strona 43 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~Jowisia / 2016-05-26 20:49
Jestem okropnie zawiedziona i ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z ich usług ! Kompletnie zignorowali moje instrukcje, a do tego nie tylko zepsuli obdarowanej osobie niespodziankę, ale wręcz popsuli jej humor, w dniu jej operacji. Po pierwsze : kwiaty nie zostały doręczone do mojej mamy (z okazji Dnia Matki) a wręczono je przypadkowej osobie, która otworzyła drzwi w domu (mamy nie było). Jak tak w ogóle można ?! Co za brak profesjonalizmu ! Po drugie : Prosiłam, żeby kurier skontaktował się z mamą w dniu dostarczenia bukietu, aby dowiedzieć się, gdzie mama aktualnie przebywa. Zaznaczyłam, że mama może znajdować się ALBO u siebie w domu, ALBO jeszcze w pobliskim szpitalu. Czy dla kuriera zbyt skomplikowane jest wykonanie jednego telefonu ??? Tak robi pierwsza lepsza firma wysyłająca paczki a kurier nie może tego zrobić okazji Dnia Matki?! Po trzecie wreszcie : Dzień przed dostarczeniem kwiatów, a więc 25 maja, ktoś nieprzyjemy zadzwonił do mojej mamy i twierdził, że mama dzwoniła do kwiaciarni z tego numeru telefonu. Absurd ! Moja mama oczywiście domyśliła się, że córka chce jej przesłać kwiaty z okazji dnia Matki - w ten oto sposób wasza kwiaciarnia zepsuła mamie całą niespodziankę ! Ale żeby tego było mało, mama mówiła, że ta pani, która do dniej dzwoniła była bardzo niemiła. Akurat w dniu operacji, gratuluję bezmyślnej firmie ! Jestem potwornie rozczarowana. -
-
~Justyna / 2016-06-05 22:07
Kwiaty dostarczone w terminie nie wygladaly jak te zamowione, bukiet skladal sie z jednego rodzaju najtanszych kwiatow z wymienionych na stronie plus lisci dekoracyjnych. Zamiast zamowionej karteczki z tekstem bylo kiczowate serduszko z tekstem "kochanej mamie". Czesc kwiatow nie byla swieza. Dziekuje Poczcie Kwaitowej, ze wystarczyl mi jeden raz, zeby sie przekonac, ze juz nigdy wiecej nie bede korzystac z ich uslug! Bylo mi wstyd za to co zostalo dostarczone. Moja reklamacja nie doczekala sie zadnej odpowiedzi z ich strony. -
~Justyna / 2020-05-26 19:22
Żenada. Obsługa klienta nie istnieje. Zamówiłam kwiaty na Dzień Matki, które nie doszły. Nie otrzymałam maila z jakąkolwiek informacja. Na telefony nie odpowiadają i maile nie odpowiadają. Za takie ceny oczekiwałam czegoś więcej. WadyObsługa klienta, dostawa. -
~Katarzyna / 2016-06-06 23:55
Kwiaty imieninowe dla Mamy dotarły... z opóźnieniem. Niby "tylko" jednodniowym, ale wciąż nie dotarły na czas, więc czemu niby zamawiałam je i opłaciłam dostawę na konkretny dzień i z odpowiednim wyprzedzeniem. Reklamacja złożona, uwzględniona, oddadzą pieniądze za dostarczenie w danym terminie, czyli 17 zł (całość kosztowała ponad 180 zł). "W dniu dzisiejszym dokonamy zwrotu", wiadomość z 01.06.2016, do dzisiaj pieniędzy na koncie nie mam. Poczta Kwiatowa okazała się jednym WIELKIM rozczarowaniem, zamiast radości Mamy z niespodzianki, miałam tylko zmarnowany dzień w oczekiwaniu na informacje, że kwiaty dotarły. NIE POLECAM NIKOMU!!! Znikam z listy klientów tej firmy i bedę przed nią ostrzegać wszystkich znajomych i rodzinę! -
~Koko / 2020-03-04 09:29
Zamowilam kwiaty, doszly nie takie jak powinny. Zlozylam reklamacje w odp kazali przeslac zdjecie. Zwrotu nigdy nie dostalam mimo 3 krotnego przypomnienia. Moja opinia nigdy nie pojawila sie na stronie -
~Krystian . / 2019-11-30 21:27
Nie polecam , przesyłka nie doszła na czas , w żaden sposób nie można skontaktować się z firmą. Nie polecam -
~KRZYS / 2015-07-30 13:42
NIE POLECAM ZDECYDOWANIE TEJ AMATORKI!!! Zamawialem dzis kwiaty dla ukochanej za nie cale 200 zl. Przyszly calkiem inne kwaity niz zamawiane i na obrazku pokazane warte 30 zl i ja mam teraz czekac 2 tygodnie na ropatrzenie raklamacji!!! totalny absurd Zaletyzadne!WadyCALKIEM INNE KWIATY NIZ ZAMAWIANE30 MIN MAM KWIATY 179 ZL, WARTE 30 ZL MAX!!!! -
~Kwiatow / 2023-03-09 16:42
Zamówienie z koszyka rozbite na dwie dostawy. Kwiaty dotarły w dzień Kobiet, czekoladki DHLem dzień później. W dniu dostawy kwiatów adresatka otrzymała rano SMS od 'poczta kwiatowa' z informacją o próbie doręczenia przesyłki. Nonsens i zepsuta niespodzianka. Kwiaty świeże i ładne, ale koszyk za 300zł niedoręczony w sensowny sposób. ZaletyŁadne kwiatyWadyrozbite zamówienie, zepsuta niespodzianka SMSem. -
-
~Lama / 2021-03-09 18:18
Tragedia... zamówiłem kwiaty dnia 08.03. I tego dnia miały zostać dostarczone, za co pobrano opłatę. Brak dostawy, zero odpowiedzi na reklamację, kompletny brak możliwości kontaktu z nimi. Dziś kwiaty dostaczono.. Ale... Tragedia. Zamiast pięknego i dużego bukietu tulipanów, moja kobieta otrzymała jakiś bukiet kwiatów ze świerkiem na cmentarz!!! Ogromny wstyd, czuję się ośmieszony! Zero odpowiedzi na reklamację. Nie skomentuję już dodatkowego prezentu, który zamówiłem wraz z kwiatami... Nie przypomina on w niczym tego co zamówiłem.... WadyBrak możliwości kontaktu -
~LilyBlue / 2022-04-13 03:22
Mieszkam za granicą, chciałam mamie i cioci(bliźniaczki)sprawić niespodziankę na urodziny. Ciocia kwiaty dostała, mama nie.Dostałam potwierdzenie doręczenia kwiatów do obu pań.Pieniądze zostały zwrócone,ale kto zwróci przykrość mojej mamie? Poczta kwiatwa nie przewiduje żadnej rekompensaty???
Co to ma być!!?ZaletyNie maWadyOlbrzymia niekompetencja Poczty Kwiatowej -
~loidd / 2021-05-27 10:42
Zamówienie z okazji Dnia Matki nie zostało dostarczone. Wstyd dla firmy. Próbują, je dostarczyć dzień później, nawet nie mam możliwości tego odwołania. Wyłączyli infolinię bo po opiniach tutaj wiem że nie tylko moje zamówienie nie zostało dostarczone. Nigdy więcej -
~Magdalena / 2021-03-29 19:14
Nie polecam , kwiaty niedostarczone , żadnej informacji wcześniej, totalni amatorzy !!!! WadyNie dostarczone zamówienie -
~Malagutti / 2021-03-05 19:50
Zamówienie nie zostało dostarczone, mimo kilkukrotnego potwierdzenia ze strony pracowników infolinii, że będzie na czas.
Skandaliczne zachowanie ze strony pracowników infolinii, rozłączanie się, obietnice kontaktu zwrotnego, wulgaryzmy w tle rozmowy, niestosowne komentarze na temat klienta, słyszane od innych agentów w tle rozmowy. -
~Małgorzata / 2021-10-14 01:26
Tort śmietankowy zamówiony na Dzień Matki był beznadziejny. Wykonany na poziomie dziecka z przedszkola. Bez żadnej dekoracji tylko garść malin rzucona na środek. Krzywo przekrojony i w dodatku uszkodzony w transporcie. W ramach reklamacji zaproponowano mi 15% zniżki na kolejne zakupy. Wstyd, żenada, koszmar. Nigdy więcej. Nie polecam... ZaletyŻadnychWadyBeznadziejna obsługa reklamacyjna, kwiaty, torty, bileciki dostarczone inne niż zamówione, średnio świeże, batdzo drogo -
~marcinszu / 2013-02-15 10:33
Stanowczo odradzam, zamówienie złożone dzień przed Waletynkami, wybrałem całodniowy termin dostawy na walentyni z racji tego że rozumiałem, że mogą mieć napięty grafik, miało być dostarczone do 18, gdy dzwoniłem o 19 zapewniano, ze kurier jest w drodzę i że dzisiaj będzie dostraczone... nie było!! Zaletyserwis internetowyWadybrak dostawy kwiatów1 -
~Marek / 2021-05-27 12:36
Masakra. Zamowiłem kwiaty z dostawą. Kwiaty wogóle nie dotarły. Nawet nie wyjechały z magazynu na planowany dzień dostawy. Jak wiemy dajemy kwiaty najczęściej z jakiejs okazji. JAk kwiaty docierają po kilku dniach to jest nierezalizowana usługa za jaką zapłaciliśmy. Czyli kupiliśmy kwiaty na jutro, docierają za kilka dni a firma nie zwraca pieniędzy. PArodia biznesu, odradzam komukolwiek ZaletybrakWadyTragiczna obsługa klienta, brak szacunku, nie wypełnienie usługi i problem z odzyskaniem pieniędzy -
-
~Mariushek / 2018-07-14 17:28
Nie ma nic wazniejszego w tym biznesie niz CZAS. Jesli zamawiam kwiaty na dany dzien bo to jest TEN dzien to dlaczego dostarczane sa dzien pozniej? Nie wspominajac o glupim tlumaczeniu ze zamowienie zostalo zlozone za pozno. To dlaczego zamawiajac online byla opcja dostawy w ten sam dzien? Jesli chcecie komus zrobic mila niespodzianke na urodziny, rocznice, etc. to sugeruje skorzystanie z innej firmy poniewaz Poczta Kwiatowa Sp. z o. o. sa Januszami tego biznesu.
-
~Matt / 2021-02-16 19:50
Dramat,
Zamówiłem na tydzień przed dostawą, przyjechała część zamówienia 2 dni po terminie, reszta została dostarczona kolejnego dnia niestety niekompletna.
Obsługa klienta beznadziejna, zero komunikacji, zero współpracy. Nie polecamZaletyDobra strona internetowaWadyBrak zrozumienia klienta -
~Meadow / 2013-05-26 20:48
NIGDY W ŻYCIU!!!!!!
BUKIET MIAŁ BYĆ DOSTARCZONY W NAJWAŻNIEJSZYM DLA MOJEJ MAMY DNIU- MATKI, ODDALONA ODE MNIE O 500 KM MAMA, SAMA W DOMU, MIALA OTRZYMAC BUKIET MIĘDZY 9-12- POMINĘ FAKT, IŻ OK 14.00 zadzwoniłam na centralę i grzecznie zapytałam co i jak- tam konsultant mnie poinformował, że jest jakiś mini zapisek w regulaminie, że w takich dniach bukiety dostarczane są do 20.00 więc mój wybór godz 9-12 był zbędny. Ostatecznie zdradziłam mamie jest NIESPODZIANKĘ i poprosiłam by poczekała jeszcze trochę na swoją przesyłkę... Jest 20.45 i mama wciąż nie dostała- baa, i nie dostanie bukiety bo Pan nie ma już sił do niej jechać...Nie należę do osób kłótliwych ani forum-owych.... ale radzę się zastanowić nad wyborem the NIE RZETELNEJ firmy która bazuje na swojej popularności...ZaletyBRAKWadyBRAK ZALET!!! -
~Monika / 2022-10-11 11:08
Upominek zamówiony na sobotę nie dotarł , jest wtorek s upominku nadal nie ma .Obsługa to dramat , bardzo lekceważąco i nie uprzejmie podchodzi do sprawy , dzień który miał być bardzo miły okazał się dramatem przez niekompetentna pocztę kwiatowa, proszę nie próbować przekonać się na własnej skórze, bo zaplanowany miły dzień może okazać się dramatem .Poczta kwiatowa bardzo nie kompetentnie podchodzi do sprawy, tak jak by się nic nie stało, nie zdając sobie sprawy, że klienci korzystający z ich usług chcą komuś umilić wybrany dzień , dlatego uwaga bo może być odwrotnie. ZaletyŻadnychWadyWszystko
strona 43 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »