strona 50 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »
-
~A / 2022-05-27 08:29
Na stronie i w regulaminie podany czas realizacji to 4 godziny, a w niektórych zamówieniach nawet 2 godziny (tak było w moim przypadku) czekałam ponad 10 godzin i juz myslalam, że kwiaty nie dojdą na czas. Zero kontaktu do kuriera/ kwiaciarni. Zapłaciłam dodatkowo 3 zł żeby dostać SMS z potwierdzeniem dostarczenia - nie przyszedł. Są inne strony z wysyłką kwiatową, które działają lepiej. -
-
~AA / 2020-05-27 09:00
kwiaty na dzień Matki zamówione z samego rana. Z gwarancją doręczenia do 22.00. Oczywiście nie dotarły.
O godzinie 15.00 nadal przyjmowali zlecenia z gwaracją dostawy.
Brak kontaktu z infolinią.
Nigdy więcej,
Anulowałam zamówienie z powodu braku wykonania usługi - czekam na zwrot pieniędzy.Zaletyszybkie zamówienieWadybrak dostarczenia zamówienia -
~Adrian / 2020-02-28 19:46
Kwiaty zamówione 27.02.2020 na urodziny 27.02.2020 w przedziale 17-20 Nie dotarły.
Dopiero nastepnego dnia po moim kontakcie z firma, została ustalona nowa data dostawy
0 kontaktu ze strony firmy Nie Polecam.Z 11 kwiatków 1 zwiędnięty.......Ceny wysokie.WadyBrak profesjonalizmu i dotrzymania terminów dostaw -
~Aga / 2011-02-18 19:09
!!!! nie dość , że mają chorendalne ceny w porównaniu do konkurencji na miejscu, to Pan przyniósł zdechłe kwiaty. Jendym słowem wyzysk , omijać z daleka , poniżej to pewnie ich własne rekalamy !!!! JA SIĘ ZAWIODŁAM UWIERZCIE MI ZaletyzeroWadycena, późno dostarczone, zdechłe kwiaty0 dni , 100zł -
~Andrzej / 2020-06-10 16:27
Szanowni Państwo, mamy 10 czerwca, kwiaty zamówione 25 maja na dzień Matki nie dojechały, kontakt z pocztakwiatowa.pl praktycznie nie istnieje. Po kolejnym mailu, w którym informuję, że przy braku zwrotu pieniędzy, skieruję sprawę na drogę sądową, łaskawie odpisali, że jeżeli taka była sytuacja, to oczywiście zwrócą pieniądze, jednak muszą najpierw sprawdzić. To sprawdzanie trwa już tydzień i żadnej kolejnej informacji z ich strony, więc dziś wysyłam przedsądowe wezwanie do zapłaty. Jeżeli trzeba będzie, to za stracone 182 zł, zobaczymy się z tymi oszustami w sądzie.
Niech ta sytuacja będzie przestrogą dla wszystkich, którzy chcieliby skorzystać z usług oszustów pocztakwiatowa.plZaletyłatwość zamawiania, jedyne co u nich działaWadybrak realizacji zamówień, strata pieniędzy, czasu, nerwów -
~Ania / 2022-08-08 19:13
Nie polecam! Zamówienia wogole nie podobne do złożonego. Brak jakiejkolwiek estetyki wykonania. Przy reklamacji zwodzenie klienta i zero kompetencji. WadyIgnorancja klienta, zamówienie wogole nie podobne do złożonego, brak kompetencji pracowników, -
~Anna / 2021-01-22 22:27
Szkoda mi czasu na rozpisywanie, tej tragedii. Powiem krótko nie polecam!!!!! ZaletyAplikacjaWadyOprócz aplikacji tragedia. -
~borsuk866 / 2019-05-27 21:50
UNIKAC!!!!!!!
Kwiaty zamowione na dzien matki nigdy nie doytarly. Zamowilem je 22 maja! Zero kontaktu, ich telefon nie odpowiada, dtrona internetowa juz nie działa. Pieniadze poszly i na tym sie skonczylo!
UNIKAC! UNIKAC! UNIKAC! UNIKAC!Zaletybrak -
-
~Dermar / 2019-08-20 21:02
Brak dostarczenia. Brak jakiejkolwiek informacji z ich strony, że jest problem z dostarczeniem kwiatów. Nie polecam. ZaletyNie ma -
~Ela / 2021-05-27 20:14
Ponad 10 lat korzystałam z ich usług , kwiaty coraz gorsze; mimo ze zamówiłam ost kwiaty na dzień mamy 14.05 nie doszły, zero odzewu, zero kasy na koncie, zero przeprowadzam, serdecznie nie polecam, lepiej na łące pozbierać kwiaty, przynajmniej świeższe ZaletyNie widzęWadyObsługa poniżej standardu -
~Gosia / 2021-05-26 21:11
Zamowilam roze na Dzien Matki, nie tylko ze kwiaty , zostaly dostarczone pod koniec dnia , to w dodatku bardzo nie swieze!!!
