Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1704 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.11
  • Dostawa
    2.33
  • Poziom cen
    2.44
  • Łatwość zamawiania
    3.15
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jaceksea / 2021-01-28 11:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja córka, mieszkająca na stałe za granicą (ZEA), zamówiła w "Poczcie Kwiatowej" przesyłkę okolicznościową na Dzień Babci - dla swojej mamy, czyli babci jej synów,.
    Pierwsza (w przeddzień) przyszła maleńka paczuszka z wisiorkiem. Córka się bardzo zdziwiła, że tylko to, bo powinno być coś jeszcze: zestaw czekolad i karteczka z życzeniami. No, ale sądziliśmy, że przyjdzie w odpowiedni, zamówiony dzień. Nie przyszło!
    Rozpoczęły się poszukiwania i dopytywania.
    Pierwsza była internetowa korespondencja (dwukrotna, wraz z załącznikami - w tym fotokopie dokumentów i wszystkich zamówień i płatności) córki z firmą.
    Po pierwszym mailu ZERO ODPOWIEDZI!
    Po drugim zażądano m.in. nr-u przesyłki, doskonale widocznego na fotografiach. Podpisano - Patrycja Juszczak. Mimo to, numer przesyłki (101031664)
    został podany w kolejnym mailu.
    Tłumaczenie : "Mamy różne firmy odpowiadające za różne rzeczy" (naszym zdaniem bzdura!).
    Sprawdzono, że nr przesyłki istnieje w systemie, ale "nie wyszła z magazynu".
    Zaczęły się podchody telefoniczne z Warszawy - w końcu tańsze, niż połączenie z Dubaju! Jedyne, czegośmy się dowiedzieli, że - po pierwsze - korespondencja musi się odbywać drogą mailową. Natomiast wszelkie aktywności osób trzecich, w tym adresatów przesyłki, są nieuprawnione, bo nie są osobami zamawiającymi. W dodatku pani, z którą odbywała się konwersacja, była, - delikatnie mówiąc - niegrzeczna i bezczelna, włącznie z podniesionym głosem i "walnięciem słuchawką"! Rozmowa z numerem (22)8289595 dn.26 stycznia o godz. 11:11. Łatwo sprawdzić do kogo należał głos po drugiej stronie!
    Jedynym z nielicznych plusów "dobrej zmiany" jest to, że "My - Naród", szczęśliwie odzwyczailiśmy się od takich sposobów komunikacji z klientem!
    Zaproponowano córce zwrot pieniędzy - całe 18.- zł! A przecież nie o to chodziło!
    Następny mail od córki był z zapytaniem, czy jest możliwe doręczenie brakujących artykułów w terminie późniejszym. Ale "Poczta Kwiatowa" NIE MA KONTAKTU Z PRACOWNIĄ i zamówione przedmioty "mogą być wysłane jutro albo i za 2 tyg."
    Przeprosiny i wyrazy szacunku niczego tu nie zmieniają!
    KONIEC KORESPONDENCJI!
    Czy coś tu jest niejasne?
    Jak należy traktować nieodpowiedzialną i - pardon! - bezczelną firmę?
    Wszystkim chętnym serdecznie odradzamy kontaktów z "Pocztą Kwiatową". Podobno są inne firmy, świadczące te same usługi!
    Zaletybrak
    Wadynierzetelność nieterminowość, bezczelność
  • ~JL / 2020-11-14 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam kwiaty mamie na urodziny niestety nie zostały doręczone.Skontaktowałam sie z przedstawicielem przez czat on line niestety nikt nie mógł mi pomòc w sprawie statusu zamówienia. Przekierowano mnie do reklamacji, na odpoiedz trzeba czekać do 14 dni roboczych. Bardzo mi przykro i mojej mamie z powodu tego zaniedbania zwłaszcza w tak ważne urodziny.
    WadyPrzesyłki nie doreczone, brak możliwości skontaktowania sie kimkolwiek w sprawie statusu.
  • ~JN / 2021-05-27 09:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu. Po wysłuchaniu nagrania połączenie zostaje przerwane. Po pieniądzach i kwiatach ani śladu.
    Na maila nikt nie odpisał. Status przesyłki GOTOWY daje miłą nadzieję, ale później następuje spore rozczarowanie.
    NIE POLECAM !!!
    ZaletyŁatwość złożenia zamówienia
    WadyBrak możliwości kontaktu - nikt nie odbiera telefonu i nie odpisuje na maile, brak realizacji zamówienia, brak zwrotu wpłaconych środków.
  • ~Jowisia / 2016-05-26 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem okropnie zawiedziona i ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z ich usług ! Kompletnie zignorowali moje instrukcje, a do tego nie tylko zepsuli obdarowanej osobie niespodziankę, ale wręcz popsuli jej humor, w dniu jej operacji. Po pierwsze : kwiaty nie zostały doręczone do mojej mamy (z okazji Dnia Matki) a wręczono je przypadkowej osobie, która otworzyła drzwi w domu (mamy nie było). Jak tak w ogóle można ?! Co za brak profesjonalizmu ! Po drugie : Prosiłam, żeby kurier skontaktował się z mamą w dniu dostarczenia bukietu, aby dowiedzieć się, gdzie mama aktualnie przebywa. Zaznaczyłam, że mama może znajdować się ALBO u siebie w domu, ALBO jeszcze w pobliskim szpitalu. Czy dla kuriera zbyt skomplikowane jest wykonanie jednego telefonu ??? Tak robi pierwsza lepsza firma wysyłająca paczki a kurier nie może tego zrobić okazji Dnia Matki?! Po trzecie wreszcie : Dzień przed dostarczeniem kwiatów, a więc 25 maja, ktoś nieprzyjemy zadzwonił do mojej mamy i twierdził, że mama dzwoniła do kwiaciarni z tego numeru telefonu. Absurd ! Moja mama oczywiście domyśliła się, że córka chce jej przesłać kwiaty z okazji dnia Matki - w ten oto sposób wasza kwiaciarnia zepsuła mamie całą niespodziankę ! Ale żeby tego było mało, mama mówiła, że ta pani, która do dniej dzwoniła była bardzo niemiła. Akurat w dniu operacji, gratuluję bezmyślnej firmie ! Jestem potwornie rozczarowana.
  • ~Justyna / 2016-06-05 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Kwiaty dostarczone w terminie nie wygladaly jak te zamowione, bukiet skladal sie z jednego rodzaju najtanszych kwiatow z wymienionych na stronie plus lisci dekoracyjnych. Zamiast zamowionej karteczki z tekstem bylo kiczowate serduszko z tekstem "kochanej mamie". Czesc kwiatow nie byla swieza. Dziekuje Poczcie Kwaitowej, ze wystarczyl mi jeden raz, zeby sie przekonac, ze juz nigdy wiecej nie bede korzystac z ich uslug! Bylo mi wstyd za to co zostalo dostarczone. Moja reklamacja nie doczekala sie zadnej odpowiedzi z ich strony.
  • ~Justyna / 2020-05-26 19:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenada. Obsługa klienta nie istnieje. Zamówiłam kwiaty na Dzień Matki, które nie doszły. Nie otrzymałam maila z jakąkolwiek informacja. Na telefony nie odpowiadają i maile nie odpowiadają. Za takie ceny oczekiwałam czegoś więcej.
    WadyObsługa klienta, dostawa.
  • ~Katarzyna / 2016-06-06 23:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Kwiaty imieninowe dla Mamy dotarły... z opóźnieniem. Niby "tylko" jednodniowym, ale wciąż nie dotarły na czas, więc czemu niby zamawiałam je i opłaciłam dostawę na konkretny dzień i z odpowiednim wyprzedzeniem. Reklamacja złożona, uwzględniona, oddadzą pieniądze za dostarczenie w danym terminie, czyli 17 zł (całość kosztowała ponad 180 zł). "W dniu dzisiejszym dokonamy zwrotu", wiadomość z 01.06.2016, do dzisiaj pieniędzy na koncie nie mam. Poczta Kwiatowa okazała się jednym WIELKIM rozczarowaniem, zamiast radości Mamy z niespodzianki, miałam tylko zmarnowany dzień w oczekiwaniu na informacje, że kwiaty dotarły. NIE POLECAM NIKOMU!!! Znikam z listy klientów tej firmy i bedę przed nią ostrzegać wszystkich znajomych i rodzinę!
  • ~Koko / 2020-03-04 09:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamowilam kwiaty, doszly nie takie jak powinny. Zlozylam reklamacje w odp kazali przeslac zdjecie. Zwrotu nigdy nie dostalam mimo 3 krotnego przypomnienia. Moja opinia nigdy nie pojawila sie na stronie
  • ~Krystian . / 2019-11-30 21:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam , przesyłka nie doszła na czas , w żaden sposób nie można skontaktować się z firmą. Nie polecam
  • ~KRZYS / 2015-07-30 13:42
    Ocena: 2.00 / 5
    NIE POLECAM ZDECYDOWANIE TEJ AMATORKI!!! Zamawialem dzis kwiaty dla ukochanej za nie cale 200 zl. Przyszly calkiem inne kwaity niz zamawiane i na obrazku pokazane warte 30 zl i ja mam teraz czekac 2 tygodnie na ropatrzenie raklamacji!!! totalny absurd
    Zaletyzadne!
    WadyCALKIEM INNE KWIATY NIZ ZAMAWIANE
    30 MIN MAM KWIATY 179 ZL, WARTE 30 ZL MAX!!!!
  • ~Kwiatow / 2023-03-09 16:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie z koszyka rozbite na dwie dostawy. Kwiaty dotarły w dzień Kobiet, czekoladki DHLem dzień później. W dniu dostawy kwiatów adresatka otrzymała rano SMS od 'poczta kwiatowa' z informacją o próbie doręczenia przesyłki. Nonsens i zepsuta niespodzianka. Kwiaty świeże i ładne, ale koszyk za 300zł niedoręczony w sensowny sposób.
    ZaletyŁadne kwiaty
    Wadyrozbite zamówienie, zepsuta niespodzianka SMSem.
  • ~Lama / 2021-03-09 18:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia... zamówiłem kwiaty dnia 08.03. I tego dnia miały zostać dostarczone, za co pobrano opłatę. Brak dostawy, zero odpowiedzi na reklamację, kompletny brak możliwości kontaktu z nimi. Dziś kwiaty dostaczono.. Ale... Tragedia. Zamiast pięknego i dużego bukietu tulipanów, moja kobieta otrzymała jakiś bukiet kwiatów ze świerkiem na cmentarz!!! Ogromny wstyd, czuję się ośmieszony! Zero odpowiedzi na reklamację. Nie skomentuję już dodatkowego prezentu, który zamówiłem wraz z kwiatami... Nie przypomina on w niczym tego co zamówiłem....
    WadyBrak możliwości kontaktu
  • ~LilyBlue / 2022-04-13 03:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Mieszkam za granicą, chciałam mamie i cioci(bliźniaczki)sprawić niespodziankę na urodziny. Ciocia kwiaty dostała, mama nie.Dostałam potwierdzenie doręczenia kwiatów do obu pań.Pieniądze zostały zwrócone,ale kto zwróci przykrość mojej mamie? Poczta kwiatwa nie przewiduje żadnej rekompensaty???
    Co to ma być!!?
    ZaletyNie ma
    WadyOlbrzymia niekompetencja Poczty Kwiatowej
  • ~loidd / 2021-05-27 10:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie z okazji Dnia Matki nie zostało dostarczone. Wstyd dla firmy. Próbują, je dostarczyć dzień później, nawet nie mam możliwości tego odwołania. Wyłączyli infolinię bo po opiniach tutaj wiem że nie tylko moje zamówienie nie zostało dostarczone. Nigdy więcej
  • ~Magdalena / 2021-03-29 19:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam , kwiaty niedostarczone , żadnej informacji wcześniej, totalni amatorzy !!!!
    WadyNie dostarczone zamówienie
  • ~Malagutti / 2021-03-05 19:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówienie nie zostało dostarczone, mimo kilkukrotnego potwierdzenia ze strony pracowników infolinii, że będzie na czas.

    Skandaliczne zachowanie ze strony pracowników infolinii, rozłączanie się, obietnice kontaktu zwrotnego, wulgaryzmy w tle rozmowy, niestosowne komentarze na temat klienta, słyszane od innych agentów w tle rozmowy.
  • ~Małgorzata / 2021-10-14 01:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Tort śmietankowy zamówiony na Dzień Matki był beznadziejny. Wykonany na poziomie dziecka z przedszkola. Bez żadnej dekoracji tylko garść malin rzucona na środek. Krzywo przekrojony i w dodatku uszkodzony w transporcie. W ramach reklamacji zaproponowano mi 15% zniżki na kolejne zakupy. Wstyd, żenada, koszmar. Nigdy więcej. Nie polecam...
    ZaletyŻadnych
    WadyBeznadziejna obsługa reklamacyjna, kwiaty, torty, bileciki dostarczone inne niż zamówione, średnio świeże, batdzo drogo
  • ~marcinszu / 2013-02-15 10:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Stanowczo odradzam, zamówienie złożone dzień przed Waletynkami, wybrałem całodniowy termin dostawy na walentyni z racji tego że rozumiałem, że mogą mieć napięty grafik, miało być dostarczone do 18, gdy dzwoniłem o 19 zapewniano, ze kurier jest w drodzę i że dzisiaj będzie dostraczone... nie było!!
    Zaletyserwis internetowy
    Wadybrak dostawy kwiatów
    1
  • ~Marek / 2021-05-27 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakra. Zamowiłem kwiaty z dostawą. Kwiaty wogóle nie dotarły. Nawet nie wyjechały z magazynu na planowany dzień dostawy. Jak wiemy dajemy kwiaty najczęściej z jakiejs okazji. JAk kwiaty docierają po kilku dniach to jest nierezalizowana usługa za jaką zapłaciliśmy. Czyli kupiliśmy kwiaty na jutro, docierają za kilka dni a firma nie zwraca pieniędzy. PArodia biznesu, odradzam komukolwiek
    Zaletybrak
    WadyTragiczna obsługa klienta, brak szacunku, nie wypełnienie usługi i problem z odzyskaniem pieniędzy
  • ~Mariushek / 2018-07-14 17:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma nic wazniejszego w tym biznesie niz CZAS. Jesli zamawiam kwiaty na dany dzien bo to jest TEN dzien to dlaczego dostarczane sa dzien pozniej? Nie wspominajac o glupim tlumaczeniu ze zamowienie zostalo zlozone za pozno. To dlaczego zamawiajac online byla opcja dostawy w ten sam dzien? Jesli chcecie komus zrobic mila niespodzianke na urodziny, rocznice, etc. to sugeruje skorzystanie z innej firmy poniewaz Poczta Kwiatowa Sp. z o. o. sa Januszami tego biznesu.

Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1704
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1693
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 998
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 707
Komputronik.pl
Ocena: 3.37, ilość opinii: 625
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 351
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4930
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169