strona 14 z 16
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »
-
~Kacper / 2018-02-24 21:56
Żenująca firma, straszliwe opoźnienia, brak informacji, nigdy więcej już nie skorzystam z tej firmy przewozowej. Jeśli ludziom zależy na czasie, wygodzie i komforcie jazdy to na pewno odradzam firmę PolskiBus. -
-
~Kamila / 2017-09-10 21:42
Opóźnienia, opryskliwi kierowcy, infolinia nie odpowiada -
~Kasia / 2017-01-29 11:37
Nigdy wiecej nawet nie pomysle ze skorzystaniu z usług polskiego busa ktorym mielismy jechac z Wroclawia do Zakopanego aytobus mial sie zjawić o 23:25 plus trzeba zjawic sie 15 min przed planowanym odjazdem. Autobus zjawil sie po półtora godzinnym opuznieniem. Taka sytuacja podróżując z malymi dzircim jest karygodna. Biorac również pod uwagę mintsowa temperature z racju zimy. Zdecydowanie nie polecam. Gdyż nawet nie bylo mozliwosci dowiedziec sie co sie dzieje i czy wogole bus przyjedzie. -
~Katarzyna / 2017-09-02 02:52
Korzystalam z wielu przewoźników słowackich, czeskich, austriackich, niemieckich a nawet ukraińskich i nigdy nie spotkało mnie cos takiego co co działo sie na dworcu w Krakowie. Na polskiego busa do Gdańska w środku nocy wszyscy czekali 1,5 godziny. Zamiast o 23:30 autokar przyjechał o 1:00 jednak nie czerwony, wygodny z wifi ale zastępczy - mniejszy, niekomfortowy na tak daleka trasę. Ale to jeszcze mozna wybaczyć. Problem logistyczny został rozwiązany podstawieniem zastępczego autokaru. Problem w tym, ze w tym samym czasie podjechał autokar Polskiego Busu i nikt nie był wstanie poinformować klientów do którego autokaru maja wsiadać. Nie mozna wybaczyć a nawet pominąć zachowania załogi Polskiego Busu. Totalna dezorientacja i brak komunikacji z oczekującym tłumem. Chciałabym napisać, ze Panowie byli jedynie bezczelni ale to za mało powiedziane. Traktowali swoich klientów jak bydło, byli aroganccy i nie mozna było uzyskać spójnej informacji, który z autokarów jedzie do Gdańska. Ja rozumiem, ze spóźnienie, ze środek nocy i zmęczenie ale takiego traktowania i zachowania w stosunku do klientów, którzy zapłacili za swoje miejsca a pozniej byli traktowani jak motłoch i nie mogli uzyskać żadnej informacji mimo spokojnych prób komunikacji - to czyste chamstwo i mysle ze wszystkie 50 osób biorących udział w tej sytuacji moze sie pod tym podpisać i juz nigdy więcej nie skorzystać z usług tego przewoźnika. Zaletytotalny brak , nigdy więcej nie skorzystam z usług tego przewoźnika -
~Katarzyna / 2017-09-26 19:54
Ludzie wożeni są jak bydło. W ciasnych autobusach, niewygodnych, numeracja miejsc kupionych biletów ma się nijak do tego jaki autobus podjeżdża. Miejsca z dodatkowa przestrzenią na nogi kupione w internecie nie występują w podstawionych autobusach. Dzisiaj autobus relacji Warszawa Rzeszów popsuł się w Radomiu. Podjechał następny kursowy i zaczęła się walka o miejsca i przeżycie. Dno. Jazda Polskim Busem to jest ostateczność. Proponuję korzystać z innych przewoźników, którzy kursują na w/w trasie. ZaletyBrakWadySame wady. Odradzam. -
~Klient / 2017-06-11 17:02
dopiero w necie dowiedziałem się że przystanki na trasie Gdańsk Warszawa zostały zlikwidowane, bus powinien przez to ponoć jechać 4,5h a nie 5,5. siedzę 5 godzinę. z poczęstunku też zrezygnowano przez co ludzie po tych 5 godzinach czują się jak bydło jadące na ubój. kierowca się zmienił ale ludzie którzy pili całą noc teraz nie pachną za ładnie klimatyzacja wyłączona a temperatura to prawie 30°.