Ocenily to trzy osoby , ktore byly u mamy w domu.
Jestem bardzo zawiedziona, nie skorzystam wiecej z uslug Poczty kwiatowej!! -
~HalinaN / 2021-05-26 18:42
Nie polecam! moja mama dostała strasznie stare śmierdzące kwiaty. Bukiet odbiegal od podanej propozycji. Zaletybrak -
~Hinabn / 2014-04-29 14:04
Raz skorzystałam i dziękuję bardzo. Kwiaty dojechały opóźnione, do tego były nie pierwszej świeżości. Nie wytrzymały 2 dni. Reklamacja została złożona, jednak wyegzekwowanie od tej firmy jakichkolwiek reakcji jest bezcelowe. Po kilkukrotnym interweniowaniu straciłam nadzieję. Podsumowując, pocztakwiatowa.pl jest droga, niesumienna i źle traktuje klientów. Nie polecam nikomu. ZaletybrakWadywysokie ceny, zła obsługa klienta124 zł -
~jacek / 2013-05-27 15:41
Zamówiłem bukiet kwiatów z okazji dnia matki za ponad 200 złotych. W dniu dostawy dzwoniłem 4 razy na informacje z zapytaniem o stan zamówienia ponieważ dostawa spóźniała się. Za każdym razem byłem informowany ,że bukiet na 100% zostanie doręczony do godziny 20.00. Kwiaty oczywiście nie dotarły. Informacja za każdym razem wprowadziła mnie w błąd a moja mama nie otrzymała żadnego prezentu z okazji swojego święta. ZaletybrakWadyzbyt dużo by je wymieniaćnie mam tego produktu. za ponad 240 złotych. -
~Jakub / 2021-05-28 21:38
Brak dostarczenia w terminie. Brak kontaktu lub bardzo opóźniony. Przyjmowanie zleceń, których nie są w stanie zrealizować w terminie -
~Joanna / 2020-05-27 11:55
Korzystalam z Poczty Kwiatowej trzy razy w ostatnim miesiacu. Na urodziny mojej Mamy tylko czesc zamowienia zostalo zrealizowane. Mama dostala kwiaty ale tort nie zostal dostarczony. Wyjasnienie otrzymalam juz po fakcie, jak wyslalam maila do firmy z zapytaniem. Firma wprawdzie zwrocila mi koszty za tort ale takie rzeczy powinny byc ustalane z wyprzedzaniem, tak by klient mial mozliwosc zrezygnowania z uslugi.
Tydzien temu w sobote zamowilam dwa bukiety dla naszych Mam z okazji Dnia Matki - koszt 550.70 zl. Platnosc pobrana a bukiety do tej pory nie zostaly doreczone. Doskonale rozumiem frustracje pozostalych klientow. Kazdy z nas cieszy sie szykujac niespodzianke dla bliskich, ktorych nie mozemy wysciskac osobiscie a potem Pocztakwiatowa.pl caly urok i radosc niweczy. Gdzie jest ta gwarancja satysfakcji??? Puste frazesy!
Do tego kontakt z firma jest bardzo ograniczony. Nie mozna sie dodzwonic. Niby jest czat ale w kolejce czeka sie wieki, dlatego co do jego poprawnego funkcjonowania mam watpliwosci. Wyslalam maila wczoraj do firmy ale odpowiedzi jeszcze nie otrzymalam.ZaletyDobry wybor kwiatow i prezentow ale wysokie ceny nie maja sie jak do oferowanej uslugi (w tym dostawa, obsluga klienta, mozliwosc kontaktu z firma itp)WadyZbyt wiele. Przykro mi ale zdecydowanie odradzam Pocztakwiatowa.pl! -
-
~Julian / 2021-11-23 07:30
Dzien dobry! Zamawiałam bukiet florysty, a dostałam kilka chryzantem i pare róż!!!! Jak można tak oszukiwać ludzi za 150 zł! WadyZamówienie nie zgodne z opisem! -
~kama / 2021-05-28 08:15
Kwiaty zamówione na dzień matki nie dotarły do dzisiaj! Pieniądze nie oddane... kontaktu brak. Zero szans na dodzwonienie ogólnie masakra! ZaletybrakWadyusługi nie wykonane -
~Kasia / 2020-11-11 13:39
Dostawa nigdy nie dotarła, nie można się połączyć z konsultantem, trzeci dzień próbuje już z angielskiego numery wiec drogo. Nie ma odpowiedzi na wysłane wiadomości a pieniądze z konta pobrane! Nigdy więcej!!! -
~Katarzyna / 2020-06-18 21:43
Trzy razy tam coś zamawiałam i tylko raz było wszystko w porządku.
Za pierwszym razem zamówiłam kwiaty dla dziadków. Do jednych dziadków kwiaty dotarły już następnego dnia, gdzie wyraźnie zaznaczałam, żeby dostarczyć je na dzień Babci i Dziadka. Przez kilkanaście dni druga babcia z dziadkiem byli przekonani, że o nich zapomniałam, bo dowiedzieli się, że tamci dziadkowie dostali kwiaty. W grę wchodzą ludzkie uczucia.
Za drugim razem zamówiłam kwiaty dla mamy i było wszystko ok.
Ale co z tego jak za trzecim razem to była istna batalia o to, żeby zamówienie zostało w ogóle dostarczone. Zamówiłam kosz prezentów dla przyjaciół z okazji urodzin. Na stronie była informacja, że zamówienie zostanie dostarczone już kolejnego dnia. Myślę sobie - super. Czekam cały kolejny dzień na potwierdzenie od strony i na telefon ucieszonych przyjaciół. Cisza. Myślę sobie - no dobra, mają jakąś obsuwę, pewnie mają dużo zamówień. Ale mogliby chociaż powiadomić.
Po trzech dniach zapytałam się przyjaciół, czy coś dotarło. Nic. Napisałam więc na adres podany w kontaktach, bo dodzwonić się tam nie można. Po dwóch kolejnych dniach (!) konsultantka napisała mi, że... kurier był na miejscu ale nikogo nie było, więc wrócił z powrotem z tą paczką (!!) Nawet nikt mnie nie powiadomił. Gdybym się nie odezwała, zabraliby mi po prostu pieniądze a paczka nie byłaby dostarczona, a taki czyn jest nazywany złodziejstwem. Zapytałam się więc, czemu kurier nie zadzwonił na nr podany w formularzu. Napisałam też w uwagach, żeby w razie braku obecności domowników zadzwonić na ich numer. Pani mi odpisała, że... kurier nie ma obowiązku dzwonić! Czaicie to?? Nie dość, że mnie w ogóle nie powiadomili o nie dostarczeniu przesyłki to jeszcze bezczelnie się tłumaczą, że kurier nie musi dzwonić. I jeszcze pytanie: czy mogą być oni (znajomi) wtedy i wtedy w domu? Ja prdl. Serio? Chcę zrobić przyjaciołom niespodziankę i mam ich prosić: "słuchajcie, nie idźcie dziś do pracy bo MOŻE dzisiaj do was paczka przyjdzie?". Widzę, że hasłem "nasz klient nasz pan" ta firma sobie bardzo głęboko dupę podciera. Więc ja, zbierając resztki cierpliwości i strzępki nerwów, piszę do pani, żeby spróbowali dostarczyć jeszcze raz, najlepiej w godzinach wieczornych. Pani stwierdziła, że całkiem rozwali mi układ nerwowy, bo odpisała, że nie można wybierać pory dostarczenia i za ponowną próbę wysłania trzeba dopłacić 40 zł. No to chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, że krew się we mnie zagotowała. Podałam jej adres sąsiadów i kategorycznie odmówiłam wpłaty dodatkowych kosztów, bo to nie moja wina, że znajomych nie było w domu i że kurierowi nie chciało się dzwonić (poza tym, skoro kurier nie ma obowiązku dzwonić, to po jaki c*uj jest na to pole w formularzu?). Potwierdziła, że zamówienie zostało wysłane na podany adres i łaskawie mi odpuściła dopłatę kosztów, podkreślając słowem "wyjątkowo". Paczka miała dojść w piątek, doszła w poniedziałek. Nie dostałam żadnego potwierdzenia dostawy, dowiedziałam się od przyjaciół.
Nie mam pojęcia, skąd biorą się te dobre opinie na głównej stronie firmy, chyba je kupują. Podejście do klienta to jest jakiś żart i to nieśmieszny. Nie wiem co jest tego powodem, nie sądzę, żeby za mało pracownikom płacili, bo bukiety i prezenty do najtańszych tam nie należą. CZŁOWIEK PŁACI GRUBE PIENIĄDZE I MYŚLI SOBIE - OK, TROCHĘ ZAPŁACĘ, ALE PRZYNAJMNIEJ BĘDZIE WSZYSTKO ZAŁATWIONE W JAK NAJLEPSZEJ JAKOŚCI. NIE.KLIENT TO PLEBS. Mam nadzieję, że się w końcu opamiętają, ale ja na pewno już tam nic nie kupię. Płacić tyle pieniędzy za tak marną usługę, na "odwal się"... naprawdę by się wstydzili.
strona 50 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- nastepna »