Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1701 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.11
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.44
  • Łatwość zamawiania
    3.15
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewela / 2020-05-27 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM ! zlozylam zamowienie na dzien mamy, kwiaty nie dotarly i zadnego odzewu nie bylo tlumaczac dlaczego uslugi poczty kwiatowej nie zostaly spelnione w dniu kiedy kwiaty mialy dotrzec. nastepnego dnia dzwonilam od rana i nie bylo mozliwosci porozmawiania z kims, byla tylko sekretarka. w koncu odpisano mi na email'a i tlumaczyli sie mowiac :"Żadna z naszych kwiaciarni nie zdołała doręczyć wczoraj zamówienia ze względu na trudny teren dostawy i dużą ilość zleceń." , "doręczenie jest bardzo trudne do realizacji ze względu na ten rejon..." zaproponowali mi zwrot pieniedzy lub wyslanie kwiatow dzisiaj (27.05), zgodzilam sie na wyslanie kwiatow tylko zeby one na 100% doszly dzisiaj do mamy, a teraz trzymalam kolejnego emaila ze kwiaty jednak beda dostarczone 28.05. Rowniez napisalam im zeby nie wprowadzali klientow w blad bo nigdzie na stronie nie bylo napisane ze moga byc jakies problemy, opoznienia itd wrecz przecziwnie na stronie bylo napsane" zamowienia doreczamy w zapalowanych terminach." , "Dzialania Poczty Kwiatowej toczą się w trybie takim, jak dotychczas: doręczamy kwiaty i prezenty na terenie całej Polski oraz całęgo świata" NIE POLECAM ZDECYDOWANIE !
    Zaletyżadne
    WadyBrak uslugi, kwiaty nie doreczone, brak kontaktu telefonicznego!
  • ~Ewelina / 2021-05-27 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze! Nie polecam kwiaty zamówione na Dzień Matki nie dotarły, żadnego kontaktu ze strony firmy. Walczę o zwrot pieniędzy.
  • ~Ewelinajf / 2014-06-05 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikac za wszelka cene!! Kwiaty na dzien mamy nigdy nie doreczone. Wiadomosc email zignorowana przez obsluge. nie otrzymalam zwrotu i nigdy odpowiedzi ani przeprosin. Dobrze ze zaplacilam karta kredytowa to moglam uniewaznic zaplate w ten sposob. Nigdy wiecej z ta firma.
    Zaletyzadnej
    Wadykwiaty nie doreczone, zero szacunku dla klienta
    85zl
  • ~fazakontrabanda / 2022-08-15 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    pieniådze zabrali a kwiatòw nie dostarczyli! nie polecam! lepiej unikac takiej firmy.så inne bardziej profesjonalne.nie uzywajcie poczty keiatowej.pl!
    Zaletybrak
    Wadysame wady. nie wywiåzujå się z umowy!
  • ~fazakontrabanda / 2022-08-15 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    pieniådze zabrali a kwiatòw nie dostarczyli! nie polecam! lepiej unikac takiej firmy.så inne bardziej profesjonalne.nie uzywajcie poczty keiatowej.pl!
    Zaletybrak
    Wadysame wady. nie wywiåzujå się z umowy!
  • ~fazakontrabanda / 2022-08-15 16:09
    Ocena: 1.00 / 5
    pieniådze zabrali a kwiatòw nie dostarczyli! nie polecam! lepiej unikac takiej firmy.så inne bardziej profesjonalne.nie uzywajcie poczty keiatowej.pl!
    Zaletybrak
    Wadysame wady. nie wywiåzujå się z umowy!
  • ~Fit546 / 2018-05-28 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam same problemy kwiaty nie dostarczone pieniędzy nie odzyskalem
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~ggg / 2019-10-22 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga Klienta- praktycznie nie istnieje. Fatalne doswiadczenie
  • ~Gil / 2021-05-26 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty zamówione i zapłacone na dziś. Po to jest ta firma, żeby wyręczyć nas jak nie możemy tego zrobić osobiście. Podwójne rozczarowanie dla osoby obdarowanej. Cały dzień na zamówieniu wisiała informacja : nadana etykieta. Po 22 wyskoczyło : wydane do doręczenia (kurier UPS) czas dostawy 27.05 między 10-16. Czyli mam rozumieć, że kurier ma już moje kwiaty i będzie jutro jeździł z nimi cały dzień? Czyli na dobicie taka osoba dostanie suche kwiaty? Dramat.
    WadyBrak jakiejkolwiek zalety
  • ~Gloria / 2022-01-25 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprofesjonalna obsluga, niemili i niewykfalifikowani kurierzy. Odradzam wszystkim.
    ZaletyBrak zalet niestety
    WadyBrak zrozumienia dla klienta, podawanie nieprawdziwych informacji, nieprofesjonalizm, straszni kurierzy. Nie zalezy im na stalych klientach.
  • ~gosc / 2017-03-22 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam bukiet który prezentował się pięknie na stronie pocztykwiatowej. Dostarczono wiąchę róż w stylu lat 90tych. Obsługa klienta tłumaczyła się faktem że nie posiadali kwiatów które powinny wchodzić w skład bukietu. Biuro reklamacji to jakiś mało śmieszny żart, zaproponowano mi nowe bukiet pod warunkiem, że odeśle ten pierwszy w stanie nienaruszonym, co jak sama stwierdziła pracownica poczty, jest już niemożliwe.Jestem bardzo rozczarowana i przykro mi, że miała niespodzianka została zamieniona w taka żenadę.
  • ~Gosc / 2021-05-27 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowione kwiaty na Dzien Matki dojda pewnie po wakacjach. Zadnej informacji zwrotnej dlaczego, kiedy, czy przeprszam. Wielkie rozczarownie. Musze odswiezyc inne firmy z ktorych korzystalem i bylo stanowczo lepiej.
