Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Pocztex opinie

Ocena na podstawie 4093 opinii

1.27 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.20
  • Cena
    1.52
  • Oferta
    1.44
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Czas dostawy
    1.30

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dawid / 2023-08-25 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka,opóźnienia w dostarczeniu paczek.Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Dawid / 2023-11-15 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem tragedia .. paczka dostarczana jest wieczność ..
  • ~dd / 2021-04-16 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    banda złodziei , nikt nic nie wie
    wyslac nimi paczkę to tak jak wrzucic do kosza na smieci
  • ~DD / 2023-08-18 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na kuriera od wczoraj, nikogo nie było. Otrzymałam wiadomość ,że próba dostarczenia paczki odbyła się o 21:11-wczoraj, natomiast dzisiaj o 21:40, co mija się z prawdą! Próby skontaktowania się z kurierem lub z Pocztą Polską spełzły na niczym.Niestety firma ta obsługuje sklep, w którym dokonałam zakupów. Nie wiem, co teraz z moją paczką, bo zaczyna się weekend i automatycznie skraca się czas na ewentualny zwrot.Absolutnie nie polecam usług tejże firmy!!!
    ZaletyBrak
    WadyKurier nie odbiera telefonu, nie było próby dostarczenia paczki, a zostało tak odnotowane.
  • ~dede / 2024-01-31 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku. Paczka krąży z jednego urzędu pocztowego do drugiego mimo ,ze Poctex gwarantuję dostawę w następnym dniu roboczym po nadaniu.Odradzam korzystania z usług pocztexu.Po rozmowie z konsultantem otrzymałam odpowiedż żeby cierpliwie czekać.
  • ~Destroyer666 / 2023-03-10 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś w ogóle otrzymał paczkę to jest sukces, chociażby poprzez awizo. Ja w ogóle swojej nie otrzymałem a minęło 10 dni. Prawdopodobnie doszło do kradzieży na wartość 700zł, bo jak można zgubić metrowy karton ważący 5kg (no chyba, że te patałachy z poczty polskiej są do tego zdolne). Ja rozumiem - wojsko, służba zdrowia ale żeby poczta nie działała w tym kraju - zadanie typu weź i zawieź jest za trudne???
    Wadywszystko, patałachy niesamowite i przygłupy
  • ~dev / 2019-06-13 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja.


    Status przesyłki:
    Nazwa zdarzenia Data i czas Jednostka pocztowa
    Nadanie przesyłki 2019-06-07 13:30 UP Inowrocław 2
    Wysłanie przesyłki 2019-06-07 17:02 UP Inowrocław 2
    Nadejście przesyłki 2019-06-07 18:24 WER Lisi Ogon
    Wysłanie przesyłki 2019-06-07 22:48 WER Lisi Ogon
    Nadejście przesyłki 2019-06-08 05:26 WER Warszawa

    dziś jest 13.06.
    Zaletybrak, kolejna zaległą przesyłka o ktorej prawie zapomnialem
    Wadysame. zero informacji co sie dzieje.
  • ~didi / 2023-02-24 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pocztowe g*wno. Lepiej omijać, jak coś idzie nie tak jak powinno to instytucja działa jak to w prl-owskiej biurokracji:"proszę napisać reklamacje". Brak jakiejkolwiek interwencji i działania w czasie rzeczywistym. Nie spodziewajcie się natychmiastowego rozwiązania sprawy jeśli np. kurier nie przyjedzie albo nie odbierze przesyłki, tym bardziej jeśli zamawialiście przez serwis przesyłkowy, bo pocztex odsyła do brokera obsługującego serwis.
    Zaletynie stwierdzono
    Wadyobsługa jak na poczcie, utrudniony kontakt i brak rozwiązania sprawy
  • ~Dimi / 2024-09-16 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nadana 12 września - rano z Warszaway do Wieruszowa. Gwarantowana dostawą 13 tego. Dopiero 14 dotarła do Sieradz (wg tracera) a 16 dzisiaj na pocztę w Wieruszowie. Rzeczy miały być odebrana przez kolegę , który zdążył już wyjechać. Nie można się dodzwonić do konsultanta (20 oczekujących) żeby wyrzucili paczkę do śmietnika bo już wszystko jest nieaktualne. Tragedia
    ZaletyJuż brak
  • ~Dksksjjs / 2019-08-30 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest cyrk! Paczka zamówiona 23.08.
    Od kilku dni leży pod poznaniem i jest „przygotowana do doręczenia”. Podobno maja 4 dni robocze wiec dlaczego jeszcze jej nie ma?! Smsa o dostawie nadal nie dostałam a minął już tydzien. Paczka może dojdzie znowu po weekendzie? Poniedziałek, wtorek, czy może mam kolejny tydzień czekać!! Na infolinie nie ma co dzwonić bo i tak nic się człowiek nie dowie. Żałuje ze nie skorzystałam z usług firm kurierskich, którzy wywiązują się z dostaw terminowo, a paczkę czasem miałam na następny dzień. Nigdy więcej!
  • ~Dno / 2022-10-12 07:14
    Ocena: 1.00 / 5
    To co się dzieję to jakas kpina. Czytając poprzednie komentarze nie jesteśmy sami ale sytuacja jest kuriozalna. 3 razy rzekoma próba doreczenia, na infolinii 0 pomocy i jesteśmy zostawieni sami sobie. Paczka utknęła w Niepołomicach i tak tam leży juz 2 tydzień. Paczka warta kilka tysiecy a nawet przyjechac i odebrac z Niepołomic nie mozna bo nie, numeru do kuriera nie ma bo nie podał, innego kontaktu niz na infolinię też brak. Szybciej byłoby na nogach isc z Krakowa do Zabrza skad wyslano paczkę niz korzystać z uslug pocztex. Na pewno nie zamierzamy tego tak zostawić i zrobimy wszystko zeby ktos odpowiedział za ta sytuacje.
  • ~Doda / 2023-12-29 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez Pocztex nie wart zamawiać Nie są słowni Dzwonią że za 10 min będą a nie przyjeżdżają Jeszcze wmawiają że byli z przesyłką A człowiek siedział cały dzień w domu i czekał Nigdy więcej Najgorsza firma przesyłki
    ZaletyNie polecam
    WadyNie polecam
  • ~Dolar / 2023-11-17 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka z Piotrkowa do Łodzi przez 36 godzin jeszcze nie dotarła. Cena za przesyłkę (kopertę z dokumentami) to ponad 30zł. Masakra Poczta Polska. Nigdy więcej współpracy z tą instytucją.
  • ~Dolores / 2018-07-13 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Pocztex to dno. 9.07. zamówiłam zestaw obiadowy, który miał przyjechać z Jeleniej Góry do Warszawy. Wybrałam usługę Pocztex Kurier48. Na swojej oficjalnej stronie Poczta Polska podaje, cytuję, :
    "W 2 dni u odbiorcy

    Gwarantujemy, że zamówienie dotrze do Twojego klienta w ciągu maksymalnie 2 dni – niezależnie od adresu, nawet na drugim końcu Polski".