jakim cudem dobry przewoźnik wozi teraz ludzi jak bydlo
Zaletydłuższa trasa bez przystanku w autobusie który śmierdzi alkoholemWadybrak przystanku, możliwości napicia się zwykłej wody czy postoju. tak traktuje się bydło. Nie ludzijadę już któryś raz może nawet z 8 ale nigdy więcej zapłaciłem jak za normalny przejazd a jestem traktowany jak zwierzę. -
~Lajpus / 2017-10-13 00:20
Jest październik 2017 a polski bus nie potrafi uaktualnić strony od lutego przez co pisze ze odjazdy z łódź Kaliska tak naprawdę odbywają się z stacji łódź fabryczna. To poziom obsługi jest fatalny. O Rezerwacji z eurobank. Zapomnij. Empatii wśród tych panów też brak. Jakby sami tam jeździli za karę. I to mag byc polska marka. Wstyd. WadyBrak rezerwacji z eurobank -
~Lisica / 2017-07-22 16:10
Porażka.Możliwość rezerwacji miejsc to iluzja. Dziś na dwa miejsca przypadło sześć osób. Kierowca bardzo nieuprzejmy, nakrzyczał na starszą Panią, która nie miała na bilecie numerku miejsca a i tak każdy siadal gdzie chce. Odjazd opóźniony...Ciasno.Nie wiem czy jest sens pisać dalej. Nie polecam. ZaletyToaleta. Nic więcej.WadyWszystko inne. -
-
~Ma / 2017-07-17 18:26
Chamstwo kierowcy przekroczyło wszelkie granice, było tylko gwoździem do tak zwanej trumny. Odradzam każdemu, ZaletyŻadnychWadyNiespotykane wręcz chamstwo kierowcy.
Brak wi-fi. 12 godzinna podróż z jedną 10 minutowa przerwą. Tak to nawet bydła się nie przewozi. -
~marek / 2017-10-10 20:12
Miałem wsiąść do autobusu w Krakowie o 16:05, oczywiście autobus nie przyjechał a o 16:52 otrzymałem takiego maila od centrali "W dniu 2017-10-06 16:52, info@polskibus.com napisał(a):
Informujemy o ok.150 min opóźnieniu linii P 16 z Katowic 14:35 przez
Kraków 16:05 do Zakopanego. Opóźnienie może ulec zmianie. Za
utrudnienia przepraszamy."
Tymczasem autobus miał opóźnienie 2,5 godziny przy rozpoczynaniu trasy i centrala Polskiego Busa o tym wiedziała a nikt mnie ani innych pasażerów o tym nie poinformował przez co spóźniłem się do pracy którą oczywiście straciłem przez takie spóźnienie.
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tak nierzetelnego przewoźnika.
Ja rozumiem spóźnienie, wszystko się może zdażyć, ale z jakiegoś powodu mają nasze telefony i maile żeby nas poinformować, wtedy kupiłbym sobie drugi bilet i nie byłoby mowy o spóźnieniu.
Zachęcam do unikania ważnych przejazdów z tak nieodpowiedzialną linią.
Pozdrawiam MarekWady-brak punktualnościKraków -
~Marta / 2018-03-03 08:50
Jedziemy właśnie w autobusie który ma zimny nawiew na stopy przy -15 na zewnątrz ludzie mają zamarznięte nogi i siedzimy w męczarniach
Kierowca uznał że chyba coś zamarzło. No halo ... -
~mgdk / 2017-10-18 21:48
Moja mama znalazla polaczenie nocne z Krakowa do Wroclawia. Na autobus udala sie prosto z lotniska. Ku jej zdziwieniu niestety nie zostala wpuszczona do autobusu, pomimo wielu wolnych miejsc, poniewaz podobno nalezalo wczesniej wykupic miejscowke. Szkoda, ze przy okazji sprawdzania ich rozkladu jazdy zarowno za pomoca roznych wyszukiwarek jak i na ich stronie nie pojawia sie od razu informacja, ze nie ma mozliwosci zakupu biletu bezposrednio u kierowcy. Wedlug osob obecnych wtedy na dworcu, sytuacje, w ktorych nieswiadomy pasazer probuje nabyc bilet i dopiero od kierowcy sie dowiaduje, ze sie nie da, zdarzaja sie nagminnie, nawet jesli osoba probujaca nabyc bilet jest starsza, czy niepelnosprawna. Moja mama spedzila kilka godzin nocnych w kawiarni czekajac na poranny pociag.
Oczywiscie kazda firma moze dzialac wedlug wlasnych zasad, ale latwosc korzystania z uslugi i dostepnosc dla klientow zwykle warunkuja utrzymanie sie na rynku. -
~MICHAL / 2020-03-18 10:31
Ta opinia nie dotyczy przejazdow ale obslugi, a mianowicie chodzi o zawieszenie kursow przez przewoznika i zwroru pieniedzy za bilety. Dzwonisz do nich z pytaniem czy kursy sie odbedzie bo na stronie nie bylo jeszcze informacji dostajesz info ze kurs sie nie odbedzie i bedzie zwrot pieniedzy a tego samego dnia dostajesz wiadomosc na poczte ze chciales anulowac bilet i dostaniesz tylko 80% KPINA -
~Natalia / 2018-10-09 05:02
Jadę z Warszawy do Gdańska. Bus miał być do Władysławowa. Ale jedzie tylko do Gdyni. Bardzo współczuję pasażerom którzy zapłacili za drogę do Władysławowa bo tam nie dojadą. W busie śmierdzi toaletą i alkoholem. Brzydze się tu czegokolwiek dotknąć, taki syf. Jadę 5h..udreka. Nigdy więcej nie skorzystam z tej linii. ZaletyBrakWadyWszystko. -
~Nicka / 2017-07-25 23:58
To skandal !!!!Kierowca w dniu dzisiejszemu tzn.25.07.2017 próbuje nas żywcem zamrozić na trasie Łódź -Wrocław !!!Wlaczyl nawiew na maksa -6 pasażerów prosiło aby go wyłączył to on z premedytacja ten nawiew jeszcze mocniej podkręcił aby wszystkim pasażerom było zimno.Bede chora tak jak i inni pasażerowie !!!Ludzie w tym autobusie siedzą w kurtkach i marzną w kapturach.Rzadam odszkodowania za ten kurs!!!!Takich kierowców sadystów i psychopatów należy zwalniać w trybie natychmiastowym !!!! -
~Nicki111 / 2017-05-02 20:09
Nigdy więcej Polskim busem. Własnie korzystalismy z przejazdu Praga- Łodź. Ciasno,smród, niewygodnie,w wc brak wody w kranie. Jedyny plus to doświadczeni kierowcy. -
-
~Niezadowolona / 2017-03-05 02:16
Drodzy panstwo
Wybralam sie z dziecmi z Krakowa do Berlina niestety nocnym kursem .
W katowicach bylismy z prawie 1,5 godz opoznieniem...A to czego tam doswiadczylismy przechodzi ludzikie pojecie.
W autokarze Nie dzialalo wi fi.Jeden cudzoziemiec chcia pokazac kierowcy nr rezerwacji z maila ale Nie mial internetu by pokazac nr!!!!!!paradoks.Kierowca zostawil go na dworcu w katowicach O 1.10 w nocy!! ( w autobussie bylo ok 20 miejsc wolnych...A miejscu zajete okupowane bylby przez pijacych studentow!!!
Puste botelki walaly sie po podlodze,masakra.odsloga autokaru Nic .W katowicach wszyscy standardowo Maja pause .
kierowca zaprasza do bagaznika podwieszanego i Nie Pomaga nikomu zaladowac bagazy do berlina...statsleder kobiety dzwigaja SAME torby na wysokosc 180 cm!!!
Kibelek..nastepnym razem wykonam foto,porazka totalna
W p 16 gdy sikasz dluzej niz 2 min gasnie swiatlo!,,,!
Oczywiscie pelno glopkowatych uwag kerowcow apropos czasu dojazdu,bagazy i miejsca w autokarze.
Ciekawostka miejsca dla niepelnosprawnych NIE Maja gniazdek 220 v( te kolo kibelka)ZaletyLadny autokar z zewnatrzWadyNocny glosny kurs
Non stop ktos kozysta z toalety i trzaska drzwiami
Nie dzialalo,nie dziala wi fiInternet -
~Niezadowolony klient / 2017-09-20 23:25
Nie polecam. 08.09.2017 kupione bilety na trase Wrocław-Katowice. Godzina odjazdu 6:30. Byliśmy z narzeczonym w miejscu odjazdu o 6:05. Czekaliśmy do godziny 6:50, ale się niedoczekaliśmy. Jak i 10 innych osób... po dodzwonieniu się na infolinię, Pan oznajmił że autobus odjechał o 6:30, ale możliwe że podstawiony był autobus zastępczy o czym oczywiście nie zostaliśmy poinformowani, a autobus ten nie był nawet odpowiednio oznaczony. Z wypowiedzi "przemiłego" Pana z infolinii można było wywnioskować że powinniśmy chodzić od autobusu do autobusu i pytać kierowców czy przypadkiem to nie oni podjechali w zastępstwie. W ten sposób straciliśmy pieniądze i prawie spóźniliśmy się na samolot. -
~OliviaS / 2017-06-02 13:54
Nie polecam zwracać biletów w tym serwisie. Nie dość, ze nie dostałam pieniędzy to jeszcze państwo z serwisu informacyjnego całkowicie mnie zlali, kiedy poprosiłam o sprawdzenie pewnej rzeczy (z uzasadnieniem), ponieważ najprawdopodobniej jest to przyczyna problemu ze zwrotem. Nic mi już nie odpisali i skończyłam bez biletu i bez pieniędzy. Okropne podejście i brak szacunku do klienta. -
~Pasazer / 2017-04-19 09:44
Właśnie jadę polskim busem do Warszawy. To jakis koszmar! Kierowca niemiły, w busie ktoś gazami zanieczyszcza powietrze, ludzie rozmawiają przez telefony drżąc mordy i to dosłownie, smród niesamowity, na miejscu, gdzie siedzę jest popsuty fotel. Koszmar jednym słowem!!! Jakbym wiedziała, ze zapłacę 30zl za przejazd takim czymś w życiu bym się nie zgodziła. Pierwszy i ostatni raz! Pierwszy raz, 61zl za dwie osoby
strona 14 z 16
- « poprzednia
- 1 ...
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- nastepna »