strona 49 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »
-
~PT / 2021-03-15 11:59
Pocztakwaitowa.pl to złodzieje i oszuści. Instytucja z takim stylem działania i kłamliwą reklamą nie mającą pokrycia z rzeczywistością powinna zostać zmieciona z naszego rynku usług, a jeśli chce na nim pozostać powinna zapłacić srogie odszkodowanie. Zamówiłem kwiaty w Krakowie z dostawą do rąk osoby obdarowanej we Wrocławiu. Osoba ta i dwie inne cały dzień były w domu. Tymczasem wieczorem w dniu dostawy przyszła wiadomość e-mailowa do mnie w Krakowie, że obdarowana osoba ma się głosić po odbiór kwiatów w składnicy kwiatów, bo kurier nikogo nie zastał w domu. Miał telefon do tej osoby i mógł się z nią umówić na dostawę. Ale on poszedł na łatwiznę i pojechał prosto do składnicy. A że telefon do osoby telefonicznej miał dowodem jest, że na drugi dzień wieczorem sms-ował do niej by się zgłosiła bo kwiaty więdną. -
-
~Rena / 2020-03-16 09:45
Zamowilam kwiaty na wczoraj przed poludniem. Mama miala 93 urodziny,a ja mieszkam za granica.
Zaplacone, potwierdzone.
Kwiaty nie przyszly.
Zero reakcji na wczorajsze proby reklamowania. Zero reakcji na e-maile.
Ocena uslugi: mniej niz ZERO. -
~Renata / 2018-05-28 22:03
Zamówiłam Bukiecik w dzień Matki, zapłaciłam przelewem online, Bukiecika nie dostarczono niby że to problemy techniczne, następnego dnia poprosiłam o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy niby pieniądze mają zwrócić, ale w terminie od 14 do 21 dni żenada już nigdy więcej takich oszustów. -
~rk / 2021-05-07 11:48
Zamiast realizacji amowienia firma dostarczyla towar niezgodny z zamowieniem, nie wyslala na czas potwierdzenia i zdjecia. Zupelnie niewiarygodni. Rok temu to byla dobra firma, teraz unikac jak ognia lub PiS. Zaletywygoda zamowieniaWadyniepowazni, olewaja klienta, na zwrocona uwage odpowiadaja nonsensowym emaijlem.
Nie polecam. -
~Robcio / 2020-03-08 14:59
TOTALNA PORAZKA nie polecam tej firmy w dzien kobiet pomylone zamowienie zamiast dwóch bukietow dociera jeden a idiotka z biura obslugi kaze napisac EMAIL z reklamacja!!!!!! Kompletny brak zainteresowania byle by tylko kasę wplacic a reszta juz nie wazna!!!!! -
~rozczarowana klientka / 2021-02-22 21:03
Poczta nie dotrzymuje terminu dostaw. Bardzo utrudniony kontakt telefoniczny. Nieuczciwe traktowanie klienta. Nie polecam usług. ZaletybrakWadynie dotrzymywanie terminu dostawy
nie przestrzeganie warunków umowy -
~Sara / 2021-03-09 23:03
Panowie w Kwiaciarniach są piękne bukiety które też są dostarczane do domu bądź biura i to w dużo niższych cenach.Lokalna Kwiaciarnia bardziej dba o klienta ponieważ chcę żeby ponownie wrócił wystarczy wejść na stronę Kwiaciarni zadzwonić i zamowić zapewniam że kwiaty będą świeże i dostarczone na czas.Wystarczy pomyśleć że Kwiaciarnie które zostały pozostawione same sobie przez Rząd podczas pandemi szanują każdego klienta i dbają o ich zadowolenie Poczta kwiatowa niestety już niekoniecznie po tylu latach się nachapali i podchodzą olewająco do klientów. Taka prawda ???????????? -
~Seba / 2021-12-06 21:08
Zamówienie nie przyszło w czas. Potwierdzona data 06.12.2021 i nic. Zmiana daty na stronie wciągu dnia na 07.12.2021 bez żadnej informacji. Pieniądze w błoto bardzo odradzam od serwisu. -
-
~seradzi / 2020-03-13 11:59
Złodzieje. Status paczki: zaksięgowano płatność, wysłano, doręczono. W rzeczywistości tylko przyjęto płatność 110 zł a paczka nigdy nie trafiła do odbiorcy. Mieli kontakt telefoniczny do nadawcy i odbiorcy. Reklamacja to mój kolejny krok: na mail nie odpowiadają mimo deklarowanego 1 dnia, telefonu nie odbierają lub rozłączają się w momencie gdy tylko automatyczna sekretarka łączy z konsultantem. Zdecydowanie nie polecam. Unikajcie tej pseudo firmy. Sprawa trafi do sądu. Zaletyprzyjmują płatnąć blikWadywadą jest ich usługa -
~sgucul / 2021-06-03 07:40
Delivery never happened. Somehow it looks shameful that the flower shop confirmed something never happened.
Order 101177917 flowers never arrived.
Order 101178019 flowers arrived one day later than requested.
If you have married and you will be getting on-time ordered and paid in advance flowers - delivered one day later, you will not feel right...
My wife (101177917) was the whole day at home and my mother-in-law (101178019) senselessly was waiting for the second bouquet.
Unfortunately, that's not the first negative experience with Poczta Kwiatowa and Tychy's delivery.
I am sorry, I know that's not your fault but delivery via Pocta Kwiatowa will never ever happen againZaletyNicWadyNiewieazanie sie z dokonanego zamowienia -
~sss / 2011-03-04 20:53
Zamówienie ok. Sprawnie szybko. Realizacja tragedia. Kwiaty nie dość że nie zostały dostarczone w dniu wskazanym w zamówieniu to jeszcze nie zostały dostarczone w ogóle! Do tego zero kontaktu ze strony Poczty Kwiatowej. Po prostu, zamówienie uznali za niebyłe. Dopiero po interwencji po kilku miesiącach po zamówieniu zwrócili pieniądze, nawet bez słowa przepraszam. Wniosek? Chcesz wysłać kwiaty na czas i z miłą obsługą nie korzystaj z tych naciągaczy! Ja nie zrobię tego już nigdy więcej! Zaletyłątwość zamawianiaWadycała reszta -
~stanio / 2021-09-30 20:21
Zamawiane kwiaty odbiegają od tych widocznych na zdjeciach ze strony. Ceny z kosmosu a jakość mierna. Problemy z dostawami osobiście miałem 2 przypadki nie dostarczenia kwiatów w terminie. Infolinia i jej obsługa dramat zero chęci pomocy czy jakiejkolwiek rekompensaty. Omijać szerokim łukiem. ZaletyBrakWadyNieterminowe dostawy, marna jakość produktów, odbiegająca od oferty ze zdjęć. -
~Sylwia / 2022-05-31 12:34
PORAŻKA!!! Kwiaty, które dostałam nijak mają się do tych które są na stronie internetowej! W niczym nie przypominają zamówionego bukietu. Obsługa nie przyjmuje reklamacji bo uważają że są takie same! Ostatnie zamówienie w poczcie kwiatowej! W du*ie im się przewraca z nadmiaru zamówień! Za bukiet który kosztował 600 zł mogłabym zapłacić najwyżej 200. Naciągacze! Do tego nie potrafią się przyznać do błędu! NIE POLECAM!!!! -
~vito31 / 2017-05-30 15:14
Poczta kwiatowa to jakiś dramat. Kolejny raz się zawiodłem. Na szczęście już ostatni. Kwiaty dostarczone w nocy choć miały być do 20 a bukiet rano do wyrzucenia. ZaletybrakGdańsk -
~Wiktoria / 2023-06-26 14:13
Kwiaty spóźnione godzinę, pan kurier nie umiał znaleźć adresu, a do tego zostały przystrojone zupełnie inaczej niż na zdjęciu, przez co wyglądały bardziej jak kwiaty pogrzebowe, a nie na urodziny. -
~zawiedziony BYŁY klient / 2021-03-24 16:15
Wiele razy zamawiałam kwiaty z tej firmy i niestety gdyby nie to ze robiłam to Słuzbowo z ramienia swojej firmy, to grosza bym prywatnie nie dała za taki poziom obsługi. Pracują tam kompletnie niewykwalifikowani ludzie, którzy za nic mają zadowolenie klienta. Proces reklamacyjny w tej firmie nie istnieje. Sprowadza się on do mailowej przepychanki z pracownikiem obsługi klienta. I uprzedzam- nie dopłacajcie za gwarancję doręczenia w konkretnych godzinach bo ta opcja zupełnie nie działa a zwrot pieniędzy jest praktycznie niemożliwy.
Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i odrazam do innym!Zaletybrak -
-
~zinka04 / 2012-02-14 20:14
Nie polecam po raz drugi zamówione kwiaty nie dotarły na czas. Ceny wygórowane, ale cóż jak się chce zabłysnąć to się płaci! a tu dupa kupe kasy za nic i jeszcze miejsce pensjonat gdzie można kwiaty zostawić w recepcji. Powinnam chyba reklamować usługę! 162 -
~Karolina / 2022-09-27 12:29
Bukiet byłby idealny, gdyby kwiaty były świeże i nie zwiędnięte…. Dostawa miała być w określonych godzinach, a była dużo wcześniej…. Zakupiłam dodatkowo nawóz, którego nie otrzymałam, nie był drogi, ale sam fakt…. No ceny jak za zwiędnięte kwiaty zdecydowanie za wysokie, zamówiłam pierwszy i ostatni raz… porazka -
~kwiaty we włosach / 2021-04-23 19:29
Odradzam, nie polecam. Nie polecam, odradzam.
Podejście pierwsze, kilka miesięcy temu: złożyłem zamówienie, opłaciłem. Dokładnie 8 minut przed zamknięciem biura obsługi dzwoni ktoś z poczty z informacją, że nie zrealizują zlecenia. Proponują inny termin.
Cóż, takie rzeczy się zdarzają
Podejście drugie, dzisiaj piątek 23 kwietnia. Zamówienie na dostarczenie kwiatów wieczorem, opłaciłem. Cieszę się, że będzie niespodzianka... zonk. Tym razem mail, że bukiet nie dojedzie, proponują "inny termin", bez konkretów jaki. Muszę więc dopytać, pytam o jutro sobotę 24 kwietnia, przychodzi odpowiedź- "najszybciej we wtorek" (27 kwietnia). Nie wiem czy wybuchnąć śmiechem czy zirytować się jeszcze bardziej.
Niespodzianki znów nie będzie
Ehhh. Brak słów... Szukajcie gdzie indziej, Poczcie Kwiatowej nie wychodzi zupełnie -
~Martyna / 2020-05-26 15:25
Niestety jestem bardzo rozczarowana jakością usługi. Dostarczone kwiaty daleko odbiegały od zamówionego wzoru. Zbyt daleko jak na oczywiste różnice w związku z wykonaniem bukietu przez lokalną kwiaciarnię. Ciężko nawet nazwać to co przyszło "bukietem". Nie polecam i niestety w tak ważnym dniu, jakim jak Dzień Matki było to bardzo niemiłe rozczarowanie.
Firmie radzę solidniejszą weryfikację poddostawców, tymczasem zamierzam omijać szerokim łukiem.WadyJakość wykonania bukietu
Kontakt z firmą
strona 49 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »