strona 51 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Paweł / 2020-05-05 12:12
Zamówienie przyszło na czas. Z nieba mi spadliście, trochę przeskrobałem sobie u dziewczyny i musiałem ją jakoś przeprosić. A że jestem na kwarantannie to nie mogłem zrobić tego osobiście. Dzięki! :) -
-
~Wybrzeże / 2020-05-04 19:37
Sorry bardzo ale koszyk herbaciarza z ceną 217pln to przegięcie...a w dodatku kurier UPS to kpina ...ma w poważaniu klienta który czeka w domu na przesyłkę i co się okazuje że kurier żekomo nikogo NiE zastał w domu co jest kłamstwem i lenistwem kuriera ( pisać skargi na kurierów UPS do centrali UPS a szybko nauczą się wykonywać swoją pracę jak powinni ) ZaletyŁatwość zamówieniaWadyKurier UPS, zamówienie nie jest warte swojej wygórowanej ceny -
~Mateusz / 2020-05-04 18:55
Nie otrzymałam swojego zamówienia. Obsługa poczty podchodzi do sprawy nieodpowiedzialnie i lekceważąco, nie ma żadnego kontaktu z nimi. Pieniądze pobrano,a przesyłki jak nie było, tak nie ma. Nigdy więcej nie złożę tam zamówienia. Skrajna nieodpowiedzialność i oszustwo. ZaletybrakWadysame -
~Paulina / 2020-05-04 15:38
Zamówiłam kwiaty dzień wcześniej. Dostałam informację, że zamówienie zostało przyjęte i pieniądze wpłynęły. Następnego dnia kiedy kwiaty miały dojść dostałam informację, że mieli awarie systemu. Doszlismy do porozumienia, że kolejnego dnia mogą być dostarczone. Niestety kolejnego dnia też kwiaty nie zostały dostarczone, a co najgorsze dostalam taka informacje 40 min przed ostatecznym dostarczeniem (9-20). Brak zainteresowania klientem. Nie polecam WadyNiby dostawa nawet w 3h, a po 2 dniach i tak kwiatów brak. -
~Ania / 2020-05-04 09:14
Zamowienie na slub 2.05 godz 12:00. Wartosc ponad 700 pln. Przyjechaly tylko kwiaty z wazonem-po czasie, wazon byl tak krzywy, ze sie przewracal. Zostal wymieniony ale to kolejne, pozostawiajace niesmak zdarzenie.. Straszne doswiadczenie, mama, chciala zrobic nam niespodzianke w tym dniu, z powodu pandemii nie mogla uczestniczyc w tym wydarzeniu. Jest mi potwornie przykro. Pracownicy infolinii nie chca rozmawiac, odsylaja mnie, nie dajac zadac pytania?! Co to ma znaczyc. Mam czekac na maila. W sobote kazali mi byc cierpliwa. No pewnie. Czekam do dzis na przesylke slubna-balony i szampan z cena przebita o ponad 100 pln- mialbyc na celebracje zaslubin. Odradzam odradzam odradzam.lepiej nie kupic nic bo mozecie sobie zepsuc humor, sprawic przykrosc i tak ja, w chwili obecnej-probowac dowiedziec sie co sie dzieje. Kazalam mamie zostawic ten temar bo juz i tak dwa dni przezywa. Z dala od nieprofesjonalnych firm! Szkoda pieniedzy i zdrowia ZaletyBrakWadySame wady-opisalam w tresci -
~Łukasz / 2020-05-03 12:19
Kwiaty nie zostały dostarczone w ogóle - zapłaciłem ponad 200 zł.
Złożyłem reklamację - mam nadzieję, że odzyskam pieniądze.WadyKwiaty nie dostarczone w ogóle -
~bezimienny3234 / 2020-05-01 14:50
Witajcie , 17 kwietnia zapłaciłem 278 zł za wysyłkę kwiatów do Indonezji na urodziny.. Nie dość że żadne kwiaty nie doszły do dnia dzisiejszego a dostawa miała być 25.04.2020 to jeszcze chamska obsługa na Infolinii rozłącza się kiedy próbuję dzwonić w celu uzyskania wyjaśnień. Wcześniej przy zamówieniu pytałem czy są problemy z dostawą do Indonezji ze względu na Coronowirusa , powiedziano że nie. Jaka jest możliwość odzyskania nie tylko wpłaconych pieniędzy (to wiem - reklamacja) ale uzyskania odszkodowania za nie usługę. która nie została wykonana i nie poinformowano mnie do dzisiaj że usługa nie zostanie wykonana. Może jakaś skarga zbiorowa do UOKiK z wnioskiem o odszkodowania, i o zamknięcie ich działalności ? Odradzam z całego serca !!!!! Wadyniezrealizowane zlecenie -
~DOROTA / 2020-05-01 01:17
Z przykroscia musze stwierdzic ze Poczta Kwiatowa zawiodla moje oczekiwania. Online zamowilam kwiaty dla mojej 81 letniej mamy . W dzien jej urodzin dostarczono zwiedle kwiaty , ktore w niczym nie przypominaly tych ze zdjecia na website Poczty Kwiatowej. Reklamacje zlozylam w godzine po otrzymaniu zamowienia, poniewaz moj tata zadzwonil I poinformowal mnie w jakiej kondycji byly kwiaty ktore otrzymala moja mama. Niestety firma Poczta Kwiatowa do tej pory nie ustosunkowala sie do mojej reklamacji pomino wyslania przeze mnie zdjec I email z zadaniem zwrotu pieniedzy. W zamian w odpowiedzi na moje maila zostalam posadzona o wyludzanie pieniedzy poniewaz cytuje ” bukiet jest bogaty a zdjecia sa zlej jakosci “, w nastepnym mailu napisano ze cytuje” patrzymy na inne zdjecia” co sugerowalo ze zwiedniete roze oraz czarne ze starosci chryzantemy na zalaczonych przeze mnie zdjeciach to moje przewidzenia . Nie moge przejsc obojetnie nad faktem nie szanowania klienta oraz odbiorcy. W szczegolnosci jesli moja mama w dniu swoich urodzin poczula sie oszukana I zlekcewazona. Poniewaz mieszkam za granica I w zwiazku z zaistniala sytuacja nie moglam byc na Jej urodzinach, zamowienie dla mojej mamy kwiatow bylo jedna z mozliwosci okazania mojej milosci iszacunku. Poczta Kwiatowa uniemozliwila mi to I sprawila ze myslec o tym jestem sfrustrowana I zawstydzona tym co wyslano do mojej mamy.Prosze unikajcie Poczty Kwiatowej WadyBardzo niskiej jakosci serwis -
-
~Edzia / 2020-04-30 16:39
Mama bardzo zadowolona z kwiatów. Najważniejsze że kwiaty były świeże. Nie było problemu z dostawą. Wszystko na wielki plus. Dzięki kwiaciarnia Iława -
~jolanta / 2020-04-30 12:20
co do terminu dostawy nie wiem o ile mi wiadomo zamawiane byly tulipany ale dziwne to ze o tej porze roku poczta takich nie miala bukiet kwiatow ktory dostalam byl bez smaku i gustu wykonany niestarannie -
~Meg / 2020-04-29 18:50
Najgorsza obsługa klienta jaką widziałam. Szczególnie pani, która zwie siebie „moderatorem” opinii - czytaj: negatywnej nie zamieszczę i zatruję życie klientowi, a do tego będę arogancka - tak mniej więcej wygląda obsługa klienta. Kwiaty nie dostarczone w terminie za który płacisz (po mailowych przepychankach zwrócono tę kwotę, więc warto się nie poddawać). Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie mogąc z powodu pandemii osobiście dostarczyć kwiatów , zamiast radości z obdarowania, użeram się z „obsługą klienta”. Dodam, że dostarczony bukiet jest duuużo mniejszy niż prezentowany na zdjęciu, a wino, które dołączają za dodatkową opłatą to koszmarek wart w zakupie pewnie 5-8 zł, a klient płaci 35! Nie polecam, a wręcz odradzam usługę Poczty Kwiatowej. -
~Belia / 2020-04-29 13:08
Bukiet który zamawiałam przyszedł dużo później niż czas który określiłam w zamówieniu. Najgorzej jednak że zamiast zamawianych tulipanów otrzymałam róże a to bardzo duży minus. WadyNiezgodność z zamówieniem. -
~Artur Gosk / 2020-04-28 11:49
Zamówione kwiaty. Płatność przyjęta, usługa nie zrealizowana, czego nawet nie wiedziałem. Po złożeniu reklamacji, informacja zwrotna, że przykro im, ale pieniędzy nie oddamy. Za to mozemy zaproponować 15% zniżki na następne zamówienie. Kpina!!! WadyOszuści!!! -
~Piotrek / 2020-04-27 16:52
Dostarczony bukiet byl o co najmniej 3 razy mniejszy niz zakupiony (bukiet kupiny o wartosci 350zl - najwiekszy jaki byl dostepny na stronie internetowej). Poza tym, w ogole nie przypominal tego ktory myslalem, ze kupuje. Po skontaktowaniu sie z Poczta Kwiatowa telefonicznie uslyszalem, ze jedyne co moga zrobic to przyslac bombonierke w ramach zadoscuczynienia do osoby, do ktorej kwiaty dostarczono(!?) Jak oznajmilem, ze to nie ta osoba zostala oszukana tylko ja i ze zepsuli niespodzianke urodzinowa, uslyszalem, ze jesli jestem niezadowolony to moga przyjechac w ciagu 2 dni i ZABRAC ten bukiez z powrotem.
Zdecydowanie niepolecam Poczty Kwiatowej!! Jest wystarczajaco duzo alternatywnych kwiaciarni zeby kupic kwiaty online.ZaletyLatwosc zamawianiaWady1. Towar otrzymany zulepnie inny od zamowionego!
2. Customer service bardzo nieprosesjonalny, a wrecz bezczelny. -
~Jolanta / 2020-04-27 09:55
Otrzymałam bukiet urodzinowy w dniu 25.04.2020 zamówiony w Holandii, a dostarczony w Zielonej Górze. Wstyd, że takie śmierdzace badziewie zostało doręczone. Po kontakcie telefonicznym z firma otrzymałam informacje, ze osoba zamawiajaca moze tylko złożyc reklamacje. Prosze mi tylko wytłumaczyc, jak obcokrajowcowi powiedzieć, że kwiaty to śmierdzaca wiecheć. W jakim świetle mam postawić swoj Kraj.
Zdecydowanie nie polecam usługi w tej firmie
ZaletyżadneWadyśmerdzacy bukiet ułożony ze starych kwiatów -
~monika / 2020-04-26 11:34
Jestem zażenowana wykonaną usługą. Jako ekskluzywne wino za 60zł dajecie Państwo Carlo Rossi. Ponadto prezenty wysyłane w kwietniu są pakowane w torebki z napisem Merry Christmas. Jeśli klient zostawia u Was 450zł to już chyba powinniście się postarać. -
-
~Mimi / 2020-04-26 11:25
Absolutnie nie polecam zamowilam kosz kwiatowy na 50 rocznice slubu rodzicow kosz nie dotarl nie dostalismy tez zadnego powiadomienia dlaczego tak sie stalo ZaletyZadneWadyNiewiarygodnosc -
~Marcin / 2020-04-22 16:28
Wysokie ceny,stare kwiaty,róża przywieziona czarna,zwiędła po kilku godzinach.Zdecydowanie odradzam,pieniądzę wyrzucone w błoto,lepiej kupić i wręczyć kwiaty osobiści. ZaletyBrakWadyStare kwiaty -
~Karolina / 2020-04-22 13:27
Dostawa nie zgodna z zamowieniem. Zamowilam kwiaty a przyszly czekoladki, ktorych nawet na stronie nie ogladalam.Mialy przyjsc w sobote a przyszly w srode - 3 dni wczesniej. Niespodziabka na 40ste urodziny zepsuta. Potwierdzenie zamowienia ktore dostalam zaraz po zakupie nie zawieralo gdyinformacji o tym co zamowilam. Po odkryciu tego ze przyszly czekoladki zamiast kwiatow zadzwonilam do Poczt kwiatowej i przeslano mi copie zamowienia ktore mialo inny format i zawieralo info za zamowilam czekoladki. Format potwierdzenia byl calkiem inny niz ten ktory przyszedl w dzien zamowienia. Pani byla bardzo nie mila i opryskliwa i oczywiscie nie przyjela zgloszenia.
UNIKAJCIE!!!!ZaletyNie maWadyWszystko: dostawa niezgodna z zamowieniem, dostarczony innego dnia, obsluga klienta opryskwia -
~KAzimierz W / 2020-04-22 13:05
U mnie wszystko w porządku z dostawą, kwiaty do żony dotarły na czas.
strona 51 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »