Zamówienie nie dotarło i kontaktu z nim brak. Totalnie nie polecam!
ZaletyBrak
WadyIstnienie takiej firmy
~DM / 2019-05-29 22:48
Ocena: 1.00 / 5
Zamówione kwiaty na Dzień Matki nie dotarły. Po 72h na mój e-mail odzywa się pani, że adres im się źle wyświetlił, ponieważ 2x była wpisana ulica i rzekomo coś im się posypało w wydruku. Kontaktu z ich strony nie było, ale drogą e-mail, ani telefonicznie. Pieniędzy nie chcą zwrócić. Złodziejstwo w najgorszym wydaniu, o czym świadczą dziesiątki komentarzy po 26.05 kiedy to wielu ludzi zostało okantowanych w podobny sposób . Odradzam, wszystkim poszkodowanym radzę wystąpić na drogą prawną.
Zaletybrak
Wadyoszuści, naciągacze, kłamczuchy
~Do zobaczenia w sądzie / 2020-08-19 23:44
Ocena: 1.00 / 5
Moja sprawa jest już w sądzie, oficjalnie złożyłem pozew przeciwko tej pseudo firmie i liczę na szybkie i sprawiedliwe rozwiązanie.
Dodatkowo złożyłem skargę konsumencka w uokik załączając wszelaką korespondencje z firmą, dowody wpłaty i zrzuty z ekranu oraz linki do setek negatywnych komentarzy od okradzionych klientów.
Moje zamówienie z zeszłego miesiąca wogóle nie zostało wykonane, reklamacja natychmiastowo odrzucona a pieniądze na kwotę ponad 200 zł jakby nie patrzeć zostały ukradzione. Jak się później dowiedziałem po komentarzach na 4 różnych forach internetowych nie jestem jedynym oszukanym klientem. Dodatków na Facebooku istnieje oddzielna grupa „Oszukani przez Poczta Kwiatowa” która ma ponad 700 członków.
„Obsługa klienta” jeżeli wogóle można tak to nazwać to cyrk ze słownictwem i odzywkami na poziomie rynsztoka (Patrycja) Osobiście byłem zszokowany poziomem przedstawicieli tej firmy, na szczęście posiadam całkowity zapis korespondencji elektronicznej z owa firmą.
Serdecznie polecam skontaktowanie się z uokik i sądem (E-sąd załatwi sprawę najszybciej i bez wychodzenia z domu za drobną opłata sądową w wysokości 30 zł), zachęcam do działania bo jest nas setki, jak nie tysiące.
Obecnie zbieram grono osób poszkodowanych, aby podjąć dalsze środki i działania prawne wobec tej firmy.
ZaletyNiedługo pójdą siedzieć
WadyTysiące okradzionych klientów
~Dom / 2020-06-17 15:58
Ocena: 1.00 / 5
Brak słów drodzy państwo!! Firma widmo, składająca się najwyraźniej z bardzo niekompetentnych osób!! Zamówione kwiaty nigdy nie dotarły, a zapłaciłam dodatkowa opłatę w wysokości 22zl by mieć pewność, że dotrą na umówiona porę. Brak możliwości kontaktu, ignorowanie klienta, wyłudzanie na ogromną skale oto jak działa ta firma. Drodzy państwo myślę, że powinno złożyć się zbiorowe zawiadomienie do prokuratury o przestępstwie, bo poczta kwiatowa wyłudza pieniądze na ogromną skalę!
~Dominik / 2021-03-03 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie nie polecam. Bukiet zamówiony z dostawą pomiędzy 9 a 12. Dowiedziałem się ok. 16.30, że kwiaty wciąż nie dotarły. Po dodzwonieniu się na infolinię Pani poinformowała mnie, że żadna kwiaciarnia nie jest w stanie zrealizować zamówienia, więc może mi zaproponować albo zwrot pieniędzy, albo dostawę 2 dni później... Moja mama została bez prezentu ode mnie na 60te urodziny, więc jeśli zależy Wam, aby Wasi bliscy nie byli zawiedzeni, to nie korzystajcie z usług Poczty Kwiatowe...
~Dominik / 2021-03-09 18:27
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie nie dostarczone, kontakt z firmą tragiczny, zero odpowiedzi, czat z konsultantem kończy się Od razu rozłączeniem.
ZaletyBrak
WadyBrak zamówienie
Brak kontaktu
~Dominika / 2022-12-25 01:20
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam. Strata pieniedzy, czasu, nerwow. Zaplacilam za kwiaty ktore mialy byc dostarczone 23.12. Kwiaciarnia zwalila wine na dhl, ale to nie wina przewoznika ze kwiaty nie byly gotowe do wieczora. Brak szacunku dla klienta. Kwiaty beda w pudle przez 4 dni, bez wody, swiatla i swiezego powietrza. Jedyne rozwiazanie zaproponowane przez kwiaciarnie to zwrot 10% wartosci kwiatow, czyli 16 zlotych, ewentualnie 15% znizki przy nastepnym zakupie ktory NIGDY nie bedzie mial miejsca widzac jak ta firma traktuje klientow. Zaplacilam 162 zlote za dostarczenie kwiatow, ktore dostarczone nie zostaly i moja jedyna opcja jest marne 16zlotych i bukiet martwych kwiatow. Dziekuje bardzo.
ZaletyBrak
WadyBrak szacunku dla klienta
Brak zorganizowania
Nieumiejetnosc przyznania sie do winy
Brak kompetencji
Opoznienia za ktore obwiniany jest przewoznik
~DOROTA / 2020-05-01 01:17
Ocena: 1.00 / 5
Z przykroscia musze stwierdzic ze Poczta Kwiatowa zawiodla moje oczekiwania. Online zamowilam kwiaty dla mojej 81 letniej mamy . W dzien jej urodzin dostarczono zwiedle kwiaty , ktore w niczym nie przypominaly tych ze zdjecia na website Poczty Kwiatowej. Reklamacje zlozylam w godzine po otrzymaniu zamowienia, poniewaz moj tata zadzwonil I poinformowal mnie w jakiej kondycji byly kwiaty ktore otrzymala moja mama. Niestety firma Poczta Kwiatowa do tej pory nie ustosunkowala sie do mojej reklamacji pomino wyslania przeze mnie zdjec I email z zadaniem zwrotu pieniedzy. W zamian w odpowiedzi na moje maila zostalam posadzona o wyludzanie pieniedzy poniewaz cytuje ” bukiet jest bogaty a zdjecia sa zlej jakosci “, w nastepnym mailu napisano ze cytuje” patrzymy na inne zdjecia” co sugerowalo ze zwiedniete roze oraz czarne ze starosci chryzantemy na zalaczonych przeze mnie zdjeciach to moje przewidzenia . Nie moge przejsc obojetnie nad faktem nie szanowania klienta oraz odbiorcy. W szczegolnosci jesli moja mama w dniu swoich urodzin poczula sie oszukana I zlekcewazona. Poniewaz mieszkam za granica I w zwiazku z zaistniala sytuacja nie moglam byc na Jej urodzinach, zamowienie dla mojej mamy kwiatow bylo jedna z mozliwosci okazania mojej milosci iszacunku. Poczta Kwiatowa uniemozliwila mi to I sprawila ze myslec o tym jestem sfrustrowana I zawstydzona tym co wyslano do mojej mamy.Prosze unikajcie Poczty Kwiatowej
WadyBardzo niskiej jakosci serwis
~Edward / 2021-05-28 08:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie wywiązuje się ze zobowiązań. Brak kontaktu. Odradzam.
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~edyta / 2013-02-03 20:47
Ocena: 1.00 / 5
Witam SZCZERZE ODRADZAM KORZYSTANIA Z USLUG TEJ BEZNADZIEJNEJ FIRMY 20 stycznie br zamawialam kwiaty dla bratowej na urodziny, w imieniu brata ktory byl za granic, Ja tez zamawialam z zagranicy, ogladalam zdjecia bukietow, wybralam jeden z nich - piekny < slodki sen > i zamowilam, bukiet kosztowal 200 zl nie wiem czy to malo czy duzo ale uwazam ze wystarczajaco by usluga byla jak nalezy . Zamowiony bukiet powinien byc rozowo czerwony a do bratowej dotarl bialo czerwony - wygladajacy jak flaga narodowa i bardziej pasujacy na grob nieznanego zolnierza, po wielu reklamacjach z pania Stellą Różecką nie doszlam do prorozumienia - gdyz sama wyslala mi regulamin ktory swiadczyl iz mam racje a ta pani nadal obstawala przy swoim Rozmawialam tez z kierowniczka - chyba no i mi 20 procent chciala oddac miala tez inne durne pomysly typu - oddaj stary bukiet a my dostarczymy nowy - bardziej podobny do tego na zdjeciu - zenada!!!!! Podsumowojac - nie korzystajcie !!! zostaniecie okłamani, niemilo potraktowani i nie osiągmmiecie nic nawet jesli bedziecie mieli racje a beznadziejny bukiet za kupe kasy zostanie zrobiony jak sie komu podoba, SZCZERZE NIE POLECAM KORZYSTANIA Z POCZTY KWIATOWEJ PL
ZaletyZADNE
Wadybrak znajomosci regulaminu, nie wywiazanie sie z umowy, opryskliwa Stella Różycka
~EK / 2021-06-11 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Gwaratnują dostawe w przeciagu 3h za która trzeba dopłacac.
Po 14 dniach kwiatow dalej nie ma.
Zero odzewu od dzialu reklamacji.
Serwis klienta fatalny
~ela / 2016-10-18 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Od dnia 23.09 kwiaty nie zostały doręczone ale oczywiście to jest moja wersja bo pan twierdzi że kurier dostarczył koleżance o godz .12.15 kwiaty nie wiem za bardzo jakim cudem do pracuje do 16.00 a w domu nie było nikogo-ale jakiś pan nie wiadomo gdzie ani jak odebrał kwiaty warte ponad 200zł i według nich wszystko jest ok
NIE POLECAM NIKOMU
CZYTAJCIE LUDZIE OPINIE BO TO JEST ZŁODZIEJSTWO W BIAŁY DZIEŃ A MY NIE MOŻEMY NIC ZROBIĆ
WadyNIE POLECAM
~Ela / 2021-06-19 04:13
Ocena: 1.00 / 5
Nie pilecam.
Omijajcie szerokim łukiem.
Były moje imieniny. Ktoś bliski zamówił ,zapłacił ,kwiatów nie dostarczono.
~Elbrus / 2021-03-05 15:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam,
Zamówienie wysłane 02.03.2021 na firma@pocztakwaitowa.pl -> brak reakcji. Ponaglenie wysłane 03.03.2021 na ten sam adres. Kontakt przez czat na stronie 04.03.2021 -> osoba z chatu twierdziła że nic nie doszło na podany e-mail, wysłane na info@pocztakwiatowa.pl agent z czatu stwierdził że email dotarł. 05.03.2021 ponowny kontakt z czatem, zostałem przełączony na tego samego agenta -> tym razem Pan/Pani stwierdzili że nie mają dostępu do obu adresów email. Kontakt około 9:00 rano. Po południu o 15:20 otrzymuję maila o następującej treści:
Dzień dobry,
Państwa zamówienie jest procedowane. Termin 08.03.2021 jest dostępny do realizacji. W dniu dzisiejszym otrzymają Państwo potwierdzenie z wyceną.
Z poważaniem
W mailu dołączona korespondencja łącznie z pierwszym mailem z dnia 03.03.2021. :) Czyli jednak dotarł?!
Podsumowując:
- niekompetentni
- mijający się z prawdą
- nie poczuwający się do odpowiedzialności
Poziom obsługi klienta żenujący. Nie polecam!
~Elżbieta / 2022-05-27 11:46
Ocena: 1.00 / 5
Kwiaty na Dzień Matki zamówiono 25.05. Bukiet dostarczono 27.05. To były tulipany więc po 2 dniach bez wody nie nadawały się do wazonu. Przykre że nie dotarły na czas i w takim stanie.
~Emii / 2022-05-08 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Poprostu tragedia godzina dostawy miała być od 15-18 a jest 18.15 i nikogo nie było wstyd i jeszcze raz wstyd reklamacja oraz odszkodowanie .
~Emilia / 2021-02-20 20:52
Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie nie polecam, żeby za takie ceny kwiaty nie doszły na 87 urodziny babci i zero kontaktu!!!!!!
ZaletyBrak
WadyBrak dostawy
~Eugene / 2023-03-09 20:42
Ocena: 1.00 / 5
Horrible. Ordered over 2 days in advance and without asking, without any warning or apology, they just didn't deliver on the date they promised.
I relied on them to make a person feel special, and instead, I paid over 1000 PLN to make that person feel abandoned and ignored.
They start lying to their customers right from the product page.
Але в описі в кінці сказано, що насправді це не так. Насправді вони пропонують пляшку, яка в середньому вдвічі дешевша за Moet.
Обслуговування клієнтів жахливе. Клерк, який відповідає на електронні листи, явно не має уявлення про те, як спілкуватися з клієнтами чи взагалі з будь-якими людьми.
Вони не принесли жодних справжніх вибачень. Про затримку не попередили.
І вони відмовилися надати відшкодування.
Якщо ви хочете заплатити комусь, щоб почуватися жахливо, скористайтеся їхними послугами.
Wady- delivered 24 hours late
- misleading information on the product page
- didn't provide a refund
- terrible customer service
~Eva Kam / 2021-05-27 11:37
Ocena: 1.00 / 5
TO JEDNO WIELKIE OSZUSTWO !!
Tyle osob zawiedzionych i oszukanych przez ta niby firme ktora pobiera pieniadze ,a nie dostarcza produktu!
Ja z tym ide na POLICJE. Zarabiaja na oszustwie!
Zapraszam do kontaktu kazda osobe ,ktora zostala oszukana przez nich nad email inka93ie@o2.pl !
Zglosmy to zbiorowo na policje! Nie pozwolmy, zeby kretacza wzbogacali sie na ciezko zarobionych pieniadzach uczciwych osob!
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO !!!
~Ewa / 2020-12-24 14:42
Ocena: 1.00 / 5
POCZTA KWIATOWA TO OSZUŚCI! Na fb jest nawet profil i ludzie wrzucają jak oni reklamują swoje bukiety i usługi na fotach a potem co przychodzi do domu to jakaś tandeta i masakra!!!!!! Miałam z nimi ten sam problem. Zamówione kwiaty za 300 zł a okazał się okropny brzydki bubel. Zdjęcia jedno a to jak wyglada to potem w rzeczywiści to zupełnie co innego. Ta firma powinna być zamknięta, oszukują ludzi!!! Po długiej walce i „nękaniu” ich zwrócili mi pieniądze ale ile było z tym zamiesznia i nerwów to jakiś dramat!! LUDZIE NIE KUPUJCIE W TEJ FIRMIE!!!!!