Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 85 z 85
  • ~agara / 2010-07-15 12:58
    Ocena: 4.25 / 5
    juz dawno nie widzialam mojej mamy tak cieszacej sie. zamowilam jej bukiet-niespodzianke. wszystko bez najmniejszego problemu. kwiaty dotarly na czas i byly zgodne z zamowieniem. warto bylo wydac prawie dwie stowy, zeby zobaczyc mine mamy :)
    Zaletyłatwo sie zamawia
    Wadychyba jednak mogloby byc troche taniej
    kolo 200 zl
  • ~Jaromi jelen / 2010-06-30 23:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Ale się wk0rwilem!!! Pół roku temu wyjechałem za granice żeby zarobic pieniądze na utrzymanie domu i rodziny.
    Co miesiąc wysyłałem pieniądze do kraju i było ok. Po pół roku żona mnie okrzyczła ze sama siedzi i ze ja jestem za granica i ze tęskni.. Więc pomyślałem ze zrobie zonie niespodzianke i wyśle Kwiaty z prezentem. I miało byc na piatek kwiaty+prezent. Dostarczono w srode sam prezent otwarty i wybrakowany. wygladal jak wyjęty psu z D00PY...
    Zalety24 na dobe
    w ogole go kur. nie ma zaplaciłem 50 funtów ciezko zarobionych w pocie czoła
  • ~LenaM / 2010-06-16 13:41
    Ocena: 1.20 / 5
    Odradzam kazdemu - kwiaty ktore zamowila - jedne dokaldnie te co chcialam ale troche naruszone zebem czasu dotarly na czas cuchnac jakby wyszly po tygodniu z pokoju dla ciezkich palaczy; drugie zamiast irysow - znienawidzone przez moja mam czerwone roze - w stanie zwiednietym.
    Jezeli ludzicie sie ze obsluga klienta Wam pomoze na wstepie mozecie juz zaczac odkladac pieniazki na rozmowy telefoniczne i w terminazu wpisac po pare godzin dziennie na e-maile. Bedziecie zmuszeni udowodnic, ze przesylka dotarla w nieciekawym stanie - zdjecia itp. tylko jak nagrac zapach? tego nikt mi nie powiedzial.
    Zamiast nauczyc sie od kolegow w innych krajach, ze klient ma zawsze racje i wlozyc troche entuzjazmu i pracy w caly proces, pracujacy w poczcie kwiatowej pracownicy wola podchodzic do klienta jak w czasach PRL-u czyli i tak tu wroca bo jaka maja opcje.
    Otorz opcja jest - bo ja nie dam za wygrana i postaram sie umiescic moja opinie wszedzie gdzie mozliwe i odradzac kazdemu kogo spotkam. Jak zobacze poczte kwiatowa plajtujaca to wierzcie mi, przez te nerwy i wstyd jaki sie przez nich najadlam, to nawet za ich kleske wypije kieliszek szampana!
    ODRADZAM KAZDDEMU!!! ZAPLACICIE DUZO ZA COS CO PRZYJDZIE ALBO NIE, W STANIE NIEUZYWALNYM!!! NIGDY WIECEJ!!!
    Zaletyzadnych plusow
    Wadywszystko
    2 razy i nigdy tego bledu nie popelnie, jak dlugo? kwiaty poszly prosto do kosza
  • ~alex / 2010-06-14 20:33
    Dostarczono zupełnie inny bukiet od zamówionego, nawet w 1% nie podobny do tego, który wybrałam ze strony internetowej. Już nigdy nie zamówię u nich kwiatów.
  • ~wilhelm / 2010-05-29 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    ABSOLUTNIE NIE POLECAM!!!Kwiaty zamówione 2 dni wcześniej nie dotarły na czas. Po kilkugodzinnym opóźnieniu zadzwoniłem do "obsługi klienta" z zapytaniem o powód niedostarczenia kwiatów. Po dłuższej chwili dostałem informacje, że to rzekomo kurier ma opóźnienie! Solenizant godzinę później wyjeżdżał z miasta. Gdybym nie zadzwonił, pewnie w ogóle nie otrzymałby tych kwiatów! Na pytanie, co się stanie z przesyłką, gdy nie dotrze ona najpóźniej w ciągu godziny, powiedziano mi, że po to właśnie podaje się numer telefonu odbiorcy przesyłki, by mogli zadzwonić i umówić się na inny termin jej odbioru! Co do zamówienia-BUKIET ZA PRAWIE 230pln nie przypominał nawet w połowie tego ze zdjęcia! Przede wszystkim inne kwiaty, mizerne wykonanie, ogółem w najdroższej kwiaciarni w mieście wart może stówkę! Totalna amatorszczyzna, brak jakiejkolwiek organizacji i jedno wielkie oszustwo! Zresztą poniższe komentarze mówią same za siebie.
    ZaletyBRAK - totalna strata kasy
    Wadywszystko co związane z tą "firmą"
  • ~aga / 2010-05-28 14:00
    Ocena: 1.80 / 5
    Zdecydowanie odradzam!!! Zamowic bardzo latwo, co do realizacji...zlozylam zamowienie na kwiaty, ktore mialy dotrzec w Dniu Matki. Kwiaty nie dotarly do 18, wiec probowalam anulowac zamowienie, niestety w Dzien Matki nie mozna sie bylo skontaktowac z centrum obslugi klienta, telefon nie dzialal. Napisalam maila, zostal zignorowany. Dodzwonilam sie 27 maja rano z prosba anulowania zamowienia, gdyz nie dotarlo na czas, obsluga zapewnila o anulowaniu. Kwiaty dotaly o 13 do mamy, zamowienie nie zostalo wbrew zapewnieniom anulowane na dodatek, zadna z pan obslugujacych nie chciala przyjac reklamacji. Po 3cim telefonie w koncu z laska reklamacja zostala przyjeta z zastrzezeniem , ze i tak bedzie rozpatrzona z korzyscia dla poczty. Probowano mnie wprowadzic w blad,ze zgodzilam sie na warunki,ze kwiaty dotra na drugi dzien!!! mam wszystkie potwierdzenia, zapisana strone ze zlozonym zamowieniem brak na nich adnotacji o rzekomym dostarczeniu dzien pozniej. Po prostu usilowali zrobic ze mnie wariata...zenujacy kontakt, ignoruja z premedytacja klienta. Fatalna obsluga, niepowazne traktowanie klienta. Sprawa obetrze sie o rzecznika praw konsumenta. Zalosna "instytucja", odradzam wszystkim.
  • ~matahari / 2010-05-27 22:14
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamowilam kwiaty na dzien matki kilka dni wczesniej, zaplacilam carta, dostalam potwierdzenie ze zamowienie jest realizowane. Kwiaty byly dostarczone 9godzin po czasie jaki zaznaczylam w umowie i po tym jak sie cala rodzina smiala z polskiego serwisu, ktory tak malo nie kosztuje. Konsternacja!Nie jestem w stanie sie dodzwonc, emaile pozostaja bez odpowiedzi. Nie bylo niespodzianki, a ja narobilam sobie tylko pracy z odzyskiwaniem pieniedzy. Niestety w Polsce jeszcze dlugo uslugi serwisowe beda czyms egzotycznym.
    Zaletyszybko sie placi
    Wadytotalny brak zaufania, zero profesjonalizmu
  • ~aneczka29_d / 2010-05-27 14:44
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam kwiaty 25.05.2010r. na następny dzień dla mamy mały zostać dostarczone do pracy czyli w godz. 8:00/16:00 oczywiście nie dotarły po dwóch godz. Czekania na zgłoszenie się konsultanta nie otrzymałam odpowiedzi panienka się rozłączyła przy następnym udanym połączeniu poinformowano mnie ze jest problem przekserują kwiaty na inny adres bo już po 16:00 i że na pewno jeszcze dzisiaj Dora oczywiście nie dotarły. Następnego dnia czyli 27.06.2010 zaczekam do nich dzwonić od godz. 8:00 a dodzwoniłam się dopiero po 13:00. Panienka poinformował mnie ze przeprasza i że skargi można zostawiać tylko drogą meilową a kierownik nie zajmuje się takimi sprawami ciekawe więc co on tam k… robi. Kwiaty w końcu dotarły o godz. 14:00 no i oczywiście bukiet był inny niż w zamówieniu. Zdecydowanie odradzam chyba ze ktoś lubi infolinie.
    Zaletyszybko biorą dużą kase
    Wadyobsługa klienta
    termin dostawy
    zgodność zamówienia
    nie profesjonalna dostawa
    249 zł. 27.05.2010
  • ~emar4_74 / 2010-05-27 11:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamówiłam kwiaty na Dzień Matki rano 26.05.2010 o godz. 7.15 (zamówienie zapłacone kartą kredytową - transakcja potwierdzona), do dnia dzisiejszego (27.05.2010 godz. 11.50) bukiet nie dotarł, firma nie odpowiada na e-maile, ale pieniądze pobrali bardzo szybko. Informacja, że dostarczają kwiaty w 4 godziny to wielka bujda !!!!
    Zaletybrak
    Wadyfirma pod każdym względem nieuczciwa !!!!
  • ~Daniel / 2010-05-06 12:43
    Ocena: 2.40 / 5
    Dostarczyli w umowionym terminie. Ale niespodzianki nie bylo. Bo godzine wczesniej zadzwonili do osoby ktora miala odebrac kwiaty zeby potwierdzic czy bedzie w domu.

    Zakupilem DUZY bukiet "Wakacyjny". Kosztowal 179zl. Jesli to mial byc DUZY bukiet to ja chcialbym zobaczycz jak wyglada MALY. W kwiaciarni by taki kosztowal z 50zl, nie mowiac juz od bazarku kwiatowym. Troche drogo jak za samo doreczenie i obsluge. Wiecej juz nie skorzystam. Sam pojade na bazarek i za taka kwote kupie tyle kwiatow ze sie przejsc nie da.

    ZaletyDostarczyli w terminie
    WadyZenujaca jakosc produktu w porownaniu do ceny
  • ~nati / 2009-02-08 15:51
    Ocena: 1.40 / 5
    Zamówiłam w firmie Poczta Kwiatowa prezent dla moich teściów od moich dzieci z okazji dnia Babci. Zapłaciłam kartą i zgodnie z zapewnieniem firmy przesyłka miała być dostarczona 21.01, czyli dokładnie w dniu Babci. Niestety do dziś nie dojechała, a firma zrzuca winę na firmę kurierską, co jest zwykłym oszustwem, gdyż nie zamawiałam prezentu u firmy kurierskiej tylko w Poczcie Kwiatowej. Starzy, chorzy ludzie czekali na prezent od wnuków, a firma okazała się zwykłym oszustem. Przestrzegam wszytkich przed zamawianiem kwiatów i prezentów dla bliskich przez firmę Poczta Kwiatowa.
    Zaletybardzo łatwo zamowić i zapłacić
    Wadyprodukty zapewne nie dorównują tym na zdjęciach, firma nie bierze na siebie odpowiedzialności za terminowość dostarczenia przesyłki i lekceważy reklamacje i klientów
    nie mam
strona 85 z 85
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991