Jestem stałą klientką Poczty, zamawiałam u nich regularnie i to za niemałe pieniądze. Zdarzały im się wpadki (pomyłki w zamówieniu, pomyłki w terminie doręczenia, przeterminowane produkty, bukiety niezgodne z zamówieniem), ale zawsze przymykałam na wszystko oko. Do teraz. 17.05.2019 dokonałam zamówienia obejmującego trzy produkty: kosz z kwiatami, kosz prezentowy Lindt, oraz książkę z dedykacją. Zamówienie miało dotrzeć do mojej mamy 25.05.2019. Tego dnia dotarła tylko część zamówienia, mianowicie bukiet kwiatów, składający się z kilku kwiatów, absolutnie niezgodny z tym, co zamówiłam i za co zapłaciłam. Od poniedziałku (27.05.2019) usiłuję się skontaktować z Pocztą, wysyłam do nich maile i dzwonię na infolinię. Jestem zbywana. Na moim koncie, na stronie Poczty zamówienie figuruje jako "doręczone". Cyrk. Dzisiaj, w środę (29.05.2019) na inny adres (znajdujący się na moim koncie na Poczcie, w zakładce "Książka odbiorców") została dostarczona książka, w uszkodzonym kartonie, z pofalowanymi kartkami, jakby zmokła (?). Trzecia część zamówienia, czyli kosz prezentowy Lindt nie dotarł do dzisiaj. Nie otrzymałam żadnych wyjaśnień, ani przeprosin. Jestem rozczarowana i zażenowana postawą konsultantów, mężczyzna na infolinii traktuje mnie z góry i wmawia, że przesyłka została dostarczona. Nigdy więcej nie zrobię już zamówienia w tym sklepie i będę to wszystkim mocno odradzać. Farsa.WadyBezczelna obsługa, kłamanie w kwestii zamówienia, lekceważenie klienta, niedotrzymanie umowy.