Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1701 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.11
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.44
  • Łatwość zamawiania
    3.15
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mati / 2021-10-18 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem odpowiednio wcześniej (kilka dni przed) kwiaty plus prezent, zapłaciłem dodatkowo za terminowość przesyłki (+57 zł), dzięki czemu miała dotrzeć między 6:00- 9:00. Oczywiście nie dotarła w wyznaczonym czasie.. Kontakt z infolinią po pół godziny dodzwaniania się (widać linie przeciążone podobnymi do mnie klientami). Po kontakcie telefonicznym okazało się, że kwiaty będą na 11:00 a prezent później (bo kurier go wiezie do kwiaciarni). Ostatecznie same kwiaty zostały dostarczone o 12:00, a prezent... jest nadal w drodze.. Także co tu dużo pisać... Dawno nie doświadczyłem tak nieprofesjonalnego potraktowania mnie przez jakąkolwiek firmę. Następnym razem zamówię kwiaty ze zwykłej tradycyjnej kwiaciarni i poproszę teletaxi o dowiezienie (na pewno taniej mnie to wyjdzie). Szerokim łukiem radzę omijać tą firmę, bo to zwykłe nabijanie ludzi w butelkę.
    Zaletybrak
    Wadyceny z kosmosu, nie terminowość dostaw.
  • ~Mati / 2022-05-28 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo, towar uszkodzony i wybrakowany, nawey nie podobny do tego co było na zdjęciu.
  • ~matuzalen8 / 2022-05-27 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcesz zamówić u nich kwiaty?
    Nie popełnij mojego błedu.
    Zamówienie złożone 26.05.2022 o 13 (informują na stronie głównej, że dostarczą jeszcze dziś, do 2 godzin od złożenia zamówienia, najpóźniej do 22).
    Kwiaty zamówione na dzień mamy, czekałem aż dostanie bukiet kwiatów ( dostanę potwierdzenie sms, za które zapłaciłem dodatkowo 3 zł) i wówczas zadzwonię z życzenia. Czekałem do 22 cisza, zadzwoniłem z życzeniami.
    Uwaga! 23:16 dostaje informacje, że zamówienie zostało dostarczone, po kurierze ani śladu, mimo że miał nr do nadawcy i odbiorcy.
    Uwaga! 27.05 następny dzień informacja sms o 6:07, 'zamówienie zostało doręczone do rąk własnych'.
    Oczywiście po kwiatach ani śladu, po kontakcie kuriera również.

    Zatem sprawdzam regulamin w jaki sposób mogę złożyć reklamacje, cytuje regulamin:
    "V Reklamacje
    3.Reklamacja może być złożona telefonicznie, faksem, mailem albo osobiście w siedzibie firmy.
    Tel. 22 828 95 95
    Email: info@pocztakwiatowa.pl"

    Zatem dzwonię, po 10 minutach czekania na linii odbiera Pani i mówi 'reklamacje może Pan złożyć jedynie drogą e-mailową', zatem pytam dlaczego w regulaminie jest informacja, że mogę drogą telefoniczną, słyszę odpowiedź: 'ale nie dodzwonił się Pan do działu reklamacji, tylko podczas menu wyboru na początku powinienem wybrać dział reklamacje, odpowiadam ok, czyli jednak można telefonicznie, jednak podczas słuchania menu wyboru nie było działu reklamacji zatem proszę o podanie jaki numer mam wybrać przy ponownym połączeniu, słyszę odpowiedź: 'niestety nie podpowiem Panu, bo nie pamietam', mówię ok, zatem proszę o przełączenie do działu reklamacji, słyszę odpowiedź 'mogę Pana przełączyć, jednak nie gwarantuje, że trafi Pan do działy reklamacji', pytam zatem gdzie mogę trafić? , słyszę odpowiedź 'np. do działu składania zamówień' - odpowiadam, Pani mówi poważnie? Kobieta odpowiada 'już Pana łącze'.
    Po 2 minutach słyszę komunikat, że numer nie odpowiada i przerywa połączenie.

    Nie daje za wygraną, dzwonie drugi raz, oczywiście w menu wyboru nie ma działu reklamacje- gdzie kobieta w pierwszej rozmowie zarzuciła mi, że tego nie zrobiłem, ciekawe jak miałem to zrobić, skoro nie ma takiej opcji, a dzwonie na nr w regulaminie, który jest przypisany do działu reklamacji.
    Czekałem 10 minut, słyszałem, że ktoś odebrał, po czym zrzucił połączenie.

    To jest jakaś paranoja, dzwonię ostatni trzeci raz, oczywiście to samo co w drugim punkcie.

    Mega nie fair, mega nieuczciwe podejście, dla mnie to jakaś parodia i brak szacunku dla klienta, a kobieta z obsługi klienta, chyba nie wie, gdzie pracuje, skoro nie zna regulaminu firmy, wprowadza klienta w błąd, że nie można składać reklamacji telefonicznie, a można- tak mówi regulamin, nie zna menu wyboru na początku rozmowy i zarzuca klientowi, że to ja źle się dodzwoniłem. To już jest bezczelność.

    306 zł wydane w błoto, NIE POLECAM! JEŚLI ZASTANAWIASZ SIĘ CZY ZŁOŻYĆ U NICH ZAMÓWIENIE, LEPIEJ PRZECZYTAJ MÓJ POST.
    ZaletyŻADNYCH
    Wadyzamówienie nie dostarczone, mimo fałszywych potwierdzeń sms, że dostarczone.
    proces reklamacji, to jakaś kompromitacja
  • ~MB / 2021-05-10 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna osluga!Kwiaty nie dostarczone na pogrzeb i informacja dostarczone 6 h po fakcie. Nie polecam!!!
  • ~Meg / 2021-03-12 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaczęło sie dobrze jednak z kazdym zamówieniem bylo coraz gorzej . Kwiaty inne od tych które zamowilam, reklamacja umywa rece i nie odpisuje
    . Coz... nigdy wiecej od nich nie zamówię.
  • ~megdzia / 2022-02-07 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wystrzegac jak ognia
    zamowienie opoznione o 4 dni
    Wady4 dni opoznienia w dostawie
  • ~mentepas / 2021-03-09 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty nie dotarły w terminie to jest na 06.03. 2021. Zadzwoniłem w poniedziałek to jest 08. 03. 2021. Okazało się że wogóle nie wyszły z "firmy" do firmy kurjerskiej. Pani mnie zapewniła że zostaną dostarczone 09.03.2021. Tym razem zawiódł kurjer wogóle sie nie pojawił i nie zadzwonił. o godz. 17.15 otrzymałem info że nie zastał nikogo w domu.
    Powiem Wam jedno młodzieży, już nie narkotyki i nie VAT dziś złodzieje robią ogromne pieniądze na kwiatach
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~MG / 2018-05-27 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM - jesli wszystko dobrze pojdzie to jest ok, ale jest jakikolwiek problem zaistnieje z ich storny - to
    unikają odpowiedzialności - nie zwracajac pieniedzy i nawet nie przpraszajac.
    1) zamowilam truskawki w czekoladzie 7 dni przed data doreczenia - nie doreczyli w dzien urodzin (sobota) tylko w poniedzialek - oczywiscie byly juz zepsute.
    2) pare lat temu zamowilam sprzatanie na grobie w dzien wszystkich swietych i kwiaty, dostalam emaila ze wszystko zrobione, rodzina pojechala - a tam ani posprzatane ani kwiatow...
    Wadyobsulga klienta
  • ~Michael / 2016-05-07 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam!! Zakupiłem kwiaty za kilkaset złoty a wiązanka wygląda jak wiązka chwastów warta nie więcej jak 10 zł. Co innego jest prezentowane na zdięciach a co innego dostarczane!!!
    WadyZdecydowanie odradzam!!
  • ~Michal / 2018-05-07 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Porazka
    Nie dostarczyli kwiatow i oferowali czekoladki za to
    ZaletyBrak
    WadySame wady. Bieda obsluga i serwis
  • ~Michał / 2018-05-30 00:59
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, NIE POLECAM, NIE POLECAM, NIE POLECAM, NIE POLECAM, NIE POLECAM
    Dzień dobry, w sumie nie wiem dla kogo on może być dobry na pewno nie dla wizerunku tej firmy.
    Dokonałem zamówienia personalizowanego bukietu w dniu 28.05.2018r. sugerując się najlepszą opinia w internecie na temat świadczonych przez firmę usług. Wybrałem czas dostawy mojego bukietu na 29.05.2018r. na godzinę między 18-20 i wszystko było by dobrze gdyby nie fakt że bukiet by wcale nie został dostarczony a ja nie został bym o tym poinformowany gdyby nie moja reakcja na niepokojący wygląd statusu zamówienia i nikt by tym się nie przejął.
    Widząc że chyba coś jest nie tak postanowiłem zadzownić na infolinie gdzie Pani poinformowała mnie o tym że wszytko jest w porządku ale zadzwoni jeszcze do kwiaciarni upewnić się czy na pewno tak jest, co zresztą okazało się miłym gestem, jednak w odpowiedzi zwrotnej dowiedziałem się że kwiaciarnia z którą współpracują tego dnia nie pracuje a kwiaciarnie w innym mieście są już zamknięte. Wszystko może by okazało się niczym gdyby nie to że dowiedziałem się o tym o 17.30 kiedy większość kwiaciarni faktycznie jest już prawie zamknięta.
    Nie będę ukrywał mojej złości jaka wtedy ze mnie wyszła kiedy kwiaciarnia która reklamuje się tyloma certyfikatami i gwarancja dostawy nie wywiązuje się z dostawy tak prostej rzeczy jak bukiet kwiatów. Korzystałem z ich usługi pierwszy raz i NA PEWNO ostatni i oby jak najmniej osób dało się nabrać tak jak ja ich super usługi. Przebywam aktualnie w Hiszpanii więc zamówienie kwiatów wchodziło w grę tylko zdalnie przez internet i chcąc zrobić miła niespodziankę dziewczynie w dniu rocznicy nie spełnili swojego głównego założenia czyli terminowości którą się tak bardzo szczycą.
    Nie czekając długo szybko zacząłem szukać innej alternatywy dla ich pseudo usług i ku mojemu zdziwieniu szybko ją znalazłem dzwoniąc do kilku kwiaciarni w moim mieście. Co prawda nie wszystkie były w stanie zrealizować moje zamówienie ze względu na późna godzinę i wyprzedany asortyment ale jednak znalazła się jedna która mimo że już była po zamknięciu to nie dość że wykonała dla mnie bukiet to jeszcze zawróciła kuriera który już wyjechał z zamówieniami tylko po to aby móc pomóc w mojej podbramkowej sytuacji.
    PocztaKwiatowa może tylko uczyć się na dużo mniejszej konkurencji która w przeciwieństwie do tej dba o satysfakcję swoich klientów. Konurencja zaproponowała bukiet jeszcze piękniejszy i w DUŻO DUŻO niższej cenie to jeszcze został dostarczyła go w przeciągu GODZINY do miejscowości oddalonej o 20km od kwiaciarni.
    Pozostaje pytanie czemu firma nie była w stanie poinformować mnie w ciągu całego dnia o tym że dana kwiaciarnia nie pracuje tego dnia, przecież urlopu nie bierze się z godziny na godzinę. Może wtedy sytuacja wyglądała by inaczej a ta opinia nie musiała by tak wyglądać.
    Nie wiem kto pisze opinie na temat tej firmy w internecie ale na pewno nie brał bym ich na poważnie. Firma, jak to teraz jest w zwyczaju, kieruję się tylko i wyłącznie chęcią swojego zysku a klient i jego zadowolenie postawione jest na ostatnim miejscu.
    ZDECYDOWANE NIE POLECAM I RADZĘ UWAŻAĆ JEŚLI CHCE SIĘ UNIKNĄC NIEPOTRZEBNEGO ROZCZAROWANIA I SZUKANIA WYJŚCIA Z TEJ SYUACJI. LEPIEJ DOGADAĆ SIĘ W LOKALNEJ KWIACIARNI CO DO KWIATÓW A BĘDZIEMY MIEĆ PEWNOŚĆ ŻE NASZE ZAMÓWIENIE JEST TRAKTOWANE PRZEZ KOGOŚ KOMPETENTNEGO.
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK WYWIĄZANIA Z UMOWY, BRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI
  • ~MICHAŁ / 2021-05-27 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty zamówione na Dzień Matki ..... Brak możliwości płatności przez google pay, nikt nie był w stanie mi pomóc, ostatecznie zapłata za zamówienie kartą. Koszt dostawy 22 zł mimo, iż jedyny przedział czasowy to 9-22:00, co samo w sobie już jest chore!!! Brak możliwości wyboru innej godziny! Kwiaty oraz prezent miały być dostarczone maksymalnie do godz. 22, ale przesyłka do tej pory nie dotarła. NIE POLECAM !!! Kosztowało mnie to wiele nerwów i wstydu. Miała być niespodzianka, a wyszło wielkie rozczarowanie. Brak jakiegokolwiek kontaktu ! PRZESTRZEGAM i NIE POLECAM !
    ZaletyBrak
    WadyNiezrealizowana dostawa, pobrana opłata, brak jakiekolwiek kontaktu.
  • ~mika / 2012-05-28 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!! KWIATY NIE DOTARŁY DO ADRESATA. PO MOIM KONTAKCIE Z POCZTĄ KWIATOWĄ OTRZYMAŁAM INFORMACJĘ, ŻE ZAMÓWIENIE NIE ZOSTAŁO ZREALIZOWANE PONIEWAŻ NIE DOKONAŁAM PŁATNOŚCI, A WCZEŚNIEJ OTRZYMAŁAM E-MAILA Z PODZIEKOWANIEM ZA WPŁATĘ PIENIĘDZY! W KOŃCU NA 2 DNI PO UMÓWIONYM WCZEŚNIEJ TERMINIE DOSTAWY BUKIET DOTARŁ DO ADRESATA, NATOMIAST NIE BYŁ TO BUKIET ZAMAWIANY, NIE DOSTARCZONO RÓWNIEŻ WIZYTÓWKI Z ŻYCZENIAMI, KTÓRE MIAŁY BYĆ DOŁĄCZONE DO KWIATÓW. CENY KOMPLETNIE NIE ADEKWATNE DO OFEROWANEJ USŁUGI! 120 ZŁ ZA BUKIET 6. TO GRUBA PRZESADA!!! KLIENTA W TEJ FIRMIE NIE TRAKTUJE SIĘ POWAŻNIE! KTOŚ ZARABIA NA TYM INTERESIE GRUBĄ KASĘ, OBSŁUGA I JAKOŚĆ USŁUGI NA BARDZO NISKIM POZIOMIE. STANOWCZO ODRADZAM TE FIRMĘ!!!
    ZaletyBRAK
    WadyUSŁUGA WYKONANA PO TERMINIE, BUKIET ODBIEGA OD ZAMÓWIENIA, BRAK WIZYTÓWKI Z ŻYCZENIAMI DLA ADRESATA
    129 ZŁ
  • ~Mike / 2021-03-23 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Kwiaty nie są dostarczane zgodnie z umową. W ogóle nie są dostarczane. To wielkie rozczarowanie dla zamawiającego i sokenizanta. Zapłaciłam prawie 200 zl. Na infolinii nikt nie odbiera. Nie ma z firmą żadnego kontaktu. Sprawę zgłaszam na policję.
    ZaletyŻadnych - oszustwo
    WadyKto pozwolił prowadzić im stronę?! Firma to oszustwo!
  • ~mikel / 2019-01-04 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA!!!!!! Bukiet zamówiony, dodatkowa opłata aby doszedł tego samego dnia i co? Kwiatów brak... A dział reklamacyjny rozkłada ręce i od dwóch dni próbuje się dodzwonić do kwiaciarni, która nie odbiera. KPINA. Dzisiaj wyjeżdżam za granice i nie będę miał możliwości wysłania kwiatów bardzo dziękuje, że mogłem ukochanej zrobić niespodziankę. ZENADA ZENADA ZENADA
    Wadywszytko
  • ~Milena / 2014-12-23 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam koszyk ze słodyczami jako prezent. Przesyłka owszem dotarła, ale w wielkim pudle wypchanym papierami wszystko rzucone luzem bez koszyka.Tylko najadłam się wstydu z tak tandetnie zapakowanego prezentu, cena z kosmosu i zero zadowolenia. Absolutnie nie polecam... Dno nie firma
    Zaletyprzesyłka dotarła,
    WadyAle nie tak jak powinna cena nie warta zamówienia, paskudnie dostarczona,jako prezent do kitu
    160
  • ~milror / 2021-03-16 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    brak dostarczonego zamówienia, brak kontaktu , nie polecam
  • ~miqpl / 2017-06-20 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    POCZTA KWIATOWA

    NIE POLECAM - raczej proba oszustwa - Nie dostarczaja na czas, bukiet: zgnile/zwiedle, zupelnie inny niz zamowiony -polne kwiaty (zamiast roz)! Sama musialam dzwonic za granice aby 2 bukiet zostal doreczony (tym razem taki jak zamowilam/zaplacilam za, wiec wnioskuje ze po prostu chcialno mnie oszukac) - tez nie na czas i rozwiniete kwiaty, ale Poczta Kwiatowa uwazala, ze to ich Dzial Zagraniczny dokonal tego! Poza tym nawet wiedza mimo braku kontaktu jak czuje sie odbiorczyni kwiatow ("byla zachwycona"), gdy otrzymala zgnile kwiaty.... Uwaga: Nie chca nawet zwrocic czesciowo pieniedzy tylko grozby po TYGODNIU ze odbiorca musi zwrocic bukiet! BRAK PROFESJONALIZMU i nie mozna zostawic negatywnej opinii. Kontakt z reklamacja tez bez sensu, poniewaz nie przekazuja informacji przelozonym lub po prostu staraja sie ukryc przed wlascicielem niekompetencje (komentarze do klienta: "Pani Ta i Ta jest najbardziej kompetentna osoba i nie rozumiem skad Pani bierze takie informacje" lub "to Pani sie rozlaczyla, a nie my"), bo watpie, aby jakikolwiek biznesmen by na cos takiego pozwolil!
    ZaletyBRAK
    WadySame wady - przyczytaj opinie i nie marnuj pieniedzy
    Zamowienie online za okolo 500 zl
  • ~Mirinda / 2020-05-22 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUSTWO!!!!!!! Otrzymane kwiaty nie przypominały tych zamawianych... Trawa jest ładniejsza od tych kwiatów jakie otrzymała Mama na 60 urodziny. Na stronie internetowej poczta kwiatowa pisze "Bukiet to bardzo elegancka, ale jednocześnie delikatna kompozycja, która robi piorunujące wrażenie na każdym, kto go zobaczy!"
    Zamawiając kwiaty sugerowałam się zdjęciem, które przedstawiało ponad 28 róż plus duża ilość eustomy oraz przybranie. Zamówiliśmy bukiet duży aby był większy od prezentowanego na zdjęciu średnim.
    Przyjechało 8 róż plus 4 gałązki eustomy....
    Niespodzianka, to jedna wielka klapa....Wrażenie o którym zapewniają było przerażające...
    Mama kwiatów nie zabrała, zostawiła w lokalu w którym odbywało się przyjęcie. A ja ze wstydu nie wiedziałam gdzie mam się schować...
    Ponadto dwie Panie, które przywiozły kwiaty najpierw nie mogły się dogadać, która ma wejść i wręczyć kwiaty cytuję: "ja niewyjściowa..." Następnie pani powiedziała, że strasznie daleko do Was i przekazała kwiaty.
    Zero profesjonalizmu, kultury...
    Niczego nie zamawiajcie przez pocztę kwiatową... NIE WARTO... TO JEDNO WIELKIE OSZUSTWO!!!!
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyOSZUSTWO POD KAŻDYM WZGLĘDEM...
    BRAK PROFESJONALIZMU...
    OBSŁUGA KLIENTA "OLEWCZA"
  • ~Mirka / 2023-02-20 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostarczony bukiet to jakiś żart. W żadnym stopniu nie odzwierciedla tego co na stronie internetowej. Wiązanka premium to 2 róże i 5 goździków - zastanawia mnie fakt która część tego bukietu jest premium? Być może papier do owinięcia?
    Wino musujące okazało się być pseudo "szampanem" Dorato za 18.50.
    Absolutnie nie polecam tej firmy!!!
    ZaletyZero
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1684
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4702
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3965
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3033