Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2018-07-19 13:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam w Piotrkowie Tryb. Bukiet diametralnie różnił się od tego na fotografiach Poczty Kwiatowej w ogłoszeniu. Zupełnie inne, drobne róże, brak wstążki, różnica w ułożeniu. W moim przypadku. Reklamacji nie uwzględniono. Nigdy więcej.
  • ~Ewelina / 2018-07-17 14:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Tort owocowy i duży pluszak zostały dostarczone w ustalonych godzinach, dzięki czemu niespodzianka dla młodszej siostry się udała. Bilecik też był wypisany tak jak podałam w zamówieniu.
  • ~Mariushek / 2018-07-14 17:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma nic wazniejszego w tym biznesie niz CZAS. Jesli zamawiam kwiaty na dany dzien bo to jest TEN dzien to dlaczego dostarczane sa dzien pozniej? Nie wspominajac o glupim tlumaczeniu ze zamowienie zostalo zlozone za pozno. To dlaczego zamawiajac online byla opcja dostawy w ten sam dzien? Jesli chcecie komus zrobic mila niespodzianke na urodziny, rocznice, etc. to sugeruje skorzystanie z innej firmy poniewaz Poczta Kwiatowa Sp. z o. o. sa Januszami tego biznesu.

  • ~Laura / 2018-07-13 10:57
    Ocena: 5.00 / 5
    otrzymałam pocztą kwiatową tort na urodziny :) Był bardzo ładnie ozdobiony i smaczny. mój facet potrafi czasem zaskoczyć :)
  • ~Tomek / 2018-07-04 08:43
    Ocena: 5.00 / 5
    kwiaty wysyłałem za granicę i poszło wszytko gładko. moja kobieta miałą akurat urodziny i uznałem że same życzenia nie wystarczą
  • ~beata / 2018-06-27 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Również raz zamówiłam kwiaty za 120 zł bukiet doszedł oczywiście ale zal było patrzeć na ten bukiecik może wart z 30 zł. Szkoda gadać wstyd mi było !!!.
    Następny raz wysłałam bukiet do Hamburga ,ale już nie zamówiłam w poczcie Polskiej tylko weszłam na pocztę w Niemczech Zamówiłam bukiet(dla porównania u nas taki bukiecik oferowali za 205 zł) ,bilecik z życzeniami misiaczka i wazonik większy bo był też w ofercie mniejszy i za całość z dostawą o ustalonej godzinie zapłaciłam 56 euro. U nas dużo ,dużo więcej by to kosztowało.
    Zaletybrak
    WadyZa wszystko dopłacasz, a na stronie bukiety są średniej wielkości w wysyłają małe bukieciki!!!
  • ~KM / 2018-06-25 01:14
    Ocena: 2.60 / 5
    Bukiet za ponad 170 zl wygladal jak bukiet za 50zl, w ogole nie przypominal tego z obrazka. Zupelna pomylka i rozczarowanie.
    Zaletyszybkie dostarczenie
    Wadyto co dostarczono mi w ogole nie przypomina bukietu z obrazka !!!
  • ~Beata / 2018-06-24 01:54
    Ocena: 3.20 / 5
    Zamowilam kosz upominkowy, tort, bilecik z zyczeniami oraz doplacilam aby przesylka zostala dostarczona w konkretnym przedziale czasowym, na czym bardzo mi zalezalo. Przesylka zupelnie nieskoordynowana, kto inny dostarczal kosz, a kto inny tort, w roznych ramach czasowych co zepsulo efekt niespodzianki. Przesylka opozniona za co firma zaproponowala zwrot kosztow za niedostarczenie przesylki w umowionych ramach czasowych. Pani w dziale obslugi klienta, gdzy dzownilam, bardzo niepomocna.Bileciku z zyczeniami nie bylo. Mam wrazenie, ze po przyjeciu zamowienia firma nie interesuje sie co dzieje sie z przesylka i nie doklada wystarczajaco staran aby przesylka dotarla w calosci i na czas.
    ZaletyDobra jakosc produktow
    WadyOpozniona i nieskoordynowana przesylka, niepomocna Pani w dziale obslugi klienta
  • ~Agnieszka / 2018-06-21 23:38
    Ocena: 1.80 / 5
    KUPUJESZ KOTA W WORKU
    1. Pomylona kompozycja kwiatów w zupełnie innej kolorystyce m.in. kolorowe róże zamiast białych TANDETA - bukiet za 150zł wyglada jak za 20zł.
