strona 53 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »
-
~Dorka / 2017-05-31 02:40Ocena: 1.50 / 5
Zamawiałam u nich od lat , wszystkim polecałam i żałuje . Zamiast sie rozwijać , lecą w dół . Złożyłam zamówienie na dzien matki . Zamówiłam bukiet ( kompozycja własna ) i tort . Kwiaty zostały dostarczone o godz 22 , Natomiast tort nie dotarł do dzis . Zadzwoniłam z reklamacja jeszcze w sobote ( pan był niezbyt miły) kazał czekać na tort i moja mama czeka do dzis . Kpina !!!! -
-
~emar4_74 / 2010-05-27 11:23Ocena: 1.50 / 5
Zamówiłam kwiaty na Dzień Matki rano 26.05.2010 o godz. 7.15 (zamówienie zapłacone kartą kredytową - transakcja potwierdzona), do dnia dzisiejszego (27.05.2010 godz. 11.50) bukiet nie dotarł, firma nie odpowiada na e-maile, ale pieniądze pobrali bardzo szybko. Informacja, że dostarczają kwiaty w 4 godziny to wielka bujda !!!! ZaletybrakWadyfirma pod każdym względem nieuczciwa !!!! -
~Jan / 2024-10-08 14:41Ocena: 1.50 / 5
Poinformowali obdarowaną o planowanej na następny dzień dostawie. -
~Kinga / 2021-05-30 11:08Ocena: 1.50 / 5
nie polecam ! zdjęcia podglądowe produktów na stronie bardzo różnią się z tym ,co zostaje dostarczone. Ceny są mocno zawyżone, a firma poprzez dostarczanie takich produktów pokazuje swój brak profesjonalizmu ! -
~loza / 2020-07-23 23:45Ocena: 1.50 / 5
Zamówiłem kwiaty i po wysłaniu pieniędzy okazało się że pieniądze wysłane z banku do banku nie dotarły mimo dobrego numeru konta i numeru zamówienia. Po miesiącu mimo reklamacji w moim banku nie udało mi się ich odzyskać. Zdecydowanie odradzam korzystanie z tej formy wysyłania kwiatów. ZaletyBrakWadyźle działająca rejestracja przelewanych pieniędzy. -
~Olga / 2022-03-09 11:44Ocena: 1.50 / 5
Estetyka rodem z PRL-u, a ceny takie jak w sklepach florystycznych, które dostarczają wysokiej klasy produkt i usługę. Polecam bloomflowers.pl. Szkoda pieniędzy, fakt, są od lat na rynku i niestety mężczyźni z dobrymi intencjami najczęściej na nich trafiają, a potem dostajemy takie potworki. -
~Patrycja L / 2018-05-27 14:06Ocena: 1.50 / 5
Zamowilam kwity na dzien matki. Nie dotarly. Napisalam maila z zapytaniem co w takiej sytuacji i czy dostane chociazby kupon rabatowy na kolejne zamowienie, ale Pani z poczty kwiatowej zaproponowala jedynie bilecik przeprosinowy. Śmieszne. Wiecej nie zamowie -
~55 alinka / 2020-05-18 08:57Ocena: 1.40 / 5
,, Lider jakości?- nic bardziej mylnego. Szczere odradzam z korzystania z usług poczty kwiatowej.
Kwiaty, które miały być radosną niespodzianką, były żałosnym zakończeniem urodzinowego dnia mojej córki. Kwota, prawie 200 zł, wyrzucona do kosza.
Kwiaty dotarły o 20/02, zwiędnięte, połamane listki, bilecik napisany na kolanie ( dziecko z przedszkola napisało by ładniej), o staranności wykonania bukietu, też można by dyskutować. Miałam otrzymać smsa z wiadomością o realizacji zamówienie, jego statusie. Nic- przez cały dzień.Zaletyniestety nie ma żadnychWadybyle jakość, kwiaty zwiędnięte, połamane liście, , po czasie. -
-
~Adrian / 2023-03-08 21:30Ocena: 1.40 / 5
Żenada o 9 rano kwiaty do biura zamówiłem i Pani zadzwoniła o 21:30 czy jest ktoś w biurze?! Jak żona dla której kwiaty były zamówione z okazji dnia kobiet powiedziała że nie i żeby przywieźli na adres domowy ( 5km) od biura to Pani odmówiła i zapowiedziała dostawę na dzień kolejny. Nie po to płaci się 150 zł za 7 tulipanów żeby taką żenadę odstawiać. Nigdy więcej nie skorzystam. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Ania / 2020-05-04 09:14Ocena: 1.40 / 5
Zamowienie na slub 2.05 godz 12:00. Wartosc ponad 700 pln. Przyjechaly tylko kwiaty z wazonem-po czasie, wazon byl tak krzywy, ze sie przewracal. Zostal wymieniony ale to kolejne, pozostawiajace niesmak zdarzenie.. Straszne doswiadczenie, mama, chciala zrobic nam niespodzianke w tym dniu, z powodu pandemii nie mogla uczestniczyc w tym wydarzeniu. Jest mi potwornie przykro. Pracownicy infolinii nie chca rozmawiac, odsylaja mnie, nie dajac zadac pytania?! Co to ma znaczyc. Mam czekac na maila. W sobote kazali mi byc cierpliwa. No pewnie. Czekam do dzis na przesylke slubna-balony i szampan z cena przebita o ponad 100 pln- mialbyc na celebracje zaslubin. Odradzam odradzam odradzam.lepiej nie kupic nic bo mozecie sobie zepsuc humor, sprawic przykrosc i tak ja, w chwili obecnej-probowac dowiedziec sie co sie dzieje. Kazalam mamie zostawic ten temar bo juz i tak dwa dni przezywa. Z dala od nieprofesjonalnych firm! Szkoda pieniedzy i zdrowia ZaletyBrakWadySame wady-opisalam w tresci -
~Anna / 2019-05-27 22:06Ocena: 1.40 / 5
Kwiaty zostaly zamowione na Dzien Matki i dotarly pod koniec dnia ale ...i tu zaczyna sie ale . Dostarczony bukiet byl zupelnie inny od tego zamowionego z obrazka . To nie byl bukiet ale jakas " wiacha " , kwiaty wogole nie byly ulozone i nie tworzyly ladnej calosci ( wszystkie byly ulozone na jednej wysokosci z wyjatkiej jednej wystajacej rozy). Ktos kto to ukladal nie mial wogole pojecia o ukladniu bukietow . Choc skarga byla zlozona do pocztakwiatowa.pl to nie otrzymalam zadnej odpowiedzi .
Jesli chcecie uniknac Panstwo rozczarowan to radze nie zamawiac kwiatow z tej firmyZaletyBrakWadyWolna dostawa .Dostarczony towar zupelnie inny niz zamowiony -
~Anna / 2022-05-27 00:28Ocena: 1.40 / 5
19.05 złożyłam zamówienie na bukiet i wino dla mamy oczywiście z realizacją na dzień Matki. Wszystko opłacone i wielki Ch.... !!! Bukiet nie dojechał tylko jest w sortowni DHL od godziny 18.50, bo wtedy otrzymałam SMS. To są jakieś jaja!! Drugi raz zamawiam na tej stronie kwiaty I o ile pierwszy raz był udany tak po tej sytuacji NIGDY więcej nie zamówię juz kwiatów od was. Jesteście nieprofesjonalni i dla zarobienia więcej oglaszacie na stronie, że jeszcze tego samego dnia dostarczycie kwiaty. Mam nadzieję, że ta firma upadnie i nie będzie istnieć na rynku ZaletyBrakWadyWymienione w opini -
~Artur / 2019-02-15 22:48Ocena: 1.40 / 5
Zamówienie nie zrealizowane tłumaczenie że zagraniczna kwiaciarnia nawaliła karzą pisać reklamację.ŻENADA ZaletyBrakWadySame -
~BEATA / 2018-12-12 14:54Ocena: 1.40 / 5
NIE POLECAM przesyłki zagranicznej. Zamówienie na sobotę w oferowanym na stronie przedziale czasowym ( 9-12) nie dotarło. Zaczęłam dzwonić, dopytywać się, na co usłyszałam , ze powinnam złożyć reklamację i czekać do poniedziałku . Dziś jest środa i żadnej odpowiedzi.Po zamówieniu i opłaceniu-klient zostaje pozostawiony sam sobie a firma nie ma zielonego pojęcia ani kontroli nad dalszymi losami zamówienia.
Obsługa klienta-gorzej niż porażka!
Ponadto strona poczty kwiatowej USUWA ZŁE OPINIE I BLOKUJE DODANIE OPINII.
NIE POLECAM!!!!! ZWŁASZCZA PRZESYŁEK ZAGRANICZNYCH!!!
ZaletyCzy szybka realizacja porania pieniędzy to zaleta?Wadyfatalna obsługa klienta
oferta niezgodna z rzeczywistością -
~BEATA / 2018-12-12 14:55Ocena: 1.40 / 5
NIE POLECAM przesyłki zagranicznej. Zamówienie na sobotę w oferowanym na stronie przedziale czasowym ( 9-12) nie dotarło. Zaczęłam dzwonić, dopytywać się, na co usłyszałam , ze powinnam złożyć reklamację i czekać do poniedziałku . Dziś jest środa i żadnej odpowiedzi.Po zamówieniu i opłaceniu-klient zostaje pozostawiony sam sobie a firma nie ma zielonego pojęcia ani kontroli nad dalszymi losami zamówienia.
Obsługa klienta-gorzej niż porażka!
Ponadto strona poczty kwiatowej USUWA ZŁE OPINIE I BLOKUJE DODANIE OPINII.
NIE POLECAM!!!!! ZWŁASZCZA PRZESYŁEK ZAGRANICZNYCH!!!
ZaletyCzy szybka realizacja pobrania pieniędzy to zaleta?Wadyfatalna obsługa klienta
oferta niezgodna z rzeczywistością -
~Bloo / 2021-03-09 22:32Ocena: 1.40 / 5
Towar niezgody z zamówieniem. Brak wszystkich elementów zamówienia. Wygórowana cena nie idzie w parze z jakością zamówionych kwiatów. Produkt na zdjęciu jest zupełnie inny niż ten w rzeczywistości. Podsumowując, firma nadciąga klientów na duże kwoty, a zamówiony produkt jest realizowany po kosztach. Powinni się wstydzić za taką realizację usług! Nie polecam... -
-
~Bubu / 2021-03-15 17:16Ocena: 1.40 / 5
Nie polecam, bukiet wygląda ładnie tylko na zdjęciu. Kwiaty wyglądają jak zerwane z ogrodu mamy przez 5-latka i związane a cena 200zł za 12 róż to przesada. Nie odpowiadają na czacie na pytania oraz nie biorą odpowiedzialności za to co przesyłają. Nie polecam! ZaletyBrak zaletWadyCena, wygląd bukietów, brak pomocy w obsłudze klienta, -
~Dariusz / 2019-02-14 22:45Ocena: 1.40 / 5
nie polecam, miało yć zaskoczenie … no i było ale niestety negatywne … kwiaty nie dotarły na stronie było napisane, że dostawa może być +2h zamawiałem ok 11 na 12 +2h 14 plus zapas 1h, bo żona pracuje do 15, a tu zonk. Mało tego nie dało się tego wycofać. W końcu kupiłem kwiaty w kwiaciarni za 1/3 kwoty poczty kwiatowej (nawet jej nie wspomniałem o tej żenadzie z zamówieniem). Teraz czekam na zwrot kasy. ZaletybrakWadytylko -
~Dawid / 2021-06-10 14:34Ocena: 1.40 / 5
Omijać szerokim łukiem, zwłaszcza w przypadku dużego zapotrzebowania jak np Dzień Matki, etc. Pomimo chwalenia się na ich stronie, że dostawa na pewno nastąpi w tym konkretnym dniu, kwiaty zostały dostarczone dzień później (przywiędnięte i co najważniejsze, nie był to bukiet ze zdjęcia!!).
-
~doda / 2023-03-08 19:58Ocena: 1.40 / 5
Stanowczo odradzam bukiet florysty, poczta kwiatowa nie ponosi odpowiedzialności za kompozycje kwiaciarni. Zwabiony zdjęciami pięknych kwiatów na ich stronie zamówiłem bukiet dla dziewczyny który okazał się klapa. Bardziej niż na rocznice, pasowałby na „ostatnie pożegnanie”. ZaletybrakWadybukiet okrutny
strona 53 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- nastepna »
