Właśnie dzwoniła do mnie córka. Kurier poinformował ja, że paczka ma być dostarczona między godziną 13 a 15. Odpowiedziała, że nie będzie jej w domu. Otrzymała kolejną propozycję dostarczenia - jutrzejszy dzień, to sama pora, kwadratura koła, córka będzie przecież w pracy, Kurier nie mówi po polsku, w związku z tym możliwość domówienia szczegółów jest ograniczona. Do pracy córki przesyłka też, niestety ,nie może być dostarczona.
Zastanawiam się, dlaczego tak renomowana firma wynajmuje dostawcę, który nie może spełnić oczekiwań nadawcy. Jeśli nie macie Państwo na to wpływu, może należy zastanowić się nad zmianą.
Nie ukrywam, że nie pierwszy raz korzystam z Państwa usług i firmę polecałam znajomym, teraz nie ukrywam, że jestem po prostu zła. Chciałabym otrzymać informację, w jaki sposób rozwiązaliście Państwo ten problem. Informacja, że nie macie Państwo wpływu na termin dostawy absolutnie mnie nie satysfakcjonuje.
Szkoda, że nie przeczytałam wcześniej ostatnich opinii na wasz temat ( przedtem nie miałam zastrzeżeń), teraz, O ZGROZO , NA WASZYM MIEJSCU SPALIŁABYM SIĘ ZE WSTYDU. Czytając je, jestem pełna obaw, że wszystko zakończy się pomyślnie. Wszystkim swoim znajomym odradzę korzystanie z Państwa usług.
Pozdrawiam
Krystyna
Czytając te ostatnie opinie, nie spodziewam się nawet odpowiedzi na tego maila.
Krystyna
WadyTragedia
