Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~czyrzu / 2021-06-02 18:23
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłem kwiaty z dostawa z okazji Dnia Matki. Duży bukiet wykonany przez florystykę. Niestety bukiet nie wyglądał na duży oraz był wykonywany chyba przez początkującą florystykę. Składał się głównie z chryzantem (szkoda ze nie mogę dołączyć tutaj zdjęcia). Ponadto kurier dostarczył kwiaty o 8 rano budząc wszystkich domowników. Nawet bym nie marnował czas napisanie tej opinie, ale pierwszy e-mail jaki dostałem w sprawie reklamacji to „reklamacja zostaje odrzucana”. Po kilku wymiana emailowych firma zdecydowała się oddać jedynie 30% wartości zamówienia piszą „i to jest nasza ostateczna decyzja”. Nie polecam, ale zapewne to zależy od kwiaciarni od której przyjdą kwiaty. Bardzo nie profesjonalna obsługa klienta.
  • ~Darek / 2020-05-27 14:03
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamówiłem "Bukiet romantyczny wieczór" na rocznicę ślubu dla żony. Zależało mi, żeby bukiet był okazały. Wybrałem wersję za prawie 300 zł. Przesyłka była zamówiona między 9 a 12, kiedy miałem pewność, że żona będzie jeszcze w domu. Niestety kwiaty dotarły o 13 kiedy nie było już żony. Mimo, że ilość róż zgodna była z opisem to całość nijak się miała do zaprezentowanego na zdjęciu bukietu. Za połowę tej kwoty w zwykłem kwiaciarni dostał bym znacznie bardziej okazały i efektowny bukiet. Szczerze nie polecam. Porażka. Już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Dla czytających może tę opinię pracowników poczty kwiatowej podaję numer zamówienia, żeby nie myśleli, że to czarny PR (Nr zamówienia 100875672).
    ZaletyŁadna strona internetowa i zdjęcia.
    WadyNiezgodność towaru z ofertą na stronie, niepunktualność. Nieadekwatność cen do jakości
  • ~Dodo / 2022-02-08 18:54
    Ocena: 1.80 / 5
    Kwiaty zamówione dla dziewczyny przez przypadek realizowane przez jej koleżankę która pracuje w kwiaciarni. Zapłaciłem za Bukiet ponad 250 zł a Kwiaciarnia dostała zlecenie za 130. Wiadomo że w tej cenie nie mogą zrealizować tego czego ja oczekiwałem i co było Widoczne na stronie poczty Kwiatowej.. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą lepiej zamówić kwiaty bezpośrednio w kwiaciarni wtedy mamy przynajmniej pewność że usługa będzie na wysokim poziomie.
    ZaletyBrak
  • ~Edyta / 2021-03-13 20:01
    Ocena: 1.80 / 5
    Zamowienie opłacone rano o 9.00, o godz.10.30 status zamowienia- w drodze, jednak nie zrealizowane zgodnie z umowa do konca dnia.bez żadnej informacji zwrotnej. Ocene pozostawiam potencjalnym klientom.
    ZaletyBrak
  • ~Edyta / 2022-01-27 21:40
    Ocena: 1.80 / 5
    Szanowni klienci, nie korzystajcie z usług tej firmy !!!!. Zero profesjonalizmu . Bardzo niesympatyczni pracownicy w dziale obsługi klienta. Ceny wysokie . Firma kurierska to UPS- gorzej chyba wybrać nie można było .Moja przesyłka na Dzień Dziadka nigdy nie dotarła do adresata. Nikt nie uprzedza o dostawie .Powiedziano mi ze były 2 próby . Dziś po 5 dniach dostałam e-mail ze przesyłka będzie zwrócona do firmy . Były to owoce w czekoladzie i wino. 5 dni owoce były w transporcie. Aż szkoda pomyśleć co było w pudełku ...Walczę teraz o zwrot kosztów , jeśli zajdzie potrzeba będę kontaktowała się z głównym management. Nie wróżę im sukcesu. Trzymajcie się państwo z daleka od poczty kwiatowej.
    ZaletyZadnych!
    WadyTylko wady. Koszmarny serwis!!! Nigdy więcej .
  • ~endrju / 2020-06-22 19:04
    Ocena: 1.80 / 5
    Alleluja! Oszuści oddali pieniądze za zamówienie, którego nie zrealizowali. Prawie po miesiącu ale pomogło wysłanie za potwierdzeniem, przedsądowe wezwanie do zapłaty. Niestety nie rekompensuje to nerwów w międzyczasie a przede wszystkim zawiedzenia jakim było niedostarczenie kwiatów dla mojej mamy, osoby na wózku inwalidzkim dla której takie gesty są jak świeży powiew wiatru w jej przygnębiającym stanie zdrowia.
    Chcecie odzyskać chociaż pieniądze, wysyłajcie wezwania do zapłaty.
    ZaletyBrak
    WadyCała ich działalność
  • ~Ewelina / 2022-01-27 02:04
    Ocena: 1.80 / 5
    NIE POLECAM!!!! Kwiaty zamówione w piątek z dostawa w niedziele, zgodnie z info na stronie dostawa potwierdzona. Po dobie kontakt że jednak nie będzie dostawy w niedziele a najwcześniej we wtorek, miał być gratis jako rekompensata. Zgodziłam się. Kwiaty przyjechały wieczorem o 18, zmęczone, jakby cały dzień nie stały w wodzie, nieułożone w bukiet tylko niestarannie zebrane do kupy, bez gratisu. Dziś jest środa, doba po dostawie, bukiet do wyrzucenia.
  • ~gedeon32 / 2012-02-06 18:32
    Ocena: 1.80 / 5
    Witam,
    dzisiaj dostarczono przesylke kwiatowa, ktora u Panstwa zamowilem. Szkoda. Wczesniej juz korzystalem z Waszych uslug i bylem naprawde zadowolony, tym razem jednak bukiet byl chyba "troche stary".... Niestety, czesc kwiatow doslwnie padla.... zaraz po dostarczeniu
    Nie wiem, byc moze jest w Waszej firmie jakas gradacja zamowien... np. te z poza Polski sa lepiej traktowane, jak te krajowe....
    Coz, bywa....
    Pozdrawiam
    Rafal M.
  • ~Gosia / 2020-03-04 10:16
    Ocena: 1.80 / 5
    Kiedyś bardzo bylam zadowolona. Tym razem poziom zerowy. Kwiaty miały dotrzeć w niedziele, a dotarły we wtorek. Kiedy kurier wyjął je z samochodu to odpadła połowa płatków???? Pewnie te same woził od niedzieli w aucie. Żenada. Kontakt oczywiście z biurem obslugi oplakany. Po wysłaniu zdjęcia szanowna Pani stwierdzila że są piękne. A mi wstyd że ktoś musiał ode mnie na urodziny dostać coś co bukietu za 100 zł wogóle nie przypominało. Odlubiam. I już nie polecam
  • ~greganc / 2017-08-12 22:53
    Ocena: 1.80 / 5
    bukiet z prezentem zamówiłem na 04.08.br., 4 dni wcześniej dwukrotnie starałem się zmienić termin na 11.08.br., gówno to dało, mimo dwukrotnych prób w odstępach 2 dniowych, oczywiście 4 sierpnia bukiet nie został doręczony, bo odbiorczyni nie było, przynajmniej 4 razy przeczytałem słowo przepraszam i jakiś śmieszny rabat 20 procent zaproponowali przy kolejnym zamówieniu, ta firma to jakieś jedno wielkie nieporozumienie, generalnie wszystko i wszystkich mają w dupie, żadnej odpowiedzialności, jakaś awaria systemu była i za to klient musi zapłacić, żadnego profesjonalizmu, żadnej elementarnej uczciwości, są bezwzględni, firma dla frajerów
  • ~Iwona / 2014-05-27 10:24
    Ocena: 1.80 / 5
    Nigdy wiecej nie zamowie przez internet kwiatow,bukiet nie zgodny z opisem ani z cena
    ZaletyBrak
    WadyTanie stare kwiaty
  • ~ja / 2011-08-10 11:23
    Ocena: 1.80 / 5
    zamówiona wiązanka pogrzebowa duża, zrobiona nie z tych kwiatów jakie zostały zamówione i nie ta ilość kwiatów w wiązance, dostarczona w złym terminie i w sposób budzący wiele zastrzeżeń
    Zaletybrak
    Wadybyle jakość
    za bardzo DUŻE pieniądz
  • ~Jan / 2023-08-26 12:53
    Ocena: 1.80 / 5
    Kwiaty nie zostały doręczone. Nie wytłumaczyli dlaczego. Nie polecam tej firmy.
  • ~Jarek / 2016-06-12 21:22
    Ocena: 1.80 / 5
    Dałbym chętnie 0 gwiazdek. Całkowcie nieodpowiedzialna firma, a raczej jej dział obsługi klienta. Kwiatki przyszły na czas, co sie chwali ale dodatek do nich - czekoladki przyszły w wersji o wiele mniejszej od deklarowanej w zamówieniu (za które przecież zapłaciłem i mam prawo oczekiwać 100% zgodności). Cóż może to podwykonawca nawalił / oszukał ale nie o to chodzi - każdy popełnia błędy, najważniejsze to potrafić honorowo je naprawić lub wyjaśnić. Ta firma honoru niestety nie ma - na moje maile w ogóle nie odpowiada, na portalach społecznościowych zapewnia że przekazuje sprawę natychmiast do działu obsługi klienta ale oczywiście to kłamstwo. Po kilku próbach kontaktów i tam zaprzestali mi odpisywać.

    Ogromne ostrzeżenie, lepiej skorzystać z konkurencji niż w przypadku problemów zostać potraktowanym gorzej niż... no właśnie. Kasę zaksięgowali i dalej klienta mają w 4 literach.
    ZaletyPrzesyłka przyszła na czas (co raczej powinno być standardem)
    Ładne kwiaty
    Wady- oszczędzanie na dodatkach - dali mniejsze i tańsze czekoladki!
    - zerowa wola kontaktu w sprawie reklamacji - całkowicie mnie olali
  • ~Jerry / 2014-03-08 20:05
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie zamawiaj firma nie panuje nad realizacją usługi.
  • ~JOANA / 2020-05-26 15:49
    Ocena: 1.80 / 5
    Kwiaty dojechaly, ale czekoladki juz nie. Brak możliwosci kontaktu telefonicznego z firmą. Za takie pieniądze obsługa Klienta powinna być na najwyższym poziomie.. !
    WadyObsluga klienta, infolinia, status
  • ~Joanna / 2023-05-26 12:29
    Ocena: 1.80 / 5
    Bardzo słaby standard obsługi klienta. Moja przesyłka składała się z bukietu i kosza kawy, herbaty, czekoladek. Wszystko miało dotrzeć wieczorem (opłacona godzina dostawy) a dotarło połowicznie dnia następnego rano. Nie zostałam powiadomiona, ze część zamówienia jest niedostępna. Po prostu sama musiałam dopraszać się informacji przez czat, który w ogóle był kompletną pomyłką. Zanim ktokolwiek odpisał na moje zagadnienie, zostałam przekazana 'z ręki do ręki' trzem różnym agentom, którzy nie raczyli nawet zaznaczyć, że za chwilę ktoś odpowie na moje zagadnienie. Zamiast tego po 10 minutach od 4tej agentki (Pani Natalii) otrzymałam suche "prosze o nr zamowienia'. Czat wygasł a gdy odezwałam sie ponownie z kopią poprzedniej rozmowy, by nie tracic jeszcze wiecej czasu, Pani pretensjonalnie spytała czemu kopiuje czat?? Koniec koncow wiekszosc mojego niepokoju co do opoznien w dostawie, bezsensownej oplaty za wybrany czas dostawy (bo przeciez dostarczyli kiedy chcieli) i niedostepnosci produktow, zostalo zbyte ignorancją. Sama musiałam się dopraszać o informacje czy w ogole zostane powidomiona o reszcie mojej przesyłki bo nikt nie raczył zapewnic mnie, kiedy i czy w ogole dzis zostanie dostarczona. Nie jestem przyzwyczajona do polskich realiow obslugi klienta ale jesli tak wygladaja ich standardy to naprawde podstawy kultury osobistej kuleją.. Jestem pewna, iż własciciel firmy spojrzy na tę sprawę, zainwestuje w odpowiednie kursy bądz po prostu zreprymenduje za niskie standardy okazane dzisiejszego poranka. Chetnie przedyskutuje poziom dzisiejszej konwersacji z Paniami z Działu Obsługi Klienta Poczty Kwiatowej, mam nadzieję, ze szef ma wgląd w historie rozmow, jesli nie chetnie dostarcze. Zakonczenie rozmowy na czacie było kwintesencją braku ogłady, Pani zwyczajnie wyłączyła czat, co ukoronowało całość braku jej umiejetności w kontakcie z klientem.




    WadyOkropna obsługa klienta. Kompletne braki kultury osobistej.
  • ~Joanna / 2023-05-27 09:00
    Ocena: 1.80 / 5
    Poczta kwiatowa zepsuła mi Dzień Matki! O godz. 20.00 26.05 dostałam informację, że zamówienie nie zostanie dostarczone! Zamówienie złożone 24.05! SKANDAL! Propozycja dostarczenia 30.05 absurdalna! Słodki upominek za to, że Mama nie otrzymała kwiatów w tak ważnym dniu? - śmieszne! Żałuję, że skorzystałam z usług Poczty Kwiatowe! Nigdy już tego nie zrobię! Żenujący poziom usług!
    Zaletybrak
    Wadypobieranie pieniędzy i nie realizowanie usług zgodnych z umową
  • ~Julia / 2019-11-02 10:11
    Ocena: 1.80 / 5
    Nie polecam sklepu. Dostarczony bukiet byl zupełnie inny niz bukiet na stronie. Cena zupelnie nie adekwatna do jakosci. Kolejnym razem skorystam z lokalnej kwiaciarni. Zamowilam kwiaty na pocztakwiatowa.pl poniewaz wybori kwiatowych na stronie byl wiekszy niz w lokalnej kwiaciarni. Niestety dostarczony bukiet mial niewiele wspolnego z bukietem prezentowanym na stronie. W odpowiedzi na reklamacje sklep napisal, ze bukiet sie rozni, ale jest bardzo ladny. Sklep publikuje jedynie pozytywne opinie klientow na swojej stronie internetowej i wprowadza kolejnych klientow w blad. Nie polecam sklepu i wiecej nie skorzystam.
  • ~Kacper / 2020-05-28 15:15
    Ocena: 1.80 / 5
    szczerze? dupa nie usługa, kwiatów nie dostarczono na czas (dzień matki), do firmy nie da się dodzwonić (kilkadziesiąt prób i stała automatyczna sekretarka), po zgłoszeniu reklamacji i żądaniu zwrotu pieniędzy, wysyłają nagle kwiaty po 2 dniach. Unikać!

    Zaletybrak
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4597
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976