Prezent który zamówiłam na Dzień Ojca nie dotarł. Nie zostałam powiadomiona o żadnym opóźnieniu, ani o tym że prezent nie przyjdzie w dany dzień. Dla niektórych to bardzo ważny dzień w roku szczególnie jak nie moga być ze swoimi bliskimi. Prezent miał być dotarczony do godziny 20. O 20 skorzystałam z funkcji czatu żeby się dowiedzieć co się dzieje. Zostałam powiadomiona że możliwe że bedzie jutro jako że sa opóźnienia. Powiedziałam, że jestem bardzo zawiedziona jako że to nie pierwszy raz jak zamawiałam i miałam problem. Odpisano mi “prezent bedzie jutro” na co odpisałam że szybko przeszlismy z “możliwe” na “bedzie jutro” nie rozumiem czemu nie można było od razu powiadomić. Powiedziałam że bede musiała znaleźć inna firme jako że jestem bardzo zawiedziona. Uwaga. Odpowiedz agenta “dziekuje pozdrawiamy” Kogo Wy zatrudniacie na pomoc klienta gimnazjalistow? Absolutnie zero umiejetnosci obsługi klienta. Beznadziejna komunikacja. Nie zależy in na utrzymaniu klienta. Płace za usługe która nie zostaje wykonana i zostaje zbyta jak jakis pies. Żałosna firma. Zero kontaktu zero przeprosin zero checi utrzymania klienta. Nie zamawiajcie!!!’ To nie pierwszy taki przypadek! ZaletyZero
WadyPrzesyłki nie docieraja na czas, brak szacunku dla klienta, nieuprzejmi agenci, zero pomocy, zero powiadomien