    2. Zamównie nie trafia do odbiorcy, a zamiast do Mamy z Okazji Dnia Matki zostawione zostaje u Sąsiada 3 h później od kontaku z klienta (firma nazywa to nieudaną próbą doręczenia).
    3. Mimo wskazanego miejsca i godzin w jakich kurier zastanie odbiorce przesyłka do niego nie trafi.
    4. Potwierdzenie doręczenia przyjdzie Wam innego dnia niż doręczono - szkoda wiec 3zł
    5. Składasz reklamacje tego samego dnia dostajesz odpowiedz 2 dni później na prośbę konsultanta dosyłasz zdjęcie reklamowanego bukietu odrzucają reklamacje bo nie wysłałeś w 24h ??
    6. Po złożeniu 6 redakcji - wymianie ok 12stu maili zwracają Ci 67zł z 190
    NIGDY NIKOMU NIE POLECĘ
    GORSZA POCZTA OD POCZTY POLSKIEJ ? A myślałam ze nie ma gorszej ;)
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Agnieszka / 2018-06-18 14:14
    Ocena: 3.60 / 5
    Zamawiałam dostawę na 17, impreza urodzinowa zaczęła się o 16. Gości jeszcze nie było więc kurier zostawił kwiaty w kuchni. Panie kucharki zapomniały dać kwiaty solenizantce. Dopiero po moim zapytaniu osoby będącej na urodzinach czy kwiaty się podobały okazało się, że solenizantka ich nie dostała. SMS z informacją od poczty kwiatowej, że przesyłka została doręczona dostałam o 16:30 więc nie wzbudziło to mojego niepokoju. Jeśli zamawiam kwiaty na 17 to oczękuję ich dostarczenia o +- 17 a nie 2 godziny przed.
    ZaletyKtoś dostarcza kwiaty za mnie
    WadyDostawa i jej koszty, konieczność płacenia 3 zł za karteczkę z dopiskiem
  • ~Agata / 2018-06-16 08:49
    Ocena: 5.00 / 5
    na dzień matki kupowałam bukiet a teraz mam zamiar dla taty wysłać kosz upominkowy. Nie miałąm zastrzeżeń do wczesniejszego zamówienia to postanowiłam drugi raz skorzystać
    Zaletydostawa, wybór
  • ~Wojtek / 2018-06-09 13:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Róże w okrągłym pudełku na żywo wyglądają jeszcze ładniej niż na zdjęciu, kwiaty dostarczone na czas z bilecikiem.
  • ~Ania / 2018-06-07 21:40
    Ocena: 4.80 / 5
    Jestem bardzo zadowolona zamowilam pierwszy raz kwiaty przez internet. na imieniny z zagranicy. bukiet dostarczony ladny delikatnie odbiegał od tego na zdjęciu, ale to nie żaden problem.Bardzo dobry kontakt z kwiaciarnią i kurierem,polecam jak najbardziej
    ZaletyDobry kontakt z obsługą
    WadyNie mam
  • ~Esh / 2018-06-07 13:31
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam w ogóle! Zamówienie niezrealizowane, nikt nie odpowiada za reklamacje, prezent na Dzien Matki okazal sie totalnym niewypalem.
  • ~Justa / 2018-06-04 11:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłam wielkiego pluszaka i żelkowy bukiet dla chrześnicy na urodziny, wszystko dotarło na umówiony dzień
  • ~Marzena / 2018-05-31 22:02
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówienie było na dzień matki Dostawa miała być na 10 rano a była na 8 wieczorem Kwiatki były zupełnie inne niż zamawiałam i z pewnością dużo tańczę!!Czuje się oszukana i okradziona Nie będę już kozystala z waszej usługi a i i będę odradzała Na bileciku był błąd WSTYD!!! J
    WadyKwiaty nie na czas i bilecik z błędem
  • ~Michał / 2018-05-30 00:59
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM, NIE POLECAM, NIE POLECAM, NIE POLECAM, NIE POLECAM, NIE POLECAM
    Dzień dobry, w sumie nie wiem dla kogo on może być dobry na pewno nie dla wizerunku tej firmy.
    Dokonałem zamówienia personalizowanego bukietu w dniu 28.05.2018r. sugerując się najlepszą opinia w internecie na temat świadczonych przez firmę usług. Wybrałem czas dostawy mojego bukietu na 29.05.2018r. na godzinę między 18-20 i wszystko było by dobrze gdyby nie fakt że bukiet by wcale nie został dostarczony a ja nie został bym o tym poinformowany gdyby nie moja reakcja na niepokojący wygląd statusu zamówienia i nikt by tym się nie przejął.
