Dramat! Ostrzegam Was !
Rok temu bukiet był piękny , ale teraz dno .
Kwiaty przyszły na ostatnią chwilę , całkiem inny kolor i bukiet.
Tego samego dnia liście leciały z róż , a następnego dnia były żółte.
Bukiet kilku róż za 145 zł (z kodem rabatowym) a wart max 30 zł jak z marketu .
Wstyd mi przed mamą, która taki bukiet otrzymała .
Napisałam reklamację, wysłałam zdjęcia kwiatów , poświęciłam na to mnóstwo czasu pisząc merytorycznie i uzasadniając argumenty. Zaproponowano mi max zwrot 20 % (choć na początku proponowali 10 %). Moją reklamację przyjmowała Pani Paulina . Jeszcze oburzona , że jakość ich kwiatów jest zupełnie inna niż z marketu . No tak- z marketu bywają lepsze , bo można je wybrać ... Wysłałam zdjęcia -ale jak grochem o ścianę.
Nigdy więcej nie skorzystam . Zero szacunku do klienta.
Brak realnej reklamacji i zrozumienia klienta . Najlepiej zgłaszać do rzecznika praw konsument, bo na reklamacje szkoda czasu . Chyba, że ochłapy są satysfakcjonujące.
ZaletyBrak
WadyDramat! Ostrzegam Was !
Rok temu bukiet był piękny , ale teraz dno .
Kwiaty przyszły na ostatnią chwilę , całkiem inny kolor i bukiet.
Tego samego dnia liście leciały z róż , a następnego dnia były żółte.
Bukiet kilku róż za 145 zł (z kodem rabatowym) a wart max 30 zł jak z marketu .
Wstyd mi przed mamą, która taki bukiet otrzymała .
Napisałam reklamację, wysłałam zdjęcia kwiatów , poświęciłam na to mnóstwo czasu pisząc merytorycznie i uzasadniając argumenty. Zaproponowano mi max zwrot 20 % (choć na początku proponowali 10 %). Moją reklamację przyjmowała Pani Paulina . Jeszcze oburzona , że jakość ich kwiatów jest zupełnie inna niż z marketu . No tak- z marketu bywają lepsze , bo można je wybrać ... Wysłałam zdjęcia -ale jak grochem o ścianę.
Nigdy więcej nie skorzystam . Zero szacunku do klienta.
Brak realnej reklamacji i zrozumienia klienta . Najlepiej zgłaszać do rzecznika praw konsument, bo na reklamacje szkoda czasu . Chyba, że ochłapy są satysfakcjonujące.