  • ~Gosia / 2022-01-09 02:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieniec wysłany w niczym nie przypominał zaprezentowanego na stronie. Napis niewłaściwy na szarfie. Wieniec kosztował 400 zł a wart ok. 150 zł przy porównaniu z innymi. Ogromne rozczarowanie. Firma zgodziła się na zwrot 40%. Wciąż czekam. Minęło 21 dni.
  • ~Gosia / 2022-08-17 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakis zart .zamowilam kwiaty a dostawa na nastepny dzien .zamowienie zostalo potwierdzone I wogole nie zostalo zrealizowane .dowiedzialsm sie of bliskiej osoby ze kwiaty nie doszly a miala byc niespodzianka. Co moge stwierdzic ze komunikacja byla ok .wyslalam maila na drugi dzien otrzymalam maila zwrotnego I zwrot pieniedzy .
  • ~Gosia / 2023-05-30 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno! Zamówienie złożone na Dzień Matki z ponad tygodniowym wyprzedzeniem. W dniu dostawy informacja że przesyłka nie zostanie dostarczona z powodu błędu logistycznego. Zaproponowano dostawę na 30 Maj! Obsługa klienta szokująca. Nie zaproponowano żadnej rekompensaty, a ja musiałam przepraszać mame poraz koleny, poniewaz w ubieglym roku Poczta Kwiatowa spóźniła się z dostawa o dwa dni nikogo nie informujac!
    Po przeczytaniu opinii klientów nic mnie już nie zdziwi, nie jestem pierwsza i niestety na pewno nie ostatnia.
    Nigdy więcej nie skorzystam z usług Poczty Kwiatowej i każdy powinien się ich wystrzegać.
    Smutne że tak traktują ludzi, zdecydowanie nie zdają sobie sprawy jakiej goryczy dostarczają ludziom, szczególnie tym którzy w danej chwili nie mogą być z ukochana osoba a usluga ktora świadczą ma być czymś wyjątkowym.
    ZaletyZadne
    WadyObsuga klienta
  • ~Grazyna / 2021-12-08 07:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nigdy więcej. Zamówiłam prezent na Mikolajki. Informacja na stronie, że jeśli zamówię dziś w ciągu kolejnych kilku godzin to jeszcze dziś dostawa. Zamawiam.w potwierdzenia wyświetla się termin dnia następnego. Dzwonie. Pani wmawia mi że to moja wina i że terminu zmienić nie może. Na stronie nadal info zamów dziś dziś dostawa. Brak możliwości anulowano zamówienia.
    W dniu dostarczenia ciągle nie zrealizowane.ok 20tej zmiana terminu dostawy na 8.12.Rece opadają. Pieniądze w błoto. Prezent nie dotarł.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko nie tak.
  • ~Greg / 2021-05-27 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty zamówione na Dzień Matki ..... Dzwoniłem wczoraj koło południabo po ostatnim doświadczeniu miałem złe przeczucia. Zostałem poinformowany że kwiaty są gotowe i zostane napewno dostarczone przed 22.00. Przesyłka do tej pory nie dotarła. Mieszkam za granicą, a moja mama ma już 90lat. Nie widzieliśmy się od prawie dwóch lat i nie wiem czy jeszcze się spotkamy. Kosztowało mnie to wiele nerwów i wstydu. Miała być niespodzianka, a wyszło wielkie rozczarowanie. Brak jakiegokolwiek kontaktu ! Wstyd. I oni chwalą się odznaką lidera jakości??????????????
    ZaletyBrak
    WadyNiezrealizowana dostawa, pobrana opłata, brak jakiekolwiek kontaktu.
  • ~Greg / 2022-05-27 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta zerowa, osoby bez pojęcia i doświadczenia rzucane na pierwszy front. Poprosiłem o kontakt z przełożonym bo Pani z obsługi klienta powiedziała mi że nie można uzyskać zwrotu bez pisemnej reklamacji, pomimo nie wykonania usługi za którą zaplacilem. Zaproponowala dostarczenie na nastepny dzien. Odmowilem poprosiłem o adres mailowy bądź telefon do przełożonej ale Pani nie znała danych i powiedziała ze powiadomila przelozona mailowo i ze ona się że mną skontaktuje w sprawie omówienia problemu, niestety niekompetencja górą i nikt się nie skontaktował. Próbowaliśmy zawrzeć kompromis i poprosiliśmy o dostarczenie w ramach przeprosin odatkowo czekoladek, niestety ta usługa pomimo obietnic nie została zrealizowana. Wystosowałem wniosek do banku o oszustwo by odzyskać pieniądze za niezralizowana na czas usługę. Nie polecam.
    ZaletyZadne
    WadyNiekompetencja, oszustwo, wyzysk
  • ~Gregski / 2019-08-15 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilem kwiaty dla mojej matki na 70 urodziny.
    Jedyna rzecza jaka otrzymalem od firmy byl e-mail z potierdzeniem platnosci.
    Kwiaty nie zostaly doreczone. Nikt nie raczyl sie skontaktowac. Po telefonie do firmy uslyszalem, ze reklamacji telefonicznie nie przyjmuja i powinienenm wyslac maila z reklamacja. Zrobilem to natychmiast. Zero odpowiedzi. Nastepnego dnia, telefon firmy wylaczony. Masakra. Kolejni naciagacze. Unikajcie jak ognia.
  • ~Grzegorz / 2021-06-01 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty na Dzień Mamy dostarczone po 2 dniach. Nie odpowiadają na wysyłane wiadomości. Porażka.
    WadyNieterminowość
    Brak kontaktu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1684
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031