Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1701 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.11
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.44
  • Łatwość zamawiania
    3.15
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JUSTYNA / 2021-05-27 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chce ktoś sprawić miła niespodziankę w postaci kwiatów to szczerze polecam omijać ten sklep szerokim łukiem. Kwiaty nie zostały dostarczone. Bardzo przykre. Brak słów. Ja już na pewno z ich usług nie skorzystam, totalna porażka.
  • ~Justyna / 2022-06-02 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty miały być w koszu, kosza nie było . Innym razem bukiet kompletnie rozbił się od zamówionego . Za każdym razem płacę za SMS powiadamiającego o dostarczeniu przesyłki, nigdy ta usługa nie była wykonana
  • ~justyna.ewa@int.pl / 2021-05-28 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje zlecenie nie zostało zrealizowane, usługę opłaciłam, w statusie widnieje jako "gotowe"....i nic. Firma nie odpowiada na maile.
  • ~K / 2021-04-29 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnia moja korespondencja poniżej, mówi wszystko. NIGDY NIE KORZYSTAJCIE Z TEJ FIRMY - TO JUŻ NACIĄGACZE - kasę pobiorą, a potem żadnej odpowiedzi (8 maili, kilka telefonów rozłączanych po słowie reklamacja:
    "
    Szanowni Państwo,

    W związku z niezrealizowaniem zamówienia nr: ********** i chamskim potraktowaniem mojej osoby na infclni - rozłączanie mnie w trakcie mówieni - proszę o natychmiastowy zwrot wpłaconych środków w kwocie 190 PLN nirachunek, z którego zostały pobrane, to jest: *******************

    Brak wpłaty w ciagu 3 dni roboczych potraktuje jako wyłudzenie - nadmienię z ostrożności procesowej - , iż działanie to już spełnia przesłanki wyłudzenia w przestrzeni prawa polskiego.
    Jako tak potraktowany Klient rozpoczynam osobistą krucjatę informacyjną przedstawiająca cały proces tego zamówieni, to jest braku kontaktu, rozłączania, nie odpowiadania na e-maile (8 reklamacji) i chamskich zachowań,. Udostępniam nagrane rozmowy, screeny oraz korespondencję do oceny korzystających.
    Zapewniam, że jestem super skuteczny, jest to mój konik :-)

    Dla Państwa dinozaurowej firmy jest to obce, ale zapewniam, że social media (wielotysięczne, opiniotwórcze grupuy) to jest wymierna siła reklamy lub zniechęcenia (w tym przypadku), a ujawnienie prawdy o tym jak traktujecie Klientów będzie miało tylko dwie drogi: zwiększenie 100-krotnie środków na reklamę albo rezygnacje ze świadczenia usługi. Życzę tego drugiego, bo nie wyobrażam sobie żeby firma będąca oszustem (pobranie środków bez chęci wykonania usługi) i naciągaczem (rozłączanie, wielokrotne , podczas rozmowy reklamacyjnej dostępnej na inforlinii bez chęci załatwienia reklamacjii) naciągała pozostałych Klientów.

    Zastrzegam skutki prawne naszej korespondencji.
    ZaletyJAKIŚ ŻART
  • ~K / 2021-05-28 00:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty na dzień matki nie dotarły, firma nie odpowiada, telefon nie działa ...

    Tragedia, nie polecam!
  • ~K / 2023-06-14 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! Kupiłam największy bukiet, dostałam średni, zupełnie inne kwiaty, nic się nie zgadza. Komunikacja z nimi to żart, rekompensata to 10% Żenada!!!!!
  • ~Kamil / 2019-03-09 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kwiaty nie zostały dostarczone i zero jakiegokolwiek kontaktu . Żenada
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWszyskto to wady
  • ~Kamil / 2021-03-08 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka!!!! Nie polecam !!!
    Gwarancja dostawy na czas z czego sie nie wywiązują !!! 3majcie sie od nich z daleka !!!
    WadyWszystko
  • ~Kamil / 2021-03-09 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilem 2 osobne bukiety na dzien kobiet dla mamy oraz tesciowej (okolo 10 rano)
    O 18:30 dostalem maila ze jedno z zamowien nie bedzie zrealizowane, nie moglem skontaktowac sie z obsluga clients poniewaz kolejka byla zbyt dluga, po godzinie gdy bylem 10-ty w kolejce obsluga clients skonczyla godziny pracy i brak mozliwosci kontaktu.

    Co wiecej drugi bukiet nie zostal ani dostarczony, ani nie poinformowano mnie o braku mozliwosci dowozu.

    Firms nieprofesjonalna, nie wywiazuje sie z zamowien, nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWlasciwie wszystko
  • ~Kamil / 2021-05-27 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dno , dno, kwiaty nie dostarczone na dzień Mamy. Jak tak mozna. Masakra, firma do zaorania.
    Zaletybrak
    Wadysame wady zero plusów
  • ~Kamil / 2021-05-31 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga, ta firma to oszuści. Pobrano opłate a zamówionych rzeczy w ogóle nie dostarczono! Na złożoną reklamację nie odpowiedzieli.
    Zdecydowanie trzymać się od nich z daleka. Sprawa trafi na policję
  • ~KAMIL / 2022-03-08 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Nie jestem osoba ktora wystawia opinie ale tego nie da sie pominac, kwiaty nie dotarly zero kontaktu z kimkolwiek.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Kamil Zień / 2013-05-27 10:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytając najnowsze wpisy użytkowników dotyczące obsługi w Dniu Matki, wypisz - wymaluj, moje doświadczenie.
    Kwiaty miały być doręczone 26.5 pomiędzy 9 a 12. "Informator" pisze mi, że kwiatów nie widać ani w przedziale 9-12, ani 12-15, ani k&$@a w ogóle.
    Obsługa klienta ma problem z uzyskaniem połączenia z kwiaciarnią. Ostatecznie, po uzyskanie połączenia, kwiaciarnie przekazuje fałszywą informację, że doręczenie już zrealizowano.
    Kolejna próba połączenia z obsługą klienta: konsultantka informuje, że jednak kwiaciarnia nie jest w stanie zrealizować zamówienia w oznaczonym dniu.
    - Czy mogą przesłać dnia następnego (27.5) wraz z przeprosinowymi czekoladkami?
    - Oczywiście
    Dzisiaj (27.5) próbuję się kontaktować i odbijam ryjem o ścianę "Zero odzewu"

    Nigdy więcej tej firmy!!!

    NIGDY!!!
    Wadyfałszowanie informacji
  • ~Kamila / 2022-05-26 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty zamówione na Dzien Mamy nie zostały doręczone, nawet bukiet nie został wykonany, gdyż nie znaleziono kwiaciarni, a ja informacje dostałam o tym o 19:44! Nie polecam, totalny brak profesjonalizmu, niepoważne traktowanie klienta
    ZaletyBrak
  • ~Kanc / 2017-05-29 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa. Zamówiłem kwiaty na dzień Matki. Niedotarły brak też kontakt w sprawie. Przez telefon niekompetencja i ignorancja.
  • ~Karas963 / 2021-03-16 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Gowniana firma, zamiawialem z niej dwa razy i dwa razy kwiaty wiedly nastepnego dnia lub zaraz po dostawie.
    ZaletyZadnych
    Wadydrogie, brak profesjonalizmu, brzydkie kwiaty najgorszego sortu wpychane klientom bo przeciez obdarowywana osoba nie podniesie sprzeciwu
  • ~Karina / 2021-01-11 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilam prezent urodzinowy na 5 stycznia. Na dzien dzisiejszy nie wiemy gdzie jest przesylka i nikt z poczty kwiatowej nie chce wziac za to odpwoeidzialnosci ani zajac sie sprawa! Zalosne! Po prostu brak slow!
    Wadybrak odpwoeidzialnosci, kontakt, dostawa
  • ~Karina / 2022-05-30 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Również przestrzegam przed tą firmą! Zamówiłam mamie bukiet i zapłaciłam za niego 314 zł (razem z przesyłką). Oczekiwałam, że za tą kwotę mama dostanie piękny, duży bukiet. NIC BARDZIEJ MYLNEGO. Bukiet ani trochę nie przypominał prezentowanej na stronie kompozycji, a jego skład znacznie rożnił się od tego podango na stronie internetowej.BYŁ ZNACZNIE MNIEJSZY NIŻ POWINIEN. Złożyłam reklamację, która została odrzucona. Mimo załączenia zdjęć tego co zamówiłam i tego co przyszło, pani uparcie twierdziła, że bukiet jest jak najbardziej prawidłowy. Argumentacja Poczty Kwiatowej to jakiś ŻART. JEŻELI NIE CHCECIE STRACIĆ PIENIĘDZY, TO NIE KUPUJCIE U NICH KWIATÓW. Zapłacie masę pieniędzy, a w ostateczności nawet nie będą się liczyć z waszymi wymaganiami. NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    Wady- niezgodność produktu z opisem
    - nieadekwatna cena do produktu
    - arogancja przy przyjmowaniu reklamacji
  • ~Karo / 2020-05-27 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja na rozmowe z agentem na chacie czekalam ponad godzine, po to tylko, zeby dowiedziec sie, ze bukiet dla mamy nie dotarl, MOZE dotrze dzis, ale nie ma gwarancji, reklamacje skladac na info@pocztakwiatowa.pl bo na chacie nie zajmuja sie reklamacjami, wiec po co ten chat? Bez sensu, niepowazna firma, wydalam 200 zl a Dzien Matki zrujnowany. Ja rozumiem, ze mogli miec problem z taka iloscia zamowien, ale nalezaloby poinformoweac klientow, ze nie dostarcza na czas lub, ze zwroca pieniadze.
  • ~karol / 2019-01-04 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam !!!!!!!!! zamowilem kwiaty dla dziewczyny z doplata zeby dostawa byla w 3godziny i kwiaty do tej pory nie zostaly dostarczone !!!!! kontakt tragiczny za kazdym telefonem twierdzili ze sie kontaktuja z kwiaciarnia do dzisiaj kwiaciarnia nie odbiera ! nie ma pieniedzy i nie kwiatow !!!!!!!! TRAGEDIA !!! omijac szerokim lukiem!
    Zaletybrak
    Wadykontakt, oszustwo, wyłudzenie, brak pomocy,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1684
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4700
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031