    Za towar i dostarczenie go zapłaciłam z góry.
    Przesyłka dość szybko dotarła z Jeleniej Góry do Warszawy i tu pojawił się problem. 11.07. o godz. 9.03 przesyłka była już w Warszawie i tu utknęła. Po upływie 48 godz. od nadania zaczęłam interesować się tym, gdzie jest towar za który zapłaciłam, którego szybką przesyłkę opłaciłam i którego jestem właścicielką. Najpierw zadzwoniłam na infolinię Poczty Polskiej i tam dowiedziałam się, że zakupiony przeze mnie serwis obiadowy jest na ul. Łączyny 8. Obliczyłam, że znajduje się tam od ponad 30 godz. Przez ten czas nic się z nim nie działo, mimo tego,że minął czas dostawy, a oddział Poczty Polskiej przy ul. Łączyny 8 jest oddalony od mojego miejsca zamieszkania o ok. 4 km. Postanowiłam działać. Najpierw zadzwoniłam do oddziału, w którym znajdował się mój zakup, ale tam mnie zbywano. Przełączano od jednej osoby do drugiej. W pewnym momencie w ogóle przestano odbierać ode mnie telefon. Pojechałam więc do oddziału, bo miałam nadzieję na to, że ktoś porozmawia ze mną twarzą w twarz. Myliłam się. Gdy dotarłam na miejsce, miałam bezpośredni kontakt tylko z ochroną. Dowiedziałam się, że na ścianie wisi telefon i tylko telefonicznie mogę porozmawiać o moim problemie. I znowu to samo, byłam odsyłana od pracownika do pracownika, nikt się nie chciał ze mną spotkać ani udzielić mi dodatkowych informacji. W końcu dzięki interwencji pana ochroniarza udało mi się połączyć z kierownikiem (podobno). Pan spisał nr przesyłki, podałam imię, nazwisko, nr telefonu i zostałam zapewniona, że otrzymam przesyłkę 13.07. Niestety tak się nie stało. Znowu nie miałam żadnej informacji. Znowu pojechałam w to samo miejsce na Łączyny 8 i znowu nie mogłam się skontaktować z osobą, która zarządza tą placówką i jest odpowiedzialna za przesyłki. Dostępu do takiej osoby nie ma, bo nad wszystkim czuwa ochrona, która blokuje wstęp do budynku. Jako klient nie miałam żadnych praw, nie miałam możliwości kontaktu z personelem odpowiedzialnym za działanie oddziału. Oczywiście nie mogłam też odebrać przesyłki, która tam gdzieś była. Moja własność, do której nie miałam żadnych praw. Oprócz mnie zebrała się w oddziale grupka innych osób równie wściekłych i zdezorientowanych jak ja. W końcu jeden z panów ochroniarzy skontaktował się z kimś z góry (nie wiadomo z kim) i ktoś miał do nas łaskawie zejść. Czas mijał i nic. W końcu zeszła pani pracująca na najniższym szczeblu, na pewno pracownik fizyczny. O naszych przesyłkach nie wiedziała nic, nie mogła nam pomóc i oczywiście twierdziła, że kontakt z kierownictwem jest niemożliwy. Po dwóch lub trzech godzinach wróciłam do domu z niczym. Nikt z osób odpowiedzialnych z nami nie rozmawiał, nie udzielił żadnych informacji, nie przyjął skargi. Mogliśmy mieć kontakt tylko z pracownikami ochrony i z panią sprzątającą. Poczułam się jak śmieć. Nigdy więcej z usług Poczty Polskiej nie skorzystam i przestrzegam wszystkich przed korzystaniem z nich. Lepiej dopłacić 10 zł i skorzystać z usług firm prywatnych.
    Zaletybrak
    Wady- wprowadzanie klientów w błąd
    - niewywiązywanie się ze zobowiązań
    - niedotrzymywanie terminów
    - ignorowanie klientów
    - unikanie kontaktu z klientem
    - łamanie wszelkich praw klienta
  • ~Domiiiiiii / 2019-06-17 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno nie polecam nie doczrkacir się przesyłki
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy
    Koszt
    Kontakt z kurierem zerowy
    Czas dostawy
  • ~Domini / 2023-06-21 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dla czego oni jeszcze funkcjonują to jest tragedia do kuriera nie idzie się dodzwonić na SMS nie odpowiada ktoś zadzwonił do mnie o szybko wyleciałem z wanny bo wiem ze paczki nie dostanę jak to on trwało to może z 30 sekund a chłop już widzę tylko jak wsiada do samochodu tragedia w ryj dostanie jak go spotkam
    ZaletyBrak
  • ~Dominik / 2019-12-23 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Na przesyłkę od Pocztex Express 24 czekamy już ponad tydzień. Nikt, łącznie z nadawcą nie jest w stanie zlokalizować paczki, niby od kilku dni jest w mieście odbiorcy, ale nikt nie jest w stanie określić gdzie, kto ją ma i kiedy zostanie dostarczona. W ciągu tego tygodnia na infolinię udało się nam dodzwonić raz na podejmowanych kilkadziesiąt prób. Paradoksalnie w zajawce słyszy się w słuchawce, że Pocztex to najszybsza forma dostarczenia przesyłki - chyba w zestawieniu z żółwiem lądowym...
    Zaletybrak
    Wadyfirma / usługa tylko dla ludzi o mocnych nerwach i tych z bardzo niskim ciśnieniem
  • ~Dominik / 2023-02-22 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja się pytam kto tam jeździ w Wejherowie i okolicach bo nikt go od trzech lat nie widział.Tylko awizo między 17-18.Tragedia jak tylko mogę wybieram innych dostawców, niestety nie zawsze się da!!!
  • ~Dominik / 2023-04-16 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Kurier nie dostarcza paczki pod wskazany adres, tylko od razu awizuje i paczka do odbioru na poczcie. ponadto oczywiście zero kontaktu z kurierem, nie odbiera.
    WadyNierzetelność, brak kontaktu
  • ~Dominik / 2023-05-29 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa miała być w ciągu 1-2 dni roboczych, aktualnie czekam już 5 dzień (wliczając 2 dni nierobocze przez weekend). Na infolinię trzeba było czekać 30 minut, tylko i wyłącznie po to, abym dowiedział się, że nie wiadomo co z moją paczką. Pan jakby siedział za karę - nie dziwię się, skoro najpewniej nie byłem pierwszą osobą zawiedzioną z usług ów firmy. Nie polecam nikomu zamawiania - żałosna firma.
    ZaletyBrak
    WadyTrudny kontakt z firmą
    Długi czas dostawy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12559
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8017
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7660
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2418
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2987