na ankiecie, wiadomo chyba, że od góry do dołu dostali same 1... Puki co już ponad tydzień czekam na zwrot kaucji na kartę... Nie polecam Addcar w Bułgarii, a w szczególności biura w terminalu lotniska. ZaletyBRAKWadySAME WADY...
strona 11 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »