strona 46 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »
-
~Wandzia / 2020-07-17 10:46
Zauważyłam na stronie, że maja w sprzedaży lasy w słoiku do samodzielnego wykonania. Zamówiłam sobie, by zrobić swój las z dostępnych roślinek, kamyczków itd. Kurier był u mnie na drugi dzień, szybka realizacja to się chwali. Szkoda, że nie mogę wstawić tu zdjęcia jak ładnie mój las wygląda. -
-
~Krystyna / 2020-07-11 15:12
Ja i mój mąż dostaliśmy za pośrednictwem Waszej poczty kwiatowej upominki od naszej córki z USA. Prezenty pakowały Panie: Weronika i Kasia.Jesteśmy pod wrażeniem!Prezenty super i orginalnie zapakowane. Dziękujemy! Zaletyorginalne opakowanie, terminowość dostarczeniaWadybrak -
~Olenka / 2020-07-09 19:00
Mieszkam zagranicą, a bardzo chciałam wysłać prezent na urodziny mojej mamy i poczta kwiatowa na to mi pozwoliła. Moja matula się wzruszyła i zapłakana z podziękowaniami do mnie dzwoniła. Dzięki za to, że pomogliście mi sprawić radość mojej mamie. -
~Darek / 2020-07-02 19:20
Poziom obsługi-zenada. Większość produktów z kosza obfitości inna niż na wykazie i jeszcze brak samego kosza.Zamówienie z zagranicy dla starszych ludzi, a do reklamacji potrzebne zdjęcia. Nawet po wysłaniu zdjęć przysłali kosz uszkodzony i inne produkty niż te za które zapłaciłem.Arogancja w serwisie telefonicznym na maxa. Uważam, że to celowe, cyniczne praktyki, dlatego odradzam korzystanie z ich usług. ZaletyBrakWadyFatalna obsługa klienta -
~Tomasz / 2020-07-01 20:50
Okazuje się, ze kobietom wiele do szczęścia nie trzeba. Z okazji urodzin przyjaciółki zamówiłem dla niej tort i bukiet kwiatów. Ona obecnie siedzi w domu bo złamała nogę, chciałem jej sprawić przyjemność i się udało :) Zaletyduży wybór prezentów, dostawa, dobry kontakt -
~Ryszard / 2020-06-30 09:52
Korzystałem z usług pierwszy raz i jestem zadowolony. Duży wybór, a złożenie zamówienia nie jest trudne. Ojciec był zaskoczony, że mimo tego, że nie mogłem być u niego osobiście i tak dostał ode mnie prezent. Kosz podarunkowy był taki jak na zdjęciu. Także jak będę miał okazję to skorzysta, ponownie -
~Justyna Rogozińska / 2020-06-29 13:20
Jestem od lat stałą klientką Mam 13 proc zniżki brakowało mi 39 pkt do 15 proc kiedy nagle moje konto znikneło w systemie poczty kwiatowej Od tygodnia nie moge złożyć zamówienia mimo wielu reklamacji telefonów porada jest jedna proszę złożyć zamówienie telefonicznie Na moje argumenty że mam zniżkę nie chce tracić punktów nie ma reakcji Przez srone poczty nie ma mowy o zamówieniu Firma nie dba o stałych klientów Zaletyciekawe ofertyWadyignorowanie i niedbałość o klienta -
~Ewa / 2020-06-26 09:35
Bardzo żałuję, że nie przeczytałam opinii, bo wiedziałabym, ze nie mogę liczyć na dostarczenie kwiatów. -
-
~Remi / 2020-06-24 18:46
Nigdy więcej z tej firmy nic nie zamówię. Paczka została opłacona żeby przyszła w danym dniu i niestety nie przyszła ani ustalonego dnia, ani dnia następnego. Jeden pan z infolinii mowi że nic się nie da zrobić bo jest problem logistyczny, druga pani mowi że na 100% będzie dostarczone następnego dnia A trzeci pan mowi że nie wie dlaczego ta pani gwarantowala na 100% że coś będzie jak nie będzie... śmiech na sali. Z pytaniem co mozna w takim razie zrobić usłyszałem że trzeba czekać na Pana Michała który będzie następnego dnia. I tylko on może coś zrobic. Śmiech i żenada. Mało profesjonalna firma. Niestety powinni być profesjonalni skoro są to prezenty dla bliskich i jeśli płaci się za gwarancję dostarczenia w danym dniu to powinna być dostarczona bezproblemowo. Mijają kolejne dni i nic. Odradzam. ZaletyJakie? Nie ma żadnych.WadyBrak przesyłki. -
~Najlepsza córka / 2020-06-23 10:12
Może nie mają niskich cen, ale produkty jakie sprzedają są wysokiej jakości. Z okazji dzisiejszego dnia ojca zamówiłam książkę dla ojca ale nie taką zwykłą tylko z życzeniami i dedykacją. Jest ona na pierwszej stronie. I jeszcze do tego ojciec dostał tort. Już do mnie dzwonił i dziękował za prezent i pamięć. Zaletywybór, szybka realizacja -
~endrju / 2020-06-22 19:04
Alleluja! Oszuści oddali pieniądze za zamówienie, którego nie zrealizowali. Prawie po miesiącu ale pomogło wysłanie za potwierdzeniem, przedsądowe wezwanie do zapłaty. Niestety nie rekompensuje to nerwów w międzyczasie a przede wszystkim zawiedzenia jakim było niedostarczenie kwiatów dla mojej mamy, osoby na wózku inwalidzkim dla której takie gesty są jak świeży powiew wiatru w jej przygnębiającym stanie zdrowia.
Chcecie odzyskać chociaż pieniądze, wysyłajcie wezwania do zapłaty.ZaletyBrakWadyCała ich działalność -
~Pawel / 2020-06-22 10:30
Nigdy Przenigdy nie zamowie u nich, Ekwiaty duzo lepiej i mniej nerwow a komentarze zle oni nie wystawiaja bo mojego nie zamiescili moderator usunal dlatego ze prawde napisalem
dwa zamowienia w tym samym tygodniu i dwa wyslane blednie w dniu Mamy wyslali inny kosz bez zyczen i dali kartke w dniu urodzin masakra itp do dnia dzisiejszego sprawa nie wyjasniona.BIURO OBSLUGI TO PORAZKA odkladaja telefon
Z takim podejsciem znaczy ze im nie zalezy na klientach , zlapia raz naiwnych a po pierwszym zamowieniu ich Traca
Dobrze ze sa inne lepsze firmy.ZaletyLADNIE na obrazku ale nie w PraktyceWadyZmienic cala obsade bo sie nie nadaja do tej pracy -
~Tomek / 2020-06-19 13:27
Tragedia.Dostarczono z opoznieniem czasowym,nie te kwiaty,ktore byly zamowione,na drugi dzien zwiedly.Reklamacja w tej firmie nie funkcjonuje.Sprawe kierujemy do inspekcji handlowej i rzecznika praw konsumenckich. ZaletyzadnychWadyasortyment,obsluga reklamacji,dostawa -
~Katarzyna / 2020-06-18 21:43
Trzy razy tam coś zamawiałam i tylko raz było wszystko w porządku.
Za pierwszym razem zamówiłam kwiaty dla dziadków. Do jednych dziadków kwiaty dotarły już następnego dnia, gdzie wyraźnie zaznaczałam, żeby dostarczyć je na dzień Babci i Dziadka. Przez kilkanaście dni druga babcia z dziadkiem byli przekonani, że o nich zapomniałam, bo dowiedzieli się, że tamci dziadkowie dostali kwiaty. W grę wchodzą ludzkie uczucia.
Za drugim razem zamówiłam kwiaty dla mamy i było wszystko ok.
Ale co z tego jak za trzecim razem to była istna batalia o to, żeby zamówienie zostało w ogóle dostarczone. Zamówiłam kosz prezentów dla przyjaciół z okazji urodzin. Na stronie była informacja, że zamówienie zostanie dostarczone już kolejnego dnia. Myślę sobie - super. Czekam cały kolejny dzień na potwierdzenie od strony i na telefon ucieszonych przyjaciół. Cisza. Myślę sobie - no dobra, mają jakąś obsuwę, pewnie mają dużo zamówień. Ale mogliby chociaż powiadomić.
Po trzech dniach zapytałam się przyjaciół, czy coś dotarło. Nic. Napisałam więc na adres podany w kontaktach, bo dodzwonić się tam nie można. Po dwóch kolejnych dniach (!) konsultantka napisała mi, że... kurier był na miejscu ale nikogo nie było, więc wrócił z powrotem z tą paczką (!!) Nawet nikt mnie nie powiadomił. Gdybym się nie odezwała, zabraliby mi po prostu pieniądze a paczka nie byłaby dostarczona, a taki czyn jest nazywany złodziejstwem. Zapytałam się więc, czemu kurier nie zadzwonił na nr podany w formularzu. Napisałam też w uwagach, żeby w razie braku obecności domowników zadzwonić na ich numer. Pani mi odpisała, że... kurier nie ma obowiązku dzwonić! Czaicie to?? Nie dość, że mnie w ogóle nie powiadomili o nie dostarczeniu przesyłki to jeszcze bezczelnie się tłumaczą, że kurier nie musi dzwonić. I jeszcze pytanie: czy mogą być oni (znajomi) wtedy i wtedy w domu? Ja prdl. Serio? Chcę zrobić przyjaciołom niespodziankę i mam ich prosić: "słuchajcie, nie idźcie dziś do pracy bo MOŻE dzisiaj do was paczka przyjdzie?". Widzę, że hasłem "nasz klient nasz pan" ta firma sobie bardzo głęboko dupę podciera. Więc ja, zbierając resztki cierpliwości i strzępki nerwów, piszę do pani, żeby spróbowali dostarczyć jeszcze raz, najlepiej w godzinach wieczornych. Pani stwierdziła, że całkiem rozwali mi układ nerwowy, bo odpisała, że nie można wybierać pory dostarczenia i za ponowną próbę wysłania trzeba dopłacić 40 zł. No to chyba nie muszę nikomu tłumaczyć, że krew się we mnie zagotowała. Podałam jej adres sąsiadów i kategorycznie odmówiłam wpłaty dodatkowych kosztów, bo to nie moja wina, że znajomych nie było w domu i że kurierowi nie chciało się dzwonić (poza tym, skoro kurier nie ma obowiązku dzwonić, to po jaki c*uj jest na to pole w formularzu?). Potwierdziła, że zamówienie zostało wysłane na podany adres i łaskawie mi odpuściła dopłatę kosztów, podkreślając słowem "wyjątkowo". Paczka miała dojść w piątek, doszła w poniedziałek. Nie dostałam żadnego potwierdzenia dostawy, dowiedziałam się od przyjaciół.
Nie mam pojęcia, skąd biorą się te dobre opinie na głównej stronie firmy, chyba je kupują. Podejście do klienta to jest jakiś żart i to nieśmieszny. Nie wiem co jest tego powodem, nie sądzę, żeby za mało pracownikom płacili, bo bukiety i prezenty do najtańszych tam nie należą. CZŁOWIEK PŁACI GRUBE PIENIĄDZE I MYŚLI SOBIE - OK, TROCHĘ ZAPŁACĘ, ALE PRZYNAJMNIEJ BĘDZIE WSZYSTKO ZAŁATWIONE W JAK NAJLEPSZEJ JAKOŚCI. NIE.KLIENT TO PLEBS. Mam nadzieję, że się w końcu opamiętają, ale ja na pewno już tam nic nie kupię. Płacić tyle pieniędzy za tak marną usługę, na "odwal się"... naprawdę by się wstydzili. -
~Andrzej / 2020-06-18 11:22
Nie najgorsza ale sporo mankamentów niejasności .
Szarfa to szarfa a bilecik to bilecik to z punktu widzenia klienta.
Nie masz pewności czy napis na szarfie będzie na szarfie czy bileciku a w przypadku wiązanki pogrzebowej chyba nie muszę tłumaczyć jak ważne
Dzwonisz więc na infolinię to że wisisz na telefonie 40 min to normalka ale tak wulgarnej baby na infolinii to nigdy nie spotkałem . Gdybym mieszkał w wawie to bym się pofatygował i z babskiem podyskutował na miejscu w pracy . Telefon łatwo jej było wyłączyć
Ogólnie opinia bardzo negatywna . Nie winie serwisu bo tu zawiniła jedynie jedne sfrustrowane babsko niestety firma za to odpowiada i ponosi konsekwencje
-
~Dom / 2020-06-17 15:58
Brak słów drodzy państwo!! Firma widmo, składająca się najwyraźniej z bardzo niekompetentnych osób!! Zamówione kwiaty nigdy nie dotarły, a zapłaciłam dodatkowa opłatę w wysokości 22zl by mieć pewność, że dotrą na umówiona porę. Brak możliwości kontaktu, ignorowanie klienta, wyłudzanie na ogromną skale oto jak działa ta firma. Drodzy państwo myślę, że powinno złożyć się zbiorowe zawiadomienie do prokuratury o przestępstwie, bo poczta kwiatowa wyłudza pieniądze na ogromną skalę! -
-
~Marta / 2020-06-17 10:16
PORAŻKA. Wiązanka ślubna dostarczona 2 godziny przed ustaloną (za dodatkową opłatą) godziną. Brak potwierdzenia dostarczenia SMS (pobrali opłatę za wysłanie tegoż). Po opisaniu sprawy w sobotę - brak kontaktu ze strony firmy (jest środa). Nie ma szans dodzwonić się do firmy (kilkanaście minut wysłuchiwania niezbyt dobrej jakości nagrań). OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
-
~Grażyna / 2020-06-17 09:30
Nie jestem zadowolona z usług Poczty kwiatowej. Kwiaty dotarły do adresata za granicą z opóżnieniem. Złożyłam reklamację - na którą nie uzyskałam słowa odpowiedzi lub wyjaśnienia. Dotąd nie otrzymałam również sms-a o dostarczeniu kwiatów pomimo zapłaty za tą dodatkową usługę. W zakłądce "śledzenie przesyłek" na stronie Poczty kwiatowej moje zamówienie nadal figuruje jako nie ukończone. Ogólnie, nie polecam Poczty kwiatowej z uwagi na nierzetelność informacji w kontakcie z klientem. :( Wadyjak wyżej w mojej opinii -
~Agnieszka / 2020-06-15 11:32
Las w słoiku do samodzielnego złożenia okazał się strzałem w 10 na urodziny mamy :) Jej kompozycja naprawdę dobrze wyszła. Przesyłka została dostrczona na czas. -
~magda / 2020-06-12 17:39
kwiaty zamowilam na dzien matki 2 dni przed.
Niestety nigdy nie dotarly do mamy. Probowalam dzwonic i pisac do poczty kwiatowej zero odpowiedzi. Po jakims tygodniu kontakt od poczty jak moga pomoc, w odpowiedzi na mojego maila.Kolejne kilka dni czekania zero odpowiedzi wkoncu kolejny email z serii,iz kwiaty zostaly dostarczone tak kwiaciarnia im potwierdzila.Znowu czekanie. Dzis jest 12 czerwca,nadal ani zwrotu ani kontaktu. Jawne oszustwo ktore juz zglosilam do banku. Nigdy wiecej nie skorzystam z ich uslog, ich customer serwice jest na poziomie zero!ZaletyNie maWadyWczesniej zamawialam kwiaty nigdy nie byly takie same jak na zdjeciach,stare itp
strona 46 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- nastepna »