Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2019-02-15 13:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Bukiet miał się nijak do tego ze zdjęcia. Parę róż owinietych kilkoma listkami i to by było na tyle. Za tą cenę wymaga się trochę Więcej. NIE POLECAM
    ZaletyDostawa na czas
    WadyOgólny wygląd wizualny bukietu
    Cena nie równa jakości
  • ~Brygida / 2016-10-24 09:34
    Ocena: 2.00 / 5
    NIE POLECAM.KWIATY Z OPÓŹNIENIEM !!! Zapłaciłam dodatkowo zeby kwiaty zostały dostarczone w ten sam dzień . Dostarczyli na drugi dzień. Juz 2 to raz z kolei miałam taki problem . Drugi i ostatni.
  • ~Były klient poczty kwiatowej / 2021-02-13 12:42
    Ocena: 2.00 / 5
    W czołówce strony internetowej jest informacja, że dostarczają towar na czas. Bzdura. Towar jest niedostarczone w ogóle. Obsługa klienta niekompetentna, bez podstawowych umiejętności rozmowy z klientem, znudzona pracą i niekryjąca, że ma klienta głęboko w poważaniu. Najgorsza forma kwiatowa na rynku, najgorsza obsługa klienta na świecie. Skandaliczny poziom rozpatrywania reklamacji.
    WadyNiedostarczanie towaru, skandaliczna obsługa klienta, ignorowanie reklamacji.
  • ~Dariusz / 2019-09-04 22:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Marże mają chyba 300 % i naciągają na powiadomienie SMS którego nie wysyłają
    ZaletyBrak. Ostatnia deska ratunku
    WadyDrogo i kiepska jakosc
  • ~DEL / 2021-12-02 12:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam.Porażka.Polecam zatem przed dokonaniem transakcji zapoznać się z regulamin. Zamówiony prezent urodziny z deklarowaną dostawa w ciągu 24godzin,nie dostarczony. Zlecenie przekazane firmie kurierskiej, nie podjęta próba kontaktu z jubilatem.Po mimo prośby telefonicznej aby dostawca skontaktowała się z jubilatem.Po wycofaniu zamówienia potrącone koszty rzekomej,dwukrotnej dostawy w kwocie 40zł. Brak słów. NIE POLECAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyReklamacje, zwroty.
  • ~Dorota / 2022-06-10 09:18
    Ocena: 2.00 / 5
    zamówione kwiaty zostały dostarczone dzień później. Kwiaty były zamawiane na dostawę konkretnego dnia, taki w końcu jest sens poczty kwiatowej... Otrzymany bukiet był nie tylko nieświeży, niektóre kwiaty były po prostu przegnite! Pomimo oczywistych błędów ze strony sprzedawcy oraz zdjęć przedstawiających zgniłe kwiaty, przesłanych im w dniu dostarczenia produktu, firma nie chciała uwzględnić reklamacji. Odmawiali kilkukrotnie, próbując mi wcisnąć rabat na przyszłe zamówienia (chyba w ich snach), przeprosinowe bukiety (kpina) i zwroty niewielkiej części zapłaconej kwoty. Musiałam wymienić z nimi wiele maili, postraszyć ich rzecznikiem, podrzucić paragrafy i fragmenty ich regulaminu żeby wreszcie uznali reklamację i zwrócili pieniądze. Kosztowało mnie to wiele nerwów.
    Zaletybrak
    Wadynieterminowa dostawa
    nieświeże kwiaty
    problemy z przyjęciem reklamacji
  • ~E.T. / 2021-08-03 23:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Poraz kolejny zawodzi mnie poczta kwiatowa. W związku z brakiem potwierdzenia dostawy, poprosiłam o informację co z przesyłką, odpowiedź była błyskawicznie, że się skontaktują z kwiaciarnią i tyle. Sama zadzwoniłam do jubilata w 70 urodziny, niestety nie było niespodzianki, poczta kwiatowa nie dostarczyła kwiatów, nie skontaktowała się z odbiorcą ani ze mną. Złożyłam reklamację i otrzymałam kolejnego dnia wiadomość że odbiorca przebywa na wakacjach więc nie mogą dostarczyć przesyłki i że mam podać nowy termin dostawy!!! Oszustwo, kłamstwo, próba naciągania. Co najgorsze żadnego prostego przepraszam tylko "liczymy na dalszą współpracę" - nigdy! nigdy! nigdy!!! Nie dajcie się oszukiwać jak ja!!!
    ZaletyBrak
    WadyNie wywiązują się z umowy, oszukują, okłamują
  • ~Emiilua / 2021-07-10 12:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam wiązankę pogrzebową, która miała zostać dostarczona przed pogrzebem do domu. Byłam w kontakcie z osoba, która miała ją odebrać. Nie dostarczono kwiatów, a po moim zgłoszeniu otrzymałam informację, ze lokalna kwiaciarnia twierdzi, że dostarczyła. Na pytanie, kto odebrał przesyłkę, zaległa cisza. Nie polecam. Korzystałam pierwszy raz, ale więcej nie popełnię tego błędu.
    WadyNie dostarczono zamówionych kwiatów.
  • ~Ewa / 2020-06-26 09:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo żałuję, że nie przeczytałam opinii, bo wiedziałabym, ze nie mogę liczyć na dostarczenie kwiatów.
  • ~fazi / 2020-08-23 22:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Kwiaty słabe po 2 g godz opadły nie zapakowane jak chcieliśmy i przesyłka po czasie wyznaczonym
  • ~Galena / 2023-03-10 16:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Żałuję, że nie przeczytałam opinii o tej firmie w tym miejscu. Używałam poczty kwiatowej kilkakrotnie i wszystko było jak należy. Zamówiłam bukiet florysty na urodziny mojej mamy zachęcona zdjęciem w jasnych pastelowych barwach. Przesyłka została doręczona o czasie (brawo DPD), jednakze kwiaty wygladaly calkowicie inaczej. Tragiczne doswiadczenie. Moja mama otrzymala bukiet jaskrawych pomarańczowych róż w połączeniu z białą gispówką. Kwiaty wyglądały bardziej na pogrzebowe niż urodzinowe. Jestem bardzo rozczarowana. Po kontakcie z poczta kwiatową, powiedziano mi, że florysta dobiera kwiaty i kolor, co jest podane w opisie. Zgoda, ale kto spodziewa się takich drastycznych zmian w zamówieniu. Czuje się oszukana, nie polecam.
  • ~Gregory / 2019-03-08 21:41
    Ocena: 2.00 / 5
    dotarlo na czas, ale calkiem inny kolor kwiatow niz na zdjeciu , masakra jakas !!!
    Zaletydostawa
    Wadykwiaty inne niz zamowione
  • ~Halina / 2022-05-31 17:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam korzystania z usług tej firmy.Córka zamówiła na Dzień Matki, oprócz bukietu, konkretne wino macedońskie, półwytrawne Delimaro za ok. 39 zł- Otrzymałam wino polskie półsłodkie za ok. 11 zł Fresco. Win słodkich i półsłodkich nie piję wcale. Córka wykonała telefon do firmy- zaproponowano jej zwrot 10 % kosztów za wino. Żenada.A tak na marginesie, kurier trzymał butelkę, bez opakowania, w ręce i tak ją mi wręczył. Reasumując- gdy ktoś płaci za daną usługę, oczekuje, aby była ona wykonana z należytą starannością, zgodnie z jego konkretnym zamówieniem.
  • ~Iwona / 2022-01-04 14:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Otrzymałam inny bukiet z mniejszą ilością kwiatów. Miało być 18sztk białych róż otrzymałam 13sztk różowych róż. ZAPLACILAM 184zl.
    Jak na błąd popełniony z winy poczty kwiatowej Pani nie była mila i nie wskazała rozsądnego rozwiązania.
    ZaletyZadne
    WadyNie lojalna i nie rzetelna obsługa.nalezalo by raczej przeprosić klienta a nie pokazywać swoich mądrości.nie w tym przypadku.
  • ~jaceksea / 2021-01-28 11:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja córka, mieszkająca na stałe za granicą (ZEA), zamówiła w "Poczcie Kwiatowej" przesyłkę okolicznościową na Dzień Babci - dla swojej mamy, czyli babci jej synów,.
    Pierwsza (w przeddzień) przyszła maleńka paczuszka z wisiorkiem. Córka się bardzo zdziwiła, że tylko to, bo powinno być coś jeszcze: zestaw czekolad i karteczka z życzeniami. No, ale sądziliśmy, że przyjdzie w odpowiedni, zamówiony dzień. Nie przyszło!
    Rozpoczęły się poszukiwania i dopytywania.
    Pierwsza była internetowa korespondencja (dwukrotna, wraz z załącznikami - w tym fotokopie dokumentów i wszystkich zamówień i płatności) córki z firmą.
    Po pierwszym mailu ZERO ODPOWIEDZI!
    Po drugim zażądano m.in. nr-u przesyłki, doskonale widocznego na fotografiach. Podpisano - Patrycja Juszczak. Mimo to, numer przesyłki (101031664)
    został podany w kolejnym mailu.
    Tłumaczenie : "Mamy różne firmy odpowiadające za różne rzeczy" (naszym zdaniem bzdura!).
    Sprawdzono, że nr przesyłki istnieje w systemie, ale "nie wyszła z magazynu".
    Zaczęły się podchody telefoniczne z Warszawy - w końcu tańsze, niż połączenie z Dubaju! Jedyne, czegośmy się dowiedzieli, że - po pierwsze - korespondencja musi się odbywać drogą mailową. Natomiast wszelkie aktywności osób trzecich, w tym adresatów przesyłki, są nieuprawnione, bo nie są osobami zamawiającymi. W dodatku pani, z którą odbywała się konwersacja, była, - delikatnie mówiąc - niegrzeczna i bezczelna, włącznie z podniesionym głosem i "walnięciem słuchawką"! Rozmowa z numerem (22)8289595 dn.26 stycznia o godz. 11:11. Łatwo sprawdzić do kogo należał głos po drugiej stronie!
    Jedynym z nielicznych plusów "dobrej zmiany" jest to, że "My - Naród", szczęśliwie odzwyczailiśmy się od takich sposobów komunikacji z klientem!
    Zaproponowano córce zwrot pieniędzy - całe 18.- zł! A przecież nie o to chodziło!
    Następny mail od córki był z zapytaniem, czy jest możliwe doręczenie brakujących artykułów w terminie późniejszym. Ale "Poczta Kwiatowa" NIE MA KONTAKTU Z PRACOWNIĄ i zamówione przedmioty "mogą być wysłane jutro albo i za 2 tyg."
    Przeprosiny i wyrazy szacunku niczego tu nie zmieniają!
    KONIEC KORESPONDENCJI!
    Czy coś tu jest niejasne?
    Jak należy traktować nieodpowiedzialną i - pardon! - bezczelną firmę?
    Wszystkim chętnym serdecznie odradzamy kontaktów z "Pocztą Kwiatową". Podobno są inne firmy, świadczące te same usługi!
    Zaletybrak
    Wadynierzetelność nieterminowość, bezczelność
  • ~JL / 2020-11-14 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłam kwiaty mamie na urodziny niestety nie zostały doręczone.Skontaktowałam sie z przedstawicielem przez czat on line niestety nikt nie mógł mi pomòc w sprawie statusu zamówienia. Przekierowano mnie do reklamacji, na odpoiedz trzeba czekać do 14 dni roboczych. Bardzo mi przykro i mojej mamie z powodu tego zaniedbania zwłaszcza w tak ważne urodziny.
    WadyPrzesyłki nie doreczone, brak możliwości skontaktowania sie kimkolwiek w sprawie statusu.
  • ~JN / 2021-05-27 09:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu. Po wysłuchaniu nagrania połączenie zostaje przerwane. Po pieniądzach i kwiatach ani śladu.
    Na maila nikt nie odpisał. Status przesyłki GOTOWY daje miłą nadzieję, ale później następuje spore rozczarowanie.
    NIE POLECAM !!!
    ZaletyŁatwość złożenia zamówienia
    WadyBrak możliwości kontaktu - nikt nie odbiera telefonu i nie odpisuje na maile, brak realizacji zamówienia, brak zwrotu wpłaconych środków.
  • ~Jowisia / 2016-05-26 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem okropnie zawiedziona i ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z ich usług ! Kompletnie zignorowali moje instrukcje, a do tego nie tylko zepsuli obdarowanej osobie niespodziankę, ale wręcz popsuli jej humor, w dniu jej operacji. Po pierwsze : kwiaty nie zostały doręczone do mojej mamy (z okazji Dnia Matki) a wręczono je przypadkowej osobie, która otworzyła drzwi w domu (mamy nie było). Jak tak w ogóle można ?! Co za brak profesjonalizmu ! Po drugie : Prosiłam, żeby kurier skontaktował się z mamą w dniu dostarczenia bukietu, aby dowiedzieć się, gdzie mama aktualnie przebywa. Zaznaczyłam, że mama może znajdować się ALBO u siebie w domu, ALBO jeszcze w pobliskim szpitalu. Czy dla kuriera zbyt skomplikowane jest wykonanie jednego telefonu ??? Tak robi pierwsza lepsza firma wysyłająca paczki a kurier nie może tego zrobić okazji Dnia Matki?! Po trzecie wreszcie : Dzień przed dostarczeniem kwiatów, a więc 25 maja, ktoś nieprzyjemy zadzwonił do mojej mamy i twierdził, że mama dzwoniła do kwiaciarni z tego numeru telefonu. Absurd ! Moja mama oczywiście domyśliła się, że córka chce jej przesłać kwiaty z okazji dnia Matki - w ten oto sposób wasza kwiaciarnia zepsuła mamie całą niespodziankę ! Ale żeby tego było mało, mama mówiła, że ta pani, która do dniej dzwoniła była bardzo niemiła. Akurat w dniu operacji, gratuluję bezmyślnej firmie ! Jestem potwornie rozczarowana.
  • ~Justyna / 2016-06-05 22:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Kwiaty dostarczone w terminie nie wygladaly jak te zamowione, bukiet skladal sie z jednego rodzaju najtanszych kwiatow z wymienionych na stronie plus lisci dekoracyjnych. Zamiast zamowionej karteczki z tekstem bylo kiczowate serduszko z tekstem "kochanej mamie". Czesc kwiatow nie byla swieza. Dziekuje Poczcie Kwaitowej, ze wystarczyl mi jeden raz, zeby sie przekonac, ze juz nigdy wiecej nie bede korzystac z ich uslug! Bylo mi wstyd za to co zostalo dostarczone. Moja reklamacja nie doczekala sie zadnej odpowiedzi z ich strony.
  • ~Justyna / 2020-05-26 19:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenada. Obsługa klienta nie istnieje. Zamówiłam kwiaty na Dzień Matki, które nie doszły. Nie otrzymałam maila z jakąkolwiek informacja. Na telefony nie odpowiadają i maile nie odpowiadają. Za takie ceny oczekiwałam czegoś więcej.
    WadyObsługa klienta, dostawa.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976