Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Przewozy Regionalne opinie

Ocena na podstawie 294 opinii

1.91 / 5

  • Poziom cen
    2.15
  • Oferta
    1.82
  • Jakość obsługi
    1.78
  • Wygoda
    1.79

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hubert / 2023-10-01 18:51
    Ocena: 1.67 / 5
    W pociągu zostaliśmy potraktowani jak zwierzęta upchani na siłę około 5 osób na m² nie polecam przejazdów wolał bym jechać rowerem bądź iść pieszo
    ZaletyBrak
    WadyWagony jak w Auschwitz
  • ~.. / 2022-08-02 19:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie zostałem wpuszczony do pociągu pomimo biletów zakupionych dwa dni wcześniej, tłok nadmiar sprzedawanych biletów.
  • ~Adam / 2024-07-27 20:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Ceny biletu nie skomentuje są jakie są zawsze było tanio lub drogo to zależy...ale obsługa fatalna a kible zaniedbane i dziecko tam nic nie zrobi
  • ~Alfik / 2023-07-31 20:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem bardzo zniesmaczony przewoźnikiem Nowe Drezdenko- Gorzow Wlkp. Z powodu braku informacji o zaistniałych usterkach lub opóźnienieniach na link kolejowej .
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak informacji
  • ~Anna / 2023-03-05 22:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Połączenie Bydgoszcz- Toruń. Nr ewidencyjny 12760 . Człowiek, arogancki i chamski. Prawdopodobnie od czasów PRL nie zmieniający nawyków obsługi klienta. Nie ma się czemu dziwić, że połączenia Regio są likwidowane, a pensje pracujących w obsłudze ludzi nie są duże. Nie zasługują na więcej. Komunikacja u Pana nr 12760 na najgorszym z możliwych poziomie. Poniżający, obrażający ton, do tego głośny tak,by każdy w pociągu mógł usłyszeć, iż szanowny( świadomie z małej litery, bo stary buc nie zasługuje na żaden szacunek z mojej strony). Pan powinien udać się na emeryturę w trybie przyspieszonym, bo czasy komuny, kiedy zaczął pracę dawno minęły. Wtedy trzeba było się obawiać załogi pociągu. Dzisiaj szanowny Panie od Pana obsługi zależy obłożenie pociągu. Skoro na Regio, oraz obsługę pasażerów w tej firmie są setki tysięcy skarg z całej Polski, może warto wymienić obsługę na młodych i uśmiechniętych. Pan 12760 absolutnie nie powinien pracować z ludźmi, dzięki którym ma pracę. Obecnie drogi Panie 12760 zarabia Pan, bo pasażerowie kupują bilety. Mam nadzieję,że firma wyślę Pana na szkolenie, choć obawiam się, że nie ma takowego, które zmieniłoby Pana resortowe nawyki i stare metody ,które zapewne stosował Pan w czasach,kiedy były one dopuszczalne. Dzisiaj takich ludzi opisuje się na blogach, wyśmiewa w internecie i wymienia,na takich którym chce się pracować. Pan powinien już odpocząć w towarzystwie Panu podobnym. Nosi Pan uniform,nie mundur. By nosić mundur trzeba mieć zgoła ważniejsze predyspozycje.
    ZaletyZadnych
    WadyWiele
  • ~Ata / 2022-08-04 08:23
    Ocena: 1.50 / 5
    PKO powinno nauczyć się, że nie tylko klienci Polscy podróżują z dziećmi. Brak ulgi na bilety gdyż dziecko nie posiada Polskiej legitymacji to jakaś kpina, dopłatą na dziecko do biletu droższa niż bilet kupiony na dworcu na dwie osoby, na pytanie dlaczego pan konduktor nie był w stanie odpowiedzieć, jedyne co powiedział że nie on ustanawia przepisy. Ceny kosmiczne a pociągi, no cóż.....
    WadyBrak uznania zniżek dla dziecka nie posiadającego POLSKIEGO dokumentu szkolnego
  • ~Bartek / 2023-02-07 10:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna porażka. Chyba od roku nie zdażyło się żeby pociąg przyjechał na czas. Opóźnienia od 10 do 55 minut. Chyba z góry trzeba zakładać, że każdy pociąg będzie opóźniony.
  • ~Były pasazer / 2023-07-21 18:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeden wielki dramat. Codzienne spóźnienia, że stacji początkowej wyjazd opóźniony.
    ZaletyBrak zalet
    WadyMnóstwo wad.
  • ~Chris Taker / 2025-04-24 14:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Składy chyba z przełomu XIX i XX wieku, brud, brak gniazdek, brak klimy, tablice informacyjne wyłączone - pociagi incognito
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe i te niemożliwe też
  • ~Darek / 2022-08-13 21:52
    Ocena: 1.50 / 5
    13-08-2022 Roku pociąg Polregio z Bydgoszczy Głównej do Gdyni Głównej wyjazd z Bydgoszczy 07:29!
    Pociąg bardzo krótki i starego typu!
    Już na stacji początkowej w Bydgoszczy Głównej zaczęły się weekendowe przygody!
    Do pociągu po zakupie biletu , brak możliwości wejścia do składu był niemożliwy! Na dworcu zostało około 100 osób nie wspomnę o pasażerach którzy na całej trasie biegu pociągu do samego Gdańska Głównego nie mieli możliwości skorzystania z waszych usług!Co na to szanowne Polregio!
    W pociągu również było okropnie!
    Ścisk, smród /pasażer na pasażerze!
    Brak miejsc do siedzenia jak również do stania w ciągu komunikacyjnym!
    Człowiek na człowieku w czasach pandemii i gorączki na zewnątrz brak klimatyzacji!
    Płacz dzieci i stojące starsze osoby a było ich sporo to dla Waszej Firmy ogromny Wstyd!
    Państwa firma potrafi tylko brać pieniądze za przejazd a nawet nie potraficie dotrzymać umowy!
    Nikt z załogi nawet nie pokazał się na całej trasie i nie powiedział jednego jak bardzo ważnego słowa Przepraszam!
    Nigdy więcej nie skorzystam z tego badziewia!!!
    Informuję ,że bilet nie był tani a podróż od przystanku początkowego do końcowego na stojąco do przyjemnych nie należała!
    Jeden Wielka Porażka Polregio!
    Jeżeli zarząd ma ochotę zobaczyć film czy zdjęcia do chętnie udostępnię!
    Ale myślę , że wszyscy podróżni z tego składu pociągu myślą jak ja!
    Czy miał miejsce siedzące czy stojące!
    Mamy XXI wiek a transport wyglądał i warunki jak do przewozu trzody....


  • ~iras1967 / 2024-08-26 16:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Pociąg relacji Gdynia Chylonia do Elbląga 14.55 z Gdyni Glownej.Codzienne opóźnienia spowodowane długimi postojami w Malborku. Oczywiście brak jakiegokolwiek wytłumaczenia jedynie brak konkurencji.
  • ~Jacob / 2023-07-18 13:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia :// Niby Polregio inwestuje w siebie… a klimatyzacji nie ma… 21 wiek… A i kadra pracownicza obsługująca podróżnych poniżej normy… Konduktor strasznie niemiły, gburowaty, niepomocny, niedoinformowany, krzyczał do mnie zamiast normalnie odpowiedzieć na pytanie… Zero jakiegokolwiek taktu, bo o profesjonalizmie nie mogę nawet wspomnieć. Paranoja…
    Nie polecam!!!! :(
    Niech szefostwo się zacznie budzić!
    Pociąg relacji Opole-Nysa 18.07.23 godz 13:06
  • ~JaworroChan / 2022-09-26 16:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Ile razy można się spóźniać? 3/4 moich przejazdów Polregio jest opóźnionych. Pociągi nie są zbyt wygodne, szczególnie gdy przyjeżdża "Hogwart Express". Jest gorąco, duszno i nie ma gdzie chociażby stanąć, bo pociąg zapchany jest ludźmi aż po brzegi.
    ZaletyBrak
  • ~JRegio / 2022-10-29 22:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Non stop opoznienia, pełno robali w pociągach a zawsze puszczają krótki, ogólnie nie polecam i nie pozdrawiam
    Zaletybrak
    WadySzkoda strzępić ryja
  • ~Katarzyna / 2023-09-22 04:26
    Ocena: 1.50 / 5
    W czasie upałów pr serwuje klientom podróż lodówką. Na zewnątrz 30°C, w pociągu 18°C i przeziębienie gotowe. Ja nie płacę za L4 tylko za podróż. Na zwróconą uwagę obsługa nie reaguje.
  • ~Katarzyna / 2024-11-13 19:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety na trasie którą pokonuję dwa razu dziennie 4 dni w tygodniu wybór połączeń i przewoźników jest ograniczony i tak od dłuższego czasu skazana jestem na PolRegio.
    Nie chce odnosić się do obsługi pociągów bo poza pojedynczymi przypadkami to są normalni ludzie i niestety obrywa im się bo są na miejscu.
    Cała reszta to dramat.
    - Jak pociąg wyjedzie u dojedzie punktualnie to jest CUD, od dobrego roku można kredą na kominie napisać a dużo tego nie będzie.
    - Czystość- cóż zapraszam prezesów spółki w jasnych ubraniach latem skoro pasażerowie beż skrępowania i bez zwracania uwagi obsługi trzymają nogi w butach na fotelach (mam kilka fotek na dowód).
    - Rzadko obsługa reaguje na osoby pod wpływem i do tego spoczywające w pociągu alkohol, a do tego zachowujące się mało kulturalnie (sami wiecie).
    - latem albo gorąco albo zimno jak prosektorium, w zimę podobnie.
    - Brak reakcji obsługi na głośną muzykę której słucha domorosły meloman, a którą przeszkadza innym ,albo rozmowy na głośniku. Nie mam ochoty słuchać wynurzeń innych.
    Może w zamian za te pieniądze które płacimy za bilety dostaniemy minimum od przewoźnika?
  • ~Kers / 2022-08-23 14:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Pan o nr. 13034, zmiana 13, w pociągu nr. 90548, (przejazd 23/08/22 o godz. 14:10) nieuprzejmy, krzyczy po ludziach, próbował na siłę wcisnąć inny bilet niż chcieliśmy. Omijać szerokim łukiem, dla dzieci trauma.
  • ~Klaudia / 2023-05-20 21:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Pierwszy raz w życiu i ostatni wsiadłam do pociągu polregio. To co zobaczyłam w głowie się nie mieści. Jadąc do Poznania pociąg miał w Pabianicach zatrzymać się na peronie 2, wjechał na peron 1. Wszyscy z walizkami musieliśmy biec żeby zdążyć, najgorzej miała biedna starsza Pani która kule wziela pod pachy i biegła tak żeby zdążyć. W drodze powrotnej zaś pociąg był pełny, a ludzi jeszcze więcej. Każdy z walizkami, nie było nawet jak usiąść na podłodze, ludzie stali jeden na drugim. Więcej osób wsiadało niż wysiadało. Jakim To trzeba być ignoratem żeby sprzedawać więcej biletów niż jest miejsc w pociągu, w innych środkach transportu coś takiego byłoby NIEDOPUSZCZALNE!! Po prawie 2 godzinach męczarni na stojąco stwierdziłam że pier...le taką podroz i przesiadłam się w Ostrowie wlkp. w pociąg icc który polecam każdemu z całego serca. Każdy ma swoje miejsce, nie ma nigdy problemów. Każdemu będę odradzać podróż pociągami regionalnymi. Powinny już dawno zostać zlikwidowane bo znecacie się nad niewinnymi ludźmi. Ja jeszcze jestem młodą i postoje, ale starsi ludzie którzy cisną się w takim tłumie po kilka godzin? Powinno być wam wstyd.
    ZaletyBrak
    WadyBrak miejsc w pociągu, Brak gniazdek pod siedzeniami, prak klimatyzacji/ogrzewania, opóźnienia, zmiana peronów 1 minute przed przyjazdem, ścisk na stojąco
  • ~Ktoś / 2024-10-30 14:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Polregio to jest śmiech na sali ,wiecznie coś się dzieje z ich pociągami, tzn: ciągłe awarie dzwi,ciągłe awarie prądu albo innych podzespołów ,ciągle przyjeżdżają jak wogole przyjadą to stare albo i jeszcze starsze typu en57 z lat 70 ubiegłego wieku ,odwołują pociagi minute przed odjazdem ,nie mogę powiedzieć ponieważ pracują tam bardzo wpoządku ludzie ale nieraz traktowanie pasażerów jest karygodne, rozkład totalnie wzięty z chmur od godziny 8 do 12 brak jakiego kolwiek pociągu
    ZaletyZdążą się mili konduktorzy i czasem pociąg przyjedzie w miarę sprawny
    WadyStare pociagi
    Wiecznie psujące się pociagi
    Nie miła obsługa
    Kijowy rozkład
  • ~Maciej / 2023-09-19 09:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie miła obsługa do pasażera odzywają się jak do śmiecia zwłaszcza pan maszynista od niej Wegliniec Zgorzelec w dniu 19.09.2023
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4610
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990