Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1704 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.11
  • Dostawa
    2.33
  • Poziom cen
    2.44
  • Łatwość zamawiania
    3.15
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarzyna / 2020-06-18 21:43
    Ocena: 1.60 / 5
    Trzy razy tam coś zamawiałam i tylko raz było wszystko w porządku.
    Za pierwszym razem zamówiłam kwiaty dla dziadków. Do jednych dziadków kwiaty dotarły już następnego dnia, gdzie wyraźnie zaznaczałam, żeby dostarczyć je na dzień Babci i Dziadka. Przez kilkanaście dni druga babcia z dziadkiem byli przekonani, że o nich zapomniałam, bo dowiedzieli się, że tamci dziadkowie dostali kwiaty. W grę wchodzą ludzkie uczucia.
    Za drugim razem zamówiłam kwiaty dla mamy i było wszystko ok.
    Ale co z tego jak za trzecim razem to była istna batalia o to, żeby zamówienie zostało w ogóle dostarczone. Zamówiłam kosz prezentów dla przyjaciół z okazji urodzin. Na stronie była informacja, że zamówienie zostanie dostarczone już kolejnego dnia. Myślę sobie - super. Czekam cały kolejny dzień na potwierdzenie od strony i na telefon ucieszonych przyjaciół. Cisza. Myślę sobie - no dobra, mają jakąś obsuwę, pewnie mają dużo zamówień. Ale mogliby chociaż powiadomić.
    Po trzech dniach zapytałam się przyjaciół, czy coś dotarło. Nic. Napisałam więc na adres podany w kontaktach, bo dodzwonić się tam nie można. Po dwóch kolejnych dniach (!) konsultantka napisała mi, że... kurier był na miejscu ale nikogo nie było, więc wrócił z powrotem z tą paczką (!!) Nawet nikt mnie nie powiadomił. Gdybym się nie odezwała, zabraliby mi po prostu pieniądze a paczka nie byłaby dostarczona, a taki czyn jest nazywany złodziejstwem. Zapytałam się więc, czemu kurier nie zadzwonił na nr podany w formularzu. Napisałam też w uwagach, żeby w razie braku obecności domowników zadzwonić na ich numer. Pani mi odpisała, że... kurier nie ma obowiązku dzwonić! Czaicie to?? Nie dość, że mnie w ogóle nie powiadomili o nie dostarczeniu przesyłki to jeszcze bezczelnie się tłumaczą, że kurier nie musi dzwonić. I jeszcze pytanie: czy mogą być oni (znajomi) wtedy i wtedy w domu? Ja prdl. Serio? Chcę zrobić przyjaciołom niespodziankę i mam ich prosić: "słuchajcie, nie idźcie dziś do pracy bo MOŻE dzisiaj do was paczka przyjdzie?". Widzę, że hasłem "nasz klient nasz pan" ta firma sobie bardzo głęboko dupę podciera. Więc ja, zbierając resztki cierpliwości i strzępki nerwów, piszę do pani, żeby spróbowali dostarczyć jeszcze raz, najlepiej w godzinach wieczornych. Pani stwierdziła, że całkiem rozwali mi układ nerwowy, bo odpisała, że nie można wybierać pory dostarczenia i za ponowną próbę wysłania trzeba dopłacić 40 zł. No to chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, że krew się we mnie zagotowała. Podałam jej adres sąsiadów i kategorycznie odmówiłam wpłaty dodatkowych kosztów, bo to nie moja wina, że znajomych nie było w domu i że kurierowi nie chciało się dzwonić (poza tym, skoro kurier nie ma obowiązku dzwonić, to po jaki c*uj jest na to pole w formularzu?). Potwierdziła, że zamówienie zostało wysłane na podany adres i łaskawie mi odpuściła dopłatę kosztów, podkreślając słowem "wyjątkowo". Paczka miała dojść w piątek, doszła w poniedziałek. Nie dostałam żadnego potwierdzenia dostawy, dowiedziałam się od przyjaciół.
    Nie mam pojęcia, skąd biorą się te dobre opinie na głównej stronie firmy, chyba je kupują. Podejście do klienta to jest jakiś żart i to nieśmieszny. Nie wiem co jest tego powodem, nie sądzę, żeby za mało pracownikom płacili, bo bukiety i prezenty do najtańszych tam nie należą. CZŁOWIEK PŁACI GRUBE PIENIĄDZE I MYŚLI SOBIE - OK, TROCHĘ ZAPŁACĘ, ALE PRZYNAJMNIEJ BĘDZIE WSZYSTKO ZAŁATWIONE W JAK NAJLEPSZEJ JAKOŚCI. NIE.KLIENT TO PLEBS. Mam nadzieję, że się w końcu opamiętają, ale ja na pewno już tam nic nie kupię. Płacić tyle pieniędzy za tak marną usługę, na "odwal się"... naprawdę by się wstydzili.
  • ~Andrzej / 2020-06-18 11:22
    Ocena: 2.40 / 5
    Nie najgorsza ale sporo mankamentów niejasności .
    Szarfa to szarfa a bilecik to bilecik to z punktu widzenia klienta.
    Nie masz pewności czy napis na szarfie będzie na szarfie czy bileciku a w przypadku wiązanki pogrzebowej chyba nie muszę tłumaczyć jak ważne
    Dzwonisz więc na infolinię to że wisisz na telefonie 40 min to normalka ale tak wulgarnej baby na infolinii to nigdy nie spotkałem . Gdybym mieszkał w wawie to bym się pofatygował i z babskiem podyskutował na miejscu w pracy . Telefon łatwo jej było wyłączyć
    Ogólnie opinia bardzo negatywna . Nie winie serwisu bo tu zawiniła jedynie jedne sfrustrowane babsko niestety firma za to odpowiada i ponosi konsekwencje
  • ~Dom / 2020-06-17 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów drodzy państwo!! Firma widmo, składająca się najwyraźniej z bardzo niekompetentnych osób!! Zamówione kwiaty nigdy nie dotarły, a zapłaciłam dodatkowa opłatę w wysokości 22zl by mieć pewność, że dotrą na umówiona porę. Brak możliwości kontaktu, ignorowanie klienta, wyłudzanie na ogromną skale oto jak działa ta firma. Drodzy państwo myślę, że powinno złożyć się zbiorowe zawiadomienie do prokuratury o przestępstwie, bo poczta kwiatowa wyłudza pieniądze na ogromną skalę!
  • ~Marta / 2020-06-17 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA. Wiązanka ślubna dostarczona 2 godziny przed ustaloną (za dodatkową opłatą) godziną. Brak potwierdzenia dostarczenia SMS (pobrali opłatę za wysłanie tegoż). Po opisaniu sprawy w sobotę - brak kontaktu ze strony firmy (jest środa). Nie ma szans dodzwonić się do firmy (kilkanaście minut wysłuchiwania niezbyt dobrej jakości nagrań). OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
  • ~Grażyna / 2020-06-17 09:30
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie jestem zadowolona z usług Poczty kwiatowej. Kwiaty dotarły do adresata za granicą z opóżnieniem. Złożyłam reklamację - na którą nie uzyskałam słowa odpowiedzi lub wyjaśnienia. Dotąd nie otrzymałam również sms-a o dostarczeniu kwiatów pomimo zapłaty za tą dodatkową usługę. W zakłądce "śledzenie przesyłek" na stronie Poczty kwiatowej moje zamówienie nadal figuruje jako nie ukończone. Ogólnie, nie polecam Poczty kwiatowej z uwagi na nierzetelność informacji w kontakcie z klientem. :(
    Wadyjak wyżej w mojej opinii
  • ~Agnieszka / 2020-06-15 11:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Las w słoiku do samodzielnego złożenia okazał się strzałem w 10 na urodziny mamy :) Jej kompozycja naprawdę dobrze wyszła. Przesyłka została dostrczona na czas.
  • ~magda / 2020-06-12 17:39
    Ocena: 1.40 / 5
    kwiaty zamowilam na dzien matki 2 dni przed.
    Niestety nigdy nie dotarly do mamy. Probowalam dzwonic i pisac do poczty kwiatowej zero odpowiedzi. Po jakims tygodniu kontakt od poczty jak moga pomoc, w odpowiedzi na mojego maila.Kolejne kilka dni czekania zero odpowiedzi wkoncu kolejny email z serii,iz kwiaty zostaly dostarczone tak kwiaciarnia im potwierdzila.Znowu czekanie. Dzis jest 12 czerwca,nadal ani zwrotu ani kontaktu. Jawne oszustwo ktore juz zglosilam do banku. Nigdy wiecej nie skorzystam z ich uslog, ich customer serwice jest na poziomie zero!
    ZaletyNie ma
    WadyWczesniej zamawialam kwiaty nigdy nie byly takie same jak na zdjeciach,stare itp
  • ~Fifi / 2020-06-10 18:15
    Ocena: 2.20 / 5
    Kwiaty na Dzien Matki zamowilam w koszu w wersji SREDNIEJ. Dostawa byla punktualna, ale jakosc i swiezosc kwiatow, jak i wielkosc koszyka nie byla zgodna z oczekiwaniami i zamowieniem. Gerbery byly wuskubane, brakowalo im platkow, gozdziki mialy wylamane glowki, elementy zielone byly suche i zwiędłe. A koszyk byl w rozmiarze MALYM. Zlozylam reklamacje. Po wymianie kilku maili w koncu uzyskalam zwrot 20% wartosci zamowienia na konto. Probowano wyrownac moje straty kuponem na 15% rabatu na nastepne zakupy. Firma nierzetelna. Z trudnoscia rozwiazuje reklamacje. Gdyby firmie zalezalo na jej dobrym imieniu, to zwrocilaby cala kwote. Lepiej byloby gdyby zerwala wspolprace z kwiaciarnia w Radomiu ktora w dobie pandemii oszukiwala klientow i udawala ze wywiazala sie ze zlecenia. Nie polecam!!!!
    WadyNiska jakosc
  • ~Andrzej / 2020-06-10 16:27
    Ocena: 1.60 / 5
    Szanowni Państwo, mamy 10 czerwca, kwiaty zamówione 25 maja na dzień Matki nie dojechały, kontakt z pocztakwiatowa.pl praktycznie nie istnieje. Po kolejnym mailu, w którym informuję, że przy braku zwrotu pieniędzy, skieruję sprawę na drogę sądową, łaskawie odpisali, że jeżeli taka była sytuacja, to oczywiście zwrócą pieniądze, jednak muszą najpierw sprawdzić. To sprawdzanie trwa już tydzień i żadnej kolejnej informacji z ich strony, więc dziś wysyłam przedsądowe wezwanie do zapłaty. Jeżeli trzeba będzie, to za stracone 182 zł, zobaczymy się z tymi oszustami w sądzie.
    Niech ta sytuacja będzie przestrogą dla wszystkich, którzy chcieliby skorzystać z usług oszustów pocztakwiatowa.pl
    Zaletyłatwość zamawiania, jedyne co u nich działa
    Wadybrak realizacji zamówień, strata pieniędzy, czasu, nerwów
  • ~ewa / 2020-06-08 22:42
    Ocena: 1.33 / 5
    Wiele osób pisze tu o nierzetelności firmy. Kwiaty zamówione na Dzień Matki zostały dostarczone 2 dni po terminie, mimo wpłaconej kwoty na gwarant dostarczenia. Widzę , że miałam szczęście, że zostały dostarczone w ogóle. Nie można skontaktować się telefonicznie , a na wielokrotne maile zareagowano po kilku dniach, tłumacząc się, że poprzednie musiały wpaść do spamu. Jestem klientką firmy od wielu lat. Wielokrotnie reklamowałam usługi - nieświeże kwiaty, nieterminowość, ale tym razem nawet skontaktować się nie mogłam. W końcu się udało, zaproponowano mi, że zwrócą mi pieniądze za dodatkowo opłacony gwarant dostarczenia w konkretnym dniu. Ale co mi z tego? Mama w Dniu Matki była bez kwiatów. Nigdy więcej z Pocztą Żwiatową. Przebrała się miarka.
  • ~Luiza / 2020-06-08 11:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie zawiodłam się na nich, na dzień matki kwiaty doszły, bukiet był zgodny ze zdjęciem. Teraz na dzień ojca tacie kosz słodkości będę zamawiała
  • ~Karolina / 2020-06-05 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie zamówię kwiatów przez Pocztę Kwiatowa! Po złożeniu zamówienia i dopłaceniu dodatkowych pieniędzy aby kwiaty zostały dostarczone w wybranym przezemnie terminie, nigdy nie dotarły. 4 dni po terminie status przesyłki zmienił się na 'próba dostarczenia' po kilku próbach skontaktowania się z firmą sprawa nie została rozwiązana. Po tygodniu od złożenia zamówienia dostałam maila że Kwiaty są gotowe do odebrania z kwiaciarni odległej 15km od miejsca dostarczenie!? Jakiś żart, pisałam o zwrot pieniędzy, ale zewzględu na to iż niby kwiaciarnia dokonała zamówienia, ale nie mogli znaleźć adresu, pieniądze nie zostaną mi zwrócone! Żyjemy w 21 wieku, wystarczyło wpisać adres w Google i pokazało trace! Rocket sience to nie jest! Nie polecam! Nigdy z tak niekompetentną firmą się nie spotkałam!
  • ~Budy30 / 2020-06-04 16:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Złodzieje. Kwiaty zamówiłem na dzień matki a do tej pory nie oddali kasy ani nie dostarczyli towaru. Dodzwonić się nie można w żaden sposób. Na maile nie odpowiadają. Zamierzam sprawę zgłosić chyba na policję.
  • ~Monika Z / 2020-06-04 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty nie zostaly dostarczone. Pieniadze pobrane w trybie natychmiastowym. Brak odpowiedzi na reklamacje ! Brak zwrotu pieniedzy! OSZUSCI !
  • ~Donna / 2020-06-03 23:40
    Ocena: 1.20 / 5
    Oszuści Naciągacze Ostrzegam przed Poczta kwiatowa zwijają kase .Przez 3 dni (reklamacji czas) zero kontaktu z nimi potem owszem można się skontaktować ale nie oddają $ ponieważ czas reklamacji minął .Jak można zaufać firmie która przywłaszcza pieniądze i się z usługi nie wywiązuje .Ludzie na infolinii nie znają regulaminu firmy .Pierwszy i ostatni raz nigdy więcej mam nadzieje ze niedługo ta firma zniknie z rynku Prosze nie ufać poczcie kwiatowej SCAM SCAM SCAM
  • ~lukas / 2020-06-02 12:23
    Ocena: 5.00 / 5
    Żelkowy bukiet i pluszak na dzień dziecka zostały wczoraj dostarczone mojej córce. Pracuje za granicą dlatego skorzystałem z tej opcji. Mała zadowolona, polecam
  • ~Natalia / 2020-06-02 05:43
    Ocena: 2.40 / 5
    Doświadczyłam dokładnie tego samego co wiekszość komentujacych tutaj klientów. Kwiaty zamowione na Dzień Matki nigdy nie doszły i mam teraz wrażenie, ze dojść nie miały. Każda próba kontaktu z dzialem Obsługi KIienta-nieudana. Telefon rozłaczany, po drugiej stronie chatu ptawdopodonie boot. Po złozeniu reklamacji na stronie dostałam kopie swojej wiadomosci ale bez zadnej informacji o tym kiedy sprawa zostanie rozwiazana. Nie łudzę się, ze bedzie. Spróbuję skontaktować sie z bankiem i odzyskać pieniadze w ten sposob.
    Jest to oszustwo, a ten proceder powinien zostać zbadany przez odpowiedni organ.
    WadyOszusci, brak Działu Obsługi Klienta.
  • ~Agnieszka / 2020-06-01 11:27
    Ocena: 2.20 / 5
    fatalna obsluga, kwiaty zamowilam na dzien Matki, nie doszly, nastepnego dnia tez nie doszly, ponad 300 zlotych pobrane w ciagu sekund,ale zero odpowiedzi na moje wiadomosci, pani na online chat nie byla w stanie pomoc, linia telefoniczna rozlacza wiec nie ma mozliwosci porozmawiania na temat skargi i zwrotu pieniedzy!
    Zaletywybor kwiatow
    Wadyobsluga karygodna, zero kontaktu z ich strony, brak zwrotu pieniedzy, kwiaty nie dostarczone ani na wskazany dzien ani dzien pozniej
  • ~Niezadowolona / 2020-05-31 17:57
    Ocena: 3.20 / 5
    Bukiet odbiegał bardzo mocno od tego na zdjęciu. Kwiaty zwiędły na drugi dzień. Nikt z obsługi klienta nie odezwał się w sprawie reklamacji. Linia telefoniczna ciaągle zajęta, maile zostają bez odpowiedzi. Jestem rozczarowana usługą, i gwarancją jakości.
    WadyW razie problemów i reklamacji nie ma do kogo się zgłosić.
  • ~Cerkwica / 2020-05-31 17:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona. Profesjonalna obsługa, kwiaty piękne.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 351
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4930
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169