Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1702 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.11
  • Dostawa
    2.33
  • Poziom cen
    2.44
  • Łatwość zamawiania
    3.15
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2023-05-26 12:29
    Ocena: 1.80 / 5
    Bardzo słaby standard obsługi klienta. Moja przesyłka składała się z bukietu i kosza kawy, herbaty, czekoladek. Wszystko miało dotrzeć wieczorem (opłacona godzina dostawy) a dotarło połowicznie dnia następnego rano. Nie zostałam powiadomiona, ze część zamówienia jest niedostępna. Po prostu sama musiałam dopraszać się informacji przez czat, który w ogóle był kompletną pomyłką. Zanim ktokolwiek odpisał na moje zagadnienie, zostałam przekazana 'z ręki do ręki' trzem różnym agentom, którzy nie raczyli nawet zaznaczyć, że za chwilę ktoś odpowie na moje zagadnienie. Zamiast tego po 10 minutach od 4tej agentki (Pani Natalii) otrzymałam suche "prosze o nr zamowienia'. Czat wygasł a gdy odezwałam sie ponownie z kopią poprzedniej rozmowy, by nie tracic jeszcze wiecej czasu, Pani pretensjonalnie spytała czemu kopiuje czat?? Koniec koncow wiekszosc mojego niepokoju co do opoznien w dostawie, bezsensownej oplaty za wybrany czas dostawy (bo przeciez dostarczyli kiedy chcieli) i niedostepnosci produktow, zostalo zbyte ignorancją. Sama musiałam się dopraszać o informacje czy w ogole zostane powidomiona o reszcie mojej przesyłki bo nikt nie raczył zapewnic mnie, kiedy i czy w ogole dzis zostanie dostarczona. Nie jestem przyzwyczajona do polskich realiow obslugi klienta ale jesli tak wygladaja ich standardy to naprawde podstawy kultury osobistej kuleją.. Jestem pewna, iż własciciel firmy spojrzy na tę sprawę, zainwestuje w odpowiednie kursy bądz po prostu zreprymenduje za niskie standardy okazane dzisiejszego poranka. Chetnie przedyskutuje poziom dzisiejszej konwersacji z Paniami z Działu Obsługi Klienta Poczty Kwiatowej, mam nadzieję, ze szef ma wgląd w historie rozmow, jesli nie chetnie dostarcze. Zakonczenie rozmowy na czacie było kwintesencją braku ogłady, Pani zwyczajnie wyłączyła czat, co ukoronowało całość braku jej umiejetności w kontakcie z klientem.




    WadyOkropna obsługa klienta. Kompletne braki kultury osobistej.
  • ~Joanna / 2023-05-27 09:00
    Ocena: 1.80 / 5
    Poczta kwiatowa zepsuła mi Dzień Matki! O godz. 20.00 26.05 dostałam informację, że zamówienie nie zostanie dostarczone! Zamówienie złożone 24.05! SKANDAL! Propozycja dostarczenia 30.05 absurdalna! Słodki upominek za to, że Mama nie otrzymała kwiatów w tak ważnym dniu? - śmieszne! Żałuję, że skorzystałam z usług Poczty Kwiatowe! Nigdy już tego nie zrobię! Żenujący poziom usług!
    Zaletybrak
    Wadypobieranie pieniędzy i nie realizowanie usług zgodnych z umową
  • ~Julia / 2019-11-02 10:11
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam sklepu. Dostarczony bukiet byl zupełnie inny niz bukiet na stronie. Cena zupelnie nie adekwatna do jakosci. Kolejnym razem skorystam z lokalnej kwiaciarni. Zamowilam kwiaty na pocztakwiatowa.pl poniewaz wybori kwiatowych na stronie byl wiekszy niz w lokalnej kwiaciarni. Niestety dostarczony bukiet mial niewiele wspolnego z bukietem prezentowanym na stronie. W odpowiedzi na reklamacje sklep napisal, ze bukiet sie rozni, ale jest bardzo ladny. Sklep publikuje jedynie pozytywne opinie klientow na swojej stronie internetowej i wprowadza kolejnych klientow w blad. Nie polecam sklepu i wiecej nie skorzystam.
  • ~Kacper / 2020-05-28 15:15
    Ocena: 1.80 / 5
    szczerze? dupa nie usługa, kwiatów nie dostarczono na czas (dzień matki), do firmy nie da się dodzwonić (kilkadziesiąt prób i stała automatyczna sekretarka), po zgłoszeniu reklamacji i żądaniu zwrotu pieniędzy, wysyłają nagle kwiaty po 2 dniach. Unikać!

    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Kacper Demange Grudziądz / 2022-02-14 21:54
    Ocena: 1.80 / 5
    NIE POLECAM ZA ZADNE SKARBY .... SZUKAJCIE INNEJ STRONY .. Kwiaty dla ukochanej zamówione już 11 lutego , płatność zaksięgowana 11 .... przyjęcie zlecenia również 11 .... dostaje wiadomość dziś 14 lutego ,że kobieta nie będzie miała dostarczonych kwiatwo z powodu jakiś problemów z realizacja ... a przyjęcie zlecenia zostało zrealizowane .... w ramach przeprosin słodki upominek .... NIE PISZAC JUZ ,ZE DOSTALEM WIADOMOSC GDYZ DO GODZ 20 KWIATKI BEDA DOSTARCZONE... DZWONIE GDZIE SA KWIATY ?? ROZLACZENIE SIE I WIADOMOŚĆ Z PRZEPROSINAMI KPINA
    ZaletyŁatwość w zamówieniu.. jak dla dziecka stąd potem zażalenia
    WadyZero komunikacji .. zlewanie klienta
  • ~kaha / 2010-08-20 14:55
    Ocena: 1.80 / 5
    kwiaty zamowilam 2 tygodnie przed dostawa, zaplacilam od razu karta kredytowa, po tygodniu dostalam maila, ze nie otrzymali platnosci, wyslalam wyciag z banku, 2 tygodnie zajela im weryfikacja. kwiaty dostarczyli z 10dniowym opoznieniem. odmowili zwrotu pieniedzy twierdzac, ze opoznienie wynknelo z mojej winy. nigdy wiecej!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadyobsluga klienta - 0
    profesjonalizm - 0
    ceny - 0
  • ~kak_tys / 2020-11-23 17:52
    Ocena: 1.80 / 5
    Skorzystałem pierwszy i ostatni raz !
    Kwiaty dotarły po terminie. Zwiędły następnego dnia. Minęły 3 miesiące a ja nie mogę doprosić się zwrotu opłaty za terminową dostawę.
  • ~Karo / 2020-12-24 10:41
    Ocena: 1.80 / 5
    Dostarczono niepełne zamówienie dzień przed Świętami. Po oczekiwaniu 10 min na połączenie z konsultantem, odesłano mnie do formularza reklamacyjnego na stronie www (zostanie rozpatrzone po świętach), mimo że prosiłam po prostu o dostarczenie brakującego produktu. Nie polecam. Nigdy więcej.
    ZaletyŁadnie zapakowany kwiat (Ale to też loteria, zależy od kwiaciarni)
    Wadydostarczanie niepełnych zamówień,
    brak weryfikacji wysyłanych zleceń,
    tragiczna obsługa klienta,
    brak propozycji rozwiązania roszczeń, trzeba wysyłać "formularze".
  • ~Karolina / 2020-04-22 13:27
    Ocena: 1.80 / 5
    Dostawa nie zgodna z zamowieniem. Zamowilam kwiaty a przyszly czekoladki, ktorych nawet na stronie nie ogladalam.Mialy przyjsc w sobote a przyszly w srode - 3 dni wczesniej. Niespodziabka na 40ste urodziny zepsuta. Potwierdzenie zamowienia ktore dostalam zaraz po zakupie nie zawieralo gdyinformacji o tym co zamowilam. Po odkryciu tego ze przyszly czekoladki zamiast kwiatow zadzwonilam do Poczt kwiatowej i przeslano mi copie zamowienia ktore mialo inny format i zawieralo info za zamowilam czekoladki. Format potwierdzenia byl calkiem inny niz ten ktory przyszedl w dzien zamowienia. Pani byla bardzo nie mila i opryskliwa i oczywiscie nie przyjela zgloszenia.
    UNIKAJCIE!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko: dostawa niezgodna z zamowieniem, dostarczony innego dnia, obsluga klienta opryskwia
  • ~Karolina / 2021-03-09 09:35
    Ocena: 1.80 / 5
    Zmówiliśmy kwiaty dla siostrzenicy z Mińska Mazowieckiego, chcieliśmy dobrze, A.... wyszło,jak wyszło. Najpierw, żadnej możliwości kontaktu. Po 21 do siostrzenicy zadzwonił Pan,że kwiaty dowiezie jutro. Po interwencji mojej siostry dowieźli o 22.25, nie dość, że mały bukiet, A by zamiany średni, do tego róże stare. Bilecik nie zaadresowany,balony, które miały być częścią bukietu dodane na odwal, na dole. Brak jakiegokolwiek podobieństwa do tego co zamawiane. Reklamacja złożona. Cena zupełnie nieadekwatne do tego co siostrzenica dostała. Nigdy więcej.na infolinię nie dało się dodzwonić, na czacie 93 osoby oczekiwania. Nie warto, naprawdę nie warto, tyle nerwów co mnie to kosztowało i efekt finalny, tragedia. Posiadam zdjęcia na potwierdzenie swojej opinii.
    ZaletyŁatwość zamówienia
    WadyRealizacja, podtrzymanie czasu doręczenia.
  • ~Karolina / 2021-07-12 12:16
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamawiałam bukiet słoneczników a dostałam trzy gerbery ..... kwiaty miały być w godz 9-12 a dotarły po 18 . Po reklamacji uznano ze słoneczniki się skończyły a bukiet z trzech gerberow został zrobiony poprawnie ! Kpina . Tak się traktuje swoich klientów? Nikt nawet nie zadzwonił do mnie i nie poinformowal ze nie ma słoneczników ....zadecydowano w moim imieniu ze wzamian zrobią marny bukiecik z trzech gerberow . Nie polecam .
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu i rzetelności
  • ~Kasia / 2019-05-30 17:55
    Ocena: 1.80 / 5
    Przesyłka nie została dostarczona. Trudny kontakt z firmą aby uzyskać jakiekolwiek wyjaśnienie.
  • ~Kasia / 2021-02-02 19:16
    Ocena: 1.80 / 5
    Kwiaty nie zostały dostarczone na umówioną godzinę tj. do godziny 12. o godzinie 15.oo otrzymałam maila, że nie są w stanie przygotować takiego bukietu, za to mogą zaoferować przygotowanie innego oraz dostarczenie godz w dniu dzisiejszym w późniejszych godzinach. Zgodziłam się. Po czym kontakt się urwał. Kwiaty nie zostały dostarczone,nie otrzymałam także zwrotu pieniędzy.4
    RADZE NIE ZAMAWIAĆ tak kwiatów.
  • ~Kasia / 2021-05-30 11:39
    Ocena: 1.80 / 5
    opłacona dostawa bukietu nie została zrealizowana
    Wadybrak kontaktu
  • ~Kasik / 2021-05-26 21:52
    Ocena: 1.80 / 5
    Jestem wściekła. Mama nie dostała bukietu a ja wyszłam na wyrodną córkę. Jutro idę do rzecznika i składam skargę
    WadyBrak dostawy w opłaconym dniu
  • ~Katarzyna / 2021-12-22 17:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Bukiet na urodziny nie dotarl na czas chociaz byl zamowiony tydzien wcześniej. Brak wiadomosci sms o doreczeniu no I sam bukiet skladal sie tylko z 1/3 kwiatow I niczym nie przypominal tego na zdjeciu.
  • ~kingaz. / 2014-02-14 12:39
    Ocena: 1.80 / 5
    Kwiaty dotarły na czas ale podwiędniete i dostarczone przez bardzo obrazona pania nie polecam
  • ~Kiwi / 2022-08-31 07:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Wybór to mają, się przeschnietych i opadających kwiatów przychodzą już opadające - żenada. A koszą jak za zboże. Drogo niemiłosiernie. Niepoważni są. I zero reakcji na reklamację
  • ~KRYSTYNA / 2021-06-22 10:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Moja przygoda z Pocztą kwiatowa
    Właśnie dzwoniła do mnie córka. Kurier poinformował ja, że paczka ma być dostarczona między godziną 13 a 15. Odpowiedziała, że nie będzie jej w domu. Otrzymała kolejną propozycję dostarczenia - jutrzejszy dzień, to sama pora, kwadratura koła, córka będzie przecież w pracy, Kurier nie mówi po polsku, w związku z tym możliwość domówienia szczegółów jest ograniczona. Do pracy córki przesyłka też, niestety ,nie może być dostarczona.
    Zastanawiam się, dlaczego tak renomowana firma wynajmuje dostawcę, który nie może spełnić oczekiwań nadawcy. Jeśli nie macie Państwo na to wpływu, może należy zastanowić się nad zmianą.
    Nie ukrywam, że nie pierwszy raz korzystam z Państwa usług i firmę polecałam znajomym, teraz nie ukrywam, że jestem po prostu zła. Chciałabym otrzymać informację, w jaki sposób rozwiązaliście Państwo ten problem. Informacja, że nie macie Państwo wpływu na termin dostawy absolutnie mnie nie satysfakcjonuje.
    Szkoda, że nie przeczytałam wcześniej ostatnich opinii na wasz temat ( przedtem nie miałam zastrzeżeń), teraz, O ZGROZO , NA WASZYM MIEJSCU SPALIŁABYM SIĘ ZE WSTYDU. Czytając je, jestem pełna obaw, że wszystko zakończy się pomyślnie. Wszystkim swoim znajomym odradzę korzystanie z Państwa usług.
    Pozdrawiam
    Krystyna
    Czytając te ostatnie opinie, nie spodziewam się nawet odpowiedzi na tego maila.

    Krystyna
    WadyTragedia
  • ~Krzysztof 85r / 2019-02-21 10:49
    Ocena: 1.80 / 5
    Moim zdaniem jest to kiepski pomysł na prezent , gdyż nie informują gdy nie zrealizują zamówienia i po miesiącu złożenia skargi dopiero zwrot kosztów bez rekompensaty ani słowa przepraszam.
    Zaletyszybko i łatwo zamówić
    Wadyproblem gdy nie zrealizują zamówienia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1702
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1689
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 991
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 624
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 344
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4794
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4569
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4009
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3102