Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Fifi / 2020-06-10 18:15
    Ocena: 2.20 / 5
    Kwiaty na Dzien Matki zamowilam w koszu w wersji SREDNIEJ. Dostawa byla punktualna, ale jakosc i swiezosc kwiatow, jak i wielkosc koszyka nie byla zgodna z oczekiwaniami i zamowieniem. Gerbery byly wuskubane, brakowalo im platkow, gozdziki mialy wylamane glowki, elementy zielone byly suche i zwiędłe. A koszyk byl w rozmiarze MALYM. Zlozylam reklamacje. Po wymianie kilku maili w koncu uzyskalam zwrot 20% wartosci zamowienia na konto. Probowano wyrownac moje straty kuponem na 15% rabatu na nastepne zakupy. Firma nierzetelna. Z trudnoscia rozwiazuje reklamacje. Gdyby firmie zalezalo na jej dobrym imieniu, to zwrocilaby cala kwote. Lepiej byloby gdyby zerwala wspolprace z kwiaciarnia w Radomiu ktora w dobie pandemii oszukiwala klientow i udawala ze wywiazala sie ze zlecenia. Nie polecam!!!!
    WadyNiska jakosc
  • ~Andrzej / 2020-06-10 16:27
    Ocena: 1.60 / 5
    Szanowni Państwo, mamy 10 czerwca, kwiaty zamówione 25 maja na dzień Matki nie dojechały, kontakt z pocztakwiatowa.pl praktycznie nie istnieje. Po kolejnym mailu, w którym informuję, że przy braku zwrotu pieniędzy, skieruję sprawę na drogę sądową, łaskawie odpisali, że jeżeli taka była sytuacja, to oczywiście zwrócą pieniądze, jednak muszą najpierw sprawdzić. To sprawdzanie trwa już tydzień i żadnej kolejnej informacji z ich strony, więc dziś wysyłam przedsądowe wezwanie do zapłaty. Jeżeli trzeba będzie, to za stracone 182 zł, zobaczymy się z tymi oszustami w sądzie.
    Niech ta sytuacja będzie przestrogą dla wszystkich, którzy chcieliby skorzystać z usług oszustów pocztakwiatowa.pl
    Zaletyłatwość zamawiania, jedyne co u nich działa
    Wadybrak realizacji zamówień, strata pieniędzy, czasu, nerwów
  • ~ewa / 2020-06-08 22:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Wiele osób pisze tu o nierzetelności firmy. Kwiaty zamówione na Dzień Matki zostały dostarczone 2 dni po terminie, mimo wpłaconej kwoty na gwarant dostarczenia. Widzę , że miałam szczęście, że zostały dostarczone w ogóle. Nie można skontaktować się telefonicznie , a na wielokrotne maile zareagowano po kilku dniach, tłumacząc się, że poprzednie musiały wpaść do spamu. Jestem klientką firmy od wielu lat. Wielokrotnie reklamowałam usługi - nieświeże kwiaty, nieterminowość, ale tym razem nawet skontaktować się nie mogłam. W końcu się udało, zaproponowano mi, że zwrócą mi pieniądze za dodatkowo opłacony gwarant dostarczenia w konkretnym dniu. Ale co mi z tego? Mama w Dniu Matki była bez kwiatów. Nigdy więcej z Pocztą Żwiatową. Przebrała się miarka.
  • ~Luiza / 2020-06-08 11:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie zawiodłam się na nich, na dzień matki kwiaty doszły, bukiet był zgodny ze zdjęciem. Teraz na dzień ojca tacie kosz słodkości będę zamawiała
  • ~Karolina / 2020-06-05 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie zamówię kwiatów przez Pocztę Kwiatowa! Po złożeniu zamówienia i dopłaceniu dodatkowych pieniędzy aby kwiaty zostały dostarczone w wybranym przezemnie terminie, nigdy nie dotarły. 4 dni po terminie status przesyłki zmienił się na 'próba dostarczenia' po kilku próbach skontaktowania się z firmą sprawa nie została rozwiązana. Po tygodniu od złożenia zamówienia dostałam maila że Kwiaty są gotowe do odebrania z kwiaciarni odległej 15km od miejsca dostarczenie!? Jakiś żart, pisałam o zwrot pieniędzy, ale zewzględu na to iż niby kwiaciarnia dokonała zamówienia, ale nie mogli znaleźć adresu, pieniądze nie zostaną mi zwrócone! Żyjemy w 21 wieku, wystarczyło wpisać adres w Google i pokazało trace! Rocket sience to nie jest! Nie polecam! Nigdy z tak niekompetentną firmą się nie spotkałam!
  • ~Budy30 / 2020-06-04 16:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Złodzieje. Kwiaty zamówiłem na dzień matki a do tej pory nie oddali kasy ani nie dostarczyli towaru. Dodzwonić się nie można w żaden sposób. Na maile nie odpowiadają. Zamierzam sprawę zgłosić chyba na policję.
  • ~Monika Z / 2020-06-04 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty nie zostaly dostarczone. Pieniadze pobrane w trybie natychmiastowym. Brak odpowiedzi na reklamacje ! Brak zwrotu pieniedzy! OSZUSCI !
  • ~Donna / 2020-06-03 23:40
    Ocena: 1.20 / 5
    Oszuści Naciągacze Ostrzegam przed Poczta kwiatowa zwijają kase .Przez 3 dni (reklamacji czas) zero kontaktu z nimi potem owszem można się skontaktować ale nie oddają $ ponieważ czas reklamacji minął .Jak można zaufać firmie która przywłaszcza pieniądze i się z usługi nie wywiązuje .Ludzie na infolinii nie znają regulaminu firmy .Pierwszy i ostatni raz nigdy więcej mam nadzieje ze niedługo ta firma zniknie z rynku Prosze nie ufać poczcie kwiatowej SCAM SCAM SCAM
  • ~lukas / 2020-06-02 12:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Żelkowy bukiet i pluszak na dzień dziecka zostały wczoraj dostarczone mojej córce. Pracuje za granicą dlatego skorzystałem z tej opcji. Mała zadowolona, polecam
  • ~Natalia / 2020-06-02 05:43
    Ocena: 2.40 / 5
    Doświadczyłam dokładnie tego samego co wiekszość komentujacych tutaj klientów. Kwiaty zamowione na Dzień Matki nigdy nie doszły i mam teraz wrażenie, ze dojść nie miały. Każda próba kontaktu z dzialem Obsługi KIienta-nieudana. Telefon rozłaczany, po drugiej stronie chatu ptawdopodonie boot. Po złozeniu reklamacji na stronie dostałam kopie swojej wiadomosci ale bez zadnej informacji o tym kiedy sprawa zostanie rozwiazana. Nie łudzę się, ze bedzie. Spróbuję skontaktować sie z bankiem i odzyskać pieniadze w ten sposob.
    Jest to oszustwo, a ten proceder powinien zostać zbadany przez odpowiedni organ.
    WadyOszusci, brak Działu Obsługi Klienta.
  • ~Agnieszka / 2020-06-01 11:27
    Ocena: 2.20 / 5
    fatalna obsluga, kwiaty zamowilam na dzien Matki, nie doszly, nastepnego dnia tez nie doszly, ponad 300 zlotych pobrane w ciagu sekund,ale zero odpowiedzi na moje wiadomosci, pani na online chat nie byla w stanie pomoc, linia telefoniczna rozlacza wiec nie ma mozliwosci porozmawiania na temat skargi i zwrotu pieniedzy!
    Zaletywybor kwiatow
    Wadyobsluga karygodna, zero kontaktu z ich strony, brak zwrotu pieniedzy, kwiaty nie dostarczone ani na wskazany dzien ani dzien pozniej
  • ~Niezadowolona / 2020-05-31 17:57
    Ocena: 3.20 / 5
    Bukiet odbiegał bardzo mocno od tego na zdjęciu. Kwiaty zwiędły na drugi dzień. Nikt z obsługi klienta nie odezwał się w sprawie reklamacji. Linia telefoniczna ciaągle zajęta, maile zostają bez odpowiedzi. Jestem rozczarowana usługą, i gwarancją jakości.
    WadyW razie problemów i reklamacji nie ma do kogo się zgłosić.
  • ~Cerkwica / 2020-05-31 17:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona. Profesjonalna obsługa, kwiaty piękne.
  • ~pkb321 / 2020-05-31 08:10
    Ocena: 1.40 / 5
    Wychodzi na to że poczta kwiatowa to oszust. W zeszłym roku jak wysyłałem bukiet na dzień Matki wszystko było ok a w tym widzę że oszukano mnóstwo osób. Nie wiem czy firma w ten sposób ratuje się w czasie pandemii czy to jest częstą praktyką, ale ja już wiem że nic tam więcej nie zamówię. Nie wiem czy w ogóle uda mi się odzyskać wpłacone pieniądze
  • ~k / 2020-05-31 06:57
    Ocena: 5.00 / 5
    dostawa bardzo kulturalna,kwiaty swieże.Duzy bukiet bardzo dobrze skomponowane kwiaty
  • ~Monik / 2020-05-30 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamują piękne bukiety, a dostarczają jakieś stare kwiaty, w niczym nieprzypominające zamówionych kompozycji. Naciągacze i oszuści.
    ZaletyŻadnych zalet.
  • ~Gosia / 2020-05-29 20:39
    Ocena: 2.20 / 5
    Złodzieje ! Nie dotrzymują terminu mimo dopłaty ! Bukiet zwiędnięte , inny niż zamawiałam . Oszustwo !!!!!! Telefon nie działa , na maile nie odpowiadają!!!! W dupie mają klienta . Omijać szerokim łukiem ! Banda oszołomów !!!!!
  • ~ana / 2020-05-29 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    kwaity zamowine na dzien matki ,nie doatarly, zero kontaktu , brak odpowiedzi na meila . bylo placone 22 zl dodatkowo za doreczenie w dniu matki. dzis 29 maj i nadal nic
  • ~Ania / 2020-05-29 16:10
    Ocena: 1.20 / 5
    Kwiaty i prezent nie dostarczone na Dzien Matki! Ogromny zawod, rozczarowanie. Zero kontaktu z obsluga klienta. Ponadto przesylka oznaczona jest jako dostarczona! Zaczynam sie zastanawiac, czy to nie bylo planowane? Zgarnac kase za te wszystkie zamowienia na Dzien Matki i sie zawinac?
    To chyba koniec Poczty Kwiatowej. Ja juz na pewno nie skorzystam z ich uslug - a bylam stala klientka od lat.
    Zaletybrak
    Wadybrak realizacji zamowienia
  • ~osoba / 2020-05-29 15:49
    Ocena: 2.60 / 5
    Jestem klientem Poczty Kwiatowej od kilku lat. Nigdy nie mialam problemow i Poczcie Kwiatowej wystawialam dobre opinie, zreszta nawet jesli bylby problem a Poczta by go rozwiazala to nie mialabym powodu narzekac. Niestety bede narzekac teraz. Poczta Kwiatowa nie dostarczyla mojej wiazanki na Dzien Mamy, Poczta nie odpisala na zadnego z moich maili, nie moge sie dodzownic do Poczty Kwiatowej gdyz telefon nie jest odbierany. Wypelnilam online formularz i rowniez nie dostalam odpowiedzi. Wyglada na to ze musze zglosic sprawe na policje i stracic cenny czas. Zaluje ze nie zaplacilam przez Paypal bo przynajmniej w ten sposob bym dostala pieniadze, placac przez bank lub blik nie spodziewaj sie ze te instytucje pomoga, te serwisy biora pieniadze ale nie daja zabezpieczenia dla konsumenta. Wiec, jesli juz nie macie wybory korzystajcie z PK i placcie Paypal, tyko wtedy mozecie dostac z powrotem pieniadze.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976