Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paula / 2020-04-14 13:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam - zamówienie rozbite, nie na czas, próby ustalenia co się dzieje z zamówieniem kończą się niemiłymi odpowiedziami konsultantów jakby łaskę robili :( a pieniądze wyrzucone w błoto by komuś w danym dniu sprawić przyjemnośc. Napisałam reklamację, zero odpowiedzi tylko maile z aktualizacją "dostarczono" parę dni później. Dramat NIE POLECAM
    Lepiej znaleźć lokalną kwiaciarnię lub samemu prezent wysłać :)
    Wadywykonanie usługi, konsultanci
  • ~Paweł / 2021-06-10 16:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Kwiaty zamówione na 26/05, dostarczone 31/05. Kpina i brak odpowiedzialności. Zero kontaktu. Nie polecam!
  • ~pola / 2022-05-27 10:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Kilka razy zamawialam kwiaty, nigdy nie dotarly na czas!!!!!! A jak juz dotarly to zmietoszone i zwiedle - WSTYD I KOSZMAR
    Zaletynie ma
    Wadyczas dostawy, jakosc towaru
  • ~pruskita / 2022-03-23 19:05
    Ocena: 2.00 / 5
    W Skład bukietu miały wchodzic:
    margaretki, eustomy, alstromerie, pittosporum, goździki, trachelium, limonium.

    Niestety zabrakło w nim tego co dla Pasodoble (nazwa bukietu) powinno być znamienite - koloru czerwonego!!!! Który powinien odgrywać główną rolę (rowniez emocjonalna).
    Brakuje w nim eustomy, goździkow a wątłe alstromerie topią się w rozlanej zieleni. Mizerna jedna wiązka margaretki rownież nie zbudowała harmonii by bukiet nawet w 50% przypominał ten z obrazka…
    Smutny żart florysty, bez wyobraźni i smaku… Czyżby w kwiaciarni zabrakło legendarnych goździkw? mamy sezon na tulipany które w zastępstwie tego co brakuje w niezorganizowanej kwiaciarni - możnabyłoby dołączyć. Brak podstawowych kwiatów za które klient płaci.
    Zaletydostawa na czas
    Wadybrak kwiatow ( 3 czerwonych rodzajow )
  • ~Przemek / 2021-12-06 13:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówione i opłacone kwiaty nie dotarły. Nie dostaliśmy żadnej informacji w związku z tym. Infolinia nie działa w wyznaczonych godzinach. Opcja reklamacji na stronie została wykorzystana ale nie dostaliśmy żadnej odpowiedzi. Po wielu próbach dodzwonienia się na infolinię jak się już udało to zostaliśmy w zblazowany sposób skierowani do portalu reklamacyjnego na stronie (który nie odpowiada). Nie polecam!
  • ~Qban / 2014-01-03 12:54
    Ocena: 2.00 / 5
    pocztakwiatowa.pl zamówiłem dwie przesyłki
    pierwsza wszytko dokładnie jak było zamówione
    druga przesyłka dotarła z jedno dniowym opóźnieniem niby nic ale...... mieli czas i dane kontaktowe by powiadomić o opróżnieniu - bez powiadomienia
    niestety po obciążeniu karty kredytowej można klienta oszukać .

    Ocena ogólna NIE Polecam skuteczność 50% dla mnie jest zdecydowanie zbyt niska
    Kto przyznał firmie Laur Konsumenta??????

    Z poważaniem Robert Kubica
    Zaletyżart
    Wadynieżetelność
  • ~ravvvv / 2021-12-17 21:29
    Ocena: 2.00 / 5
    paczka dotarła ale na następny dzień, który już nie był urodzinami dziewczyny. Dziewczyna w swoje urodziny myślała, ze o niej zapomniałem.
  • ~Rob / 2021-01-13 14:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Ładne zdjęcia, niezły asortyment, ceny średnie, reszta beznadziejna. Nieterminowe dostawy, mocno utrudniona komunikacja, rzucanie słuchawką na uwagi.
    ZaletyŁadne zdjęcia
    WadyWszystkie pozostałe
  • ~Robert / 2023-03-24 18:38
    Ocena: 2.00 / 5
    KATASTROFA NIE POLECAM brak dostawy kwiatów w Dzień Kobiet ,
  • ~rozczarowana / 2014-08-22 23:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedyne co nasuwa sie ja jezyk to tragedia. Zamowilam kosz kwiatow 50szt bialych roz z przybraniem na slub mojej siostry. Kwiaty dotarły-doreczyciel spisal sie na 6, natomiast kwiaty masakra. Kosz nie taki jak na zdjeciu a roze nie dosc ze nie biale tylko jakies wyblakle kolorowe to w dodatku bez przybrania i stare.Na drugi dzien polowa wisiala. Ułożenie makabryczne. Moj 2 letni syn lepiej by ułożył. Przykre jest to ze mieszkam za oceanem i siostra straznie przezyla to ze mnie nie bylo na slubie, dlatego chociaz w takiej czesci chcialam jej zrobic przyjemnosc. Niestety zawiodłam sie bardzo. Nigdy nie kupie kwiatow przez internet z firm, ktore yak naprawdę nie maja nic wspolnego z kwiaciarnia ktora dostarcza kwiaty poza finansami, chyba ze z bezposrednio z kwiaciarnia u ktorej zloze zamowienie, poniewaz 2 miesiace wczesniej zamawialam bukiet dla mamy na 60 urodziny z innej firmy i poprostu rece mi opadly jak dostalam zdjecie kwiatow. W zadnym stopniu w obu firmach dostarczone nie pokrywaly sie z zamowionymi. Poprzednia firma przynajmniej dostarczyla drugi bukiet przeprosinowy, juz bardziej podobny do zamawianego a poczta kwiatowa nie jest chetna na rekompensaty w zadnym stopniu. Zaproponowali mi 15% zwrotu kosztow z prawie 400zl za to ze dostarczyli zwiedle, wyblakle zamiast bialych róże bez przybrania w koszu brazowym zamiast bialym. Widok rozpaczliwy. Nie polecam nikomu.
    Zaletydostawa w ustalonych godzinach
    Wadyniekompetencja, brak szacunku dla klienta, towar stary i niezgodny z zamowieniem, brak checi usatysfakcjonowania poszkodowanego i wiele innych
    382zl
  • ~SaSp / 2020-04-14 11:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam zamówiłem wybrłem datę doręczenia zapłaciłem od razu.
    Przesyłka nie dojechała w danym dniu, infolinia niesttey to jakaś "KPINA"
    Pan mi nie pomoze bo nie ma pod telefonem działu reklamacji ! tylko dział sprzedazowy.
    Odezwą się do mnie w ciągu 14 dni od takie coś na odpowiedz na maila !!!!

    Nie polecam, poszukajcie sobei lokalnej działającej firmu napewno będzie to lepsze niż pocztakwiatowa.pl
    Zalety100810705
    WadyBRAK DORĘCZENIA, brak możliwości załatwienie reklamacji telefonicznie
  • ~solenizantka / 2024-08-08 14:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Kwiaty nieswieze, zwiedly w pierwszy dzien. Reklamacja nieuwzgledniona, skandaliczne podejscie firmy.
  • ~TO909 / 2021-12-06 11:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam to za mało powiedziane. STANOWCZO ODRADZAM
    Kwiaty nie dotarły na bardzo ważny dzień, zero reakcji, nie da się dodzwonić, formularz reklamacyjny na stronie zmusza do załączenie zdjęć bo inaczej nie puszcza dalej...
    Kogo zdjęcie mam wstawić?? Brakującego bukietu czy smutnej Jubilatki??
    To było moje ostatnie zamówienie w tej firmie - Wam też tak radzę
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta gorsza niż za komuny
  • ~Tomasz / 2021-03-15 13:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwsze zamówienie na Walentynki doszło. Co prawda o innej porze niż zamówiona za 19 PLN
    Natomiast zamówione przez aplikację Banku Santander zamówienie nie doszło w ogóle a w statusie jest zrealizowane. Nie polecam. Czat na stronie w sprawie reklamacji beznadziejny. Jestem absolutnie rozczarowany i zawiedziony jakością usługi. Za to bardzo łatwo zamówić. ????
  • ~Urszula / 2022-05-26 17:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety zamówiłam bukiet wczoraj, zanim sprawdziłam opinie o poczcie kwiatowej na niezależnych portalach, a tylko zasugerowałam się opiniami na stronie firmy. I to był błąd. Brak jakiejkolwiek informacji o etapie realizacji zamówienia, nie odbierają telefonu po godzinie 16, a podobno pracują do 20. Nie można się dowiedzieć, która kwiaciarnia realizuje zamówienie w danym mieście. Bukietu brak, zobaczymy, czy zwrócą pieniądze
  • ~walt / 2021-07-16 20:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówione kwiaty nie zostały dostarczone w dniu ślubu. Po skontaktowaniu się z infolinia (p. Michał) zero obiecanej informacji o zamówieniu. Odradzam.
  • ~wisnia / 2021-03-24 12:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Od paru lat zamawiam z PK kwiaty dla bliskich poniewaz mieszkam na stale za granica. Zawsze dochodzily ale w tym roku kolejny raz dno kompletne. Nie wiem czy sie zarzad firmy zmienil czy co? kwiaty nie dotarly za ktore zaplacilam prawie 200zl. zero powiadomienia tel czy mailem ze nie zostalo zrealizowane. zadzwonilam do biura, babke na inflinii tylko w pysk strzelic z krzesla! zero przeprosin, zero czegokolwiek, odpowiedz ,,jak nie zostaly dostarczone to juz nie beda prosze reklamacje skladac na stronie'' na pytanie dlaczego nie zostalam poinformowana, moglam zamowic gdzies indziej ''jak nie dostala pani maila to pewnie go pani jeszcze dostanie''! no sorry ale kwiaty mialy byc dostarczone wczoraj wiec co mi z tego, ze po dniu mnie ktos zawiadomi? strona nie dziala, a jak dziala to wybiorczo. Aplikacja tez sie wiesza! dno kompletne!!!
    Zaletyna dzien dzisiejszy juz zero
    Wadynie dostarczaja a o zwrot pieniedzy trzeba walczyc
  • ~Wojtek / 2021-12-18 12:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem choinke przystrojoną na święta.... Choinka która przyszła nie ma nic wspólnego ze zdjęcia na stronie. Przystrojenie całkiem inne niż na stronie, lampek brak, które w opisie produktu są.
    600 zł zmarnowane. NIE POLECAM. OMIJAĆ TĄ FIRME.
  • ~Zosia2008 / 2021-03-11 18:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kwiaty inne niż zamawiałam (inny kolor). Wybrałam godziny dostarczenia miedzy 18.00 a 20.00 (doszło 17.15, a powiadomienie o dostarczeniu dostałam o 18.10).
  • ~A / 2021-01-28 11:06
    Ocena: 1.80 / 5
    Prezent dla rodziców nie doszedł na 25.01. Wysłałam do poczty kwiatowej kilka emaili, dalej czekam na odpowiedź. Zdecydowanie nie polecam! Stracone 200 zł!
    WadyNie odzywają się, nie dostarczyli mojego zamówienia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976