Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1701 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.11
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.44
  • Łatwość zamawiania
    3.15
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kama / 2021-05-28 08:15
    Ocena: 1.60 / 5
    Kwiaty zamówione na dzień matki nie dotarły do dzisiaj! Pieniądze nie oddane... kontaktu brak. Zero szans na dodzwonienie ogólnie masakra!
    Zaletybrak
    Wadyusługi nie wykonane
  • ~Kasia / 2020-11-11 13:39
    Ocena: 1.60 / 5
    Dostawa nigdy nie dotarła, nie można się połączyć z konsultantem, trzeci dzień próbuje już z angielskiego numery wiec drogo. Nie ma odpowiedzi na wysłane wiadomości a pieniądze z konta pobrane! Nigdy więcej!!!
  • ~Katarzyna / 2020-06-18 21:43
    Ocena: 1.60 / 5
    Trzy razy tam coś zamawiałam i tylko raz było wszystko w porządku.
    Za pierwszym razem zamówiłam kwiaty dla dziadków. Do jednych dziadków kwiaty dotarły już następnego dnia, gdzie wyraźnie zaznaczałam, żeby dostarczyć je na dzień Babci i Dziadka. Przez kilkanaście dni druga babcia z dziadkiem byli przekonani, że o nich zapomniałam, bo dowiedzieli się, że tamci dziadkowie dostali kwiaty. W grę wchodzą ludzkie uczucia.
    Za drugim razem zamówiłam kwiaty dla mamy i było wszystko ok.
    Ale co z tego jak za trzecim razem to była istna batalia o to, żeby zamówienie zostało w ogóle dostarczone. Zamówiłam kosz prezentów dla przyjaciół z okazji urodzin. Na stronie była informacja, że zamówienie zostanie dostarczone już kolejnego dnia. Myślę sobie - super. Czekam cały kolejny dzień na potwierdzenie od strony i na telefon ucieszonych przyjaciół. Cisza. Myślę sobie - no dobra, mają jakąś obsuwę, pewnie mają dużo zamówień. Ale mogliby chociaż powiadomić.
    Po trzech dniach zapytałam się przyjaciół, czy coś dotarło. Nic. Napisałam więc na adres podany w kontaktach, bo dodzwonić się tam nie można. Po dwóch kolejnych dniach (!) konsultantka napisała mi, że... kurier był na miejscu ale nikogo nie było, więc wrócił z powrotem z tą paczką (!!) Nawet nikt mnie nie powiadomił. Gdybym się nie odezwała, zabraliby mi po prostu pieniądze a paczka nie byłaby dostarczona, a taki czyn jest nazywany złodziejstwem. Zapytałam się więc, czemu kurier nie zadzwonił na nr podany w formularzu. Napisałam też w uwagach, żeby w razie braku obecności domowników zadzwonić na ich numer. Pani mi odpisała, że... kurier nie ma obowiązku dzwonić! Czaicie to?? Nie dość, że mnie w ogóle nie powiadomili o nie dostarczeniu przesyłki to jeszcze bezczelnie się tłumaczą, że kurier nie musi dzwonić. I jeszcze pytanie: czy mogą być oni (znajomi) wtedy i wtedy w domu? Ja prdl. Serio? Chcę zrobić przyjaciołom niespodziankę i mam ich prosić: "słuchajcie, nie idźcie dziś do pracy bo MOŻE dzisiaj do was paczka przyjdzie?". Widzę, że hasłem "nasz klient nasz pan" ta firma sobie bardzo głęboko dupę podciera. Więc ja, zbierając resztki cierpliwości i strzępki nerwów, piszę do pani, żeby spróbowali dostarczyć jeszcze raz, najlepiej w godzinach wieczornych. Pani stwierdziła, że całkiem rozwali mi układ nerwowy, bo odpisała, że nie można wybierać pory dostarczenia i za ponowną próbę wysłania trzeba dopłacić 40 zł. No to chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, że krew się we mnie zagotowała. Podałam jej adres sąsiadów i kategorycznie odmówiłam wpłaty dodatkowych kosztów, bo to nie moja wina, że znajomych nie było w domu i że kurierowi nie chciało się dzwonić (poza tym, skoro kurier nie ma obowiązku dzwonić, to po jaki c*uj jest na to pole w formularzu?). Potwierdziła, że zamówienie zostało wysłane na podany adres i łaskawie mi odpuściła dopłatę kosztów, podkreślając słowem "wyjątkowo". Paczka miała dojść w piątek, doszła w poniedziałek. Nie dostałam żadnego potwierdzenia dostawy, dowiedziałam się od przyjaciół.
    Nie mam pojęcia, skąd biorą się te dobre opinie na głównej stronie firmy, chyba je kupują. Podejście do klienta to jest jakiś żart i to nieśmieszny. Nie wiem co jest tego powodem, nie sądzę, żeby za mało pracownikom płacili, bo bukiety i prezenty do najtańszych tam nie należą. CZŁOWIEK PŁACI GRUBE PIENIĄDZE I MYŚLI SOBIE - OK, TROCHĘ ZAPŁACĘ, ALE PRZYNAJMNIEJ BĘDZIE WSZYSTKO ZAŁATWIONE W JAK NAJLEPSZEJ JAKOŚCI. NIE.KLIENT TO PLEBS. Mam nadzieję, że się w końcu opamiętają, ale ja na pewno już tam nic nie kupię. Płacić tyle pieniędzy za tak marną usługę, na "odwal się"... naprawdę by się wstydzili.
  • ~Klaudia / 2015-05-27 16:37
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam. Zamówienie na dzień matki nie zostało dostarczone w dzień matki, ani nawet dzień później. W dnu zamówienia łaskawie napisali na stronie, że kwiaty mogą nie dojść a telefonu po prostu nie odbierali. Dzień później usłyszałam, że mogą dorzucić czekoladki, ale kwiaty też nie dojdą do wieczora. Dziękuję za dzień mamy z dwudniowym opóźnieniem. Mieszkam daleko i zależało mi, żeby mama dostała kwiaty na czas. Zamówiłam je z kilkudniowym wyprzedzeniem.
  • ~Konrad / 2019-03-09 16:00
    Ocena: 1.60 / 5
    Porazka. Firma dziad nie zamawiajcie bo nie przyjda i pieniędzy nie bedxie6
    WadyWsxystko zle
  • ~Lena / 2023-01-20 18:39
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiłam u Państwa kwiaty na Dzień Babci, z dużym wyprzedzeniem z dostawą na dzisiaj. Już 4-ty raz dzwonię, przesyłka miała być maksymalnie do 18.00. Przesyłki nie ma, telefonu nikt nie odbiera (3razy dodzwoniłam się z dużą dozą cierpliwości, żeby ktoś odebrał). Osoba obdarowana czeka nadal na kuriera, którego nie ma... Żenada i porażka...
    Zaletyżadnych zalet
    WadyZero powiadomień, dodzwonić się nie można, nikt nic nie wie, a ty płać i się użeraj...
  • ~Luk / 2021-01-25 15:15
    Ocena: 1.60 / 5
    Jestem zbulwersowany poziomem obsługi Poczty Kwiatowej. Zamówienie nie zostało dostarczone na czas, po trzech dniach nie mam żadnych informacji, dodzwonić się nie można, przesyłki nie da sie śledzić, bo wyskakuje błąd. Po wysłaniu zgłoszenia mam odpowiedź, ze nie mogli dostarczyć, bo mieli problem z kwiaciarniami. I pytanie, czy może być to zrealizowane następnego dnia! Żadnego przepraszam, ot, odwal się kliencie... Myślałem, ze skoro są drodzy to mają rzetelny serwis, niestety to błąd, i to gruby. Zdecydowane nie polecam, są inne firmy, bardziej rzetelne i tańsze.
    ZaletyNa obecną chwile trudno o takie. Strona internetowa może jest bogata, ale jakie to ma odniesienie do rzeczywistości?
    WadyNierzetelne wywiązywanie się z umowy. Tego typu serwis musi dostarczać kwiaty na czas, jesli jest problem, to ma informować. A tu kasę przytulili i nic się nie dzieje!
  • ~Łukasz / 2020-05-03 12:19
    Ocena: 1.60 / 5
    Kwiaty nie zostały dostarczone w ogóle - zapłaciłem ponad 200 zł.
    Złożyłem reklamację - mam nadzieję, że odzyskam pieniądze.
    WadyKwiaty nie dostarczone w ogóle
  • ~Magda / 2014-05-06 20:51
    Ocena: 1.60 / 5
    sklep internetowy http://www.pocztakwiatowa.pl/ przestrzegam wszystkich, ponieważ to jest totalna porażka. Zapłacono ponad 200 zł i...wielkie rozczarowanie. Stare, najtańsze róże które po 2 dniach zostały wyrzucone bo były w takim stanie. Jak zamawiacie kwiaty ok 50 cm to bądźcie pewni że dostaniecie wiechcie 30 cm i wyjaśniono, że florystka przecież musi kwiaty przyciąć...ale żeby 20 cm to pierwsze słyszę. Normalnie w sklepie takie kwiaty jakie dostarczono to 50 zł czyli ktoś nieźle sobie zarobił. Tak jak ktoś pisał zaproponowali w ramach rekompensaty rabat na kolejne zakupy a potem zwrot 10% wartości zamówienia haha. Do tej pory nawet tych żałosnych 10% nie przelali na konto. Omijajcie z daleka. Jak ktoś chce to chętnie prześlę zdjęcia tego "bukietu" za ponad 200 zł i jego wygląd po 2 dniach.[jaki098@wp.pl]
    ZaletyZadnych
    Wadyten sklep jest wadą że jeszcze istnieje
    ponad 200 zł
  • ~Marcin / 2013-09-30 08:45
    Ocena: 1.60 / 5
    NIE POLECAM!!!!!!!!!! Kwiaty miały być dostarczone w niedzielę między godziną 16 a 18. Dostarczone zostały dnia następnego o godzinie 8 rano.
    Niespodzianka popsuta. Zaznaczę że nie było to żadne święto.
    Pani sobie zapomniała że miała dostarczyć kwiaty. Poinformowała że zwróci część pieniędzy. Nie zwróciła ani złotówki. Firma przyjęła reklamację, twierdząc że będzie ją rozpatrywała 7 dni. Trwa to już 2 tygodnie i nie ma ani pieniędzy ani kontaktu z firmą. Firma dostarczała z Częstochowy.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak dostawy na czas, kwiaty były nie świeże, szybko zwiędły. Pani dostarczająca sugerowała włożenie ich głęboko do wody aby przetrwały.
  • ~marta / 2020-04-14 16:29
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówienie składałam 9 dni wcześniej. 1.5 godz po terminie doręczenia dostałam maila, że bukiet nie jest dostępny i mogą dostarczyć inny losowy, bez zwrotu pieniędzy czy choćby zniżki. 160 zł za bukiet spóźniony o 4 godz i niezgodny z zamówieniem, wstyd.
    WadySpóźniona realizacja
    Brak kontaktu z klientem
    Oferta przedstawiona na stronie niekoniecznie odzwierciedla, co rzeczywiście jest dostępne, o czym klient nie zostaje uprzedzony
  • ~Marta / 2020-11-02 17:49
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiony bukiet odbiegał wyglądem o tego na zdjęciu który zamawiałam , ale to najmniejszy problem, bukiet został doręczony z 6 dniowym opóźnieniem. Na pierwszą interwencje w sprawie niedoręczenia bukietu nikt nie raczył nawet odpisać , dopiero po drugiej interwencji doręczono bukiet odbiorcy ale bez żadnych wyjaśnień i przeprosin za opóźnienie. Absolutnie nie polecam !!!!, Żenada i lekceważenie klienta wcale nie za małe pieniądze
    ZaletyBrak
    WadyCena, niekompetencja, nieterminowość
  • ~Marta / 2021-05-31 19:00
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam, zawiedli na całej linii. Zero profesjonalizmu.
    ZaletyNie ma zalet
  • ~Marzena, / 2021-05-29 12:52
    Ocena: 1.60 / 5
    Wielkie rozczarowanie. Przesyłka dotarła 48godz.pozniej., bez żadnego uprzedzenia. Zamówiłam bukiet kwiatów dla mamy a otrzymała śmieszny mini kosz słodkości., gdzie mama ma uczulenie na ponad połowę jego zawartości. Zostałam postawiona w bardzo niezręcznej sytuacji. Zero kontaktu z serwisem obsługi klienta. Zaznaczam że to już drugi raz kiedy firma nie wywiązuje się z umowy. Szkoda tylko że nie zapominają o pobraniu opłaty.
    ZaletyBrak
    WadyTylko i wyłącznie same wady nic poza tym
  • ~matahari / 2010-05-27 22:14
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamowilam kwiaty na dzien matki kilka dni wczesniej, zaplacilam carta, dostalam potwierdzenie ze zamowienie jest realizowane. Kwiaty byly dostarczone 9godzin po czasie jaki zaznaczylam w umowie i po tym jak sie cala rodzina smiala z polskiego serwisu, ktory tak malo nie kosztuje. Konsternacja!Nie jestem w stanie sie dodzwonc, emaile pozostaja bez odpowiedzi. Nie bylo niespodzianki, a ja narobilam sobie tylko pracy z odzyskiwaniem pieniedzy. Niestety w Polsce jeszcze dlugo uslugi serwisowe beda czyms egzotycznym.
    Zaletyszybko sie placi
    Wadytotalny brak zaufania, zero profesjonalizmu
  • ~MichalK / 2024-03-08 19:27
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamówiłem trzy bukiety na dzień kobiet. Zamówienie złożyłem o 7 rano. Do wieczora dwa nie przyszły a jeden przyszedł nie taki jak zamówiłem. Mniejszy i gorszy. Chwała się czasami dostaw i jakością ale to tylko bajka. Próbowałem chatować z obsługa ale po 40 min czat mnie rozłączył. Nie dostałem żadnej odpowiedzi. Ktos po prostu ignorował moje zapytania. Bardzo bardzo nie polecam. Lepiej przejść się do lokalnej kwiaciarni, kupić, zobaczyć, powąchać i wręczyć samemu. Taniej i przyjemniej.
  • ~Monia / 2021-05-27 14:58
    Ocena: 1.60 / 5
    Zamowiłam kwiaty na dzien matki na 26.05. 2021, kwiaty wcale nie dotarły ,zapłacone ale niedostarczone,Sklep rownież nie odpowiada na email,całkowita ignoracja ze sklepu.
  • ~Monika / 2021-01-27 20:23
    Ocena: 1.60 / 5
    Trzymajcie sie od nich z daleka! Zamowilam kwiaty na dzien babci I dzadka. Zaplacilam 22 zlote extra tylko po to by kwiaty zostaly doreczone w czwartek. W poniedzialek dalej nic wiec zadzwonilam po czym Pani Kasia potraktowala mnie jak bym jej krzywde zrobila ze u nich kwiaty zamowilam. Po czym sie rozlaczyla. We wtorek kwiaty wreszcie dotarly ale nie dosc ze byly tak ubogie w sumie 4 kwiaty I zielsko a nie bukiet ale tez kopletnie zwiedniete. Kiedy poprosilam o zwrot pieniedzy powiedzieli ze sie nie nalezy bo kwiaty zostaly doreczone. A czemu byly spoznione? Kurier powiedzial ze podali mu zle miasto wiec szukal adresu bez skutku.
  • ~Monika K / 2020-05-27 15:00
    Ocena: 1.60 / 5
    Witam w dniu 24 maja zamówiłam i opłaciłam bukiet z okazji dnia Matki.Do tej pory, przesyłka nie została doręczona. Brak odpowiedzi na moje zapytania na e-mail jak i telefon. Nie polecam
    ZaletyŁadne bukiety na stronie
    WadyBrak dostawy, brak kontaktu
  • ~myszka / 2013-03-14 18:26
    Ocena: 1.60 / 5
    bukiet długich pięknych róż wartości ok 170 złotych nie wytrzymał nawet 12godzin!! trzy godziny po dostawie kwiatki po prostu zwiędły. Kwiaty zostały nieprawidłowo zabezpieczone przez dostawcę przed przemrożeniem w środku zimy, dyspozytorka dwa razy dzwoniła zapowiadając a następnie odwołując przybycie NIESPODZIANKI co miała zaznaczone przy zamówienie. żenada, porażka, nigdy więcej!!!
    W ramach reklamacji dostarczono drugi bukiet zupełnie inny mniejszy i podejrzewam ze dużo tańszy.Podczas zażądania reklamacji dyspozytorka próbowała udowodnić złe przechowywanie kwiatów, jednak w tak krótkim czasie trzeba było by leżeć na tych kwiatach aby tak wyglądały.Bukiet dostarczony w ramach reklamacjoi wytrzymał trzy dni. Nigdy wcześniej nie dostałam kwiatów które nie ustały by w wazonie chodźby tygodnia. ODRADZAM WSZYSTKIM ZNAJOMYM. to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Na szczęście jest wiele innych form obdarowywania drugiej osoby.
    Zaletymożliwość dostarczenia komuś kwiatów na odległość, lecz tylko możliwość ponieważ z realizacją tego zamierzenia już gorzej sobie radzą.
    Wadyzłe przechowywanie, złe przewożenie, całkowity brak profesjonalizmu, nietrwałość produkty, róże stare lub przemrożone
    po 3 godzinach od dostawy róze zwiędły, dostarczone w ramach reklamacji na trzeci dzień cena 170 zł
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1682
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4501
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028