Zaletybanalnie łatwe zamówienie
strona 85 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- nastepna »
-
~drek / 2010-08-18 13:16
- nie tylko za szeroką ofertę, profesjonalną obsługę, ale też za możliwość składania zamówień on line, bez wychodzenia z domu. -
-
~GRAJA / 2010-08-07 00:14
Firma zupełnie nie wykonuje takich usług jakie poleca,naprawdę nie wiem skąd te pozytywne opinie.Zamówiłam dwie wiązanki kwiatów na dzień matki z ktorej jedna doszła,ale ,,bukiet,,nie taki jak zamówiłam w internecie tylko dosłownie wiecheć nie wart nawet 30zł,a drugi bukiet nie doszedł bo niby coś tam nie zadziałało z faksem(nie rozumie jedno zamówienie jedna miejscowość i nie dochodzi jedna z dwóch wiązanek ).Zadzwoniłam więc do poczty kwiatowej o zwrot moich pieniędzy za nie wysłaną wiązankę i oczywiście wysłałam dużo maili i do dzisiaj mnie zwodzą że jeszcze wyjaśniają tą sprawę,a więc dwa i pół miesiąca i TAKA ŚWIETNA firma nie może mi zwrócić moich pieniędzy.Ludzie naprawdę NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!o swoje tak czy tak będę się upominała.Dam znać jak coś się w tej sprawie wyjaśni,to może będę mogła chociaż w jakimś stopniu tą firmę pochwalić bo jak do tej pory to KATASTROFA i robienie klienta w przysłowiowego balona,a ja myślałam że KLIENT NASZ PAN ,ale nie w tej firmie. ZaletyNIE MA -
~gaga / 2010-08-02 13:23
Ta firma to numer jeden na rynku wysyłki kwiatów! Wielokrotnie korzystałem z PK i nigdy mnie nie zawiedli, a wręcz przeciwnie–zawsze mile mnie zaskakują i satysfakcjonują. Naprawdę warto im zaufać, polecam! Zaletyasortyment, opcje dostawyWadycena -
~agi / 2010-07-24 19:15
Szybki i sprawny serwis.
Kwiaty swiezutkie, bukiet jak w opisie, doreczony tego samego dnia poznym popoludniem tak wiec nie bylo problemu z odbiorem, solenizantka bardzo mile zaskoczona.
Dziekuje za pro obsluge i na pewno skorzystam z Poczty Kwiatowej w przyszlosci.
Zaletylatwosc nawigacji na stronie PK, produkt zgodny z opisem i doreczony tego samego dnia (zamowiony w Sb 5 min przed zalecanym przyjeciem ostatnich zlecen na doreczenie tego samego dnia).Wadybrak135pln -
~agara / 2010-07-15 12:58
juz dawno nie widzialam mojej mamy tak cieszacej sie. zamowilam jej bukiet-niespodzianke. wszystko bez najmniejszego problemu. kwiaty dotarly na czas i byly zgodne z zamowieniem. warto bylo wydac prawie dwie stowy, zeby zobaczyc mine mamy :) Zaletyłatwo sie zamawiaWadychyba jednak mogloby byc troche taniejkolo 200 zl -
~Jaromi jelen / 2010-06-30 23:35
Ale się wk0rwilem!!! Pół roku temu wyjechałem za granice żeby zarobic pieniądze na utrzymanie domu i rodziny.
Co miesiąc wysyłałem pieniądze do kraju i było ok. Po pół roku żona mnie okrzyczła ze sama siedzi i ze ja jestem za granica i ze tęskni.. Więc pomyślałem ze zrobie zonie niespodzianke i wyśle Kwiaty z prezentem. I miało byc na piatek kwiaty+prezent. Dostarczono w srode sam prezent otwarty i wybrakowany. wygladal jak wyjęty psu z D00PY...Zalety24 na dobew ogole go kur. nie ma zaplaciłem 50 funtów ciezko zarobionych w pocie czoła -
~LenaM / 2010-06-16 13:41
Odradzam kazdemu - kwiaty ktore zamowila - jedne dokaldnie te co chcialam ale troche naruszone zebem czasu dotarly na czas cuchnac jakby wyszly po tygodniu z pokoju dla ciezkich palaczy; drugie zamiast irysow - znienawidzone przez moja mam czerwone roze - w stanie zwiednietym.
Jezeli ludzicie sie ze obsluga klienta Wam pomoze na wstepie mozecie juz zaczac odkladac pieniazki na rozmowy telefoniczne i w terminazu wpisac po pare godzin dziennie na e-maile. Bedziecie zmuszeni udowodnic, ze przesylka dotarla w nieciekawym stanie - zdjecia itp. tylko jak nagrac zapach? tego nikt mi nie powiedzial.
Zamiast nauczyc sie od kolegow w innych krajach, ze klient ma zawsze racje i wlozyc troche entuzjazmu i pracy w caly proces, pracujacy w poczcie kwiatowej pracownicy wola podchodzic do klienta jak w czasach PRL-u czyli i tak tu wroca bo jaka maja opcje.
Otorz opcja jest - bo ja nie dam za wygrana i postaram sie umiescic moja opinie wszedzie gdzie mozliwe i odradzac kazdemu kogo spotkam. Jak zobacze poczte kwiatowa plajtujaca to wierzcie mi, przez te nerwy i wstyd jaki sie przez nich najadlam, to nawet za ich kleske wypije kieliszek szampana!
ODRADZAM KAZDDEMU!!! ZAPLACICIE DUZO ZA COS CO PRZYJDZIE ALBO NIE, W STANIE NIEUZYWALNYM!!! NIGDY WIECEJ!!!Zaletyzadnych plusowWadywszystko2 razy i nigdy tego bledu nie popelnie, jak dlugo? kwiaty poszly prosto do kosza -
~alex / 2010-06-14 20:33
Dostarczono zupełnie inny bukiet od zamówionego, nawet w 1% nie podobny do tego, który wybrałam ze strony internetowej. Już nigdy nie zamówię u nich kwiatów. -
-
~wilhelm / 2010-05-29 21:34
ABSOLUTNIE NIE POLECAM!!!Kwiaty zamówione 2 dni wcześniej nie dotarły na czas. Po kilkugodzinnym opóźnieniu zadzwoniłem do "obsługi klienta" z zapytaniem o powód niedostarczenia kwiatów. Po dłuższej chwili dostałem informacje, że to rzekomo kurier ma opóźnienie! Solenizant godzinę później wyjeżdżał z miasta. Gdybym nie zadzwonił, pewnie w ogóle nie otrzymałby tych kwiatów! Na pytanie, co się stanie z przesyłką, gdy nie dotrze ona najpóźniej w ciągu godziny, powiedziano mi, że po to właśnie podaje się numer telefonu odbiorcy przesyłki, by mogli zadzwonić i umówić się na inny termin jej odbioru! Co do zamówienia-BUKIET ZA PRAWIE 230pln nie przypominał nawet w połowie tego ze zdjęcia! Przede wszystkim inne kwiaty, mizerne wykonanie, ogółem w najdroższej kwiaciarni w mieście wart może stówkę! Totalna amatorszczyzna, brak jakiejkolwiek organizacji i jedno wielkie oszustwo! Zresztą poniższe komentarze mówią same za siebie. ZaletyBRAK - totalna strata kasyWadywszystko co związane z tą "firmą" -
~aga / 2010-05-28 14:00
Zdecydowanie odradzam!!! Zamowic bardzo latwo, co do realizacji...zlozylam zamowienie na kwiaty, ktore mialy dotrzec w Dniu Matki. Kwiaty nie dotarly do 18, wiec probowalam anulowac zamowienie, niestety w Dzien Matki nie mozna sie bylo skontaktowac z centrum obslugi klienta, telefon nie dzialal. Napisalam maila, zostal zignorowany. Dodzwonilam sie 27 maja rano z prosba anulowania zamowienia, gdyz nie dotarlo na czas, obsluga zapewnila o anulowaniu. Kwiaty dotaly o 13 do mamy, zamowienie nie zostalo wbrew zapewnieniom anulowane na dodatek, zadna z pan obslugujacych nie chciala przyjac reklamacji. Po 3cim telefonie w koncu z laska reklamacja zostala przyjeta z zastrzezeniem , ze i tak bedzie rozpatrzona z korzyscia dla poczty. Probowano mnie wprowadzic w blad,ze zgodzilam sie na warunki,ze kwiaty dotra na drugi dzien!!! mam wszystkie potwierdzenia, zapisana strone ze zlozonym zamowieniem brak na nich adnotacji o rzekomym dostarczeniu dzien pozniej. Po prostu usilowali zrobic ze mnie wariata...zenujacy kontakt, ignoruja z premedytacja klienta. Fatalna obsluga, niepowazne traktowanie klienta. Sprawa obetrze sie o rzecznika praw konsumenta. Zalosna "instytucja", odradzam wszystkim. -
~matahari / 2010-05-27 22:14
Zamowilam kwiaty na dzien matki kilka dni wczesniej, zaplacilam carta, dostalam potwierdzenie ze zamowienie jest realizowane. Kwiaty byly dostarczone 9godzin po czasie jaki zaznaczylam w umowie i po tym jak sie cala rodzina smiala z polskiego serwisu, ktory tak malo nie kosztuje. Konsternacja!Nie jestem w stanie sie dodzwonc, emaile pozostaja bez odpowiedzi. Nie bylo niespodzianki, a ja narobilam sobie tylko pracy z odzyskiwaniem pieniedzy. Niestety w Polsce jeszcze dlugo uslugi serwisowe beda czyms egzotycznym. Zaletyszybko sie placiWadytotalny brak zaufania, zero profesjonalizmu -
~aneczka29_d / 2010-05-27 14:44
Zamówiłam kwiaty 25.05.2010r. na następny dzień dla mamy mały zostać dostarczone do pracy czyli w godz. 8:00/16:00 oczywiście nie dotarły po dwóch godz. Czekania na zgłoszenie się konsultanta nie otrzymałam odpowiedzi panienka się rozłączyła przy następnym udanym połączeniu poinformowano mnie ze jest problem przekserują kwiaty na inny adres bo już po 16:00 i że na pewno jeszcze dzisiaj Dora oczywiście nie dotarły. Następnego dnia czyli 27.06.2010 zaczekam do nich dzwonić od godz. 8:00 a dodzwoniłam się dopiero po 13:00. Panienka poinformował mnie ze przeprasza i że skargi można zostawiać tylko drogą meilową a kierownik nie zajmuje się takimi sprawami ciekawe więc co on tam k… robi. Kwiaty w końcu dotarły o godz. 14:00 no i oczywiście bukiet był inny niż w zamówieniu. Zdecydowanie odradzam chyba ze ktoś lubi infolinie. Zaletyszybko biorą dużą kaseWadyobsługa klienta
termin dostawy
zgodność zamówienia
nie profesjonalna dostawa249 zł. 27.05.2010 -
~emar4_74 / 2010-05-27 11:23
Zamówiłam kwiaty na Dzień Matki rano 26.05.2010 o godz. 7.15 (zamówienie zapłacone kartą kredytową - transakcja potwierdzona), do dnia dzisiejszego (27.05.2010 godz. 11.50) bukiet nie dotarł, firma nie odpowiada na e-maile, ale pieniądze pobrali bardzo szybko. Informacja, że dostarczają kwiaty w 4 godziny to wielka bujda !!!! ZaletybrakWadyfirma pod każdym względem nieuczciwa !!!! -
~Daniel / 2010-05-06 12:43
Dostarczyli w umowionym terminie. Ale niespodzianki nie bylo. Bo godzine wczesniej zadzwonili do osoby ktora miala odebrac kwiaty zeby potwierdzic czy bedzie w domu.
Zakupilem DUZY bukiet "Wakacyjny". Kosztowal 179zl. Jesli to mial byc DUZY bukiet to ja chcialbym zobaczycz jak wyglada MALY. W kwiaciarni by taki kosztowal z 50zl, nie mowiac juz od bazarku kwiatowym. Troche drogo jak za samo doreczenie i obsluge. Wiecej juz nie skorzystam. Sam pojade na bazarek i za taka kwote kupie tyle kwiatow ze sie przejsc nie da.ZaletyDostarczyli w terminieWadyZenujaca jakosc produktu w porownaniu do ceny -
~nati / 2009-02-08 15:51
Zamówiłam w firmie Poczta Kwiatowa prezent dla moich teściów od moich dzieci z okazji dnia Babci. Zapłaciłam kartą i zgodnie z zapewnieniem firmy przesyłka miała być dostarczona 21.01, czyli dokładnie w dniu Babci. Niestety do dziś nie dojechała, a firma zrzuca winę na firmę kurierską, co jest zwykłym oszustwem, gdyż nie zamawiałam prezentu u firmy kurierskiej tylko w Poczcie Kwiatowej. Starzy, chorzy ludzie czekali na prezent od wnuków, a firma okazała się zwykłym oszustem. Przestrzegam wszytkich przed zamawianiem kwiatów i prezentów dla bliskich przez firmę Poczta Kwiatowa. Zaletybardzo łatwo zamowić i zapłacićWadyprodukty zapewne nie dorównują tym na zdjęciach, firma nie bierze na siebie odpowiedzialności za terminowość dostarczenia przesyłki i lekceważy reklamacje i klientównie mam
strona 85 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- nastepna »