Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tuś / 2017-08-29 21:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Podróż z Bydgoszczy do Wrocławia- porażka. Kierowca nieuprzejmy, wręcz niegrzeczny i opryskliwy. Klimatyzacja działała jakby chciała a nie mogła. Zaduch i brzydki zapach. Z powrotem podróż nie lepsza, nie dość, że autobus spóźniony, to jeszcze włączone ogrzewanie, a mamy sierpień. Miało zostać wyłączone na prośbę pasażerów, ale został tylko włączony nawiew, który zaraz przestał chłodzić, zatem sauna na całego. Wspolpodroznych sie nie wybiera, ale w obie strony wioska aż boli, walajace się puszki po piwie i kubki po kawie. Wiele lat jako studentka jeździłam polskim busem i było ok, ale teraz, kiedy po latach zdecydowałam się po raz kolejny skorzystać z ich usług jestem mega zawiedziona i wściekła. Syf i malaria, aż mi szkoda pieniędzy, jakie zapłaciłam za bilet.Z całego serca nie polecam.
    ZaletyJ.w
    WadyJ.w
  • ~Wektor / 2017-07-03 20:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Jechałem z Zakopanego do Katowic i nie jest to to czego się spodziewałem.
    Krótko:
    Niewygodnie(brak miejsca na nogi, fotel gniecie w plecy).
    Brak czegokolwiek do naładowania telefonu.
    Klimy brak.
    Wi-Fi nie działa.
    Pierwszy i ostatni raz jadę z nimi.
    ZaletyNa siłę: cena
    WadyWszystko poza ceną.
  • ~Wkurwiony / 2017-07-23 11:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeżdzę z polskim busem juz któryś raz i za każdym razem staram dać mu jeszcze jedna szanse. Dzis ten przejazd na trasie gdansk - Warszawa to mój ostani przejazd z tym przewoźnikiem. Kierowca chamsko, wredny, niepomocny i tak jak by siedział za tym kołkiem za karę. Duży hejt, bo sytuacja po raz kolejny sie powtarza. Straciliście klienta
  • ~pasażerka / 2018-02-25 14:56
    Ocena: 1.33 / 5
    Czy ktoś wie może o której ostatecznie PolskiBus(FlixBus), który miał dziś wyjechać z Lublina do warszawy o godz. 5.00. Panów zaskoczyły mrozy i autobus miał kłopoty z hamulcami. Zostaliśmy wypuszczeni z autobusu i mieliśmy sobie poradzić. Nie miałam czasu czekać na zastępczy pojazd, tym bardziej że kierowca nie był wstanie powiedzieć kiedy on przyjedzie. Musiałam dostać się do Warszawy na własną rękę.....ponosząc spore dodatkowe koszty ;(
  • ~Agnieszka / 2017-05-05 00:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia! Nigdy więcej. Jechałam PB 29.04 z Warszawy do Zakopanego. Wyjechaliśmy z 2 godzinnym opóźnieniem. Kierowca arogancki i bezczelny- nie wpuścił nikogo do autobusu a na pytania pasażerów dlaczego, co się dzieje, nie chciał udzielać żadnych informacji, bo "on nic nie wie, on jest tylko kierowcą". Nr infolinii również nie odpowiadał. Dopiero po jakiejś godzinie okazało się, że czekamy na 2 dodatkowe autokary, bo firma podstawiła tylko ten jeden, a pasażerów było około 100. Jakby tego było mało, 15 km przed Zakopanem musieliśmy się przesiąść do innego autokaru, bo kierowcy skończył się limit pracy i według unijnych przepisów dalej jechać nie mógł. W rezultacie na miejsce dotarliśmy z czterogodzinnym opóźnieniem.
    ZaletyBrak
  • ~Byla klientka / 2017-07-29 21:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Kiedyś i ceny i jakość była na niezłym poziomie. Teraz tragedia. Spóźnienia, niemiła obsługa, brud. Rezerwacja miejsc to fikcja. Kierowcy się nie interesują. Każdy siada gdzie popadnie. Nie wiem po co płaciłam dodatkowo za miejsce. Zależało mi na wygodzie bo mój facet wysoki jest. Ostatni przejazd to dwie godziny spóźnienia autobusu i ingormacja kierowcy, ze jeśli się uda to wszyscy wsiadziemy bo to inny autobus i miejsc nieco mniej. Porazka po prostu.
    ZaletyBrak
    WadyKomfort jazdy, spóźnienia, brak zainteresowania kierowcy sytuacją na "pokładzie", brud
    7 lat
  • ~Calloline / 2017-07-11 12:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Moim zdaniem cena nie jest adekwatna do warunków, jakie panują w PB. Wolę jużytkownik wydać trochę więcej, ale jechać w normalnych warunkach.
    ZaletyBrak
    Wady-brak klimatyzacji i ogrzewania
    - wifi nie działa
    - bardzo ciasno
    - nie wygodne fotele, plecy mnie bolały
  • ~Kacper / 2017-09-28 23:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Z przykrością muszę stwierdzić, że połączenie do Lwowa, a także ze Lwowa za pośrednictwem Państwa strony to ponury żart. Nie jestem typem osoby, która wymaga luksusów, ale podróż na tak długim odcinku (Piła- Lwów) powinna być obsługiwana za pomocą nieco nowszych autobusów niż te, które kursowały w Polsce na średnich trasach w latach 90-tych. Nie odnalazłem tu tak szeroko reklamowanej na Państwa stronie komfortu, szybkości i taniości, bo koszt 130 zł za osobę w jedną stronę za przejażdżkę postsowieckim truchłem uważam za dość wygórowany.
    Podróż z Piły do Lwowa uznaliśmy za przykry wypadek przy pracy i na jego podstawie nie wyciągaliśmy jeszcze jednoznacznie krytycznych uwag w stosunku do przewoźnika, którego oferty za Państwa pośrednictwem skorzystaliśmy. Autobus, którym podróżowaliśmy nie posiadał ani toalety, ani klimatyzacji. O gniazdkach elektronicznych i Wi-Fi chyba nie muszę wspominać. Fotele jak deski, bardzo mało miejsca. Kierowcy nie mówią po Polsku. Nie otrzymaliśmy nawet tasiemek, oznaczających bagaż. Zamiast prawie 16 godzin jechaliśmy prawie 22 w kompletnym zaduchu, albo w chłodzie. Opóźnienie jestem w stanie zrozumieć, w Polsce były lekkie korki, przed Lwowem był wypadek i też trochę staliśmy, kontrola graniczna trwała godzinę (nie wiem, czy geniusze logistyki uwzględniają kontrolę graniczną w rozkładzie).
    Podróż ze Lwowa do Piły jednak wyczerpała moją cierpliwość. Autobus, bo tak szumnie nazwę ten eksponat już ze Lwowa wyjechał z 30 minutowym opóźnieniem (chaos przy sprawdzaniu biletów i pakowaniu bagaży). W podróży do granicy kierowca zawracał z trasy na stacje benzynową( bo chyba zapomniał zatankować). Na granicy, jak to na granicy kontrola 1,5 godziny (miałem nadzieje, że jest to jakoś uwzględnione w rozkładzie, w końcu wiadomo, że z Ukrainy do Polski stoi się dłużej, a nawet wydłużony czas podróży bo nie 16, a 17 godzin wskazywałby na to sprytne posunięcie). W Lublinie byliśmy z 4 godzinnym opóźnieniem mimo braku jakichkolwiek korków na drogach, zarówno po stronie ukraińskiej jak i po polskiej. Z racji, że w Pile miałem być o godzinie 6:15, a o 8:44 miałem pociąg do domu, zapytałem kierowcy, czy zdążymy dojechać tak, żebym zdążył na przesiadkę. Kierowca (ten sam, który poprzednio jechał do Lwowa) zapewnił, że bez problemu dotrzemy o czasie na miejsce. Tak podbudowany postanowiłem umilić sobie podróż drzemką, co w tym autobusie było nie lada wyczynem (różnice temperatur jak na pustyni Gobi w dzień i w nocy + brak miejsca). Po dłuższym czasie, mijając kolejne miejscowości z niezmieniającym się zbytnio opóźnieniem, zatrwożyłem się nieco, w końcu podróżowałem autobusem, a nie rakietą, więc nie ma szans na magiczną teleportację. O godzinie 6; 15 będąc w Poznaniu, postanowiłem zaczerpnąć informacji o naszym położeniu u studni mądrości, czyli kierowcy. I tu niczym w Monty Pythonie, zostałem zanurzony w kadzi absurdu, gdyż na pytanie o planowany czas przyjazdu, pierwszy kierowca z uśmiechem na twarzy wzruszył ramionami, natomiast drugi, powiedział, że nie wie.. rozsierdziłem się i drążąc temat, dowiedziałem się, że kierowcy nie wiedzą czemu mam na bilecie wpisany czas przybycia do Piły o 6:15 i w sumie to oni nie mają żadnego "grafika z hodzinami przyjazdu"... Postanowiłem zaniechać tej niezmierzającej do niczego dysputy i czekać. Straszne myśli kłębiły się pod moją umęczoną czaszką, jednak dzięki umiejętności biegania zdążyłem na pociąg, co nie zmienia faktu, że Państwo są współodpowiedzialni za tę parodię westernu. Pomijam te spóźnienia, bo zdaje sobie sprawę z tego, że kierowcy też są ludźmi i zmęczenie robi swoje, ale podejścia to klienta nie potrafię już zrozumieć! Nie obchodzi mnie też to, że Państwo uważają, że nie ponoszą odpowiedzialności za przewoźnika, bo to jest równie absurdalne co nieposiadanie rozkładu jazdy. Ugodziło mnie głęboko w serce podejście do klienta, brak informacji o stanie środka transportu, którym się podróżuje, brak informacji o tym, że prawdopodobieństwo dojechania na czas jest równa zeru. Tego historia Wam Drodzy Państwo nie zapomni, za każdym razem, gdy usłyszę, że ktoś planuję podróż PolskimBusem, będę mu ten pomysł stanowczo wybijał z głowy, gdyż obraz minionej podróży wcale nie umknie z mej pamięci prędko, a nawiedzał mnie będzie w snach.
  • ~king / 2017-08-18 15:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Autobus w upale miał właczona jednoczesnie klimatyzacje i ogrzewanie. To jest komfort o którym piszą. bilety sa rezerwowane a i tak siada sie gdzie chce i Twoje miejsca są zajęte, mimo że dopłaciło sie za wiecej miejsca
    WadyAutobus w upale miał właczona jednoczesnie klimatyzacje i ogrzewanie. To jest komfort o którym piszą. bilety sarezerwowane a i tak siada sie gdzie chce i Twoje miejsca są zajęte, mimo że dopłaciło sie za wiecej miejsca
    3 lata
  • ~Maja / 2017-11-13 12:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Miałam wykupione bilety z Zakopanego do Warszawy, ale jak autobus podjechał to kierowca powiedział, że pasażerów do Warszawy nie weźmie. Ponoć sprzedano za dużo biletów i 53 osoby miały czekać na coś zastępczego. Owszem, przyjechał autobus zastępczy, ale po godzinie, standard niższy i musiał zrobić godzinny postój po czterech godzinach jazdy. W Warszawie miałam być o 20:55 a byłam o 23:40. Wszystko jestem w stanie zrozumieć - opóźnienia, korki, roboty drogowe, że coś nie działa, ale nie to, że płacę za bilet wcale nie przesadnie mało, system rezerwacyjny jest z numeracją miejsc, dopłacam do jedynych miejsc wolnych koło siebie (jechałam z dzieckiem) bo są przy stolikach a potem nie zostaję wpuszczona do autobusu. To jest jakaś totalna paranoja.
    WadyNie działający system rezerwacyjny, brak jakichkolwiek informacji, niepoważne podejście do klienta, długi czas podróży oraz oczekiwania na autobus zastępczy, niegrzeczne zachowanie kierowcy
  • ~n. / 2018-03-15 21:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Jeżdże polskim busem od kilku lat i z czasem daje się zauważyć dwa ROSNĄCE problemy:
    1. coraz bardziej niegrzeczni (chamscy) kierowcy
    2. coraz częstsze opóźnienia (i nie po kilka, ale po kilkadziesiąt minut).
    3. Dodatkowo, kierowcy nie poczuwają się do odpowiedzialności, gdy zarezerwowane miejsce jest zajęte przez innego pasażera (np. kursy rozpoczynające się w Berlinie, przez Wrocław do Krakowa).
    Generalnie, wygląda to tak, że po kilku latach, gdy jedynym mankamentem polskiego busa była ciasnota i brak rezerwacji miejsc, co doprowadzało do dantejskich scen przy wchodzeniu, system im się sypnął - całkowicie. Być może jest to skutkiem przejęcia polskiego busa przez flixbus, gdy panuje okres "bezkrólewia", ale ja nie zamierzam eksperymentować na własnej skorze, żeby sprawdzić, czy i kiedy flixbus weźmie to w garść.
    Jeśli autobusy przestaną się spóźniać, a kierowcy przejdą kurs PODSTAWOWEJ kultury i obsługi klienta, wtedy MOŻE zacznę ponownie korzystać z ich usług.
    ZaletyBYWA tanio.
    Wady- notoryczne opóźnienia, sięgające kilkudziesięciu minut a czasem 1 - 2 godzin
    - bardzo niegrzeczni kierowcy
    - ciasno
  • ~Patryk / 2017-11-27 23:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Wrocław Praga 24.11.17 opóźnienie wyjazdu 35 minut bez informacji
    Mimo pobierania dodatkowych opłat przez przewoźnika za rezerwacje, autokar nie posiadał miejsc o numerach zawartych w rezerwacji. Kierowcy w żaden sposób nie chcieli pomóc ani nawet udzielić informacji dla czego tak jest.
    Dziś Praga Wrocław, podobnie. Mimo poniesionych dodatkowych opłat za rezerwacje miejsc, takowych nie było. Kierowca bardziej życzliwy, ale i tak nie potrafił odpowiedzieć dlaczego system internetowy dokonuje rezerwacji na nie istniejące miejsca
    ZaletyBRAK
    WadyNIEDZIAŁAJĄCE WIFI (niby można się podłączyć, ale na tym koniec)
    OPÓŹNIENIA
    POBIERANIE OPŁAT ZA REZERWACJE NIEISTNIEJĄCYCH MIEJSC
  • ~Paulina / 2017-05-10 13:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Kupiłam bilety dla 2 osób, tam i z powrotem na linie P14, Wrocław – Berlin SXF, Berlin SXF – Wrocław. Zapłaciłam 250 zł. Z Wrocławia bus wyjechał z około półgodzinnym opóźnieniem, co spowodowane było tym, że na Dworzec PKS wjechał z już spóźniony, do tego było dużo ludzi, więc zapakowanie bagaży też trochę potrwało. Następnie do autobusu wkroczyła Straż Graniczna, która skotrolowała pasażerów (tu oczywiście nikogo nie winię).
    Podroż w ścisku, siedzenia rzeczywiście z niewielka ilością miejsca na nogi oraz na ramiona – a jakaś barczysta to ja nie jestem. Śmierdzący chrapiący „sąsiad” na siedzeniach obok (gość zdjął buty, wyłożył się jak jaśniepan, chrapał) dodał smaczku i aromatu tej podroży… Na miejsce zajechaliśmy z 45 minutowym opóźnieniem, dla nas każda minuta była cenna ponieważ nasz samolot odlatywał o 6 rano, docelowo bus miał być na lotnisku 4:15- a był o 5:00 no ale udało się, samolot nie uciekł. Po pięknych wakacjach, czas wrócić na lotnisko, byliśmy jakoś tak przed czasem, bo w porównaniu z polskim busem, ryanair potrafi nawet przed czasem dowieźć swoich klientów do celu… Ale do rzeczy – pomyśleliśmy, że może uda nam się przebukować bilety na wyjazd o godz. 12.30, skoro już tam byliśmy, a kupiliśmy bilety na 19.25 to mieliśmy nadzieje, że uda się wrócić wcześniej. Nic bardziej mylnego, bus- a jakże spóźniony-kierowca nieugięty – mimo wielu wolnych miejsc w autobusie (widocznie ktoś inny nie był na czas swoim samolotem) Na stronie PB widniała informacja, że bilety wyprzedane, kierowca też nie mógł wpuścić – mimo około 10 wolnych miejsc. No ale nic to, po prawie 7h oczekiwania stawiliśmy się z powrotem na miejsce odjazdu busa do Wrocławia, który odjeżdżać miał o 19.25.
    Po 20 minutach od planowanego wyjazdu, gdy busa dalej nie było, pasażerowie zaczęli się niepokoić, zaczęliśmy dzwonić do dyżurnego, który miał wyłączony telefon. Po godzinie oczekiwania, około 20.30 bus przyjechał, szanowny kierowca nie zdołał wydusić z siebie słowa przepraszam, nie wspomnę już nawet o wytłumaczeniu sytuacji. Droga powrotna to męka, odcinek od granicy do Legnicy w remoncie, mimo to kierowca przekraczał dozwoloną prędkość, w autobusie wrazenia jak na rollercoasterze, miałam worek pod reka, w razie zwrotu spożytego pożywienia- nigdy tak źle nie czulam się podczas jazdy jakimkolwiek środkiem lokomocji, jedynie, po wyżej wspomnianym rollercoasterze, miałam podobne zaburzenia żołądka.
    Kiedyś jeździłam PB często, teraz jestem w posiadaniu jeszcze 2 biletów, które bezzwłocznie anuluję. Nie chcę więcej mieć do czynienia z tą firmą.
    ZaletyJedyna mozliwosc bezposredniego dojazdu na lotnisko w Berlinie
    WadyNie bylo szybko ( mega opoznienia) nie bylo tanio (250zl) nie bylo komfortowo ( na rollercoasterze mniej mnie wytrzepalo)
    Korzystałam od 2012- ta podróż była ostatnia.
  • ~pAwLaS / 2017-07-13 23:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Jechałem trasą do Zakopanego. Miejsce zarezerwowane a i tak okazało się że każdy siada gdzie chce, trasa 700 km a autokar rodem PRL, bez toalety i smierdzacy spalinami że tylko się zerzygac. Na jednym z postojów na dworcu PKS po zapytaniu kierowcy czy jest gdzieś na dworcu WC usłyszałem że jest ale jak chce tu zostać to mogę iść bo on czekać nie będzie. Jednym słowem TRAGEDIA. Ludzie lejacy do butelek w drodze... Wstyd wstyd wstyd dla takiego przewoźnika.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo obsługi, brak WC na trasie Kołobrzeg Zakopane!! Niby rezerwacja a ich nie ma.
  • ~Sabina187 / 2017-05-30 12:52
    Ocena: 1.25 / 5
    30.05.17r -trasa Warszawa-Rzeszów - 6 godzinna podróż moze była by dobra dla nieżywego mięsa ale nie dla ludzi .Po kilku próbach nawiązania kontaktu z kierowca stanęło na tym ze temperatura w autobusie na pietrze musi wynosić 15 st.C , ponieważ kierowcy na dole jest za gorąco .Dodatkowo - wiadomo, ze jeśli za oknem jest 27 st C to pasażerowie i pasażerki są w strojach raczej nie zimowych i co za tym idzie przy 15 stopniach temperatury ludziom chce się sikać - jest to powód żeby zamknąć toaletę:))))))) Myśle ze sytuacja mówi sama za siebie-nic dodać nic ująć. Dziwie sie zaistniałej sytuacji bo konkurencja nie jest mała .....!!!!!!!!!!!
  • ~Seba / 2017-09-08 07:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Osoby siedzące z tylu autobusu sporzywaja alkohol , przeklinają , walają się butelki od piwa po autobusie. Śmierdzi piwem. Ludzie zajmują nie swoje miejsca i nie maja gdzie siedzieć. Obsługa nie zareagowała przez cała drogę. Haos , brak spokoju i jeden wielki cyrk
    WadyMasakryczne zachowanie pasażerów. Tragedia
  • ~SpokojnyJan / 2017-06-16 21:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Relacja Poznań-łódź 16.06.17. przejazd tragiczny na każdej płaszczyźnie. Począwszy od 40 minutowego opóźnienia, braku klimatyzacji, brak możliwości wyrzucenia śmieci a na straszliwym smrodzie w autobusie kończąc. Jestem bardzo niezadowolony z przejazdu, nie polecam.
    Zalety-brak
    Wady- wysoka cena biletu
    - tragiczny komfort jazdy
    - opóźnienie 40 minut
    - brak klimatyzacji
    - niesamowity smród
  • ~Tomasz / 2017-10-13 01:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak informacji o opóźnieniu, ludzie czekają i marzną. Kierowca jadący w kierunku przeciwnym skandalicznie niemiły i opryskliwy
    ZaletyBrak
  • ~Tomi / 2018-01-03 02:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Trasa Radom -Kielce -Kraków jak zamieszanie A do tego dochodzą wulgarni,opryskliwi i hamscy kierowcy nigdy więcej 3/01/2018. Po prostu dziękuję za świetny początek roku
    ZaletyBrak
    WadyAgresywni kierowcy
  • ~WD / 2018-03-24 12:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Wiele razy jeździłam tą linią, choć nie tak często, jak mnóstwo moich znajomych.

    Wczoraj kupiłam bilet na wyjazd świąteczny w rodzinne strony. Zaznaczyłam opcję przesłania mi wygenerowanego biletu na skrzynkę elektroniczną. Zapłaciłam poprzez jeden ze sposobów płatności podany na stronie. Otrzymałam potwierdzenie że płatność została dokonana. Ale DO DZISIAJ nie mam biletu na skrzynce elektronicznej!!! Mam na piechotę iść ponad 200km??? I kolejna rzecz - jeśli nie zostanę wpuszczona do autobusu, na który zakupiłam bilet, czy kiedykolwiek dostanę zwrot pieniędzy?

    Nie polecam. Wolę zapłacić drożej u konkurencyjnych przewoźników lub po prostu może rzeczywiście iść na piechotę.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5036
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 714
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960