Moje zamówienie nie zostało dostarczone, ponieważ żadna kwiaciarnie nie chciała go zrealizować. Dowiedziałem się i tym dopiero po prawie 14 godzinach od upływu planowanej godziny dostawy i to tylko dlatego, że sam się zgłosiłem na czat z konsultantem. Jestem bardzo niezadowolony faktem iż firma za przeproszeniem "olała" klienta, co skutkowało kompletnym zrujnowaniem okazji z dnia wczorajszego i niepotrzebnymi nerwami. Jestem zawiedziony jakością usług.
ZaletyBrak
WadyKompletne olanie klienta
~Ktoś / 2023-01-05 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Zamówienie zrealizowane jedynie w połowie mimo informacji że może być zrealizowane w podanym dzień
Fatalna firma
~Kuba / 2022-12-06 15:05
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo odradzam bukiet florysty, poczta kwiatowa nie ponosi odpowiedzialności za kompozycje kwiaciarni. Zwabiony zdjęciami pięknych kwiatów na ich stronie zamówiłem bukiet dla dziewczyny który okazał się klapa. Bardziej niż na rocznice, pasowałby na „ostatnie pożegnanie”.
ZaletyBrak
WadyAliexpress
~Lady / 2021-10-03 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Firma nie kompetentna, zablokowana możliwość dodania opini osob nie zadowolonych z obslugi, na stronie firmowej widnieją tylko 5 gwiazdkowe opinie.
Moim zdaniem jest to zwykle oszukiwanie klienta. Nivea ponizej norm europejskich, jednym słowem wstyd!
Nie polecam!!!!!!!!!!!
ZaletyBrak
~LamiaWro / 2021-05-27 10:32
Ocena: 1.00 / 5
Zero kontaktu, kwiatów brak, pieniądze pobrane - tylko wstyd i przykrość dla osób, które wysłały swoim Mamom prezenty i kwiaty. Jestem(choć teraz raczej byłam) stałym klientem, po ostatnim razie jak się spóźnili to dałam im 2 szansę - teraz już niestety zabieram swoje pieniądze do konkurencji, bo już nawet przestali odbierać i odpisywać. Szkoda, że tak się stoczyli.
~lanka / 2016-04-27 10:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam!!!! do zamówienia był dołączony bilecik a w nim zrobili błędy i nabazgrali jak kura pazurem. Reklamacji nie uwzględniają. bo jak twierdza mieli dobre intencje
~Laura / 2022-05-27 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Ładniejsze kwiaty na dzień mamy były w Biedronce - to co przyjechało do mojej mamy to porażka! Serdecznie nie polecam!
WadyCena
~leon / 2019-11-04 13:31
Ocena: 1.00 / 5
KurierKwiaty.pl
zamowienie oplacone natychmiast.
kwiaty niedoreczone.
brak zwrotu pieniedzy
0 kontaktu ze sprzedajacym
sprawa laduje na policji
~Lessie / 2022-07-10 16:29
Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty wraz z upominkiem miały być doręczone dzisiaj do godziny 15.00. Przesyłka nie dotarła, a jako uzasadnienie dowiedziałam się, że jest to z przyczyn logistycznych. NIE POLECAM!
~Leszek / 2021-03-09 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Moja opinia szajs proszę wszystkich i kontakt z policją im więcej zgłoszeń tym większa szansa na odzyskanie kasy
ZaletyZadnych
WadyZlodzieje
~Lizzy354 / 2015-06-03 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam oszusci!!! naciagacze a pozatym totalnie ignoruja ludzi!! zamowilam bukiet i ekskluzywna bombonierke wszystko zostalo zaplacone lecz mama otrzymala tylko kwiaty a o bombonierce cicho sza...nie wiem co sie stalo moze kurier po drodze zjadl bo byl glodny!!!pisalam wielokrotnie maile ale nie odpowiadaja!!! zero profesjonalizmu!!! pieniedzy za bombonierke pewnie tez nie odzyskam!!!! zlodzieje!! nigdy wiecej!
Zaletybrak
Wadycale mnostwo
~Logi / 2021-05-28 20:37
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam bukiet beznadziejny miały być 14 róż a dostaliśmy 10 z 4 badylami bez kwiatów
~LU / 2016-05-27 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Oj, no to widze ze spotkalo mnie to samo co innych - zamowione i zaplacone kwiaty nie doszly - obsluga nie odbiera. Mieszkam za granica - tutaj taka firma nie przetrwalaby miesiaca. Szlag - jak odzyskac pieniadze??
~Ludmiła / 2021-05-30 21:28
Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty zamówione dzień wcześniej w południe. NIe dotarły. Zero kontaktu z klientem.
~Lydia / 2021-06-25 11:45
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Do tej pory byłam stałą klientką ale po tym jak mnie potraktowano przy ostatnim zamówieniu i składaniu reklamacji nigdy więcej tu nie zamówię oraz będę odradzać innym. Zamówiłam prezent na dzień matki składający się z biżuterii i kwiatów. Zamówienie zostało rozdzielone na dwa, biżuteria została dostarczona przed dniem matki a kwiaty 2 dni po tym święcie. Oczywiście żadnych przeprosin, po wymianie kilku maili zaproponowano mi 20 zł rekompensaty- kpina! Obsługa bardzo niemiła, zarówno na infolinii jak i w mailach. Kompletne dno!
ZaletyŻadnych
WadyNiemiła obsługa, nie trzymanie terminów, nie szanowanie klienta
~Łukasz / 2017-09-14 09:05
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem kwiaty na poniedziałek, nie dowieźli .Jakbym się nie zapytał to w ogóle by nie wiedzieli że mają moje zamówienie w pełni opłacone. Obsługa reklamacji poniżej poziomu. Nie polecam za nic. Te fantazje na stronie, które piszą że są solidną firmą to sobie chyba wymyślili z kosmosu!!!
Zaletybrak
Wadyżenada
zamówienie za 200zł
~Łukasz / 2021-03-03 10:40
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem kwiaty dla znajomej z okazji urodzin z dostawą w t samym dniu (opłata +19 PLN) Kwiaty nie zostały doręczone. Z infolinią brak kontaktu... Kilka połączeń po wysłuchaniu komputera rozłączonych.
Następnego dnia napisałem reklamację... Cisza. Po dodzwonieniu się na infolinię i wysłuchaniu 20 minut muzyki pod opcja reklamację zostałem przełączony do bok, gdzie jakąś arogancka dziewucha kazała napisać maila i się rozłączyła...
ZaletyBrak
WadyBrak dostawy
~Łukasz / 2021-03-09 15:18
Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty zamówione na dzień kobiet nie dotarły mimo dopłaty za terminowe zamówienie. Infolinia nie odpowiada. Na maila wysłanego przez formularz na stronie również nikt nie odpisuje. Zamówienie widnieje jako opłacone.
~M / 2018-02-21 21:19
Ocena: 1.00 / 5
Poczt kwiatowa nie bierze opowiedzialnosci za niedotrzymanie terminow w dostawie przesylek ( mowimy tutaj o dniach nie godzinach) I kompletnie ignoruje zazalenia niezadowolonych klientow.
Rowniez blokuje na swojej stronie I panelu opine negatywne opinie mimo faktu ze sa zgodne z prawda) conajmnie 5 razy dostalam wiadomisc ze moja skarga bedzie rozpatrzona I ktos sie ze mna skontaktuje.... 5 dni minelo I poczt kwiatow nadal nie odpowiedziala I nie przeprosila zainteresowanych stron za niedotrzymanie umowy.
Nie polecam tej firmy nikomu
Wadyniekompetenja
lekcewazenie klientow
niedostarcnie przesyle
nie wywiazywanie sie ze swoich obowiazan
nie barznie odpowiedzialnosci za swoje bledy I nieprofesjonalizm
blokowanie prawdziwych negadywnych opinii o firmiepokazywanie tylko pozytywnych opinii( oklamywanie potencjalnych kientow)
poprostu brak slow
~M / 2018-05-28 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Tylko wady!Unikajcie straty pieniedzy.
Zamowilam kwiaty na Dzien Matki.Do dzis nie dotarly.Nie odbieraja telefonow.Infolinia nie podejmuje polaczenia a ponad 200zl dostali na rachunek.
Za kradziez w tradycyjnym wydaniu jest odpowiedzialnosc karna.
Za to nie ma?
Zastanawiam sie nad zlozeniem zawiadomienia do prokuratury.