strona 57 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »
-
~Marcin / 2023-03-02 16:35
Szkoda, ze nie poczytałem tych cennych recenzji przednzakupem kwiatów. Żenada. Aż było mi wstyd przed mamą, ze takie coś wysłałem…
Wysłałem zdjęcia do działu reklamacji. Ich uzasadniemiem było, ze mama rozebrała bukiet i wlozyla do wody dlatego tak wyglada. Szkoda, ze nie mogę dodać zdjęć żebyście To zobaczyli…
Poza tym płaci się za czas dostawy a i tak dostarczyli po czasie.
-
-
~Marcin Messi / 2021-02-19 19:45
Jakosc fatalna kwiatki na walentynki niczego się mają do katalogu a w ramach rekompensaty proponują 15 zł chyba lepiej by było jakby udali ze meil nie doszedł -
~Milan / 2020-01-17 16:58
Niestety też padłem ofiarą tych oszustów. Kwiaty nie zostały dostarczone na czas. Można je było wyrzucić do kosza. -
~Niezadowolona / 2021-06-01 18:43
Dostawa spozniona o jeden dzien, zero informacji. Kwiaty stare, bukiet za 180pln miał 3 stare róże, max wartość dostarczonego bukietu to 30pln. Brak odpowiedzi na reklamacje a zła opinia usunięta ze strony. Przestrzegam przed tym sklepem WadySpóźniona dostawa, kwiaty stare i w bardzo małej ilości. Bukiet nie przypominał tego ze zdjęcia -
~Paulina / 2021-04-19 12:25
Totalna porazka.zamowienie nie dostarczone a SMS przyszedł, że tak. BABCIA CZEKAŁA NA TORT W DNIU URODZIN KTÓREGO NIE DOSTAŁA.
NAWET NIE WYTŁUMACZYŁA FIRMA KŁAMSTWA PO CZYM DAŁA NOWY TERMIN DOSTAWY I TEZ NIE DOSZEDL. A BABCIA ZNOW CZEKAŁA... TRAGEDIA...
PIENIĄDZE FAKR ZWROCIK -
~Piwonia / 2021-05-26 12:53
Bukiety całkowicie różnią się od podanych w folderze, są całkowicie inne, nawet nie przypominają bukietów ze zdjęcia ZaletybrakWadybrak podobieństwa bukietów w rzeczywistości -
~Richi / 2021-02-14 20:22
I pay for valentine flower but get flowers for funeral, they wont fix the order, they dont answer on mail, on phone they say they can't do anything... this was really disappointing. ZaletyNonWadyThey wont give money back or fix order -
~Rozczarowana / 2022-03-31 22:02
Nie polecam , kwiaty wyglądały jakby ktoś kto robił bukiet chciał pozbyć się ze sklepu starych i zwiędnietych już roślin - to jest opinia osoby która ten bukiet dostała niestety.Jest to dla mnie bardzo przykre , gdyż płaci się za dostawę dość wysoka cenę. Szczerze nie polecam , zawiodłam się i nigdy więcej już zamawiać przez Pocztę Kwiatowa nie będę . -
-
~Tomek / 2020-06-19 13:27
Tragedia.Dostarczono z opoznieniem czasowym,nie te kwiaty,ktore byly zamowione,na drugi dzien zwiedly.Reklamacja w tej firmie nie funkcjonuje.Sprawe kierujemy do inspekcji handlowej i rzecznika praw konsumenckich. ZaletyzadnychWadyasortyment,obsluga reklamacji,dostawa -
~:) / 2021-03-08 22:33
Żałosna firma tyle w temacie. Pieniądze zabrali a o przesyłce ani widu ani słychu. Z całego serca nie polecam nikomu :) Zaletynie maWadysame wady -
~A / 2020-05-27 08:45
Zamówione kwiaty na 26.05 nie dotarły pomimo czekanie do 22 tak jak wskazywała informacja na stronie.
Dzisiaj od rana nie odbierają telefonów nie wiadomo co się dzieje z przesyłka
Porażka -
~A / 2023-03-09 13:32
W żadnym wypadku nie polecam tej firmy.
Niestety zostałam oszukana poprzez fałszywą informacje o skompletowanym zamówienie po czym w nocy przed dzień dostawy status został zmieniony na "zawieszony" tym samym próba kontaktu w celu wyjaśnienia sytuacji trwała ok.godziny. Totalny brak szacunku i uczciwości do klienta.WadyBrak wykonania usługi w całości w wybranym terminie, brak kontaktu i nieuczciwe podejście -
~A. / 2021-05-27 08:34
Kwiaty na Dzień Matki zamówiłam 5 dni wcześniej! W dniu dostawy dostałam potwierdzenie, że kwiaty zostaną dostarczone. I NIE ZOSTAŁY! Telefonów nikt nie odbiera, strona się ciągle zawiesza. STANOWCZO ODRADZAM! -
~aaaa / 2015-05-27 09:33
zamowione kwiaty dotarły o 23.10 kpiny nie polecam Wadydziadostwo -
~ad / 2018-10-21 20:42
Bukiet wogole nie zostal dostarczony, zadnej informacji, nic !!!! ZaletyzadnychWadyistnienie tej firmy jest jej najwieksza wada ! -
~ADA / 2021-05-27 15:15
NIE POLECAM !!!
kwiaty zamówione 26.05 o 9:45 na Dzień Matki do dnia dzisiejszego 27.05 15:00 nie dotarły , czuję sie oszukana przez tą firmę , nie mozna w żaden spobób do nich sie dodzwonić pewnie specjalnie wyłaczyli infolinię ,bo kazdy dzwoni z reklamacją, na meile tez nie odpowiadają , to jest totaln a porażka ta firma, gdybym wczesniej przeczytała opinię ale cóż ... na swojej stronie maja same super opinie- ciekawe chyba sami sobie wystawiają.ZaletyżadnychWadybrak kompetencji to prowadzenia firmy, nieterminowość, brak kontaktu -
-
~Adam / 2021-02-11 11:59
Zenada. Nie zrealizowane zamówienie na czas. Po moim kontakcie w tej sprawie otrzymałem lekkomysla odpowiedz "faktycznie tort nie został dostarczony" I tyle. Zaoferowano mi inny dzień. Zgodziłem się. Nie dostarczono ponownie! Po ingerencji juz o zwrot kosztów otrzymałem sam zwrot za tort. Nie uwzględniono tzw opłaty 19 zł ktora zapłaciłem za tzw dostarczenie na wyznaczony czas! Po mojej ingerencji znow odpowiedi ze nie ma możliwości zwrotu tej kwoty bo dotyczy ona kwiatow. Fakt kwiaty dostarczono. Jednak opłata 19 zł nie wyszczególnia kwiatów lecz cake zamówienie! Firma bogaci się nawet kosztem nie zrealizowanych z własnej winy zamówień. Złodziejstwo a obsługa poniżej czegokolwiek. Życzę bankructwa -
~Adam / 2021-02-12 19:39
Zenada. Nie zrealizowane zamówienie na czas. Po moim kontakcie w tej sprawie otrzymałem lekkomysla odpowiedz "faktycznie tort nie został dostarczony" I tyle. Zaoferowano mi inny dzień. Zgodziłem się. Nie dostarczono ponownie! Po ingerencji juz o zwrot kosztów otrzymałem sam zwrot za tort. Nie uwzględniono tzw opłaty 19 zł ktora zapłaciłem za tzw dostarczenie na wyznaczony czas! Po mojej ingerencji znow odpowiedi ze nie ma możliwości zwrotu tej kwoty bo dotyczy ona kwiatow. Fakt kwiaty dostarczono. Jednak opłata 19 zł nie wyszczególnia kwiatów lecz cake zamówienie! Firma bogaci się nawet kosztem nie zrealizowanych z własnej winy zamówień. Złodziejstwo a obsługa poniżej czegokolwiek. Życzę bankructwa ZaletyBrakWadyTępota działu obsługi klienta, złodziejstwo/wyludzanie -
~Adam / 2021-03-10 20:47
Kwiaty dotarły dzień po zamówieniu poprzez fizyczną wizytę w innej kwiaciarni i nowym zakupem kwiatów na żywo.
Reklamacja ciągle w toku, zero kontaktu przez telefon, mail oraz chat. Obsługa klienta poniżej zera.
Wytłumaczenie braku dostawy: tu cytuję: ''nikogo nie było w domu'' gdzie jak wiadomo od czasów lockdownu wszyscy są w domu :DZaletybrak -
~Adam / 2021-05-27 16:11
Kwiat nie zostały dostarczone w terminie na dzień mamy, a co doszło wyglądało gorzej niż chwasty.
strona 57 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »