strona 67 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- nastepna »
-
~Jacek / 2021-05-27 18:12Ocena: 1.00 / 5
Uwaga oszuści!!! Zamówienie nie zostało dostarczone. Kontakt z firmą niemożliwy - automat rozłącza rozmowę. UNIKAĆ!!!! -
-
~Jacek Makowski / 2023-05-30 00:54Ocena: 1.00 / 5
Zamowowilem bukiet na Dzien Mamy. Czesc kwuatow w bukiecie byla nieswieza i podgnita. Reklamacja trwa juz 4ty dzien. Obslyga mailowa odnosnie reklamacji bardzo wolna-jest juz Wtorek 30.05 a Pani Paulina Nowalska z obslugi klienta nie odpisala do mnie od Soboty 27.05.Kwiaty powinny byc odebrane przez kwiaciarnie w sobote 27.05 i mialem dostac zwrot pueniedzy. Mamy wtorek 30.05. Nieswieze kwiaty nie odebrane, kasa za kwiaty nie zwrocona...Jealu dzus nie dostane zwrotu pieniedzy za to sprawe kieruje do prawnika i sadu. Takim traktowaniem klienta daleko nie zajedziecie -
~Jack / 2021-05-27 18:15Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam kwiaty na dzień mamy na dzień 26.05.2021 przesyłka nie dotarła,zero kontaktu,żadnej wiadomości. Dziś 27 wysłano e-maila ze paczka zostawiona w punkcie,bo nikogo w domu nie było. Telefon kurierowi ciężko wykonać. Dodatkowo pod podanym adresem przesyłki żadnej nie ma ZaletyBrakWadyBrak towaru,zero kontaktu, oszustwo -
~Jackpedzeski / 2021-11-30 15:30Ocena: 1.00 / 5
Zlodzieje pieniadze zabrane kwiaty oznaczone jako doreczone po polnocy a nic nie dotarlo oprocz pieniedzy ktore zabrali za nic oszusci. Nigdy wiecej nie skorzystam z uslug tej pseudo firmy. Kompletny brak kontaktu na reklamacje. -
~Jadwiga / 2021-02-17 13:14Ocena: 1.00 / 5
Jestem po raz drugi obdarowana za pośrednictwem Waszej poczty i niestety po raz drugi prezenty są w nie najlepszym stanie. Pierwszy raz w bukiecie 9 róż, dwie złamane a teraz w koszu ze słodkościami urodzinowymi "ucho" kosza złamane. Nie wydaje mi się, żeby złamanie nastąpiło w czasie transportu. Po prostu do pudełka został włożony już kosz ze złamanym uchem.Może to drobiazgi ale niestety praca nie wykonana rzetelnie z Państwa strony. Z mojego doświadczenia sama nie zamówiłabym u Państwa ani nie poleciła nikomu Waszej usługi. Moją paczkę przygotowywała Anna. ZaletyJak do tej pory żadnych zaletWadySame negatywne -
~Janusz T. / 2020-12-26 15:42Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie nie zostalo dostarczone.
Poczta kwiatowa nie informuje o problemach z dostawą przesylki na wstępnie ustaloną datę.
Niestety ta firma nie jest kompetentna. -
~Jarek / 2020-05-26 22:10Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna Firma , zamówienie 1,5 tygodnia wcześniej z góry zapłacone , a dociera o 21-30 i w dodatku pomylone . Tragedia . NIE POLECAM -
~Jarek / 2022-05-27 14:20Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty zamówione z dostawą na Dzień Matki (wczoraj) zostały dostarczone połamane dzisiaj. Kurier zostawił przesyłkę pod drzwiami i uciekł. Zwykli oszuści !!! -
-
~Jaro / 2021-05-27 21:32Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM! Zamówione dla mam (mama i teściowa) na Dzień Matki z 2 dniowym wyprzedzeniem bukiety z czekoladkami nie dotarły do dziś. Zero kontaktu z firma - infolinia wyłączona, czat teoretyczne działa ale oczekiwanie na kontakt to między 50 min a 1h. Brak odzewu na maile i do tego jeszcze usuwanie negatywnych komentarzy z profilu na Facebooku. Dramat. Zgłaszam wyłudzenie na policję! ZaletyBrakWadyTylko i wyłącznie -
~JJ / 2020-01-15 10:43Ocena: 1.00 / 5
Witam,Kieruje ta informacje do wszytskich kupujacych a pocztakwiatowa.
To nie juz ta sama obsluga co kiedys, brak kompetencji, brak dostawy, moja przesylka tak wazna dla mnie nie doszla wogole a obsluga obiecywala dzien po dniu. ze zostanie dostarczona ,brak rowniez informacji na ten temat, w statusie przesylki wystepuje blad wiec nie ma mozliwosci sprawdzenia.
Jesli komus zalezy na dostarczeniu swojego zamowienia to napewno poczta kwiatowa nie zrobi tego dla was.WadyKlamstwo i oszustwo podczas rozmow -
~Joanna / 2020-05-27 14:10Ocena: 1.00 / 5
Zamówiony prezent nie dotarł. Bukiet znacznie inny niż na zdjęciu. Firma usuwa negatywne komentarze na facebooku. Dodzwonienie się graniczy z cudem. -
~Joanna / 2021-04-11 14:17Ocena: 1.00 / 5
Paczka nie została doręczona, a ja nie otrzymałam żadnej informacji (oczywiście zwrotu kosztów również nie). Pani w obsłudze klienta wyjątkowo arogancka. Odradzam. Ja na pewno nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. -
~Joanna / 2021-04-28 20:19Ocena: 1.00 / 5
Skandal, wysyłają totalnie niezgodne zamówienie! Reklamacji nie przyjmują. Omijać szerokim łukiem! ZaletyBrak -
~Joanna / 2021-05-27 12:11Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty zamówione dzień wcześniej na Dzień Matki nie dotarły (a firma gwarantowała dostawę nawet przy zamówieniach 26.05). Wysoka cena bukietu oraz dostarczenia. Zero informacji, że jest problem z dostarczeniem. 27.05 od rana brak kontaktu telefonicznego, mejlowego czy przez chat. Jedyną aktywnością firmy jest usuwanie negatywnych komentarzy na profilu fejsbukowym oszukanych klientów. Zaletyżasnych -
~Joanna / 2021-05-28 12:25Ocena: 1.00 / 5
Pieniadze zostaly pobrane, a kiatow jak nie bylo tak nie ma, kontaktu zreszta rowniez Zaletynie maWadysame wady -
~Joanna / 2021-08-15 21:27Ocena: 1.00 / 5
Piszę zupełnie na gorąco,w niedzielę,dzień po ślubie kuzynki-kwiaty i prezent nie dotarły w dniu ślubu-kurier dzwonił do panny młodej i śmiał zawracać jej głowę w dniu ślubu tym że nie da rady...to miała być niespodzianka dla młodych,więc co ich obchodzi coś czego nie dostaną???przesyłka warta ponad 500 zł i zamówiona z wyprzedzeniem!!!omijać z daleka oszustów!!!najbardziej powala fakt że zapłaciłam za sms z wiadomością zwrotną o dostarczeniu przesyłki i taki sms dostałam!!sprawa wydała się kiedy ktoś z rodziny wrocił z "poprawin" i matka panny młodej opowiedziała o calej sytuacji...żal i wściekłość -
-
~Joanna / 2022-12-19 16:04Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka kwiatowa za 255 złotych zamówiona 16go, 19go wciąż nie dotarła do adresatki, rozumiem, ze poczta kwiatowa ma gdzieś stan kwiatów po 3 dniach, panie na infolinii absolutnie nie pomocne, żeby nie powiedzieć złośliwe. Żałosne i irytujące doświadczenie, nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy, złożyłam wniosek o anulowanie zamówienia i czekam czym się skończy. Wadytragedia, omijać szerokim łukiem -
~johny / 2019-10-24 11:33Ocena: 1.00 / 5
Oszustwo, nie realizują zmówień, jedynie wyłudzają pieniądze WadyBrak realizacji zamówienia -
~Jola / 2020-05-28 15:40Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty nie dostarczone na czas a był to dzień matki . Kwiaty dostarczyli po dwóch dniach nie polecam -
~Jolanta / 2023-05-26 15:13Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka dotarła na czas, ale jakość kwiatów nie nadaje się do oceny. Kwiaty zwiędłę, stare, "podsuszone". W takim stanie w żadnym sklepie stacjonarnym nie nadają się do sprzedaży.
Ostrzegam innych potencjalnych klientów.
strona 67 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- nastepna »
