Dodatkowo złożyłem skargę konsumencka w uokik załączając wszelaką korespondencje z firmą, dowody wpłaty i zrzuty z ekranu oraz linki do setek negatywnych komentarzy od okradzionych klientów.
Moje zamówienie z zeszłego miesiąca wogóle nie zostało wykonane, reklamacja natychmiastowo odrzucona a pieniądze na kwotę ponad 200 zł jakby nie patrzeć zostały ukradzione. Jak się później dowiedziałem po komentarzach na 4 różnych forach internetowych nie jestem jedynym oszukanym klientem. Dodatków na Facebooku istnieje oddzielna grupa „Oszukani przez Poczta Kwiatowa” która ma ponad 700 członków.
„Obsługa klienta” jeżeli wogóle można tak to nazwać to cyrk ze słownictwem i odzywkami na poziomie rynsztoka (Patrycja) Osobiście byłem zszokowany poziomem przedstawicieli tej firmy, na szczęście posiadam całkowity zapis korespondencji elektronicznej z owa firmą.
Serdecznie polecam skontaktowanie się z uokik i sądem (E-sąd załatwi sprawę najszybciej i bez wychodzenia z domu za drobną opłata sądową w wysokości 30 zł), zachęcam do działania bo jest nas setki, jak nie tysiące.
Obecnie zbieram grono osób poszkodowanych, aby podjąć dalsze środki i działania prawne wobec tej firmy.
ZaletyNiedługo pójdą siedzieć
WadyTysiące okradzionych klientów