strona 70 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~Kat / 2019-05-28 17:24
Zamówione kwiaty miały być dostarczone 25-go maja przed dniem Matki. Nikt sie nie pojawil. Zostawiono kartke w drzwiach w poniedziałek 27-go, zeby zadzwonic i sie umowic po odbiór. Ponoć dostarcza 29-go. I ja za to zaplacilam ponad $80! Cyrk. Nigdy więcej. -
-
~Katarzyna / 2021-05-27 13:50
Moja Mama niestety nie miała tak pięknego dnia Mamy jak co roku. Mieszkamy daleko od siebie i chciałam zrobić jej niespodziankę, zamówiłam duży bukiet który nie dotarł do teraz. Nie dostałam nawet informacji ze nie dotrze na czas, gdybym dostała wiadomość mogłabym jeszcze uratować sytuacje zamawiając gdzieś indziej. Infolinia nie czynna. Szczerze nie polecam -
~Katarzyna / 2021-06-01 17:18
Bukiet zamówiony i dostarczony z dostawą na Dzień Matki.
01.06 dostawy dalej brak, po telefonie konsultant informuje mnie, że natychmiast zostają przyjęte do realizacji i to wina kwiaciarni.
Kwiatów brak do 18.00. Po kolejnym telefonie dowiaduję się, że nic nie zostało przekazane do realizacji i poprzednia osoba wprowadziła mnie w błąd.
Jestem zniesmaczona i zawiedziona.
Czekam na zwrot pieniędzy. -
~Kati DE / 2021-05-27 21:55
Kwiaty na Dzien Matki z Bombonierka nie zostaly direczone. Nie ma zadnego kontaktu z Firma.
Dziadostwo -
~kilka / 2021-05-26 22:58
skandal, oszustwo, biorą pieniądze, nie dostarczają zamówienia!!!! -
~Kinia / 2021-06-17 19:21
NIE POLECAM. Kwiaty na dzień Matki nie zostały dostarczone choć były zamawiane z odpowiednim wyprzedzeniem. Próba reklamacji i walczenia o swoje to jak rzucanie grochem o ścianę. Klient traktowany jest niepoważnie, z totalnym lekceważeniem. Nie dość, że drogo to jeszcze oszuści. Co innego piszą na swojej stronie, co innego jest w rzeczywistości. ZaletyBrakWadyNie traktują poważnie swoich klientów -
~Kk / 2021-11-03 19:04
Przesyłka nie zrealizowana nie polecam brak informacji o statusie zamówienia oraz brak reakcji w centrali -
~kkkkk / 2022-08-16 08:25
tragedia. nie poelcam. zamówiłam wkaty w niedzielę ( rozumiem że zaspałam termin urodzin) aczkolwiek system zaakceptował moje zamówienie i potwierdzona została rpzesyłka na ten właśnie dzień. kwiaty nie doatrały a w reklamacji powiedzieli że mam czekac kolejne 1-3 dni robocze na odpowiedź. ŻENADA! urodziny ma się raz w roku a nie codziennie czekać łaskawie na ich odpowiedź. solenizantka czekała parę dnia na przesyłkę! nie polecam! -
-
~Klaudia / 2019-05-31 17:05
Bardzo nie profesjonalna firma. Dostarcza zwiedle kwiaty I nie odpowiada na maile I zapytania. Ignrouje ludzi. Wiecej z ich uslug NIE skorzystam I bardzo odradzam. ZaletyZadnychWadyNie ma jak sie z nimi skontaktowac igronuja klientow I dostarczaja zwiedle Kwiaty. Strata czasu I pieniedzy. -
~Klaudia / 2020-03-02 08:12
Kiedyś fajna firma na dzień dzisiejszy NIe polecam. Połowa prezentu nie dotarła w dzień urodzin a kwiaty inne niz na zdjęciu. Zero pomocy przez infolinie. ZaletyDuży asortyment ale nie zgodne zdjęcie z tym co dostarczająWadyBrak natychmiastowej pomocy przez infolinie -
~Klaudia / 2022-05-27 00:34
Zamowienie zostało złożone 20 maja, miało zostać być dostarczone 26 maja na Dzień Matki jak sam dzień daty wskazuje, pomimo zapewnien na czacie z konsultantem, Zamowienie nie dotarło. Czekam aktualnie na zwrot gotowki.
Nie rozumiem jak można być tak żałosną firmą i psuć Dzień Matki nie dostarczając zamówień, w dodatku na stronie zapewniają że w ciągu kilku godzin doręczają, bardzo słabo!!!!!ZaletyBrakWadyKontakt, realizacji -
~klientka pocztykwiatowej / 2020-12-28 17:33
Ich "gwarancja satysfakcji" to żart. W dostawie brakowało butelki, a obsługa klienta nie jest zainteresowana rozwiązaniem problemu. Wręcz przeciwnie, kłamia w żywe oczy i poniżaja klientów. Nie sposób skontaktować się z kierownictwem. Zamówienie w poczciekwitowej.pl to wyrzucone pieniadze. Szkoda, że nie pomyślałam żeby sprawdzić opinie przed złożeniem zamówienia. ZaletybrakWadyNieistniejąca obsługa klienta, kłamcy i złodzieje -
~KLM / 2021-03-09 16:01
Kwiaty zamówione na 8 marca nie dotarły!! Brak kontaktu, kwiatów nadal brak!!! Sprawiliscie ogromną przykrość kobiecie!!! Skoro nie umiecie się wywiązać z realizacji zamówień to ich nie przyjmujcie i nie okłamujcie ludzi ze dostarczanie na czas! ZaletyBrakWadyPieniądze pobrali a kwiatów nie dostarczyli -
~Kolejny_niezadowolony_klient / 2021-03-10 11:30
Mimo deklaracji kwiaciarni i wysyłania nachalnych maili oraz postów na Facebooku o dostarczenie wszystkiego terminowo, kwiaty nigdy nie dotarły. Miały być dwa dni temu, do chwili obecnej status w ogóle nie uległ zmianie mimo opłacenia natychmiastowo BLIK-iem. Telefonów nie odbierają, na Facebooku nie odpisują, na czacie jestem rozłączany po przedstawieniu problemu. Dziś łaskawie mi odpisano (per "ty"), "wyślij maila z reklamacją" - którego już dawno to wysłałem. "Czekaj w takim razie 14 dni". 14 dni oczekiwania przy niewywiązaniu się z umowy, a może rozważą reklamację? Żałosne. Nie da się dojść do polubownego rozwiązania sprawy. Oczywiście pieniądze wzięli, ale reszty to już załatwiać nie chcą. Obsługa bardzo niemila i nieprofesjonalne - nigdy więcej nie skorzystam i nikomu nie polecam. ZaletyBRAKWadyBrak profesjonalizmu, nie dostarczają produktów, nie zwracają pieniędzy, niemiła obsługa, utrudniony kontakt, kłamliwe maile i posty na Facebooku wprowadzające klientów w błąd. -
~Kolttlok / 2022-03-10 16:21
Zapłaciłem za towar ale go nie dostałem. Pisałem skargę i nic , dzwoniłem i nic . Nie wiem czy to juz jest złodziejstwo, ale to był mój ostatni raz , szczerze odradzam . Nawet nie stać ich było na telefon. ZaletyDobra ŚciemaWadyŚciema -
~Kor / 2020-03-06 20:53
Bukiet miał być prezentem na rocznicę ślubu. Zostałem oszukany. Nie warty więcej niż 20 zł, a twierdzą, że zgodny ze standardem firmy. Parzysta liczba kwiatów jak na pogrzeb, jednego kwiata brak, dziecko w przedszkolu by ładniej zrobiło. Brak możliwości reklamacji. Na dużej ilości stron opinie są manipulowane -
-
~kot / 2021-02-23 15:40
Po dwóch dniach wyjaśniania gdzie sa kwiaty.... Uważajcie na nich
Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie.
Zgodnie z ustaleniami, zamówienie powinno zostać doręczone w dniu 22 luty.
Niestety nasza kwiaciarnia lokalna nie wykonała zadania, tłumacząc wizytą u lekarza.
W związku z brakiem realizacji, zamówienie 101075906 wycofujemy.
Przekazujemy pełen zwrot na Pana konto.
Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dołożymy starań, aby w przyszłości podobne zdarzenie nie miało miejsca.
Z wyrazami szacunku,
Natalia
-
~Krzysztof / 2020-05-28 06:26
Witam,
kwiaty nie dotarły na Dzień Matki, rozczarowanie, brak kontaktu na infolinii i email, na dzień dzisiejszy brak zwrotu pieniędzy, omijać tą firmę szerokim łukiem. -
~Krzysztof / 2021-03-10 11:59
Kwiaty nie dostarczone. Brak informacji o tym co sie stalo i jaki powod opoznienia. Beznadziejna i wrecz nie grzeczna obsluga Klienta ZaletyBrakWadyJakosc obslugi Klienta. Niewywiazywanie sie ze zobowiazań -
~Krzysztof / 2022-06-02 10:05
Moje zamówienie nie zostało dostarczone, ponieważ żadna kwiaciarnie nie chciała go zrealizować. Dowiedziałem się i tym dopiero po prawie 14 godzinach od upływu planowanej godziny dostawy i to tylko dlatego, że sam się zgłosiłem na czat z konsultantem. Jestem bardzo niezadowolony faktem iż firma za przeproszeniem "olała" klienta, co skutkowało kompletnym zrujnowaniem okazji z dnia wczorajszego i niepotrzebnymi nerwami. Jestem zawiedziony jakością usług. ZaletyBrakWadyKompletne olanie klienta
strona 70 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »