Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~LamiaWro / 2021-05-27 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu, kwiatów brak, pieniądze pobrane - tylko wstyd i przykrość dla osób, które wysłały swoim Mamom prezenty i kwiaty. Jestem(choć teraz raczej byłam) stałym klientem, po ostatnim razie jak się spóźnili to dałam im 2 szansę - teraz już niestety zabieram swoje pieniądze do konkurencji, bo już nawet przestali odbierać i odpisywać. Szkoda, że tak się stoczyli.
  • ~lanka / 2016-04-27 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! do zamówienia był dołączony bilecik a w nim zrobili błędy i nabazgrali jak kura pazurem. Reklamacji nie uwzględniają. bo jak twierdza mieli dobre intencje
  • ~Laura / 2022-05-27 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Ładniejsze kwiaty na dzień mamy były w Biedronce - to co przyjechało do mojej mamy to porażka! Serdecznie nie polecam!
    WadyCena
  • ~leon / 2019-11-04 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    KurierKwiaty.pl
    zamowienie oplacone natychmiast.
    kwiaty niedoreczone.
    brak zwrotu pieniedzy
    0 kontaktu ze sprzedajacym
    sprawa laduje na policji
  • ~Lessie / 2022-07-10 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty wraz z upominkiem miały być doręczone dzisiaj do godziny 15.00. Przesyłka nie dotarła, a jako uzasadnienie dowiedziałam się, że jest to z przyczyn logistycznych. NIE POLECAM!
  • ~Leszek / 2021-03-09 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia szajs proszę wszystkich i kontakt z policją im więcej zgłoszeń tym większa szansa na odzyskanie kasy
    ZaletyZadnych
    WadyZlodzieje
  • ~Lizzy354 / 2015-06-03 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oszusci!!! naciagacze a pozatym totalnie ignoruja ludzi!! zamowilam bukiet i ekskluzywna bombonierke wszystko zostalo zaplacone lecz mama otrzymala tylko kwiaty a o bombonierce cicho sza...nie wiem co sie stalo moze kurier po drodze zjadl bo byl glodny!!!pisalam wielokrotnie maile ale nie odpowiadaja!!! zero profesjonalizmu!!! pieniedzy za bombonierke pewnie tez nie odzyskam!!!! zlodzieje!! nigdy wiecej!
    Zaletybrak
    Wadycale mnostwo
  • ~Logi / 2021-05-28 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bukiet beznadziejny miały być 14 róż a dostaliśmy 10 z 4 badylami bez kwiatów
  • ~LU / 2016-05-27 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oj, no to widze ze spotkalo mnie to samo co innych - zamowione i zaplacone kwiaty nie doszly - obsluga nie odbiera. Mieszkam za granica - tutaj taka firma nie przetrwalaby miesiaca. Szlag - jak odzyskac pieniadze??
  • ~Ludmiła / 2021-05-30 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty zamówione dzień wcześniej w południe. NIe dotarły. Zero kontaktu z klientem.
  • ~Lydia / 2021-06-25 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Do tej pory byłam stałą klientką ale po tym jak mnie potraktowano przy ostatnim zamówieniu i składaniu reklamacji nigdy więcej tu nie zamówię oraz będę odradzać innym. Zamówiłam prezent na dzień matki składający się z biżuterii i kwiatów. Zamówienie zostało rozdzielone na dwa, biżuteria została dostarczona przed dniem matki a kwiaty 2 dni po tym święcie. Oczywiście żadnych przeprosin, po wymianie kilku maili zaproponowano mi 20 zł rekompensaty- kpina! Obsługa bardzo niemiła, zarówno na infolinii jak i w mailach. Kompletne dno!
    ZaletyŻadnych
    WadyNiemiła obsługa, nie trzymanie terminów, nie szanowanie klienta
  • ~Łukasz / 2017-09-14 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem kwiaty na poniedziałek, nie dowieźli .Jakbym się nie zapytał to w ogóle by nie wiedzieli że mają moje zamówienie w pełni opłacone. Obsługa reklamacji poniżej poziomu. Nie polecam za nic. Te fantazje na stronie, które piszą że są solidną firmą to sobie chyba wymyślili z kosmosu!!!
    Zaletybrak
    Wadyżenada
    zamówienie za 200zł
  • ~Łukasz / 2021-03-03 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem kwiaty dla znajomej z okazji urodzin z dostawą w t samym dniu (opłata +19 PLN) Kwiaty nie zostały doręczone. Z infolinią brak kontaktu... Kilka połączeń po wysłuchaniu komputera rozłączonych.
    Następnego dnia napisałem reklamację... Cisza. Po dodzwonieniu się na infolinię i wysłuchaniu 20 minut muzyki pod opcja reklamację zostałem przełączony do bok, gdzie jakąś arogancka dziewucha kazała napisać maila i się rozłączyła...
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostawy
  • ~Łukasz / 2021-03-09 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty zamówione na dzień kobiet nie dotarły mimo dopłaty za terminowe zamówienie. Infolinia nie odpowiada. Na maila wysłanego przez formularz na stronie również nikt nie odpisuje. Zamówienie widnieje jako opłacone.
  • ~M / 2018-02-21 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Poczt kwiatowa nie bierze opowiedzialnosci za niedotrzymanie terminow w dostawie przesylek ( mowimy tutaj o dniach nie godzinach) I kompletnie ignoruje zazalenia niezadowolonych klientow.
    Rowniez blokuje na swojej stronie I panelu opine negatywne opinie mimo faktu ze sa zgodne z prawda) conajmnie 5 razy dostalam wiadomisc ze moja skarga bedzie rozpatrzona I ktos sie ze mna skontaktuje.... 5 dni minelo I poczt kwiatow nadal nie odpowiedziala I nie przeprosila zainteresowanych stron za niedotrzymanie umowy.

    Nie polecam tej firmy nikomu


    Wadyniekompetenja
    lekcewazenie klientow
    niedostarcnie przesyle
    nie wywiazywanie sie ze swoich obowiazan
    nie barznie odpowiedzialnosci za swoje bledy I nieprofesjonalizm
    blokowanie prawdziwych negadywnych opinii o firmiepokazywanie tylko pozytywnych opinii( oklamywanie potencjalnych kientow)
    poprostu brak slow
  • ~M / 2018-05-28 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko wady!Unikajcie straty pieniedzy.
    Zamowilam kwiaty na Dzien Matki.Do dzis nie dotarly.Nie odbieraja telefonow.Infolinia nie podejmuje polaczenia a ponad 200zl dostali na rachunek.
    Za kradziez w tradycyjnym wydaniu jest odpowiedzialnosc karna.
    Za to nie ma?
    Zastanawiam sie nad zlozeniem zawiadomienia do prokuratury.

  • ~M / 2021-10-30 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam kosz z kwiatami i kosz owoców dla chorej mamy z życzeniami powrotu do zdrowia za 300 złotych. Kwiaty nie dotarły do mamy w wyznaczonym dniu ani dzień później. Dopóki nie wysłałam maila do obsługi klienta nie było żadnego kontaktu ze strony firmy. Po wysłanym mailu próbowano mi wmówić najpierw że nikogo nie było pod wskazanym adresem, potem pani przekręciła adres, na końcu podano mi adres kwiaciarni gdzie można odebrać kwiaty ( dla chorej mamy!). Chciałam zwrotu pieniędzy od razu a pani z obsługi klienta przeciągała jak najdłużej. Skontaktowałam się z kwiaciarnią, która była pomocna. Jednak w międzyczasie mama została skierowana do szpitala. Wyobrażacie sobie jak się czułam. Zrezygnowałam z zamówienia, poczta kwiatowa wysłała mi suchego maila że jako skontaktowałam się z kwiaciarnią to sprawę uważa za zamkniętą (a sami podali mi adres). Obsługa klienta bardzo nieuprzejma, bez zrozumienia dla klienta. Nigdy więcej!
    WadyPrzesyłka nie dostarczona
    Okropna obsługa klienta
    Brak komunikacji podczas realizacji zamówienia
  • ~M. / 2021-05-24 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyświetlają w aplikacji ogłoszenie z kodem rabatowym. Na infolinii obsługa informuje, że nie mają kodów rabatowych. Po informacji, że próbowałem skorzystać z ich kodu, bo wyświetla się w ich aplikacji w związku z Dniem Matki, poprosili, abym spróbował za godzinę, bo oni nie obsługują tego rodzaju zgłoszeń. Spytałem, czy można obsłużyć to zamówienie w takim razie przez tel. .....nie, bo nie ma kodów rabatowych. I żadnego innego wytłumaczenia, działania, nic. Żenada...
  • ~M.N.G.O / 2021-05-31 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGAAAA!!!!!!!
    Odradzam korzystać z usług tej pseudo firmy. Pobierają kasę a zamówienia jak nie było 26 maja tak nie ma do dziś. Nikt nie odpisuje na maile, telefony. Zablokowali możliwość komentowania na stronie facebooka żeby nie było negatywnych komentarzy. Zero kontaktu ze strony firmy o zwrocie gotówki nie mówiąc. Robią z ludzi idiotów i działają w ten sposób już dobrych kilka lat.
    WadyTutaj są same wady.
  • ~Ma. Le. Ka / 2024-02-19 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie dostarczona od 13 lutego zwrotu pieniędzy też się nie da odzyskać pomimo wysłanych wielu mailach brak odpowiedzi
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4612
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990