Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1701 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.11
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.44
  • Łatwość zamawiania
    3.15
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2019-07-05 15:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Pokłóciłem się w środe rano z narzeczona, tak że trzasnęła drzwiami i nie chciała się do mnie odzywać i nie odbierała telefonu. W ramach przeprosin zamówiłem jej bukiet z Poczty Kwiatowej, zapłaciłem paypalem i jeszcze tego samego przed osiemnastą kwiaty były u Ani. Dobrze, że się szybko uwinęli, bo zdążyli dostarczyć nim z pracy wyszła. Możliwe, że uratowało to mój związek! Teraz kwiaty stoją w wazonie i pięknie się prezentują.
    ZaletySzybka realizacja
    Punktualna dostawa
  • ~Barbula / 2019-07-02 16:00
    Ocena: 3.20 / 5
    Skorzystałam z ich usług jug 5 razy. 4 było super, kwiaty świeże, tort śliczny i smaczny ale ostatnia, najważniejsza dla mnie bo na urodziny to wyszla klapa. Zamówiłam tort szwardzwaldzki ktory miał być dostarczony pomiędzy 9 a 12sta. Dostałam o godzinie 16.30 po kilkukrotnym kontakcie z obsługą klienta, niestety o tej porze już cześć gości poszlo do domu. A tort widać było, że był zrobiony na ostatnia chwile, lub kupiony w jakimś markecie. Zwykła kobieta w domu zrobiłaby ładniejszy. Oczywiście zgłosiłam reklamację a w odpowiedzi dostałam to: Pani xxxx widzę, że doręczono poprawny tort - widać na nim nawet wiśnie i bitą śmietanę. Samym wyglądem może on odbiegać od tego prezentowanego na stronie, co jest zaznaczone przy produkcie..... I tutaj szkoda że nie mogę dodać zdjęcia, bo rozumiem że może wyglądać inaczej, ale niechlujstwa się nie spodziewałam. Biszkopty były przełożone kremem, na wierzchu dookoła była bita śmietana a na środek wylane stare wiśnie w jakiejś zalewie... Po zdjęciu wiśni z zalewa i posypaniu wiórkami czekoladowymi tort wyglądał znacznie lepiej. Jedno co muszę im przyznać że był dobry w smaku... Może nie byłoby mi przykro gdyby, tego dnia w rozmowach z obsługą klienta usłyszała bym chociaż raz słowo przepraszam, tylko tyle. Więc, serwis z kwiatami maja super ale specjalne zamówienia radzę się dobrze zastanowić. Na 5 zamówień, na 4 serwis był super a 1 niestety nie. Wynik nie jest zły ????
    ZaletySerwisu kwiatowy maja bardzo dobry
    WadyObsługa klienta, wystarczy więcej empatii do klientów
  • ~Jagoda / 2019-07-01 14:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Tort czekoladowy był bardzo smaczny. Transport przetrwał bez szwanku.
  • ~Kinga / 2019-06-27 00:05
    Ocena: 1.40 / 5
    Drogi tort szwarcwaldzki miał zostać dowieziony w ramach niespodzianki. Tort nigdy nie dotarł a urodzinowa niespodzianka zniszczona. Obsługa klienta dwukrotnie mnie zbyła. Nie polecam.
    ZaletyTrudno powiedzieć
    WadyObsługa klienta
    Wysoka cena za przeciętnej jakości przesyłki
    Czas dostawy
    Realizacja zamówienia
  • ~Miłosz / 2019-06-25 13:49
    Ocena: 2.40 / 5
    Kwiaty wyglądają zupełnie inaczej niż te które zamówiłem, róże są maleńkie prawie niewidoczne, do tego trochę zieleni i tyle. Jestem bardzo rozczarowany, ładniejszy bukiet można kupić w supermarkecie i to za 9 razy mniej pieniędzy. Oszuści i tyle, nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyProdukt niezgodny z opisem
    Drogo
    Nie dostarczają na czas
  • ~Edyta / 2019-06-25 03:26
    Ocena: 2.80 / 5
    Dwa tygodnie temu zamówiłam zestaw Napoleon dla taty na dzień ojca,miał być dostarczony 21 czerwca oczywiście przesyłka dotarła dzis dopiero 24 czerwca . Kiedy skontaktowałam się z poczta kwiatowa to dostałam wiadomość od nich ze to wina kuriera ,ja rozumiem wina kuriera ale nie zamawiałam z godz na godz a dwa tygodnie wcześniej ,na dodatek zestaw Napoleon różnił się od tego na zdjęciu alkohol był całkiem inny pewno tańszy zamiennik . Pisałam do nich o wytłumaczenie dlaczego nie dostałam tego co zamówiłam więcej nie odpisali
    ZaletySzybka realizacja
    WadyNie dostarczają na czas, oferta różni się od tej dostarczanej do rak klienta
  • ~Piotr / 2019-06-24 19:34
    Ocena: 1.40 / 5
    Nie polecam tej firmy !
    Kwiaty mialy byc dostarczone 23 czerwca 2019, nie zostaly. po 24 godzinach dostaje email ze mieli awarie systemowa i nie mogli dostarczyc. Po 10 probach kontaktu z ta firma jedyne co dostalem na facebook'u to "prosze podac numer zamowienia" przez ostatnie 4 godziny nie dostalem odpowiedzi tam, skype cisza totalna. W koncu email gdzie od 4 godzin dostaje spamy, najpierw oferuja mi czekoladki i dowoz do godziny 20 dzis, nastepnie oferuja mi 10% znizki na nastepne zakupy ( jakis zart), wkoncu wysylaja kolejny mail ze znizka 15%. od 5 godzin trwa nie ustanna walka zeby zamowienie zostalu zrealizowane. To co sie tam dzieje to jakis skandal poprstu! zero jakiego kolwiek zainteresowania wobec klienta, to jest jakas kpina, ta firma poprostu nie potrafi zadbac o klienta !
    Zaletyzero
    Wadyobsluga klienta i dostarczenie
  • ~Rozczarowana / 2019-06-22 17:57
    Ocena: 2.80 / 5
    Zamówiłam kosz kolorowych kwiatów dla rodziców na rocznicę ślubu. Przysłali kosz samych białych kwiatów, część wyglądała na nieświeże; przesyłka spóźniona 7 godzin, jak już było po imprezie.
    WadyBrak wpływu na godzinę dostawy, wybór godzin na stronie internetowej przy zamówieniu, to w moim przypadku była fikcja
  • ~Anna / 2019-06-18 10:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłam z konkurencyjnej firmy bukiet kwiatów dla mamy i co? Nie doszedł, później nie mogłam odzyskać straconych pieniędzy. W poczcie kwiatowej nie miałam takich problemów. wszystko było jak należy. Bukiet, który dla ciotki na imieniny kilka dni temu zamawiałam przyszedł bardzo ładny, wyglądał tak jak ze zdjęcia.
    Zaletyrealizacja zamówień, wybór, piękne kwiaty
  • ~MM / 2019-06-17 22:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Produkt reklamowany jako dostawa w 3 godziny. Zamówiony w sobotę na konretna okazje. Dostawa nastąpiła w niedziele.
    Firma tłumaczy się, ze florystką podjęła próbę dostawy i nie zastała nikogo. Dostawa nastąpiła po 6,5 godzinie od dokonania płatności zamiast po 3. Nie było żadnej kolejnej próby kontaktu, tylko jednostronna decyzja o dostawie w dniu kolejnym. Reklamacja odrzucona. Zdecydowanie nie polecam nikomu. Lepiej zadzwonić do lokalnej kwiaciarni - będzie taniej i pewniej.
    WadyNie nabierać się na szybkie dostawy reklamowane przez ta firmę.
  • ~monika / 2019-06-14 21:56
    Ocena: 2.40 / 5
    zamowilam bukiet z roz z dwoma serduszkami na slub.Za dostarczenie po19 zaplacilam wiecej Miala to byc niespodzianka na kuzynki slub. Kwiaty dostarczono przed slubem po13 wiazanka tak biedna z czerwona kokarda i jednym serduszkiem.wiocha taka ze az mi styd bylo za ta tragicznie biedna wiazanke. Opinie na ich stronie nie moglam dodac bo twierdza ze juz ktos wystawil opinie . Zenada oszustwo
    Wadywszystko wadliwe
  • ~Plav / 2019-06-14 08:26
    Ocena: 1.60 / 5
    Zero odpowiedzi na moje telefony, nie oddzwanianie, wreszcie informacja "nie wiemy". Dopiero po moim mailu, kilka dni pozniej, okazalo sie ze kwiaty na ślub nie dotarly... Tragedia..
    Zaletybrak
    Wadytragiczny kontakt, nie wykonanie uslugi, brak odpowiedzi na moje pytania
  • ~Hubert / 2019-06-10 13:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Kwiatki wyglądały tak jak na zdjęciu. Brałem bukiet dla żony z okazji naszej rocznicy ślubu. Kosztowały trochę no ale co dla żony się nie robi ;)
    Zaletywybór, dostawa
    Wadytroszkę za wysoka cena
  • ~Zawiedziony / 2019-06-07 20:38
    Ocena: 2.40 / 5
    Złożyłem zamówienie na dzień matki, po tygodniu kwiaty nie dotarły.
    Na infolini nie dało się dodzwonić, po trzech dniach korespondencji uznali mi reklamację ale co z tego jak dzień matki jest raz w roku????
    ZaletyŻadna
  • ~Edyta / 2019-06-02 09:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Często składam zamówienie z poczty kwiatowej a to kosze upominkowe kupuję, a to kwiaty, zdarzyło mi się nawet raz tort zamówić bardzo smaczny swoją drogą. W tych wszystkich przypadkach tylko raz kurier trochę się spóźnił z upominkiem tam było z godzinę po czasie, na formularzu było zaznaczone, że do 13 a on się pojawił kilka minut po 14. uważam, że to wybaczalne. wiem jak wygląda praca kuriera, bo mój brat nim jest i dlatego jestem bardzo tolerancyjna dla tego zawodu. Wcale ta sytuacja nie spowodowała, że przestałam zamawiać od nich upominki.
  • ~Klaudia / 2019-05-31 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie profesjonalna firma. Dostarcza zwiedle kwiaty I nie odpowiada na maile I zapytania. Ignrouje ludzi. Wiecej z ich uslug NIE skorzystam I bardzo odradzam.
    ZaletyZadnych
    WadyNie ma jak sie z nimi skontaktowac igronuja klientow I dostarczaja zwiedle Kwiaty. Strata czasu I pieniedzy.
  • ~Kasia / 2019-05-30 17:55
    Ocena: 1.80 / 5
    Przesyłka nie została dostarczona. Trudny kontakt z firmą aby uzyskać jakiekolwiek wyjaśnienie.
  • ~DM / 2019-05-29 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówione kwiaty na Dzień Matki nie dotarły. Po 72h na mój e-mail odzywa się pani, że adres im się źle wyświetlił, ponieważ 2x była wpisana ulica i rzekomo coś im się posypało w wydruku. Kontaktu z ich strony nie było, ale drogą e-mail, ani telefonicznie. Pieniędzy nie chcą zwrócić. Złodziejstwo w najgorszym wydaniu, o czym świadczą dziesiątki komentarzy po 26.05 kiedy to wielu ludzi zostało okantowanych w podobny sposób . Odradzam, wszystkim poszkodowanym radzę wystąpić na drogą prawną.
    Zaletybrak
    Wadyoszuści, naciągacze, kłamczuchy
  • ~KillingYouKnow89 / 2019-05-29 11:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem stałą klientką Poczty, zamawiałam u nich regularnie i to za niemałe pieniądze. Zdarzały im się wpadki (pomyłki w zamówieniu, pomyłki w terminie doręczenia, przeterminowane produkty, bukiety niezgodne z zamówieniem), ale zawsze przymykałam na wszystko oko. Do teraz. 17.05.2019 dokonałam zamówienia obejmującego trzy produkty: kosz z kwiatami, kosz prezentowy Lindt, oraz książkę z dedykacją. Zamówienie miało dotrzeć do mojej mamy 25.05.2019. Tego dnia dotarła tylko część zamówienia, mianowicie bukiet kwiatów, składający się z kilku kwiatów, absolutnie niezgodny z tym, co zamówiłam i za co zapłaciłam. Od poniedziałku (27.05.2019) usiłuję się skontaktować z Pocztą, wysyłam do nich maile i dzwonię na infolinię. Jestem zbywana. Na moim koncie, na stronie Poczty zamówienie figuruje jako "doręczone". Cyrk. Dzisiaj, w środę (29.05.2019) na inny adres (znajdujący się na moim koncie na Poczcie, w zakładce "Książka odbiorców") została dostarczona książka, w uszkodzonym kartonie, z pofalowanymi kartkami, jakby zmokła (?). Trzecia część zamówienia, czyli kosz prezentowy Lindt nie dotarł do dzisiaj. Nie otrzymałam żadnych wyjaśnień, ani przeprosin. Jestem rozczarowana i zażenowana postawą konsultantów, mężczyzna na infolinii traktuje mnie z góry i wmawia, że przesyłka została dostarczona. Nigdy więcej nie zrobię już zamówienia w tym sklepie i będę to wszystkim mocno odradzać. Farsa.
    WadyBezczelna obsługa, kłamanie w kwestii zamówienia, lekceważenie klienta, niedotrzymanie umowy.
  • ~Ewelina / 2019-05-29 09:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Każdy pisze, że niezadowolony jest, a ja mam zupełnie inne zdanie - kwiaty dostarczone, ładne, świeżę.. Mama zadowolona. Kurier trochę później przyszedł niż zaznaczyłam, ale nie szkodzi. To raczej zrozumiałe jak tyle mieli roboty. Dla mnie najważniejsze jest to, że sprawiłam radość mamie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1682
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028