Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anex / 2018-04-27 19:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak numerowanych miejsc. Opóźnienia. Jeżeli autobus notorycznie przyjeżdża po czasie odjazdu, to lepiej zmienić godzinę. Również utrudnienia gdy jest tylko numer rezerwacji. Okropna obsługa, która krzyczy przez mikrofon. Włączona klimatyzacja mimo że jest zimno!Dopiero teraz doceniłam komfort jazdy PKP
    ZaletyBrak
    WadyKomfort jazdy
    Opóźnienia
    Obsługa
    Nawet cena już nie jest zaletą
  • ~Atilla / 2017-05-01 20:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Ostatnia podróż do Budapesztu 29.04.2017 to jakieś nieporozumienie. Na dworcu w Radomiu czekało kilkanaście osób. Planowany odjazd 9:45. Autokar podjechał spóźniony o ok. godzinę. Kierowca oznajmił, że zabiera tylko 3 osoby bo nie ma miejsc, ale za nim jadą jeszcze 2 wynajęte autokary z Polonusa, Tamte też okazały się pełne - kierowcy nie mieli żadnych informacji, że po drodze z Warszawy ktoś będzie jeszcze wsiadał. Kilka osób zdołało wsiąść ale dla wszystkich miejsca nie wystarczyło i zostały na dworcu. Dodatkowo panowie z Polonusa pierwszy raz jechali tą trasą bo o wyjeździe dowiedzieli się rano. Na miejsce dotarliśmy z 4 godzinnym opóźnieniem. Z tego co wiem w Warszawie też nie wszyscy wsiedli. Polski bus kpi sobie z ludzi, informacja zerowa, chamscy kierowcy używający rynsztokowego języka, syf, kiła i malaria. NIGDY WIĘCEJ NIE POJADĘ Z TĄ "FIRMĄ"
    ZaletyBrak
    WadyDnia by mi zabrakło.
    140zł
  • ~Bodziu / 2017-06-23 21:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Podróżuję polskim busem już jakieś 2,5 roku i jest co raz to gorzej. O ile ceny są jeszcze znosne o tyle jakosc i wygoda przy dłuższych trasach to porażka.przez te kilkadziesiat podrozy z berlina do zakopanego jeszcze ani razu bus nie przykechal punktualnie, spoznienia byly niekiedy na 2-3godz.Co raz częściej kleją się fotele. a Internet jest ale chyba na stacji benzynowej na granicy. Porażka
    ZaletyTo ze jest i gdy wszystkie inne opcje zawiodą to można się przemieścić .
    WadySpóźnienia
    Brod
    Niezadko smród
  • ~BRON / 2017-12-12 18:51
    Ocena: 1.50 / 5
    niepożądana firma - dialogi z czeskiego filmu, dużo gorsza niż konkurencja, nie zależy im na klientach, na opinii
    Wadyw nazwie polski, w praktyce SOBKI I WODA SODOWA
  • ~Ewa / 2017-06-20 23:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Polski bus korzysta z innych przewoznikow reklamujec jednooczesnie WSZYSTKIE swoje przejazdy jako nalezace do wyzszej klasy.. tymczasem autobus jadacy do Wilna m.in. przez Bialystok pryjechal ponad 120 min po czasie (otrzymalismy powiadomienie 0 mailowo) a ponadto jego standard daleki byl od dobrego:

    -nie dzialala klimatyzacja
    - w autobusie nie udostepniono toalety
    -siedzenia byly brudne
    - bagaz nie byl oznaczony etykieta
    -WIFI dostepne - pod warunkiem, ze udostepnil je inny pasazer

    Zalecam ostroznosc.
    Zaletydostepnosc biletow
    Wadyjakosc, opoznienie, komfort podrozy- brak, kontakt z obsluga polskiego busa w nocy - marny
  • ~Irek / 2017-09-14 19:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Gorzej niż tragicznie... Kierowcy opryskliwi, na jakiekolwiek zadane pytanie odpowiadają warcząc. Postój w trasie jest chyba tylko dla nich bo nie informują o tym kompletnie i zostawiają pojazd na zapalonym silniku.. Do tego opóźnienia godzinne to norma... ostatni raz podróżowałem i nie polecam.
    Rzeszów
  • ~Izabela / 2018-02-10 23:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam firmy Paris polski bus. Jechałam z Panem Januszem, jest on rasistą i całą drogę nadawał na "Czarnuchów" i "Arabów". Ponadto cena jest bardzo wysoka, 20 EURO z dowozem do hotelu. Pamiętajcie, że to się opłaca tylko jeżeli jedziecie dużą grupą i zapełnicie cały samochód, inaczej spędzicie kilka godzin w paryskich korkach rozwożąc innych pasażerów. Firma świadczy usługę tylko wtedy, gdy ma pełny samochód, jadąc w 2 osoby nie macie pewności czy Was zabierze. Jesteście uzależnieni od innych pasażerów, jeżeli oni nagle zrezygnują to firma Wam odmówi transportu. Nam na przykład najpierw odmówiono transportu na powrotny samolot o takiej godzinie jaka nam pasowała, a następnego dnia Pan Janusz nas zaszantażował, że skoro zrobiliśmy rezerwację to i tak nas obciąży kosztami pomimo że nie pojedziemy jego busem, więc "lepiej żebyśmy zmienili swoje plany i jednak z nim pojechali skoro i tak musimy za to zapłacić". Okazało się, że szukał jeleni aby zapełnić busa, bo miał kilku chętnych ale brakowało mu pasażerów. Musieliśmy z nim krążyć po Paryżu i zbierać innych pasażerów. Zepsuł nam cały jeden dzień.
    Na dodatek Pan Janusz jeździ swoją trasą, jakimiś podrzędnymi drogami a nie autostradą jak pozostałe busy, więc jedzie do Paryża dużo dłużej i w korkach.
    WadyFirma niewiarygodna i niepewna. Nie macie gwarancji że Was zabierze i podróż jest dużo dłuższa.
  • ~jurko / 2017-10-27 07:39
    Ocena: 1.50 / 5
    26.10.2017 miałem zarezerwowane bilety z Lublina do Warszawy . Na stronce Polskiego busa pisało że to będzie jechał autobus polski bus . Niestety podjechał jakiś stary wrak z Hrubieszowa . Toaleta była cały czas nieczynna . Bagaże kierowca kazał zabrać do środka ... ogólnie syf i tandeta . Polski bus z chodzi na psy . Nie polecam ....
  • ~Klaudia / 2017-08-02 14:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Podróż polskim busem pozostawia wiele do życzenia. Wygoda na poziomie zerowym. Miejsca na nogi praktycznie nie ma. Ilość ludzi w autobusie jest ogromna, a zapach i duchota sprawia, ze podróż przyprawia o zawroty głowy. Nie polecam.
    ZaletyMili pracownicy.
  • ~Krzysztof / 2017-09-29 18:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Wiecznie opóźniony... Kierowcy ślamazarnie podchodzą do spraw opóźnień ... Zero praktycznie jakiej kolwiek organizacji. Poprostu bałagan i jak już klientów się zdobyło, teraz można sobie olewać... Srednio opóźniony 50 min.
    ZaletyNiska cena
    WadyStosunek jakości do ceny... Poprostu mają Nas daleko !
    6 lat
  • ~Magdalena / 2017-08-16 18:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Żałosne, po co rezerwować droższe miejsce, skoro numery się nie zgadzają.. Reakcja kierowcy na tą niejasność: przemiłym tonem:trudno,dali innego busa, proszę zająć swoje miejsce. Nie polecam, kwota nie duża, ale jednak to 1/4 ceny biletu, a podejście i rozwiązanie problemu na poziomie podłogi. Nie pozdrawiam
  • ~Mariusz / 2017-06-25 12:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Jechałem wczoraj czyli 24/06/2017 z Bydgoszczy do Warszawy i tego samego dnia powrót z Warszawy do Bydgoszczy.Zakupiłem bilety z dopłatą za określone miejsca, ale okazało się że to inny autokar, więc siedziałem w zupełnie innym miejscu. Autokar zniszczony, brudny, jechaliśmy jak wozem drabiniastym bez jakiejkolwiek amortyzacji. Siedzenia wysidziałe, twarde, jak w tramwaju tyle że ze skóry.
    Zadnych informacji od obsługi. Kierowca zapytany o stan autokaru odpowiedział że ma to taki sam wpływ jak ja czyli pasażer....
    Jeżdziłem z tą Firmą wiele razy kilka lat temu, ale teraz stanowczo odradzam

    WadyBrak komfortu, brak informacji, spóżnienia
    Bydgoszcz
  • ~Onon / 2017-07-31 18:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Z Berlina wyjechałem o godz.12.05 a we Wrocławiu byłem o 18.10(planowo powinienem być o 16.20). Kierowca zrobił sobie 30 minut przerwy w trakcie jazdy i wlekł się jak ślimak,nieuprzejmy burak,musiałem czekać jeszcze na bagaż.Miałem autobus o 18.10 z Wrocławia do Jeleniej Gòry również PolskimBusem(obsługuje pks) ale dzięki temu że ten kierowca zaczekał wróciłem do domu.Zaznaczam że bilety były kupione wcześniej na oba kursy.
  • ~Pakwi / 2017-08-26 22:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Jeżdżę Polskim Busem od lat 4 i z każdym kolejnym rokiem jest coraz gorszej. Komfort jazdy to jakiś koszmar po godzinie jazdy wszystko boli, odchylanie fotela o 5 cm kpina oczywiście dalej się nie da bo bym przygniótł pasażera za mną, ścisk jak w wagonach zwierzęcych. Następna kwestia, temperatura, albo jest 40 stopni i zaduch albo 16 i człowiek dosłownie marznie (właśnie jadę relacja Lublin Warszawa skulony jak żul w styczniu na centralnym tak zimno jest, oczywiście kierowca tłumaczy że klimatyzacja jest automatyczna.) Mam już dość jazdy z tym przewoźnikiem i pewien szczerze, tylko cena sprawiała że nim jeździłem, dziś ostatni raz. Nie polecam, odradzam.
  • ~Pasazerka / 2017-08-27 06:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Koszmar jakiego dawno nie przezylam. Autobus to rozpadajacy sie trup. Wszystko sie trzeslo i tluklo. Na pokladzie ciasno i smierdzaco. W druga strone jechalismy flixbusem - komfort nieporownywalny! A bilet w tej samej cenie!
    ZaletyKompletny brak zalet.
    WadyWszystko bylo zle!
  • ~qbek / 2018-03-05 00:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeżdżę Polskim Busem regularnie 2 razy w tygodniu Poznań - Warszawa. Przykłady z kilku ostatnich kursów:
    05.03 - toaleta nieczynna. Z "powodu mrozu". Kierowca na sugestię zatrzymania sie na stacji nie zareagował. Nie uprzedził o sytuacji ani przed wejściem do autobusu ani w Łodzi (przystanek).
    02.03 - nie działa WiFi
    26.02 - kierowca dojeżdżając do Łodzi ogłosił, że przerwa i odjazd 22.10. Przyszedł drugi kierowca (w Łodzi jest zamiana) i wyruszył sobie o 22.06.
    21.02 - nie działa WiFi

    Zawsze jakaś "niespodzianka"...
    Wadybrak internetu, problemy z toaletą, opóźnienia
  • ~Robert / 2017-08-25 10:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Stworzony został system numerowania miejsc. Jednak w autobusie panuje totalny chaos. Każdy siada gdzie chce. Pytając kierowcy on sam twierdzi że jest autobus zastępczy. Totalnie nie polecam. Ostatnia moja podróż z tym przewodnikiem.
    ZaletyCena
    WadyCiasno, chaos w autobusie, nieprzyjemna obsługa, cena za kontakt z infolinię.
    2lata
  • ~Sylwi / 2017-12-19 06:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo często korzystam z tej firmy, parę razy w miesiącu. Dzisiejszego dnia przebrała się miarka. Rano 5:00, 19.12.2017. -połączenie Katowice-Warszawa. Dochodzę do autobusu, zajeżdża mi drogę Neobus wyjeżdżając na ulicę..... a zaraz po nim Polski Bus, do którego miałam wsiąść odjeżdża mi sprzed oczu.... Macham rękami lecę za nim, nic, zero reakcji!!!! Miałam zaoszczędzić 30 zł a straciłam 30!!!! Tydzień wcześniej w poniedziałek jechałam tą samą linią o tej samej porze, był przystanek w Częstochowie. Stały Ukrainki bez biletu i chciały się wcisnąć na lewo do autobusu... Smród był od nich straszny w autobusie, kierowca wziął w łapę a my z tyłu musieliśmy to znosić! To dlatego olewa się pasażera na przystanku? Ktoś kupuje bilety normalnie, kierowca, zlewa pasażerów, nie wpuszcza do autobusu, a potem dodatkowo na tym miejscu dorabia? Świństwo dosłownie!
    ZaletyTylko cena
    WadySystem rezerwacji, olewcze podejście kierowców do podróżnych, wpuszczanie nie wiadomo kogo z ulicy do autobusu
  • ~Sylwia / 2017-08-23 10:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Ściema, kpina, nieprofesjonalizm i brak odpowiedzialności
    PolskiBus, który zaczynał swoją działalność jako przewoźnik konkurencyjny pod względem ceny i komfortu jazdy w stosunku do innych przewoźników ZSZEDŁ NA PSY! Piękne piętrowe autokary, klimatyzacja, gniazdka, wifi, wygodne siedzenia i uśmiechnięta obsługa, a także niezawodność i punktualność to już przeszłość!! Tak bardzo starał się przejąć monopol na terenie Polski podkupując innych przewoźników, że zapomniał o swoich sztandarowych hasłach, którymi zwykł się reklamować. Okazuje się, że jest on TYLKO SPRZEDAWCĄ BILETÓW, natomiast współpracuje z innymi przewoźnikami. w przypadku jakichkolwiek trudności, reklamacji, opóźnień UMYWA RĘCE, tłumacząc się, że jest tylko PLATFORMĄ DO SPRZEDAŻY BILETÓW.

    W naszym przypadku mimo kupionych miesiąc wczesniej biletów na stronie POLSKIEGOBUSA, nie udało nam się odbyć podróży. Na miejscu odjazdu autokaru okazało się, że nie ma dla nas miejsc (mimo okazanego biletu na ten przejazd). Próby skontaktowania się z infolinią podaną na bilecie (numer w sytuacjach awaryjnych) spełzły na niczym. NIKT NIE ODBIERA! Reklamacja wysłana na mail PolskiegoBusa nie została uznana, Polski Bus umył ręce! dowiedzieliśmy się, że TYLKO SPRZEDAŁ NAM BILETY, a zainstaniała sytuacja nie jest ich winą. Mimo zakupu biletów na stronie PolskiegoBusa, mimo przelania pieniędzy na konto PolskiegoBusa, mimo otrzymania biletów z logiem PolskiegoBusa, na którym to bilecie był podany numer infolinii POlskiegoBusa- mimo tego wszystkiego PolskiBus nie ponosi ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA PRZEJAZD.

    Z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM!!! NIE DOŚĆ, ŻE MOŻECIE NIE DOTRZEĆ DO CELU, TO JESZCZE STRACICIE PIENIĄDZE, CZAS I KUPĘ NERWÓW!
    Warszawa
  • ~Sympatyczna / 2017-05-18 22:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem wlasnie w drodze do Kolobrzegu, kierowca jest malo sympatyczny, a do tego nie potrafi wlaczyc klimatyzacji gdzie autokar jest pelen i nie ma czym oddychac.
    WadyNa takie dlugie podroze powinny byc autokary z mozliwoscia naladowania telefonu itp.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5036
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 714
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960