strona 69 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~Kanc / 2017-05-29 20:02
Tragiczna obsługa. Zamówiłem kwiaty na dzień Matki. Niedotarły brak też kontakt w sprawie. Przez telefon niekompetencja i ignorancja. -
-
~Iwona / 2017-05-29 17:08
Wysłałam kwiaty mojej mamie, z okazji jej święta. Bukiet doszedł z dnia na dzień, ale dwa kwiaty rozsyoały się ze starosci tuż po wręczeniu ich przez kuriera. Reszta była w opłakanym stanie. Nie polecam poczty kwiatowej , chociaż sama idea jest naprawdę fajna. ZaletyBrak zalet.WadyBardzo droga usługa w stosunku do jakości. -
~Ola M. / 2017-05-29 14:34
Szkoda, że nie można dać mniejszej ilości gwiazdek niż 1 bo uważam że i 1 to za dużo. Porażka. Bukietu jak nie było tak nie ma, pieniędzy również. Kontakt gorzej niż źle. Piszę maile i ani jednej odpowiedzi nie uzyskałam. Będę zgłaszała na policję oszustwo. Unikać jak ognia. Ja już nigdy u nich nic nie zamówię! ZaletyBRAK BRAK BRAK!!!Wady- nie dostarczaja przesylek
- kase pobieraja od razu i nie zwracaja pieniedzy
- nie odpisuja na maile i wiadomosci
- nie da sie dodzwonic -
~Kasia / 2017-05-28 17:35
Nie polecam składania zamówień za pośrednictwem Poczty Kwiatowej:
- Kwiaty dotarły do adresata z 1-dniowym opóźnieniem, dzień po ważnej okazji, na którą miały dotrzeć,
- Nikt nie poinformował, że będzie jakiekolwiek opóźnienie i że jest jakiś problem z z realizacją zamóienia;
- Próbowałam się kontaktować z firmą prosząc o wyjaśnienia: dzwoniłam kilka razy "wisząc" na linii, nie udało mi się z nikim porozmawiać. Wysłałam również kilka maili z prośbą o informację o stanie zamówienia. Nikt nie oddzwonił, ani nie odpisał;
- Otrzymałam maila z informacją, że kwiaty dostarczono na kilka godzin przed faktyczną dostawą. -
~Jaroslaw / 2017-05-27 16:19
Bukiet został doręczony po terminie ustalonym w zamówieniu, a usługa płatna, naszczęście osoba obdarowana była dalej w danej lokalizacji (ufff). Bukiet ładny aczkolwiek kolory znacznie odbiegają od tych widocznych na zdjęciu. Brak odpowiedzi na reklamację. Brzeg -
~Tomasz / 2017-05-27 13:06
Nie dotrzymany termin dostarczenia, bukiet niezgodny z zamówieniem. Nie dodzwonicie się do firmy. nie polecam. Szkoda pieniędzy i czasu lepiej zamówić w pobliskiej kwiaciarni i zapłacić przelewem utopiłem u nich 200 zł . pomyślcie co można za to otrzymać w kwiaciarni. Jednym słowem pocztakwiatowa.pl to dno. Nigdy już nie skorzystam z żadnej poczty kwiatowej żeby nie było że jestem stronniczy. -
~kinia2612 / 2017-05-27 12:19
Zamowilam wczoraj bukiet Dream dla mojej mamy z okazji Dnia Matki. To co otrzymala w niczym nie przypominalo zamowionego bukietu. Chcialabym nadmienic, ze do zamowionych kwiatow dolaczony byl bilecik, ktory byl wypelniony przez dziecko(stwierdzam po pismie na bileciku). Kwiaty zostaly dostarczone wczorajszego dnia przed godzina 22 przez pare 15- stolatkow co bardzo zdziwilo moja mame.Bukiet wygladal bardziej jak tania wiazanka pogrzebowa nizli piekny bukiet jaki miala otrzymac. Obsluga klienta - jaka obsluga klienta! Nie ma mowy o dodzwonieniu sie na podany numer kontaktowy - zenada. Nigdy wiecej! -
~Czarny / 2017-05-19 16:45
Nie zamawiaj przez pocztę kwiatową. To oszuści którzy nie odpowiadają za to co przyjdzie. Bukiet który zamówiłem był inny niż zamówiłem a najlepsze jest to że na infolinii odpowiedziano mi że o i nie odpowiadają za takie rzeczy bo przesyłka była w sobotę a oni w sobotę nie pracują i nie rozpatrując reklamacji. Naprawdę zastanówcie się czy chcecie, robić najbliższym niespodziankę bo możecie się rozczarować. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
-
~Jan / 2017-05-17 10:03
Jednym słowem - roczarowany. Obdarowana osoba dostała coś, co zupełnie nie przypominało mojego zamówienia. Nie tego się spodziewałem, za taką cenę. Nie polecam. ZaletyDostawa na czas.WadyCała reszta. -
~Krzysztof / 2017-05-13 16:57
Witam. Pracujac za granica zamowilem narzeczonej bukiet kwiatow Hollwood sredni mialy tam byc 3rodzaje kwiatow na ofercie wygladalo to super i potwierdzenie doreczenia sms (dodatkowo platne). Co sie okazalo ten pan co przyniosl bukiet to po jego zachowaniu mozna bylo wywnioskowac , ze robi to z przymusu lub wielkiej laski. Bukiet mial 1 rodzaj kwiatow i wstazke jak na pogrzeb. Kwiaty byly nieswieze wytrzymaly tylko dwa dni a sms o potwierdzeniu doreczenia otrzymalem 3 dnia. Postanowilem zlozyc reklamacje i po calotygodniowym przekamazaniu sie korespodencja dopiero doreczyli bukiet z przeprosinami ale juz nie taki jak zamawialem tylko mieszanka kwiatowa. Ten drugi bukiet byl ze swiezych kwiatow , ale niesmak pozostal. Uwazajcie skladajac zamowienia a jak cos z bukietem jest cos nie tak to trzeba bylo nie przyjmowac (tak mi ta pani pisala w korespondencji) tylko jak narzeczona mogla wiedziec jaki to mial byc bukiet jak chcialem jej zrobic niespodzianke. Pozdrawiam WadyBrak kompetencji kwiaciarnii -
~Hania1 / 2017-04-26 12:20
Dostawa ok, termin dotrzymany, ale bukiet wyglądał tak, jakby robił go amator w 5 minut. Chaotyczny i niedbały , kompletnie inny niż na zdjęciu. Na Panią od reklamacji jak mantrę powtarzająca tekst o indywidualnej wizji florysty i polityce firmy ,po entym mailu ręce mi opadły.
Za taką cenę oczekiwałam poważnego i uczciwego podejścia , tym bardziej,że jest to jednak duży kredyt zaufania.Nie mam przecież możliwości sprawdzenia czy gotowy bukiet spełnia moje oczekiwania. Płacę za coś , co widzę na zdjęciu, i oczekuję,że adresat to właśnie dostanie.
Jedno wiem na pewno - więcej nie skorzystam. Jestem zażenowana tym co dostała ode mnie adresatka bukietu.Zaletyszybka dostawaWadyprodukt kompletnie inny niż na zdjęciu , możliwosc dowolnej interpretacji bukietu przez każdego florystę,zamiana kwiatów bez konsultacji -
~Ania Z / 2017-04-23 09:24
Kwiaty zostały zamówione na Dzień Matki, niestety dotarły 5!!! dni później
Przez 4 dni nie mogłam się z nimi skontaktować.
Zamówienie zostało opłacone od razu, natomiast wytłumaczenie było takie, że nie trafiło do ich systemu....
Bez komentarz.
Nie polecamZaletyBukiet bardzo się podobałWadykontakt z klientem, bak doręczenia na czas -
~Łukasz / 2017-04-04 21:26
Skandal, zamówienie dotarło o złej godzinie (było to kluczowe, poniewaz bukiet zamówiłem z okazji zaręczyn), gdy napisałem do poczty kwiatowej ta wyparła się wszystkiego i robiła ze mnie wariata, idę z nimi do sądu za niedotrzymanie warunków umowy, ale wynika to tylko z tego jak mnie potraktowali. Nie chciałoby mi się robić takiej afery z okazji bukietu, ale ich zachowanie i kłamanie prosto w oczy mnie do tego zmusiło. Nie polecam. ZaletyBrakWadySkandaliczna obsługa, brak dbałości o klienta. -
~gosc / 2017-03-22 14:24
Zamówiłam bukiet który prezentował się pięknie na stronie pocztykwiatowej. Dostarczono wiąchę róż w stylu lat 90tych. Obsługa klienta tłumaczyła się faktem że nie posiadali kwiatów które powinny wchodzić w skład bukietu. Biuro reklamacji to jakiś mało śmieszny żart, zaproponowano mi nowe bukiet pod warunkiem, że odeśle ten pierwszy w stanie nienaruszonym, co jak sama stwierdziła pracownica poczty, jest już niemożliwe.Jestem bardzo rozczarowana i przykro mi, że miała niespodzianka została zamieniona w taka żenadę.
-
~McRap / 2017-03-20 12:56
Żenada. Odradzam zdecydowanie. Bukiet który otrzymała żona nie był bukietem który zamówiłem. Kiedy napisałem do nich reklamację, poprosili o przesłanie zdjęć bukietu. Kiedy wysłałem zdjęcia ... nie odpowiedzieli. Dopiero kiedy zażądałem skasowania konta, raczyli odpowiedzieć i zaproponowali 10% zwrotu. Przypominam, że bukiet który otrzymała zona nie był bukietem który zamówiłem i tym samym pocztakwiatowa.pl nie wywiązała się z umowy. Omijać szerokim łukiem, mają tam klienta za nic.
-
~Greg / 2017-03-13 08:24
Firma po prostu już nie panuje nad swoim biznesem. & marca skorzystałem dwa razy w życiu z ich usług, pierwszy i ostatni, na szczęście płaciłem bonami więc zaryzykowałem. Kwiaty doszły w terminie założonym w zamówieniu i tu jedyny plus jaki mogę dać. Do bukietu miała być dołączona kawa - nie doszła, bukiet po 1,5 dnia po prostu padł i do wywalenia. Złożyłem reklamację, kawa ma być ponoć dostarczona ale co do bukietu to miałem zrobić zdjęcie (regulamin), trudno robiąc komuś niespodziankę i widząc się z nią dopiero po 5 dniach zadzwonić i powiedzieć żeby zdjęcia robiła jak padły, po prostu poleciały do kosza i tyle, reklamacja w dniu dzisiejszym złożona ale Pani na infolinii wręcz powiedziała, że jak nie mam zdjęć to pewnie mówię nieprawdę bo ona musi być sprawiedliwa. Podsumowując: drogo, nierzetelnie, klient jest nieuczciwy, NIE POLECAM !!! -
-
~Jouc / 2017-03-03 07:45
Na poczatku działali fajnie. Teraz drugi raz z rzedu zamowienie kompletnie inne niz na stronie firmy. Bukiet nieestetyczny. Do tego okropny tort. Odradzam. ZaletyTerminowa dostawaWadyRealizacja niezgodna z zamowieniem. NIEESTETYCZNA -
~markula / 2017-02-13 23:05
żenada , kwiaty zamówione na godz 9-12 dotarły o 19:55 po moich dwóch monitach , infolinia przyznała że nie mają wpływu na współpracujące kwiaciarnie , nie monituruja zleceń , miała być miła niespodzianka a wyszła wiocha , nie polecam tej firmy , brak profesjonalizmu , dla nich liczy się tylko kasa ZaletybrakWadyżenująco niski poziom usług -
~okrutna / 2017-01-20 08:28
Fatalna pomyłka. Najpierw nie wchodził kod w adresie dostaw, co naprawiono po interwencji, i to na plus. Zajęło to trochę, bo prawie rok temu był taki sam problem i nikt tego nie zauważył przez tyle czasu. Dziwne. Zrealizowano zamówienie o 2 dni za wcześnie, a na pewno podana była prawidłowa data. Informatyk w firmie - nieprawdopodobnie nieprzeciętny, brawo za funkcjonowanie strony. Porażka WadyNiewłaściwy termin dostawy!!!!! -
~Aga / 2017-01-18 20:04
Strzeżcie się poczty kwiatowej!! Ostrzegam, bo to kompletne dno i żenada. Pobierają dodatkową (wcale nie małą opłatę, bo 17 zł) za dostarczenie kwiatów w określonym przedziale czasowym i doręczają o zupełnie innej godzinie w dodatku zostawiając kwiaty u jakichś obcych ludzi. dopiero po monitach na infolinii przesyłają smsa obdarowanemu, żeby sobie leciał do sąsiada po kwiatki. Przez nich najadłam się tylko wstydu przed osobą, której chciałam sprawić radość i niespodziankę z ważnej okazji. Niespodzianki oczywiście żadnej nie było, bezczelność i tyle. Nie dajcie się nabrać, nierzetelna firma, bez szacunku do klienta. Coś okropnego!!!!
strona 69 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »