Nie polecam. i to bardzo nie polecam. W dniu wczorajszym złożyłam zamówienie na ok 400 zł z oznaczeniem,że przesyłka ma być dostarczona w dniu dzisiejszym tj 26 kwietnia z okazji urodzin mamy. Kwiaty plus upominki miały być dostarczone w godz 9-12. Po godzinie 13 dzwoniłam na infolinię, z zapytaniem dlaczego nie było przesyłki. Pan Michał powiedział,że skontaktuje się z kwiaciarnią i do mnie oddzwoni- czego nie uczynił. O godz 16 zadzwoniłam ponownie, że niespodzianki dla mamy nadal nie ma. Tym razem odebrała p. Patrycja, która w bardzo niemiły sposób powiedziała żebym sobie czekała na tel od p. Michała. Po moich protestach, żeby udzieliła mi informacji powiedziała, że przesyłka zostanie dostarczona za 2 dni !!! 2 dni po urodzinach mamy!!! Poprosiłam o przełączenie do kierownika. Oczywiście rozmowa się rozłączyła. Zadzwoniłam ponownie i kolejna pani powiedziała,żebym czekała na tel od pana Michała, któremu zostało jeszcze 7 min pracy i do mnie oddzwoni. Czekałam 40min i zadzwoniłam ponownie. Znowu odebrała p Patrycja, która poinformowała mnie,że po naszej poprzedniej rozmowie zaksięgowała zwrot kosztów. Na moją odpowiedz,że nie widzę ich na koncie, powiedziała żebym dzwoniła sobie do banku. Na moje pytanie, kto ponosi za całą sytuację odpowiedzialność( miał to być miły dzień dla mamy, która ma urodziny) pani Patrycja powiedziała,że mogę sobie złożyć reklamację. Zapytałam jak w takim razie działa firma, skoro rano dowiadują się że dana kwiaciarnia nie zrealiuje zamówienia, to czy nie mogą przekać go innej? Tym razem pani Patrycja powiedziała,że nie może zdradzac mi takich informacji. Ponownie poprosiłam o przełączenie do kierownika, i ponownie rozmowa została rozłączona. Nie polecam usług poczty kwiatowej. Jestem zawiedziona i rozgoryczona,że tak miły dzień został popsuty przez brak profesjonalizmu nie jednej ale wielu osób.Zaletybrak
Wadybrak dostarczenia przesyłki, brak informacji kiedy zostanie dostarczona, brak profesjonalizmu ze strony osób z reklamacji, brak uprzejmości na infolinii reklamacji