Usługa Pocztex48 to żenada. Punkty Żabka nie przyjmują przesyłek. Trzeba jechać na drugi koniec miasta przytachać kilkunastokilogramową paczkę aby ją odebrać. Kontaktu w zakresie miejsca dostarczenia ze strony kuriera czy ogólnie poczty żadnego. Przy odbiorze Pani w okienku informuje, że jeśli am się pretensje należy złożyć je w Żabce (płacę za usługę Poczcie Polskiej czy Żabce?) W złożonej reklamacji PP nie "dopatrzyła się nieprawidłowości w obsłudze" - w reklamacji dostałam informację z PP, że "punkt Żabka tu adres punktu oddalony o jakieś 350 km od miejsca docelowej Żabki, w którym miał być odbiór paczki odmówił przyjęcia przesyłki"!!! Sprawdziłam dokładnie w zamówieniu i na etykiecie przesyłki - dane punktu odbioru były prawidłowe... Na infolinii dostałam informacje, że nie mogą przekierować paczki nigdzie indziej jak do placówki...ZaletyBrak
Wady- opieszałość
- brak kontaktu
- nieterminowość
- brak właściwego wykonania usługi, zawarcie umów z punktami, które notorycznie odmawiają przyjęcia przesyłek
- wykonanie usługi = dostarczenie paczki, a gdzie i czy zgodnie z zamówioną usługą (dostarczenie do punktu) to już nie ważne, niech klient dopłaca do interesu (transport z drugiego końca miasta), taniej wychodzi konkurencja