    Widząc że chyba coś jest nie tak postanowiłem zadzownić na infolinie gdzie Pani poinformowała mnie o tym że wszytko jest w porządku ale zadzwoni jeszcze do kwiaciarni upewnić się czy na pewno tak jest, co zresztą okazało się miłym gestem, jednak w odpowiedzi zwrotnej dowiedziałem się że kwiaciarnia z którą współpracują tego dnia nie pracuje a kwiaciarnie w innym mieście są już zamknięte. Wszystko może by okazało się niczym gdyby nie to że dowiedziałem się o tym o 17.30 kiedy większość kwiaciarni faktycznie jest już prawie zamknięta.
    Nie będę ukrywał mojej złości jaka wtedy ze mnie wyszła kiedy kwiaciarnia która reklamuje się tyloma certyfikatami i gwarancja dostawy nie wywiązuje się z dostawy tak prostej rzeczy jak bukiet kwiatów. Korzystałem z ich usługi pierwszy raz i NA PEWNO ostatni i oby jak najmniej osób dało się nabrać tak jak ja ich super usługi. Przebywam aktualnie w Hiszpanii więc zamówienie kwiatów wchodziło w grę tylko zdalnie przez internet i chcąc zrobić miła niespodziankę dziewczynie w dniu rocznicy nie spełnili swojego głównego założenia czyli terminowości którą się tak bardzo szczycą.
    Nie czekając długo szybko zacząłem szukać innej alternatywy dla ich pseudo usług i ku mojemu zdziwieniu szybko ją znalazłem dzwoniąc do kilku kwiaciarni w moim mieście. Co prawda nie wszystkie były w stanie zrealizować moje zamówienie ze względu na późna godzinę i wyprzedany asortyment ale jednak znalazła się jedna która mimo że już była po zamknięciu to nie dość że wykonała dla mnie bukiet to jeszcze zawróciła kuriera który już wyjechał z zamówieniami tylko po to aby móc pomóc w mojej podbramkowej sytuacji.
    PocztaKwiatowa może tylko uczyć się na dużo mniejszej konkurencji która w przeciwieństwie do tej dba o satysfakcję swoich klientów. Konurencja zaproponowała bukiet jeszcze piękniejszy i w DUŻO DUŻO niższej cenie to jeszcze został dostarczyła go w przeciągu GODZINY do miejscowości oddalonej o 20km od kwiaciarni.
    Pozostaje pytanie czemu firma nie była w stanie poinformować mnie w ciągu całego dnia o tym że dana kwiaciarnia nie pracuje tego dnia, przecież urlopu nie bierze się z godziny na godzinę. Może wtedy sytuacja wyglądała by inaczej a ta opinia nie musiała by tak wyglądać.
    Nie wiem kto pisze opinie na temat tej firmy w internecie ale na pewno nie brał bym ich na poważnie. Firma, jak to teraz jest w zwyczaju, kieruję się tylko i wyłącznie chęcią swojego zysku a klient i jego zadowolenie postawione jest na ostatnim miejscu.
    ZDECYDOWANE NIE POLECAM I RADZĘ UWAŻAĆ JEŚLI CHCE SIĘ UNIKNĄC NIEPOTRZEBNEGO ROZCZAROWANIA I SZUKANIA WYJŚCIA Z TEJ SYUACJI. LEPIEJ DOGADAĆ SIĘ W LOKALNEJ KWIACIARNI CO DO KWIATÓW A BĘDZIEMY MIEĆ PEWNOŚĆ ŻE NASZE ZAMÓWIENIE JEST TRAKTOWANE PRZEZ KOGOŚ KOMPETENTNEGO.
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK WYWIĄZANIA Z UMOWY, BRAK ODPOWIEDZIALNOŚCI
  • ~Renata / 2018-05-28 22:03
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłam Bukiecik w dzień Matki, zapłaciłam przelewem online, Bukiecika nie dostarczono niby że to problemy techniczne, następnego dnia poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy niby pieniądze mają zwrócić, ale w terminie od 14 do 21 dni żenada już nigdy więcej takich oszustów.
  • ~AniaD / 2018-05-28 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty byly zamiwione na 26/05.do tel pory nie dotarly. Z kolej o przelewie z mojego konca Panstwo nie zapomnieli. Wniosek? Albo macie wielki balagan albo kradziez
  • ~Efviat / 2018-05-28 18:37
    Ocena: 2.40 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta. Zamówienia nie zrealizowane w terminie.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa zamówienia które i tak nie zostało zrealizowane.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4611
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990