Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominika / 2022-12-25 01:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Strata pieniedzy, czasu, nerwow. Zaplacilam za kwiaty ktore mialy byc dostarczone 23.12. Kwiaciarnia zwalila wine na dhl, ale to nie wina przewoznika ze kwiaty nie byly gotowe do wieczora. Brak szacunku dla klienta. Kwiaty beda w pudle przez 4 dni, bez wody, swiatla i swiezego powietrza. Jedyne rozwiazanie zaproponowane przez kwiaciarnie to zwrot 10% wartosci kwiatow, czyli 16 zlotych, ewentualnie 15% znizki przy nastepnym zakupie ktory NIGDY nie bedzie mial miejsca widzac jak ta firma traktuje klientow. Zaplacilam 162 zlote za dostarczenie kwiatow, ktore dostarczone nie zostaly i moja jedyna opcja jest marne 16zlotych i bukiet martwych kwiatow. Dziekuje bardzo.
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku dla klienta
    Brak zorganizowania
    Nieumiejetnosc przyznania sie do winy
    Brak kompetencji
    Opoznienia za ktore obwiniany jest przewoznik
  • ~DOROTA / 2020-05-01 01:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykroscia musze stwierdzic ze Poczta Kwiatowa zawiodla moje oczekiwania. Online zamowilam kwiaty dla mojej 81 letniej mamy . W dzien jej urodzin dostarczono zwiedle kwiaty , ktore w niczym nie przypominaly tych ze zdjecia na website Poczty Kwiatowej. Reklamacje zlozylam w godzine po otrzymaniu zamowienia, poniewaz moj tata zadzwonil I poinformowal mnie w jakiej kondycji byly kwiaty ktore otrzymala moja mama. Niestety firma Poczta Kwiatowa do tej pory nie ustosunkowala sie do mojej reklamacji pomino wyslania przeze mnie zdjec I email z zadaniem zwrotu pieniedzy. W zamian w odpowiedzi na moje maila zostalam posadzona o wyludzanie pieniedzy poniewaz cytuje ” bukiet jest bogaty a zdjecia sa zlej jakosci “, w nastepnym mailu napisano ze cytuje” patrzymy na inne zdjecia” co sugerowalo ze zwiedniete roze oraz czarne ze starosci chryzantemy na zalaczonych przeze mnie zdjeciach to moje przewidzenia . Nie moge przejsc obojetnie nad faktem nie szanowania klienta oraz odbiorcy. W szczegolnosci jesli moja mama w dniu swoich urodzin poczula sie oszukana I zlekcewazona. Poniewaz mieszkam za granica I w zwiazku z zaistniala sytuacja nie moglam byc na Jej urodzinach, zamowienie dla mojej mamy kwiatow bylo jedna z mozliwosci okazania mojej milosci iszacunku. Poczta Kwiatowa uniemozliwila mi to I sprawila ze myslec o tym jestem sfrustrowana I zawstydzona tym co wyslano do mojej mamy.Prosze unikajcie Poczty Kwiatowej
    WadyBardzo niskiej jakosci serwis
  • ~Edward / 2021-05-28 08:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wywiązuje się ze zobowiązań. Brak kontaktu. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~edyta / 2013-02-03 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    SZCZERZE ODRADZAM KORZYSTANIA Z USLUG TEJ BEZNADZIEJNEJ FIRMY
    20 stycznie br zamawialam kwiaty dla bratowej na urodziny, w imieniu brata ktory byl za granic, Ja tez zamawialam z zagranicy, ogladalam zdjecia bukietow, wybralam jeden z nich - piekny < slodki sen > i zamowilam, bukiet kosztowal 200 zl nie wiem czy to malo czy duzo ale uwazam ze wystarczajaco by usluga byla jak nalezy . Zamowiony bukiet powinien byc rozowo czerwony a do bratowej dotarl bialo czerwony - wygladajacy jak flaga narodowa i bardziej pasujacy na grob nieznanego zolnierza, po wielu reklamacjach z pania Stellą Różecką nie doszlam do prorozumienia - gdyz sama wyslala mi regulamin ktory swiadczyl iz mam racje a ta pani nadal obstawala przy swoim Rozmawialam tez z kierowniczka - chyba no i mi 20 procent chciala oddac miala tez inne durne pomysly typu - oddaj stary bukiet a my dostarczymy nowy - bardziej podobny do tego na zdjeciu - zenada!!!!! Podsumowojac - nie korzystajcie !!! zostaniecie okłamani, niemilo potraktowani i nie osiągmmiecie nic nawet jesli bedziecie mieli racje a beznadziejny bukiet za kupe kasy zostanie zrobiony jak sie komu podoba, SZCZERZE NIE POLECAM KORZYSTANIA Z POCZTY KWIATOWEJ PL
    ZaletyZADNE
    Wadybrak znajomosci regulaminu, nie wywiazanie sie z umowy, opryskliwa Stella Różycka
  • ~EK / 2021-06-11 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Gwaratnują dostawe w przeciagu 3h za która trzeba dopłacac.
    Po 14 dniach kwiatow dalej nie ma.
    Zero odzewu od dzialu reklamacji.
    Serwis klienta fatalny
  • ~ela / 2016-10-18 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dnia 23.09 kwiaty nie zostały doręczone ale oczywiście to jest moja wersja bo pan twierdzi że kurier dostarczył koleżance o godz .12.15 kwiaty nie wiem za bardzo jakim cudem do pracuje do 16.00 a w domu nie było nikogo-ale jakiś pan nie wiadomo gdzie ani jak odebrał kwiaty warte ponad 200zł i według nich wszystko jest ok
    NIE POLECAM NIKOMU
    CZYTAJCIE LUDZIE OPINIE BO TO JEST ZŁODZIEJSTWO W BIAŁY DZIEŃ A MY NIE MOŻEMY NIC ZROBIĆ
    WadyNIE POLECAM
  • ~Ela / 2021-06-19 04:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie pilecam.
    Omijajcie szerokim łukiem.
    Były moje imieniny. Ktoś bliski zamówił ,zapłacił ,kwiatów nie dostarczono.
  • ~Elbrus / 2021-03-05 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,
    Zamówienie wysłane 02.03.2021 na firma@pocztakwaitowa.pl -> brak reakcji. Ponaglenie wysłane 03.03.2021 na ten sam adres. Kontakt przez czat na stronie 04.03.2021 -> osoba z chatu twierdziła że nic nie doszło na podany e-mail, wysłane na info@pocztakwiatowa.pl agent z czatu stwierdził że email dotarł. 05.03.2021 ponowny kontakt z czatem, zostałem przełączony na tego samego agenta -> tym razem Pan/Pani stwierdzili że nie mają dostępu do obu adresów email. Kontakt około 9:00 rano. Po południu o 15:20 otrzymuję maila o następującej treści:

