Nie polecam. i to bardzo nie polecam. W dniu wczorajszym złożyłam zamówienie na ok 400 zł z oznaczeniem,że przesyłka ma być dostarczona w dniu dzisiejszym tj 26 kwietnia z okazji urodzin mamy. Kwiaty plus upominki miały być dostarczone w godz 9-12. Po godzinie 13 dzwoniłam na infolinię, z zapytaniem dlaczego nie było przesyłki. Pan Michał powiedział,że skontaktuje się z kwiaciarnią i do mnie oddzwoni- czego nie uczynił. O godz 16 zadzwoniłam ponownie, że niespodzianki dla mamy nadal nie ma. Tym razem odebrała p. Patrycja, która w bardzo niemiły sposób powiedziała żebym sobie czekała na tel od p. Michała. Po moich protestach, żeby udzieliła mi informacji powiedziała, że przesyłka zostanie dostarczona za 2 dni !!! 2 dni po urodzinach mamy!!! Poprosiłam o przełączenie do kierownika. Oczywiście rozmowa się rozłączyła. Zadzwoniłam ponownie i kolejna pani powiedziała,żebym czekała na tel od pana Michała, któremu zostało jeszcze 7 min pracy i do mnie oddzwoni. Czekałam 40min i zadzwoniłam ponownie. Znowu odebrała p Patrycja, która poinformowała mnie,że po naszej poprzedniej rozmowie zaksięgowała zwrot kosztów. Na moją odpowiedz,że nie widzę ich na koncie, powiedziała żebym dzwoniła sobie do banku. Na moje pytanie, kto ponosi za całą sytuację odpowiedzialność( miał to być miły dzień dla mamy, która ma urodziny) pani Patrycja powiedziała,że mogę sobie złożyć reklamację. Zapytałam jak w takim razie działa firma, skoro rano dowiadują się że dana kwiaciarnia nie zrealiuje zamówienia, to czy nie mogą przekać go innej? Tym razem pani Patrycja powiedziała,że nie może zdradzac mi takich informacji. Ponownie poprosiłam o przełączenie do kierownika, i ponownie rozmowa została rozłączona. Nie polecam usług poczty kwiatowej. Jestem zawiedziona i rozgoryczona,że tak miły dzień został popsuty przez brak profesjonalizmu nie jednej ale wielu osób.
Zaletybrak
Wadybrak dostarczenia przesyłki, brak informacji kiedy zostanie dostarczona, brak profesjonalizmu ze strony osób z reklamacji, brak uprzejmości na infolinii reklamacji
~Ewa / 2021-05-27 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty zamówione na Dzień Matki nie dotarły. Nie ma możliwości kontaktu z firmą. Zero informacji odnośnie opóźnienia. Pieniądze także nie zostały zwrócone. Stanowczo odradzam i polecam zgłosić firmę do UOKiK.
~Ewel / 2022-05-26 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Dziś w Dzień Mamy o 19:26 dostałam maila ze nie zrealizują mojego zamówienia i proponują dostarczenie kwiatów 31.05!!!
Koszmar!! Jak najdalej od nich.
~Ewela / 2020-05-27 19:51
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM ! zlozylam zamowienie na dzien mamy, kwiaty nie dotarly i zadnego odzewu nie bylo tlumaczac dlaczego uslugi poczty kwiatowej nie zostaly spelnione w dniu kiedy kwiaty mialy dotrzec. nastepnego dnia dzwonilam od rana i nie bylo mozliwosci porozmawiania z kims, byla tylko sekretarka. w koncu odpisano mi na email'a i tlumaczyli sie mowiac :"Żadna z naszych kwiaciarni nie zdołała doręczyć wczoraj zamówienia ze względu na trudny teren dostawy i dużą ilość zleceń." , "doręczenie jest bardzo trudne do realizacji ze względu na ten rejon..." zaproponowali mi zwrot pieniedzy lub wyslanie kwiatow dzisiaj (27.05), zgodzilam sie na wyslanie kwiatow tylko zeby one na 100% doszly dzisiaj do mamy, a teraz trzymalam kolejnego emaila ze kwiaty jednak beda dostarczone 28.05. Rowniez napisalam im zeby nie wprowadzali klientow w blad bo nigdzie na stronie nie bylo napisane ze moga byc jakies problemy, opoznienia itd wrecz przecziwnie na stronie bylo napsane" zamowienia doreczamy w zapalowanych terminach." , "Dzialania Poczty Kwiatowej toczą się w trybie takim, jak dotychczas: doręczamy kwiaty i prezenty na terenie całej Polski oraz całęgo świata" NIE POLECAM ZDECYDOWANIE !
Zaletyżadne
WadyBrak uslugi, kwiaty nie doreczone, brak kontaktu telefonicznego!
~Ewelina / 2021-05-27 21:32
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i naciągacze! Nie polecam kwiaty zamówione na Dzień Matki nie dotarły, żadnego kontaktu ze strony firmy. Walczę o zwrot pieniędzy.
~Ewelinajf / 2014-06-05 23:21
Ocena: 1.00 / 5
Unikac za wszelka cene!! Kwiaty na dzien mamy nigdy nie doreczone. Wiadomosc email zignorowana przez obsluge. nie otrzymalam zwrotu i nigdy odpowiedzi ani przeprosin. Dobrze ze zaplacilam karta kredytowa to moglam uniewaznic zaplate w ten sposob. Nigdy wiecej z ta firma.
Zaletyzadnej
Wadykwiaty nie doreczone, zero szacunku dla klienta
85zl
~fazakontrabanda / 2022-08-15 16:08
Ocena: 1.00 / 5
pieniådze zabrali a kwiatòw nie dostarczyli! nie polecam! lepiej unikac takiej firmy.så inne bardziej profesjonalne.nie uzywajcie poczty keiatowej.pl!
Zaletybrak
Wadysame wady. nie wywiåzujå się z umowy!
~fazakontrabanda / 2022-08-15 16:09
Ocena: 1.00 / 5
pieniådze zabrali a kwiatòw nie dostarczyli! nie polecam! lepiej unikac takiej firmy.så inne bardziej profesjonalne.nie uzywajcie poczty keiatowej.pl!
Zaletybrak
Wadysame wady. nie wywiåzujå się z umowy!
~fazakontrabanda / 2022-08-15 16:09
Ocena: 1.00 / 5
pieniådze zabrali a kwiatòw nie dostarczyli! nie polecam! lepiej unikac takiej firmy.så inne bardziej profesjonalne.nie uzywajcie poczty keiatowej.pl!
Zaletybrak
Wadysame wady. nie wywiåzujå się z umowy!
~Fit546 / 2018-05-28 16:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam same problemy kwiaty nie dostarczone pieniędzy nie odzyskalem
ZaletyBrak
WadyWszystko
~ggg / 2019-10-22 15:06
Ocena: 1.00 / 5
Obsluga Klienta- praktycznie nie istnieje. Fatalne doswiadczenie
~Gil / 2021-05-26 23:19
Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty zamówione i zapłacone na dziś. Po to jest ta firma, żeby wyręczyć nas jak nie możemy tego zrobić osobiście. Podwójne rozczarowanie dla osoby obdarowanej. Cały dzień na zamówieniu wisiała informacja : nadana etykieta. Po 22 wyskoczyło : wydane do doręczenia (kurier UPS) czas dostawy 27.05 między 10-16. Czyli mam rozumieć, że kurier ma już moje kwiaty i będzie jutro jeździł z nimi cały dzień? Czyli na dobicie taka osoba dostanie suche kwiaty? Dramat.
WadyBrak jakiejkolwiek zalety
~Gloria / 2022-01-25 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nieprofesjonalna obsluga, niemili i niewykfalifikowani kurierzy. Odradzam wszystkim.
ZaletyBrak zalet niestety
WadyBrak zrozumienia dla klienta, podawanie nieprawdziwych informacji, nieprofesjonalizm, straszni kurierzy. Nie zalezy im na stalych klientach.
~gosc / 2017-03-22 14:24
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam bukiet który prezentował się pięknie na stronie pocztykwiatowej. Dostarczono wiąchę róż w stylu lat 90tych. Obsługa klienta tłumaczyła się faktem że nie posiadali kwiatów które powinny wchodzić w skład bukietu. Biuro reklamacji to jakiś mało śmieszny żart, zaproponowano mi nowe bukiet pod warunkiem, że odeśle ten pierwszy w stanie nienaruszonym, co jak sama stwierdziła pracownica poczty, jest już niemożliwe.Jestem bardzo rozczarowana i przykro mi, że miała niespodzianka została zamieniona w taka żenadę.
