WadySame wady
strona 74 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~Marta / 2021-04-19 13:13
Jedna Wielka porażka i strata pieniędzy. A obsługa tylko miła jak się składa zamówienie. POTEM NIE MILI A NA EMAIL ODPOWIADAJĄ Z WIELKA LASKA. OMIJAĆ Z DALEKA. -
-
~MARTA / 2021-05-30 17:25
Oszuści- nie polecam. Kwiaty opłacone na dzień matki, ale nie dostarczone. Zero możliwości kontaktu. WadyKwiaty na dzień matki nie dostarczone. -
~Marta / 2022-01-25 13:38
Bardzo odradzam korzystanie z uslug tej firmy. Kwaity zamowione w piatek z gwarancja dostawy tego dnia, nie zostaly dostarczone. W poniedzialek zamowienie zostalo anulowane. Na infolinii pracuja nieuprzejme, chamskie osoby, nie wiedza co i czemu sie stalo. Uslyszalam tylko stek bzdur, ze wyslali do mnie maila, zadzwonili. Bardzo odradzam, oszusci i klamcy. ZaletynicWadywsyzstko -
~MARTA / 2022-05-26 13:15
Katastrofa
Mam ogromny żal i jestem zła na POCZTA KWIATOWA - TO ZWYKŁE OSZUSTWO!
Zamówiłam kwiaty na dzień matki po wcześniejszym telefonie z odpowiednim wyprzedzeniem, RÓŻE W NIEBIESKIM OKRĄGŁYM PUDEŁKU za 400zł. Kwiaty przyjechały – nieświeże, z opadającymi płatkami, ponad połowa zwiędła że główki róż opadają. W dodatku pudełko w którym były było pobrudzone.
Ze wspaniałej niespodzianki którą chciałam zrobić mojej mamie- wyszła katastrofa. W takim wypadku lepiej w ogóle nie dawać kwiatów niż dawać takie coś. To jest skandal.
ZADZWONIŁAM DO NICH A ONI NIC SOBIE NIE ZROBILI Z REKLAMACJI
Tak się nie robi. Wstyd.
NIE KUPUJCIE OD NICH KWIATÓW
WadyZWIĘDŁE KWIATY, BRUDNE PUDEŁKO, BRAK REAKCJI -
~Marta / 2023-01-22 23:08
Nie polecam. Zamówione kwiaty nie zostały dostarczone. Brak powiadomienia ze zamówienie nie zostanie zrealizowane w terminie. Negatywne komentarze na FB sa usuwane, obecnie nie ma nawet możliwości skomentowania. Na stronie pocztakwiatowa.pl negatywne komentarze nie są publikowane. ZaletybrakWadybrak profesjonalizmu, wprowadzanie klienta w błąd -
~martuska / 2021-03-07 16:36
Po prostu wstyd! Kosz 18 róż zamówiony 2 Marca nadawal się do kosza 4 Marca, kwiaty nieświeże a w reklamacji dostałam odpowiedz ze róże zostały ''za późno lub nierównomiernie podlane''. Nie polecam! I przestrzegam przyszłych klientów, naprawdę nie warto, bo można się tylko wstydu najeść, gdy odbiorca dostanie takie kwiaty. -
~MartWill / 2018-12-31 13:32
Bardzo latwo i przyjemnie wyglada strona do momenty kiedy potrzeba zlorzenie reklamacji lub kontaktu z odpowiedzialna osoba. Po pierwsze kwiaty nie zostaly dostarczone na cmentarz kiedy zlecenie mialo byc wykonane -mimo ze dostalem maila z potwierdzeniem wykonania zlecenia. Osoby pracujace w obsludze klienta nie maja podstawowych informacji i udzielaja nie prawdziwych informacji. Nie mozna skontaktowac sie z kierownictwem firmy, mimo moich usilnych prob uslyszalem ze kierownik nie jest zainteresowany rozmowa ze mna!!! Jedna regola jet spychologia i klamstwa !!!. Bylem klientem poczty kwiatowej przez kilk dobrych lat ale ostatnie doswiadczenia pokazuja tylko ignorancje!!! ZaletyZERO, CYNICZNY USMIECHWadywyludzanie pieniedzy, brak odpowiedzialnych pracownikow, arogancja, spychologia. -
~Martyna / 2021-05-27 00:11
To jest POCZTA NAJWIĘKSZEGO Rozczarowania. Rozczarowania!!! Kwiaty nigdy nie dotarły na dzień Matki, zero informacji. WadyBrak wykonania usługi, pobrane duże pieniądze. -
-
~Mary / 2021-02-15 12:05
Zamówienie nie zostało dostarczone, a skontaktowanie się z nimi w tej sprawie graniczy z cudem. Nie polecam nikomu zamawiać nic z tej firmy, to jest tragedia. ZaletyBrakWadyWszystko. Cała ta firma po porażka. -
~MARZENA / 2021-05-27 08:45
Trzeba się bardziej postarać niż tylko usuwając negatywne komentarze na FB. Komentarze w necie zostaną! -
~Marzena / 2021-05-27 09:35
Nie polecam!!! Kwiaty zamówione w niedzielę na Dzień Matki do dzisiaj nie dotarły, zero informacji i kontaktu. Firma na stronach usuwa negatywne opinie z prędkością światła. Nigdy więcej. WadyDużo by pisać o wadach. -
~Marzena / 2022-06-24 17:02
Zamówiłam bukiet dla mojej 80 letniej mamy z okazji imienin. Niestety bukiet nie został dostarczony. Dzwoniąc na infolinię odebrała niemiła obsługa, niczego od pani się nie dowiedziałam, kazano mi tylko pisać na reklamację. Unikajcie tej firmy jak ognia. Nawet nie należy im się jedna gwiazdka. -
~Mat / 2021-03-10 05:24
Po prostu dramat! Kwiaty zamówione na dzień kobiet, oczywiście NIE zostały dostarczone. Wszelkie próby kontaktu z działem reklamacji bezskuteczne. Całkowity brak profesjonalizmu, obsługa klienta i komunikacja na żenującym poziomie. Otrzymałem odpowiedź po 5 wiadomościach e-mail, że kwiaty na dzień kobiet mogą być dostarczone...12.03. Brak jakichkolwiek słów przeprosin, czy ewentualnej rekompensaty. -
~Mateusz / 2021-02-11 19:51
No wy chyba sobie jaja ze mnie robicie? XDDD
Kwiaty zamówiłem w niedziele na czwartek. Mieliście 3 dni na przygotowanie, nie przygotowaliście się. Cały dzień dziewczyna czeka na kwiaty, bo urlop miała, jutro nie ma. Jeszcze proponujecie mi termin PO walentynkach? Żarty ze mnie sobie stroicie. A najlepsze jest „Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług I ZAPRASZAMY PONOWNIE”. Macie tupet. Oczywiście zgłaszam zwrot pieniędzy. Nigdy więcej nie zamawiam, absolutnie.ZaletyZadneWadyDuzo, powyżej wymienione -
~Mateusz / 2021-05-27 10:01
Zamówienie nie zostało dostarczone. Brak kontaktu z firmą, pieniądze nie zostały zwrócone. Wady- zamówienie nie zostało zrealizowane
- brak kontaktu
- bez zwrotu pieniędzy -
~Mateusz / 2022-02-23 15:57
Niech znikną z rynku i nie rzucają złego wrażenia na inne firmy. Nie dość, że przysyłają nie to, co zamawiasz, to jeszcze wciskają ci kity, że to zamówiłeś. Żenada. ZaletybrakWadywszystko -
-
~Mateusz / 2022-05-26 14:31
Nie polecam. Kwiaty zamówiłem na godzinie 19, kurier przyjechał o godzinie 12 i powiedzial że czeka na parkingu aż ktoś je sobie odbierze. Niekompetentni, niemili, leniwi ludzie. Kwiaty nie warte ceny. ZaletyBrak.WadyObsługa, jakość, rzetelność. -
~Mati / 2021-10-18 12:05
Zamówiłem odpowiednio wcześniej (kilka dni przed) kwiaty plus prezent, zapłaciłem dodatkowo za terminowość przesyłki (+57 zł), dzięki czemu miała dotrzeć między 6:00- 9:00. Oczywiście nie dotarła w wyznaczonym czasie.. Kontakt z infolinią po pół godziny dodzwaniania się (widać linie przeciążone podobnymi do mnie klientami). Po kontakcie telefonicznym okazało się, że kwiaty będą na 11:00 a prezent później (bo kurier go wiezie do kwiaciarni). Ostatecznie same kwiaty zostały dostarczone o 12:00, a prezent... jest nadal w drodze.. Także co tu dużo pisać... Dawno nie doświadczyłem tak nieprofesjonalnego potraktowania mnie przez jakąkolwiek firmę. Następnym razem zamówię kwiaty ze zwykłej tradycyjnej kwiaciarni i poproszę teletaxi o dowiezienie (na pewno taniej mnie to wyjdzie). Szerokim łukiem radzę omijać tą firmę, bo to zwykłe nabijanie ludzi w butelkę. ZaletybrakWadyceny z kosmosu, nie terminowość dostaw. -
~Mati / 2022-05-28 10:22
Oszustwo, towar uszkodzony i wybrakowany, nawey nie podobny do tego co było na zdjęciu. -
~matuzalen8 / 2022-05-27 11:00
Chcesz zamówić u nich kwiaty?
Nie popełnij mojego błedu.
Zamówienie złożone 26.05.2022 o 13 (informują na stronie głównej, że dostarczą jeszcze dziś, do 2 godzin od złożenia zamówienia, najpóźniej do 22).
Kwiaty zamówione na dzień mamy, czekałem aż dostanie bukiet kwiatów ( dostanę potwierdzenie sms, za które zapłaciłem dodatkowo 3 zł) i wówczas zadzwonię z życzenia. Czekałem do 22 cisza, zadzwoniłem z życzeniami.
Uwaga! 23:16 dostaje informacje, że zamówienie zostało dostarczone, po kurierze ani śladu, mimo że miał nr do nadawcy i odbiorcy.
Uwaga! 27.05 następny dzień informacja sms o 6:07, 'zamówienie zostało doręczone do rąk własnych'.
Oczywiście po kwiatach ani śladu, po kontakcie kuriera również.
Zatem sprawdzam regulamin w jaki sposób mogę złożyć reklamacje, cytuje regulamin:
"V Reklamacje
3.Reklamacja może być złożona telefonicznie, faksem, mailem albo osobiście w siedzibie firmy.
Tel. 22 828 95 95
Email: info@pocztakwiatowa.pl"
Zatem dzwonię, po 10 minutach czekania na linii odbiera Pani i mówi 'reklamacje może Pan złożyć jedynie drogą e-mailową', zatem pytam dlaczego w regulaminie jest informacja, że mogę drogą telefoniczną, słyszę odpowiedź: 'ale nie dodzwonił się Pan do działu reklamacji, tylko podczas menu wyboru na początku powinienem wybrać dział reklamacje, odpowiadam ok, czyli jednak można telefonicznie, jednak podczas słuchania menu wyboru nie było działu reklamacji zatem proszę o podanie jaki numer mam wybrać przy ponownym połączeniu, słyszę odpowiedź: 'niestety nie podpowiem Panu, bo nie pamietam', mówię ok, zatem proszę o przełączenie do działu reklamacji, słyszę odpowiedź 'mogę Pana przełączyć, jednak nie gwarantuje, że trafi Pan do działy reklamacji', pytam zatem gdzie mogę trafić? , słyszę odpowiedź 'np. do działu składania zamówień' - odpowiadam, Pani mówi poważnie? Kobieta odpowiada 'już Pana łącze'.
Po 2 minutach słyszę komunikat, że numer nie odpowiada i przerywa połączenie.
Nie daje za wygraną, dzwonie drugi raz, oczywiście w menu wyboru nie ma działu reklamacje- gdzie kobieta w pierwszej rozmowie zarzuciła mi, że tego nie zrobiłem, ciekawe jak miałem to zrobić, skoro nie ma takiej opcji, a dzwonie na nr w regulaminie, który jest przypisany do działu reklamacji.
Czekałem 10 minut, słyszałem, że ktoś odebrał, po czym zrzucił połączenie.
To jest jakaś paranoja, dzwonię ostatni trzeci raz, oczywiście to samo co w drugim punkcie.
Mega nie fair, mega nieuczciwe podejście, dla mnie to jakaś parodia i brak szacunku dla klienta, a kobieta z obsługi klienta, chyba nie wie, gdzie pracuje, skoro nie zna regulaminu firmy, wprowadza klienta w błąd, że nie można składać reklamacji telefonicznie, a można- tak mówi regulamin, nie zna menu wyboru na początku rozmowy i zarzuca klientowi, że to ja źle się dodzwoniłem. To już jest bezczelność.
306 zł wydane w błoto, NIE POLECAM! JEŚLI ZASTANAWIASZ SIĘ CZY ZŁOŻYĆ U NICH ZAMÓWIENIE, LEPIEJ PRZECZYTAJ MÓJ POST.ZaletyŻADNYCHWadyzamówienie nie dostarczone, mimo fałszywych potwierdzeń sms, że dostarczone.
proces reklamacji, to jakaś kompromitacja
strona 74 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »