Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 85 z 85
  • ~katarzyna burgiel / 2012-05-29 22:43
    To jest najgorsza poczta kwiatowa jaka moze istniec. Kwiaty nie dotarly na czas,zamawialam je pomiedzy 9-12 a dotarly dopiero ok 3.Nadodatek bukiet byl zrobiony na opak i to calkowicie inny.
  • ~Kita / 2016-04-04 22:01
    Pomysł super. Realizacja - kiepska. Pomimo, że zapłaciłam dodatkowe pieniądze za doręczenie kwiatów o konkretnej godzinie, kwiaty dotarły dzień przed urodzinami.
    ZaletyPomysł super.
    WadyRealizacja - kiepska. Pomimo, że zapłaciłam dodatkowe pieniądze za doręczenie kwiatów o konkretnej godzinie, kwiaty dotarły dzień przed urodzinami.
  • ~kwiaciarnia / 2012-11-12 15:03
    Z punktu widzenia KWIACIARNI współpracującej z pocztą kwiatową również nie wygląda to zbyt kolorowo.
    Kontakt z obsługą jest trudny, zatrudnine są osoby niekompetentne, z łapanki, zupełnie nie znają się na florystyce. Stąd pojawiają się probelmy z wykonaniem bukietów z kwiatów sezonowych poza sezonem. Dane odborców bukietów które otrzymujemy bardzo często zawierają błędne dane, złe adresy i nazwiska. Treść bilecików często zawiera błędy i literówki, oraz niezrozumiałe znaki. My musimy wykonać zlecenie zgodnie z tym co otrzymamy od poczty kwiatowej, stąd błędy w liścikach. My jako kwiaciarnia wykonujemy zamówienia ze świeżych kwiatów i nigdy nie mieliśmy rekalmacji, ani ze strony poczty kwiatowej ani ze strony klientów, natomiast poczta kwiatowa nie dba o kwiaciarnie, które wykonują usługi w sposób rzetelny i nie dba o indywydualnych klientów.
  • ~Luke / 2013-02-15 15:26
    Walentynki nieudane. Kwiatow nie dostarczono, a rano nie dalo sie dodzwonic na infolinie, stad reklamacje zlozylem mailowo.

    Oto odpowiedz:

    "Witam serdecznie
    Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niedoręczenie kwiatów w
    terminie wynikło z winy naszego serwisu. Pragniemy Pana zapewnić, że podobna sytuacja zdarzyła się po raz pierwszy, naprawiliśmy już błąd w naszym systemie i obiecujemy dołożyć wszelkich starań, by już nigdy nie miała miejsca.
    Rozumiem Pana zdenerwowanie i rozczarowanie i w pełni podzielam niezadowolenie.
    Oczywiście dokonujemy zwrotu kosztów za złożone zamówienie
    Raz jeszcze przepraszamy za powstałą sytuacje.

    Z poważaniem"

    Oczywiscie nie wierze ze to wina systemu. Zamowienie zlozylem i oplacilem na siedem dni wczesniej otrzymujac potwierdzenie zwrotne z systemu. Najpewniej nawalila kwiaciarnia najblizej miejsca zlecenia, z ktora maja podpisana umowe, ale tego sie nie dowiem.

  • ~Maria / 2016-05-29 10:49
    Brak poszanowania klienta- oplata pobrana - 465 PLN, usluga niewykonana, firma nawet nie raczyla sie skontaktowac. Jak widac Dzien Matki nie jest waznym dniem dla wlascicieli poczty kwiatowej. Jestem zszokowana, ze na tak rozbudowanej stronie internetowej brak jakiejkolwiek informacji dotyczacej reklamacji oraz nie ma wyjasnionej procedury zwrotu pieniedzy. Wiem, ze jezeli pobierasz oplaty karta to i wykonanie zwrotu nie stanowi problemu i powinno zabrac ok 1 minute. Przyznaje zero gwiazdek bo firmie jak na razie udalo sie tylko pobrac oplate
    Zaletymozliwosc wykonania zamowienia przez internet
    Wadybrak rownie prostej drogi odzyskania pieniedzy w przypadku reklamacji uslugi
  • ~MIREK / 2015-05-29 10:41
    WIELKIE BAGNO . WYSŁAŁEM ZAMÓWIENIE NA DZIEŃ MATKI . PIENIĄDZE POSZŁY ZGODNIE Z PLANEM ODPISALI ŻE PRZYJELI / CZYTAJ UKRADLI/ I WIELKA D..A. NIC , WIELKIE NIC . NAWET NIE BYŁO SŁOWA PRZEPRASZAMY. BAGNO I ...... RESZTĘ DODAJCIE SAMI
    WadyWSZYSTKO CO MOŻLIWE I WIELKIE NIC
  • ~raaf4 / 2010-08-19 13:51
    Firma PocztaKwiatowa nie dotrzymała zawartej prze zemnie umowy dostarczenia bukietu urodzinowego pod wskazany adres w danym terminie.Mało tego,przyjęli zaproponowane prze zemnie zadość uczynienie w postaci podwójnego zwrotu kosztów.Po czym się wycofali, proponując w ich rozumowaniu przeniesienie terminu urodzin dostarczając ten sam bukiet urodzinowy wraz z czekoladkami kilka dni później.Skandal!
    Przestrzegam przed korzystaniem z tej nie profesjonalnej firmy.
  • ~robert / 2013-03-09 23:38
    dostawa w jak najlepszym porzadku,,Polecam
  • ~Sabrina / 2016-05-28 19:48
    Zamowienie opłacone payu kwiaty nie dotarły. Po wysłaniu maila otrzymałam wiadomość ze są do odbioru 30 km dalej w kwiaciarni. Jakiś żart chyba
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność
    Pierwszy zakup i ostatni
  • ~sempai_daga / 2011-05-27 10:26
    Dziekuje bardzo poczcie kwiatowej za nie zrealizowanie zamowienia! Za brak jakiego kolwiek kontaktu ze strony kuriera ! (zadnego telefonu, liscika NIC) Dzien Matki dawno minal a kwiatow nadal nie widac ! Nie sposob jest skontaktowac sie z kwiaciarnia po przez infolinie. ! Totalny brak porozumienia, zero profesjonalizmu, popsuta niespodzinaka, rozczarowanie i oczywiscie ani pieniadzy ani kwiatow nie widac !
  • ~zwija / 2015-11-10 10:36
    Nie polecam, naciągacze a osoba w obsłudze klienta to największy cham i arogant jakiego znalem. Kwiaty dostarczone nie maja się nawet w 20 procentach do tych które zamówiłem. NIE, NIE, NIE i jeszcze raz NIE!!!! Nigdy więcej.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu, totalne ignorowanie klienta
strona 85 z 85
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991