~Gosc / 2021-05-27 20:50
Ocena: 1.00 / 5
Zamowione kwiaty na Dzien Matki dojda pewnie po wakacjach. Zadnej informacji zwrotnej dlaczego, kiedy, czy przeprszam. Wielkie rozczarownie. Musze odswiezyc inne firmy z ktorych korzystalem i bylo stanowczo lepiej.
~Gosia / 2022-01-09 02:51
Ocena: 1.00 / 5
Wieniec wysłany w niczym nie przypominał zaprezentowanego na stronie. Napis niewłaściwy na szarfie. Wieniec kosztował 400 zł a wart ok. 150 zł przy porównaniu z innymi. Ogromne rozczarowanie. Firma zgodziła się na zwrot 40%. Wciąż czekam. Minęło 21 dni.
~Gosia / 2022-08-17 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakis zart .zamowilam kwiaty a dostawa na nastepny dzien .zamowienie zostalo potwierdzone I wogole nie zostalo zrealizowane .dowiedzialsm sie of bliskiej osoby ze kwiaty nie doszly a miala byc niespodzianka. Co moge stwierdzic ze komunikacja byla ok .wyslalam maila na drugi dzien otrzymalam maila zwrotnego I zwrot pieniedzy .
~Gosia / 2023-05-30 13:04
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno! Zamówienie złożone na Dzień Matki z ponad tygodniowym wyprzedzeniem. W dniu dostawy informacja że przesyłka nie zostanie dostarczona z powodu błędu logistycznego. Zaproponowano dostawę na 30 Maj! Obsługa klienta szokująca. Nie zaproponowano żadnej rekompensaty, a ja musiałam przepraszać mame poraz koleny, poniewaz w ubieglym roku Poczta Kwiatowa spóźniła się z dostawa o dwa dni nikogo nie informujac!
Po przeczytaniu opinii klientów nic mnie już nie zdziwi, nie jestem pierwsza i niestety na pewno nie ostatnia.
Nigdy więcej nie skorzystam z usług Poczty Kwiatowej i każdy powinien się ich wystrzegać.
Smutne że tak traktują ludzi, zdecydowanie nie zdają sobie sprawy jakiej goryczy dostarczają ludziom, szczególnie tym którzy w danej chwili nie mogą być z ukochana osoba a usluga ktora świadczą ma być czymś wyjątkowym.
ZaletyZadne
WadyObsuga klienta
~Grazyna / 2021-12-08 07:03
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nigdy więcej. Zamówiłam prezent na Mikolajki. Informacja na stronie, że jeśli zamówię dziś w ciągu kolejnych kilku godzin to jeszcze dziś dostawa. Zamawiam.w potwierdzenia wyświetla się termin dnia następnego. Dzwonie. Pani wmawia mi że to moja wina i że terminu zmienić nie może. Na stronie nadal info zamów dziś dziś dostawa. Brak możliwości anulowano zamówienia.
W dniu dostarczenia ciągle nie zrealizowane.ok 20tej zmiana terminu dostawy na 8.12.Rece opadają. Pieniądze w błoto. Prezent nie dotarł.
ZaletyBrak
WadyWszystko nie tak.
~Greg / 2021-05-27 11:57
Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty zamówione na Dzień Matki ..... Dzwoniłem wczoraj koło południabo po ostatnim doświadczeniu miałem złe przeczucia. Zostałem poinformowany że kwiaty są gotowe i zostane napewno dostarczone przed 22.00. Przesyłka do tej pory nie dotarła. Mieszkam za granicą, a moja mama ma już 90lat. Nie widzieliśmy się od prawie dwóch lat i nie wiem czy jeszcze się spotkamy. Kosztowało mnie to wiele nerwów i wstydu. Miała być niespodzianka, a wyszło wielkie rozczarowanie. Brak jakiegokolwiek kontaktu ! Wstyd. I oni chwalą się odznaką lidera jakości??????????????
ZaletyBrak
WadyNiezrealizowana dostawa, pobrana opłata, brak jakiekolwiek kontaktu.