    Dzień dobry,
    Państwa zamówienie jest procedowane. Termin 08.03.2021 jest dostępny do realizacji. W dniu dzisiejszym otrzymają Państwo potwierdzenie z wyceną.
    Z poważaniem

    W mailu dołączona korespondencja łącznie z pierwszym mailem z dnia 03.03.2021. :) Czyli jednak dotarł?!

    Podsumowując:
    - niekompetentni
    - mijający się z prawdą
    - nie poczuwający się do odpowiedzialności

    Poziom obsługi klienta żenujący. Nie polecam!
  • ~Elżbieta / 2022-05-27 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty na Dzień Matki zamówiono 25.05. Bukiet dostarczono 27.05. To były tulipany więc po 2 dniach bez wody nie nadawały się do wazonu. Przykre że nie dotarły na czas i w takim stanie.
  • ~Emii / 2022-05-08 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprostu tragedia godzina dostawy miała być od 15-18 a jest 18.15 i nikogo nie było wstyd i jeszcze raz wstyd reklamacja oraz odszkodowanie .
  • ~Emilia / 2021-02-20 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam, żeby za takie ceny kwiaty nie doszły na 87 urodziny babci i zero kontaktu!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostawy
  • ~Eugene / 2023-03-09 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Horrible. Ordered over 2 days in advance and without asking, without any warning or apology, they just didn't deliver on the date they promised.

    I relied on them to make a person feel special, and instead, I paid over 1000 PLN to make that person feel abandoned and ignored.

    They start lying to their customers right from the product page.

    https://www.pocztakwiatowa.pl/kosz-upominkowy-dla-vipa

    The picture shows Moet & Chandon.

    But the description, right at the end, says it's actually not. It's actually a bottle that's on average two times cheaper than the Moet.

    The customer service is terrible. The clerk replying to emails clearly has no idea how to talk to clients, or any people in general.

    They didn't offer any real apology. They didn't warn me about the delay.

    AND they refused to provide a refund.

    If you want to pay someone so you can feel terrible, use this service.


    ***

    Straszny. Zamówione z 2-dniowym wyprzedzeniem i bez pytania, bez ostrzeżenia ani przeprosin, po prostu nie dostarczyły w obiecanym terminie.

    Polegałem na nich, aby ktoś poczuł się wyjątkowy, a zamiast tego zapłaciłem ponad 1000 zł, aby ta osoba poczuła się porzucona i zignorowana.

    Zaczynają okłamywać swoich klientów już na stronie produktu.

    https://www.pocztakwiatowa.pl/kosz-upominkowy-dla-vipa

    Na zdjęciu Moet & Chandon.

    Ale opis, na samym końcu, mówi, że tak nie jest. W rzeczywistości jest to butelka, która jest średnio dwa razy tańsza niż Moet.

    Obsługa klienta jest straszna. Urzędnik odpowiadający na e-maile najwyraźniej nie ma pojęcia, jak rozmawiać z klientami ani ogólnie z innymi ludźmi.

    Nie zaoferowali żadnych prawdziwych przeprosin. Nie uprzedzili mnie o opóźnieniu.

    I odmówili zwrotu pieniędzy.

    Jeśli chcesz komuś zapłacić, aby poczuć się okropnie, skorzystaj z tej usługi.



    ***

    Жахливо. Замовив за 2 дні наперед, а вони просто не доставили в обіцяну дату, без будь-яких попереджень, запитань чи вибачень.

    Я покладався на них, щоб зробити людині приємність, а натомість я заплатив понад 1000 злотих, щоб ця людина відчула себе покинутою та проігнорованою.

    Вони починають брехати своїм клієнтам прямо зі сторінки товару.

    https://www.pocztakwiatowa.pl/kosz-upominkowy-dla-vipa

    На зображенні Moet & Chandon.

    Але в описі в кінці сказано, що насправді це не так. Насправді вони пропонують пляшку, яка в середньому вдвічі дешевша за Moet.

    Обслуговування клієнтів жахливе. Клерк, який відповідає на електронні листи, явно не має уявлення про те, як спілкуватися з клієнтами чи взагалі з будь-якими людьми.

    Вони не принесли жодних справжніх вибачень. Про затримку не попередили.

    І вони відмовилися надати відшкодування.

    Якщо ви хочете заплатити комусь, щоб почуватися жахливо, скористайтеся їхними послугами.
    Wady- delivered 24 hours late
    - misleading information on the product page
    - didn't provide a refund
    - terrible customer service
  • ~Eva Kam / 2021-05-27 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    TO JEDNO WIELKIE OSZUSTWO !!
    Tyle osob zawiedzionych i oszukanych przez ta niby firme ktora pobiera pieniadze ,a nie dostarcza produktu!
    Ja z tym ide na POLICJE. Zarabiaja na oszustwie!
    Zapraszam do kontaktu kazda osobe ,ktora zostala oszukana przez nich nad email inka93ie@o2.pl !
    Zglosmy to zbiorowo na policje! Nie pozwolmy, zeby kretacza wzbogacali sie na ciezko zarobionych pieniadzach uczciwych osob!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO !!!
  • ~Ewa / 2020-12-24 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    POCZTA KWIATOWA TO OSZUŚCI! Na fb jest nawet profil i ludzie wrzucają jak oni reklamują swoje bukiety i usługi na fotach a potem co przychodzi do domu to jakaś tandeta i masakra!!!!!! Miałam z nimi ten sam problem. Zamówione kwiaty za 300 zł a okazał się okropny brzydki bubel. Zdjęcia jedno a to jak wyglada to potem w rzeczywiści to zupełnie co innego. Ta firma powinna być zamknięta, oszukują ludzi!!! Po długiej walce i „nękaniu” ich zwrócili mi pieniądze ale ile było z tym zamiesznia i nerwów to jakiś dramat!! LUDZIE NIE KUPUJCIE W TEJ FIRMIE!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyTragedia
  • ~Ewa / 2021-04-26 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. i to bardzo nie polecam. W dniu wczorajszym złożyłam zamówienie na ok 400 zł z oznaczeniem,że przesyłka ma być dostarczona w dniu dzisiejszym tj 26 kwietnia z okazji urodzin mamy. Kwiaty plus upominki miały być dostarczone w godz 9-12. Po godzinie 13 dzwoniłam na infolinię, z zapytaniem dlaczego nie było przesyłki. Pan Michał powiedział,że skontaktuje się z kwiaciarnią i do mnie oddzwoni- czego nie uczynił. O godz 16 zadzwoniłam ponownie, że niespodzianki dla mamy nadal nie ma. Tym razem odebrała p. Patrycja, która w bardzo niemiły sposób powiedziała żebym sobie czekała na tel od p. Michała. Po moich protestach, żeby udzieliła mi informacji powiedziała, że przesyłka zostanie dostarczona za 2 dni !!! 2 dni po urodzinach mamy!!! Poprosiłam o przełączenie do kierownika. Oczywiście rozmowa się rozłączyła. Zadzwoniłam ponownie i kolejna pani powiedziała,żebym czekała na tel od pana Michała, któremu zostało jeszcze 7 min pracy i do mnie oddzwoni. Czekałam 40min i zadzwoniłam ponownie. Znowu odebrała p Patrycja, która poinformowała mnie,że po naszej poprzedniej rozmowie zaksięgowała zwrot kosztów. Na moją odpowiedz,że nie widzę ich na koncie, powiedziała żebym dzwoniła sobie do banku. Na moje pytanie, kto ponosi za całą sytuację odpowiedzialność( miał to być miły dzień dla mamy, która ma urodziny) pani Patrycja powiedziała,że mogę sobie złożyć reklamację. Zapytałam jak w takim razie działa firma, skoro rano dowiadują się że dana kwiaciarnia nie zrealiuje zamówienia, to czy nie mogą przekać go innej? Tym razem pani Patrycja powiedziała,że nie może zdradzac mi takich informacji. Ponownie poprosiłam o przełączenie do kierownika, i ponownie rozmowa została rozłączona. Nie polecam usług poczty kwiatowej. Jestem zawiedziona i rozgoryczona,że tak miły dzień został popsuty przez brak profesjonalizmu nie jednej ale wielu osób.
    Zaletybrak
    Wadybrak dostarczenia przesyłki, brak informacji kiedy zostanie dostarczona, brak profesjonalizmu ze strony osób z reklamacji, brak uprzejmości na infolinii reklamacji
  • ~Ewa / 2021-05-27 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty zamówione na Dzień Matki nie dotarły. Nie ma możliwości kontaktu z firmą. Zero informacji odnośnie opóźnienia. Pieniądze także nie zostały zwrócone. Stanowczo odradzam i polecam zgłosić firmę do UOKiK.
  • ~Ewel / 2022-05-26 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś w Dzień Mamy o 19:26 dostałam maila ze nie zrealizują mojego zamówienia i proponują dostarczenie kwiatów 31.05!!!
    Koszmar!! Jak najdalej od nich.
  • ~Ewela / 2020-05-27 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM ! zlozylam zamowienie na dzien mamy, kwiaty nie dotarly i zadnego odzewu nie bylo tlumaczac dlaczego uslugi poczty kwiatowej nie zostaly spelnione w dniu kiedy kwiaty mialy dotrzec. nastepnego dnia dzwonilam od rana i nie bylo mozliwosci porozmawiania z kims, byla tylko sekretarka. w koncu odpisano mi na email'a i tlumaczyli sie mowiac :"Żadna z naszych kwiaciarni nie zdołała doręczyć wczoraj zamówienia ze względu na trudny teren dostawy i dużą ilość zleceń." , "doręczenie jest bardzo trudne do realizacji ze względu na ten rejon..." zaproponowali mi zwrot pieniedzy lub wyslanie kwiatow dzisiaj (27.05), zgodzilam sie na wyslanie kwiatow tylko zeby one na 100% doszly dzisiaj do mamy, a teraz trzymalam kolejnego emaila ze kwiaty jednak beda dostarczone 28.05. Rowniez napisalam im zeby nie wprowadzali klientow w blad bo nigdzie na stronie nie bylo napisane ze moga byc jakies problemy, opoznienia itd wrecz przecziwnie na stronie bylo napsane" zamowienia doreczamy w zapalowanych terminach." , "Dzialania Poczty Kwiatowej toczą się w trybie takim, jak dotychczas: doręczamy kwiaty i prezenty na terenie całej Polski oraz całęgo świata" NIE POLECAM ZDECYDOWANIE !
    Zaletyżadne
    WadyBrak uslugi, kwiaty nie doreczone, brak kontaktu telefonicznego!
  • ~Ewelina / 2021-05-27 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze! Nie polecam kwiaty zamówione na Dzień Matki nie dotarły, żadnego kontaktu ze strony firmy. Walczę o zwrot pieniędzy.
  • ~Ewelinajf / 2014-06-05 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikac za wszelka cene!! Kwiaty na dzien mamy nigdy nie doreczone. Wiadomosc email zignorowana przez obsluge. nie otrzymalam zwrotu i nigdy odpowiedzi ani przeprosin. Dobrze ze zaplacilam karta kredytowa to moglam uniewaznic zaplate w ten sposob. Nigdy wiecej z ta firma.
    Zaletyzadnej
    Wadykwiaty nie doreczone, zero szacunku dla klienta
    85zl
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 331
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4610
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4459
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990