Ostatnia moja korespondencja poniżej, mówi wszystko. NIGDY NIE KORZYSTAJCIE Z TEJ FIRMY - TO JUŻ NACIĄGACZE - kasę pobiorą, a potem żadnej odpowiedzi (8 maili, kilka telefonów rozłączanych po słowie reklamacja:
"
Szanowni Państwo,
W związku z niezrealizowaniem zamówienia nr: ********** i chamskim potraktowaniem mojej osoby na infclni - rozłączanie mnie w trakcie mówieni - proszę o natychmiastowy zwrot wpłaconych środków w kwocie 190 PLN nirachunek, z którego zostały pobrane, to jest: *******************
Brak wpłaty w ciagu 3 dni roboczych potraktuje jako wyłudzenie - nadmienię z ostrożności procesowej - , iż działanie to już spełnia przesłanki wyłudzenia w przestrzeni prawa polskiego.
Jako tak potraktowany Klient rozpoczynam osobistą krucjatę informacyjną przedstawiająca cały proces tego zamówieni, to jest braku kontaktu, rozłączania, nie odpowiadania na e-maile (8 reklamacji) i chamskich zachowań,. Udostępniam nagrane rozmowy, screeny oraz korespondencję do oceny korzystających.
Zapewniam, że jestem super skuteczny, jest to mój konik :-)
Dla Państwa dinozaurowej firmy jest to obce, ale zapewniam, że social media (wielotysięczne, opiniotwórcze grupuy) to jest wymierna siła reklamy lub zniechęcenia (w tym przypadku), a ujawnienie prawdy o tym jak traktujecie Klientów będzie miało tylko dwie drogi: zwiększenie 100-krotnie środków na reklamę albo rezygnacje ze świadczenia usługi. Życzę tego drugiego, bo nie wyobrażam sobie żeby firma będąca oszustem (pobranie środków bez chęci wykonania usługi) i naciągaczem (rozłączanie, wielokrotne , podczas rozmowy reklamacyjnej dostępnej na inforlinii bez chęci załatwienia reklamacjii) naciągała pozostałych Klientów.
Zastrzegam skutki prawne naszej korespondencji.
ZaletyJAKIŚ ŻART
~K / 2021-05-28 00:03
Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty na dzień matki nie dotarły, firma nie odpowiada, telefon nie działa ...
Tragedia, nie polecam!
~K / 2023-06-14 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Dno! Kupiłam największy bukiet, dostałam średni, zupełnie inne kwiaty, nic się nie zgadza. Komunikacja z nimi to żart, rekompensata to 10% Żenada!!!!!
~Kamil / 2019-03-09 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam kwiaty nie zostały dostarczone i zero jakiegokolwiek kontaktu . Żenada
ZaletyNie ma zalet
WadyWszyskto to wady
~Kamil / 2021-03-08 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Firma porażka!!!! Nie polecam !!!
Gwarancja dostawy na czas z czego sie nie wywiązują !!! 3majcie sie od nich z daleka !!!
WadyWszystko
~Kamil / 2021-03-09 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Zamowilem 2 osobne bukiety na dzien kobiet dla mamy oraz tesciowej (okolo 10 rano)
O 18:30 dostalem maila ze jedno z zamowien nie bedzie zrealizowane, nie moglem skontaktowac sie z obsluga clients poniewaz kolejka byla zbyt dluga, po godzinie gdy bylem 10-ty w kolejce obsluga clients skonczyla godziny pracy i brak mozliwosci kontaktu.
Co wiecej drugi bukiet nie zostal ani dostarczony, ani nie poinformowano mnie o braku mozliwosci dowozu.
Firms nieprofesjonalna, nie wywiazuje sie z zamowien, nie polecam
ZaletyBrak
WadyWlasciwie wszystko
~Kamil / 2021-05-27 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Dno, dno , dno, kwiaty nie dostarczone na dzień Mamy. Jak tak mozna. Masakra, firma do zaorania.
Zaletybrak
Wadysame wady zero plusów
~Kamil / 2021-05-31 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga, ta firma to oszuści. Pobrano opłate a zamówionych rzeczy w ogóle nie dostarczono! Na złożoną reklamację nie odpowiedzieli.
Zdecydowanie trzymać się od nich z daleka. Sprawa trafi na policję
~KAMIL / 2022-03-08 19:58
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!! Nie jestem osoba ktora wystawia opinie ale tego nie da sie pominac, kwiaty nie dotarly zero kontaktu z kimkolwiek.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Kamil Zień / 2013-05-27 10:18
Ocena: 1.00 / 5
Czytając najnowsze wpisy użytkowników dotyczące obsługi w Dniu Matki, wypisz - wymaluj, moje doświadczenie. Kwiaty miały być doręczone 26.5 pomiędzy 9 a 12. "Informator" pisze mi, że kwiatów nie widać ani w przedziale 9-12, ani 12-15, ani k&$@a w ogóle. Obsługa klienta ma problem z uzyskaniem połączenia z kwiaciarnią. Ostatecznie, po uzyskanie połączenia, kwiaciarnie przekazuje fałszywą informację, że doręczenie już zrealizowano. Kolejna próba połączenia z obsługą klienta: konsultantka informuje, że jednak kwiaciarnia nie jest w stanie zrealizować zamówienia w oznaczonym dniu. - Czy mogą przesłać dnia następnego (27.5) wraz z przeprosinowymi czekoladkami? - Oczywiście Dzisiaj (27.5) próbuję się kontaktować i odbijam ryjem o ścianę "Zero odzewu"
Nigdy więcej tej firmy!!!
NIGDY!!!
Wadyfałszowanie informacji
~Kamila / 2022-05-26 22:36
Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty zamówione na Dzien Mamy nie zostały doręczone, nawet bukiet nie został wykonany, gdyż nie znaleziono kwiaciarni, a ja informacje dostałam o tym o 19:44! Nie polecam, totalny brak profesjonalizmu, niepoważne traktowanie klienta
ZaletyBrak
~Kanc / 2017-05-29 20:02
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna obsługa. Zamówiłem kwiaty na dzień Matki. Niedotarły brak też kontakt w sprawie. Przez telefon niekompetencja i ignorancja.
~Karas963 / 2021-03-16 10:33
Ocena: 1.00 / 5
Gowniana firma, zamiawialem z niej dwa razy i dwa razy kwiaty wiedly nastepnego dnia lub zaraz po dostawie.
ZaletyZadnych
Wadydrogie, brak profesjonalizmu, brzydkie kwiaty najgorszego sortu wpychane klientom bo przeciez obdarowywana osoba nie podniesie sprzeciwu
~Karina / 2021-01-11 09:44
Ocena: 1.00 / 5
Zamowilam prezent urodzinowy na 5 stycznia. Na dzien dzisiejszy nie wiemy gdzie jest przesylka i nikt z poczty kwiatowej nie chce wziac za to odpwoeidzialnosci ani zajac sie sprawa! Zalosne! Po prostu brak slow!
Wadybrak odpwoeidzialnosci, kontakt, dostawa
~Karina / 2022-05-30 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Również przestrzegam przed tą firmą! Zamówiłam mamie bukiet i zapłaciłam za niego 314 zł (razem z przesyłką). Oczekiwałam, że za tą kwotę mama dostanie piękny, duży bukiet. NIC BARDZIEJ MYLNEGO. Bukiet ani trochę nie przypominał prezentowanej na stronie kompozycji, a jego skład znacznie rożnił się od tego podango na stronie internetowej.BYŁ ZNACZNIE MNIEJSZY NIŻ POWINIEN. Złożyłam reklamację, która została odrzucona. Mimo załączenia zdjęć tego co zamówiłam i tego co przyszło, pani uparcie twierdziła, że bukiet jest jak najbardziej prawidłowy. Argumentacja Poczty Kwiatowej to jakiś ŻART. JEŻELI NIE CHCECIE STRACIĆ PIENIĘDZY, TO NIE KUPUJCIE U NICH KWIATÓW. Zapłacie masę pieniędzy, a w ostateczności nawet nie będą się liczyć z waszymi wymaganiami. NIE POLECAM
ZaletyBrak
Wady- niezgodność produktu z opisem
- nieadekwatna cena do produktu
- arogancja przy przyjmowaniu reklamacji
~Karo / 2020-05-27 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Ja na rozmowe z agentem na chacie czekalam ponad godzine, po to tylko, zeby dowiedziec sie, ze bukiet dla mamy nie dotarl, MOZE dotrze dzis, ale nie ma gwarancji, reklamacje skladac na info@pocztakwiatowa.pl bo na chacie nie zajmuja sie reklamacjami, wiec po co ten chat? Bez sensu, niepowazna firma, wydalam 200 zl a Dzien Matki zrujnowany. Ja rozumiem, ze mogli miec problem z taka iloscia zamowien, ale nalezaloby poinformoweac klientow, ze nie dostarcza na czas lub, ze zwroca pieniadze.
~karol / 2019-01-04 12:42
Ocena: 1.00 / 5
nie polecam !!!!!!!!! zamowilem kwiaty dla dziewczyny z doplata zeby dostawa byla w 3godziny i kwiaty do tej pory nie zostaly dostarczone !!!!! kontakt tragiczny za kazdym telefonem twierdzili ze sie kontaktuja z kwiaciarnia do dzisiaj kwiaciarnia nie odbiera ! nie ma pieniedzy i nie kwiatow !!!!!!!! TRAGEDIA !!! omijac szerokim lukiem!
Zaletybrak
Wadykontakt, oszustwo, wyłudzenie, brak pomocy,
~Karol / 2021-03-08 22:51
Ocena: 1.00 / 5
Firma, która w tym wyjątkowym Dniu Kobiet spowodowała, że najukochańsza osoba nie otrzymała kwiatów na które tak bardzo zasługiwała. Nie mogłem być w tym dniu osobiście przy niej przez dużą odległość. Dodam, że zamówiłem je ponad tydzień przed! Zawiodłem się i wszyscy znajomi, którym będę mógł odradzić to odradzę. S K A N D A L ! Brak słów. Właścicielom i winnym za całą sytuację radzę potraktować tak własne kobiety...
ZaletyBRAK
Wadyniezrealizowanie zamówienia na dzień kobiet
~Karol / 2023-05-29 21:11
Ocena: 1.00 / 5
Bukiet który zamówiłem na dzień matki był tragiczny. Nie przypominał w ogóle tego ze zdjęcia. Na reklamacja odpowiednimi mi że wszystko się zgadza i fali mi 20 procent upustu. Kasuje konto.
~Karolina / 2019-10-21 13:59
Ocena: 1.00 / 5
Nie dostarczone kwiaty i kompletny brak kontaktu ze sklepem. Nie zwrócili pieniedzy i nie odpowiadają na maile