ZaletyBrak
strona 12 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Mariola / 2023-12-06 17:38
Pociąg z Białogardu do Poznania z ponad 120 minutowym opóźnieniem!!!Kpina.Wsiadłam do polskiego pociągu pierwszy raz od ponad 15 lat i zapamiętam to na długo.W pociągu zimno. Nic dodać nic ująć. -
-
~Marko / 2023-05-20 12:13
Kolejny pociąg odwołany, komunikat nadany 3 minuty przed planowanym odjazdem za sprawą sztucznego syntezatora na stacji Poznań "Gówno' ZaletyNie posiada -
~Marta / 2022-08-24 23:24
Jeśli ktoś zapomina portfela i kupuje bilet w aplikacji to ten bilet powinien być ważny poto są aplikacje w telefonie a Panu kierownikowi pociągu za straszenie policja by mógł sprawdzić tożsamość to pogratulować nr ewidencyjny 23514zmiana 17 kasa konduktorska 003905 . Chamie jeden -
~Marta / 2022-08-24 23:24
Jeśli ktoś zapomina portfela i kupuje bilet w aplikacji to ten bilet powinien być ważny poto są aplikacje w telefonie a Panu kierownikowi pociągu za straszenie policja by mógł sprawdzić tożsamość to pogratulować nr ewidencyjny 23514zmiana 17 kasa konduktorska 003905 . Chamie jeden ZaletyBrak szacunkuWadyBrak szacunku -
~Martn / 2024-04-22 15:27
Kto zatrudnił kasjerkę Ukrainkę na stacji Lewin Brzeski.Ona się nawet nie nadaje do sprzątania szaletu miejskiego,I być może kasowania tam zlotoweczek.To chore co się teraz dzieje... -
~Mati / 2022-10-06 22:43
Jednym słowem tragedia, pociąg stary, bez biletomatu. Oczywiście prowizja od kupna biletu (bo przecież jak to powiedział kierownik pociągu „kasy są czynne…”) DRAMAT.
Unikajcie tego przewoźnika -
~Mati / 2023-04-20 10:13
Jak sie zgłasza po zakup biletu, to konduktor mówi żeby siadać i ktoś podejdzie sprzedać, a potem druga konduktorka podniesionym głosem robi pretensje że sie nie zgłosiło…
Powinni wydawać od razu bilety albo przynajmniej komunikować sie między sobą. -
~Michał / 2023-08-13 06:32
Ja miałem problem ale nie z kobietą, tylko z natrętną babą, która ma problemy w życiu i chyba odbija je na innych, bo muszę dwa razy zapłacić za ten sam bilet przez brak nazwiska w e-mailu, kiedy widziała bilet i mój dowód osobisty a jeśli nie chcę płacić dwa razy, muszę złożyć reklamację. I to będzie minimum które wykonam na jej rzecz. -
-
~Mikika / 2024-08-18 20:39
Jechaliśmy pociągiem w kierunku Poznania.
Podczas podróży nastąpiła awaria pociągu. Przed jedną ze stacji w trakcie podróży poinformowano nas, że część pasażerów musi się przesiąść do innego pociągu. Konduktor powiedział, że to będzie następny pociąg. Pasażerowie byli zdezorientowani. Nie wiedzieli czy mają zostać w pociągu czy wysiadać. Konduktor strasznie krzyczał na ludzi.Kompletny chaos.
Z czego co widzieliśmy ludzie niestety mylili pociągi i wsiadali do innych. Straszny bałagan...ZaletyBrakWadyWiele -
~młodyG / 2023-08-31 17:10
nie szanują ludzkiego czasu i zachowują się jak ku**y Zaletynie maWadysame wady -
~Mykyta / 2023-07-24 17:28
Jechałem po raz pierwszy i ostatni. Kierunek Kraków-Zakopane. Stary, rozwalony pociag, który ma być na złom a nie do jadzy. Serdecznie nie polecam. Najgorsze co może być. ZaletyBrakWadyRozwalony stary zgnity pociag. -
~Nadia / 2022-05-13 17:00
Pociąg wielokrotnie był opóźniony. Brak miejsc siedzących oraz bardzo niekompetentna Pani w kasie. ZaletyBrakWadyLiczne opóźnienia -
~Natalia / 2023-01-15 01:58
Fatalni konduktorzy.
Lepiej wybrać autobus, mimo że dłużej się jedzie:) -
~Nick / 2023-06-26 17:18
Beznadziejne usługi, kierowcy odjeżdżają jak chcą, pociągi nie przyjeżdżają. -
~Niezadowolony / 2022-11-17 16:32
Na trasie Kielce - Włoszczowa zmiana rozkładu ktoś chory to zmienia. Każdy chce wrócić wcześniej do domu po pracy, a tu po zmianie coraz później i dodatkowo za każdym razem pociąg opóźniony. Ludzie to klient jest dla was nie wy dla klienta 16:26 to jakaś kpina. ZaletyBrakWadyZa późno odjazd -
~Niezadowolony podróżny / 2022-07-18 18:09
Ten pociąg to cyrk na kółkach. Przez cały rok opóźnienia w sezonie na odcinku Gdynia-Hel od 40minut w górę, albo nawet wcale nie przyjedżają. Nie wpuszczają podróżnych i to nie istotne czy jesteś sam z rowerem czy z zakupami, zamiast dodać więcej wagonów to nie później się dziwić że nie ma miejsca dla podróżnych. Jak się grzecznie zapyta konduktora czy nadrobią opóźnienie to jeszcze po chamsku się odzywają, najgorsza linia pociągów jaka może być dramat! ZaletyNie ma żadnychWadyOpóźnienia
Nie wpuszczają podróżnych
Brak dodatkowych wagonów -
-
~Niki / 2023-05-09 08:32
Pociągi ciągle opóźnione, w szczególności pociąg z Medyki. Jeżdżą małe składy i niema gdzie usiąść. Za tę cenę biletu w dawno powinno być lepiej. Godziny pociągów dość często tak ułożone a w szczególności w weekend że ciężko dojechać. Pomimo nowych pociągów które się psują powinno być lepiej. WadyPrzeładowany, spóźniony ciągle, brudno, małe składy i co za tym idzie nie można usiąść. -
~Nikt / 2023-05-05 19:52
Majówka zaskoczyła polregio bardziej niż zima drogowców. W przyszłym roku na linii Gdynia - Hel proponuję wysłać sama lokomotywę, będzie śmieszniej, skoro firma lubi sobie kpić z pasażerów. 1 mają do pociągu nie można było wsiąść już w Juracie, druga stacja po Helu, kolejny pociąg opóźniony o 45 min i też nie można do niego wsiąść. Żenada. Ponieważ widocznie wsiąść można tylko na stacji Hel, to tam się w końcu udaliśmy, po zdjęciu miejsc w pociągu, załoga wyprasza pasażerów stwierdzając że wagon który podpięli jest niebezpieczny. Hmmm... w wagonach niemiłosierny ścisk. Z tym przewoźnikiem najlepiej nie mieć nic wspólnego ZaletyBrakWadyBrudno, brak klimatyzacji, opóźnienia, zbyt małe składy -
~Obserwator / 2024-02-17 17:38
Trasa poznań - poznań junikowo,dnia 17.02.24, kurs godz. 16:40. Konduktorka wyprosiła obcokrajowca z pociągu mimo że miał bilet! Powód to brak normalnej legitymacji by skontrolować czy bilet należy faktycznie do imiennika. Obcokrajowiec pokazał kartę bankomatową na której było imię. Nie rozumiem jaki ma sens wasz regulamin, ludzie są wypraszani mimo zakupu pełnego biletu, i pokazywania że dokonali przelew za ten bilet w aplikacji bankowej! Wyrzucani tylko dlatego że nie mają przy sobie właściwego plastiku ze zdjęciem. Zmieńcie regulamin bo macie służbistów. I jeszcze ta pyskówka konduktorki do zdziwionego obcokrajowca (którego polszczyzna zdecydowanie nie jest ojczystym językiem) "akceptował nasz regulamin" (insynuując że kupił bilet i odhaczył akceptację, ale to że nie wziął właściwej karty to już w jej głowie nie kwalifikuje go do przejazdu) LITOŚCI. -
~Olek / 2025-05-05 12:04
Byłem świadkiem jak osoba niepełnosprawna była potraktowana w pociągu Polregio wstyd kobieta jechała bez biletu ponieważ na jej stacji nie ma kas kierownik pociągu była na tyle chamska że traktowała tą panią jak jakiegoś menela i wezwała policję jak to się skończyło nie wiem bo musiałem się przesiąść do innego pociągu na miejscu tej kobiety nie darował bym tej niedouczonego pseudo kontrolerce nr 16919 ZaletyBrakWadyChamstwo pracowników
strona 12 z 15
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »