strona 45 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Abradot / 2018-12-27 20:03
Zamówiłem dostawę dużego bukietu (za ponad 200 zł) w dniu 24.12.2018. Został dostarczony w terminie ale mały - wyglądał mikro. do tej pory dostarczano przyzwoite bukiety. Złożyłem reklamację. Odrzucono ją. Firma postanowiła chyba zdyskontować dotychczasową dobrą opinię i zarabiać więcej na klientach dostarczając byle jakie bukiety. Stanowczo odradzam korzystanie z usług poczty kwiatowej. Jakakolwiek inna firma będzie lepsza. Doznałem ogromnego zawodu zwłaszcza w sposobie załatwienia reklamacji. Szkoda czasu i nerwów. -
-
~Adrian / 2022-05-28 07:25
Dawno nie zdenerwowała mnie arogancja i niekompetencja jak w wypadku tej Firmy. PayPal na szczęście od ręki wycofał płatność.
To jest gromki skandal ze cos takiego jak PocztaKwiatowa z siedziba w WWA funkcjonuje i naciąga ludzi tyle lat. To było moje 2 zamówienie i więcej sie to nie wydarzy.WadyObsługa , reklamacje , kontakt, -
~aga / 2010-05-28 14:00
Zdecydowanie odradzam!!! Zamowic bardzo latwo, co do realizacji...zlozylam zamowienie na kwiaty, ktore mialy dotrzec w Dniu Matki. Kwiaty nie dotarly do 18, wiec probowalam anulowac zamowienie, niestety w Dzien Matki nie mozna sie bylo skontaktowac z centrum obslugi klienta, telefon nie dzialal. Napisalam maila, zostal zignorowany. Dodzwonilam sie 27 maja rano z prosba anulowania zamowienia, gdyz nie dotarlo na czas, obsluga zapewnila o anulowaniu. Kwiaty dotaly o 13 do mamy, zamowienie nie zostalo wbrew zapewnieniom anulowane na dodatek, zadna z pan obslugujacych nie chciala przyjac reklamacji. Po 3cim telefonie w koncu z laska reklamacja zostala przyjeta z zastrzezeniem , ze i tak bedzie rozpatrzona z korzyscia dla poczty. Probowano mnie wprowadzic w blad,ze zgodzilam sie na warunki,ze kwiaty dotra na drugi dzien!!! mam wszystkie potwierdzenia, zapisana strone ze zlozonym zamowieniem brak na nich adnotacji o rzekomym dostarczeniu dzien pozniej. Po prostu usilowali zrobic ze mnie wariata...zenujacy kontakt, ignoruja z premedytacja klienta. Fatalna obsluga, niepowazne traktowanie klienta. Sprawa obetrze sie o rzecznika praw konsumenta. Zalosna "instytucja", odradzam wszystkim. -
~Aga / 2020-05-26 21:47
Jednym słowem MASAKRA... pierwszy i ostatni raz zamówiłam kwiaty z tej firmy... Rozumiem wszystko że to taki pracowity czas ale skoro ktoś zamawia z 2 tygodniowym wyprzedzeniem liczy iż kwiaty dotrą 1 że na czas, 2 pod wskazany adres a 3 że dokładnie takie jak się wybiera że strony.. Niestety tegoż luksusu nie ma w tej firmie. Ceny kosmiczne zupełnie nie adykwatne do jakosci. Obsługa klienta dziś nieosiągalna... Skoro zamawiam kwiaty na Dzień Mamy to spodziewam się otrzymać je w dzień a nie o 21:30 i to po wielo godzinnej batalii przez tel.. NIKOMU NIE POLECAM... ZaletyCiężko znalesc.. Może strona internetowa łatwa i przejzysta ale co z tego skoro efekt końcowy marnyWadyObsługa klienta... Pomyłki w adresie, kwiaty nie zgodne z ofertą i ceny kosmiczne nie adykwatne do jakosci. -
~Agnieszka / 2018-06-21 23:38
KUPUJESZ KOTA W WORKU
1. Pomylona kompozycja kwiatów w zupełnie innej kolorystyce m.in. kolorowe róże zamiast białych TANDETA - bukiet za 150zł wyglada jak za 20zł.
2. Zamównie nie trafia do odbiorcy, a zamiast do Mamy z Okazji Dnia Matki zostawione zostaje u Sąsiada 3 h później od kontaku z klienta (firma nazywa to nieudaną próbą doręczenia).
3. Mimo wskazanego miejsca i godzin w jakich kurier zastanie odbiorce przesyłka do niego nie trafi.
4. Potwierdzenie doręczenia przyjdzie Wam innego dnia niż doręczono - szkoda wiec 3zł
5. Składasz reklamacje tego samego dnia dostajesz odpowiedz 2 dni później na prośbę konsultanta dosyłasz zdjęcie reklamowanego bukietu odrzucają reklamacje bo nie wysłałeś w 24h ??
6. Po złożeniu 6 redakcji - wymianie ok 12stu maili zwracają Ci 67zł z 190
NIGDY NIKOMU NIE POLECĘ
GORSZA POCZTA OD POCZTY POLSKIEJ ? A myślałam ze nie ma gorszej ;)ZaletyBrakWadySame -
~Agnieszka / 2020-12-29 14:03
Zamówiłam dostawę do Wielkiej Brytanii. wybarałam tę firmę, gdyż oferowała dostawę 27 grudnia w dniu urodzin. Zadna firma w Londynie nie mogła tego gwarantować. zapłaciłam 400 zł za dostawę opóźnioną 2 dni. Kwiatki w pąkach: dwie lilie, chryzantem i jakiej dwa małe - nie wiem co bo nie są rozkwitnięte. Porażka. Jak spojrzeć w oczy obdarowanej osobie ZaletybrakWadycena, dostawa z opóźnieniem dwu-dniowycm, jakość kwiatów -
~Agnieszka / 2021-03-10 09:29
Łatwość zamówienia-tak, ale później to już dramat. Firma nie dostarczyła kwiatów. Brak kontaktu, nie można się dodzwonić,drogą elektroniczną też nie można załatwić. Od 2 dni zero informacji, kwiatów nie ma, pieniędzy też.
-
~agy / 2022-04-28 12:54
Zamówienie 27-04 z "dostawą na dziś" bo mają taki serwis. Przesyłka nie dotarła i obsługa klienta zamiast wziąć się za dokończenie pracy, żeby umożliwić dostwę kwiatów rano na drugi dzień zapytała czy chcę zwrot pieniędzy. Powiedziałam, że chcę zeby kwiaty dostarczono, powiedziano mi że 28-04 od 9-20.
Dziś jest 29-04 i dostaje informację, że kwiaty zostaną dostarczone w piątek 30-04 - serio?
Zażądałam zwrotu pieniędzy.
Wrażenie jest takie, że mają w gdzieś klienta i jego zmartwienie - albo chcesz i czekasz albo nie chcesz i spadaj.
Straszna firma, szczególnie, że proponują wysyłkę kwiatów - przeciez ludzie chcą wysyłać to na urodziny, kondelncyjnie etc - tu trzeba empatii - niestety firma nie spełnia takich oczekiwań. Nigdy więcej. Nie polecam.
Ciekawa jestem czy dostanę zwrot pieniędzy na konto. Jeśli nie, to dopiszę.Zaletyna stronie ładne bukiety, jednak nie mozna z nich skorzystać, bo kwiaciarnie takich nie robią ;)WadyPo prostu brak kompetentnej obsługi klienta. -
-
~agy / 2022-04-28 12:54
Zamówienie 27-04 z "dostawą na dziś" bo mają taki serwis. Przesyłka nie dotarła i obsługa klienta zamiast wziąć się za dokończenie pracy, żeby umożliwić dostwę kwiatów rano na drugi dzień zapytała czy chcę zwrot pieniędzy. Powiedziałam, że chcę zeby kwiaty dostarczono, powiedziano mi że 28-04 od 9-20.
Dziś jest 29-04 i dostaje informację, że kwiaty zostaną dostarczone w piątek 30-04 - serio?
Zażądałam zwrotu pieniędzy.
Wrażenie jest takie, że mają w gdzieś klienta i jego zmartwienie - albo chcesz i czekasz albo nie chcesz i spadaj.
Straszna firma, szczególnie, że proponują wysyłkę kwiatów - przeciez ludzie chcą wysyłać to na urodziny, kondelncyjnie etc - tu trzeba empatii - niestety firma nie spełnia takich oczekiwań. Nigdy więcej. Nie polecam.
Ciekawa jestem czy dostanę zwrot pieniędzy na konto. Jeśli nie, to dopiszę.Zaletyna stronie ładne bukiety, jednak nie mozna z nich skorzystać, bo kwiaciarnie takich nie robią ;)WadyPo prostu brak kompetentnej obsługi klienta. -
~Aleksandra / 2021-05-26 13:09
Dziękuję... za to, że spieprzyliscie Dzień Matki. Zamówiłam wczoraj z dostawą na wczoraj prezent dla mamy. Do tej pory nic nie dostała,pomimo prób kontaktu i probach dowiedzenia się gdzie i kiedy będzie przesyłka jest zero informacji z Waszej strony. To był pierwszy i ostatni raz z Wami i nie będę nikomu polecać Waszych usług. Teraz czekam albo na szybka dostawe przesylki albo natychmiastowy zwrot pieniędzy ZaletyZadneWadyWiele !!!! -
~Alex / 2017-09-18 22:03
Kwiaty zamowione na jako slubny prezent plus czekoladki, wizanka niczym nie przypominala kolorowego bukietu z obrazka a otrzymano jednokolorowa wieche; czekoladki powinny byc w czerwonym pudelku w ksztalcie serca symbol milosci a nie Milka w fioletowym pudle, nie polecam ....cena powinna byc jedna a na stronie ze bukiet losowy, bo niczym nie przypominalo oryginalnego zamowienia ZaletybrakWadyjak powyzejpoczta kwiatowa czekoladki plus kwiaty £200.80 zl -
~An / 2020-05-26 21:38
Kwiaty nie dotarły! Żadnego powiadomienia! Zmarnowany dzień matki! Jak można tak postępować za tak wygórowaną cenę? Po co pisać na stronie - gwarancja dostawy!!! -
~Andrzej / 2020-05-28 18:14
pocztakwiatowa.pl to zwykli oszuści! Omijajcie szerokim łukiem! Zamówiłem 25 maja kwiaty na dzień Matki, oczywiście nie doszły do dziś (wieczór 28 maj). Nadmienię jedynie, że na stronach tych oszustów w dniu 26 maja można było złożyć zamówienie z realizacją na ten sam dzień, także nie może być mowy o zbyt późnym złożeniu zamówienia. Na infolinii jedynie automat wypowiada regułkę i rozłącza połączenie, na maile nie odpowiadają. Pomijam fakt, że kwiaty dostarczane (zamawiałem wcześniej raz) wyglądają znacznie inaczej niż na zdjęciach poglądowych, ale to jeszcze można zaakceptować, natomiast ceny kosmos, powinny chociażby dawać gwarancję realizacji zamówienia! Moderują opinie, nie znajdziesz tam negatywnych od faktycznych kupców, te usuwają i wstawiają sami pozytywne!
Jeszcze raz, NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ, wybierzcie inny portal a najlepiej samemu kupić ładniejszy i tańszy bukiet bezpośrednio w kwiaciarni!Zaletyłatwo złożysz zamówienie i zostaniesz pozbawiony pieniędzyWadybrak realizacji zamówień, kosmiczne ceny, zero kontaktu, moderują opinie, nie znajdziesz tam negatywnych, te usuwają i wstawiają sami pozytywne! -
~aneczka29_d / 2010-05-27 14:44
Zamówiłam kwiaty 25.05.2010r. na następny dzień dla mamy mały zostać dostarczone do pracy czyli w godz. 8:00/16:00 oczywiście nie dotarły po dwóch godz. Czekania na zgłoszenie się konsultanta nie otrzymałam odpowiedzi panienka się rozłączyła przy następnym udanym połączeniu poinformowano mnie ze jest problem przekserują kwiaty na inny adres bo już po 16:00 i że na pewno jeszcze dzisiaj Dora oczywiście nie dotarły. Następnego dnia czyli 27.06.2010 zaczekam do nich dzwonić od godz. 8:00 a dodzwoniłam się dopiero po 13:00. Panienka poinformował mnie ze przeprasza i że skargi można zostawiać tylko drogą meilową a kierownik nie zajmuje się takimi sprawami ciekawe więc co on tam k… robi. Kwiaty w końcu dotarły o godz. 14:00 no i oczywiście bukiet był inny niż w zamówieniu. Zdecydowanie odradzam chyba ze ktoś lubi infolinie. Zaletyszybko biorą dużą kaseWadyobsługa klienta
termin dostawy
zgodność zamówienia
nie profesjonalna dostawa249 zł. 27.05.2010 -
~Anna / 2022-05-27 17:26
Zamówiłam kwiaty na Dzień Matki.
Nie doszły. Dzień po napisałam do nich. Nie wyrobili się. Nie dali mi wcześniej znać ,że nie dostarczą, dopiero po moim zapytaniu dzień po. Pieniądze oddali ale nie polecam.WadyBrak powiadomienia,że nie wyrobią się z zamówieniem -
~Artur Gosk / 2020-04-28 11:49
Zamówione kwiaty. Płatność przyjęta, usługa nie zrealizowana, czego nawet nie wiedziałem. Po złożeniu reklamacji, informacja zwrotna, że przykro im, ale pieniędzy nie oddamy. Za to mozemy zaproponować 15% zniżki na następne zamówienie. Kpina!!! WadyOszuści!!! -
-
~Asik / 2021-05-27 15:28
Od wczoraj moja mama czeka na bukiet, nie dotarł nawet na drugi dzień, nie ma kontaktu z pocztą kwiatową, pieniądze zabrali, kwiatów nie ma.... Skierujemy sprawę na drogę sadową, tak być nie może! ZaletyBrak zaletWadySame wady! -
~Barthus Kwas / 2021-02-13 11:02
Żona biorąc poranny prysznic nie słyszała jak kurier dobija się do mieszkania.
Kurier zamiast spróbować ponownie lub poprostu zadzwonić, zawiózł kwiaty na pocztę główną wysyłają powiadomienie smsem. Pisząc na czacie po opisaniu sytuacji przekierowują z bota na bota. Kpina i Chamstwo. Podejście do klienta...ZaletyBrak.WadyDostawa i Podejście do Klienta -
~Bratek / 2017-12-07 16:00
Arogancja klienta oszustwo w zamówieniach i dostawach. Stanowczo nie polecam poczty kwiatowej w warszawie ZaletyŻadnych zaletWadyNiekompetencja i ignorancja pracowników obsługujących klientów -
~Celina B. / 2023-05-31 08:11
Kwiaty które zamówiłam miały być średnie dostałam mini do tego były w połowie zwiędłe na drugi dzień nadawały się do śmietnika bukiet kosztował mnie 150 zł moim zdaniem był warty najwyżej 30 zł nie polecam było mi tylko wstyd za takie coś . WadyZwiędłe
strona 45 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »