Kategorycznie nie polecam firmy pocztakwiatowa.pl!!!!
Bukiet na Dzień Matki zamówiony przed 9 rano w dniu 26.05.20 ,z dodatkową opłatą 22 zl gwarantującą datę dostarczenia przesyłki oczywiście nie dotarł w terminie. Od rana dnia 27.05.20 zaczęłam poszukiwać kontaktu z ww .firmą. Po ok pólgodzinnym oczekiwaniu na czacie odezwano się do mnie."Agent" poczty kwiatowej .pl odpowiedział tłumacząc,że zamówienie zawieruszylo się w kwiaciarni! Zadano mi pytanie czy zgadzam się na dostarczenie bukietu w dniu dzisiejszym, czyli dzień po Święcie Matki z gratyfikacją w postaci słodkiego dodatku do bukietu. Wyraziłam zgodę ,choć czar niespodzianki prysł.Bukiet dostarczono Mamie - na Dzień Matki 27.05.20 ok 14, oczywiście bez żadnych czekoladek i przeprosin. To bardzo nieładna postawa wobec klienta. A teraz podobno tak trudno o wszystko, ale nadal pw o szacunek. Na pewno nie skorzystam już nigdy z usług tak nierzetelnej firmy.
PS.Nadmieniam, że żadnego sms z potwierdzeniem dostarczenia przesyłki również nie otrzymałam choć "ciepłą rączką "pobrano ode mnie 3 zl podczas składania zamówienia
ZaletyBukiet zawierał kwiaty w ilości odpowiadającej opisowi
~Melba / 2020-11-18 21:46
Ocena: 2.20 / 5
Kosz prezentowy dostarczono bez opakowania, wyglądał fatalnie i bez jednego zamówionego produktu. Jeśli nie chcecie wstydzić się za kosz prezentowy NIE zamawiajcie przez te firme! Są inne lepsze. Reklamacja oczywiście nie została rozpatrzona.
~Milena / 2015-05-27 14:13
Ocena: 2.20 / 5
Witam. Niestety nie polecam.. Zamówilam bukiet za 175 zl + 3 zl kartka Kartke na wstepie pan kurier zgubil.. Byl to prezent na dzien mamy oczywiscie i wlasnie w tym dniu moja mama dowiedziala sie ze ma na imie Malgorzata a nie Elzbieta... Bukiet który zamówilam skladal sie z zóltych roz i fioletowych irysów... Niestety dostarczony zostal bukiet z kremowo rozowych roz i eustomy (w ogole nie podobny do tego co zamowilam) Zlozylam reklamacje ale zero odzewu z ich strony :(
ZaletyW calosci tylko adres sie zgadzal
WadyCalkiem inny bukiet , w niczym nie podobny do zamowionego...
175 zl + 3 zl kartka
~Miro / 2021-05-16 11:56
Ocena: 2.20 / 5
Pierwszy i ostatni raz zamówiłem kwiaty z poczty kwiatowej . Mogę z ręką na sercu napisać że firma oszukuje klientów !!!!
Nie przyznając się do swoich błędów nieuczciwie podchodzi do sprawy .
W moim przypadku zapłaciłem za droższy i ładniejszy bukiet kwiatów otrzymałem bukiet z najniższej półki i totalnie inny , SMS potwierdzajacy opłata została pobrana lecz nikt go nie wysłał !!! Nie wspomnę o czasie dostawy !! Totalna porażka .
ZaletyBrak
WadyZła obsługa klienta ,produkty dostarczane całkowicie inne niż w ofercie ,brak punktualności !
~Mirosław / 2022-05-30 15:51
Ocena: 2.20 / 5
Zwrócili mi za to, że wiązanka była nieświeża, połamane kwiaty, wręczona w kartonowym pudle. Przestrzegam! Dla tej firmy termin dostarczenia wiązanki nie jest istotny. Na infolinii usłyszałem, że dojdzie przecież... cóż że dzień później. Pod spodem korespondencja z tą firmą. Odzyskałem pieniądze.
2022-05-26 22:27
Składam reklamację na zamówienie numer…. w związku z nie wywiązaniem się przez sklep internetowy z umowy dostarczenia zamówionych kwiatów i prezentu w określonym terminie tj.26.05.2022 roku (Dzień Matki), do odbiorcy. W związku z tym, że szkody i przykrość jaka została wyrządzona mojej mamie przez nieprofesjonalne działanie firmy są ogromne i nie do oszacowania w roszczeniu żądam zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości 215,00 zł.
W dniu 2022-05-27 16:42:09 (dzień po Dniu matki)
Firma DHL doręczająca Pana/Pani zamówienie potwierdziła nam doręczenie zamówienia.
2022-05-27 17:27 -
Reklamacja do zamówienia nr …… ciąg dalszy.
Informuję, że odpowiedź na reklamację z dnia 26.05.2022 nie jest satysfakcjonująca i nie rozwiązuje problemu. Przesyłka została doręczona dzień później, chociaż na stronie internetowej nie było informacji, że termin może nie zostać zachowany. Gdyby taka informacja była, to dostarczyłabym kwiaty i prezent inaczej, na przykład przy pomocy innej firmy. Nie dochowanie terminu w takich przypadkach (Dzień Matki, ślub, pogrzeb, chrzciny) jest niewywiązaniem i złamaniem warunków umowy, którą zamawiając przesyłkę i opłacając ją zawarliśmy z waszą firmą. Przesyłka dotarła w innym, późniejszym terminie. Była zapakowana w wielki szary, nieestetyczny karton- nie tak dostarcza się kwiaty i prezenty. Kwiaty były nieświeże, połamane, brzydko pachnące, obdarowanej skojarzyły się z nieświeżymi kwiatami cmentarnymi. Alkohol był inny niż na stronie internetowej. Jest to dla nas przykra sytuacja. Mama zapakowała kwiaty z powrotem w karton i wyrzuciła je na śmietnik. W związku z powyższym żądam zwrotu zapłaconej kwoty w wysokości 215,00 zł. Informuję, że cała korespondencja z waszą firmą w razie nie spełnienia żądań będzie udostępniona UOKiK oraz opublikowana w mediach społecznościowych.
W dniu 2022-05-27 17:32:17
Proszę przesłać zdjęcia otrzymanego zamówienia.
2022-05-27 18:12
Przesyłam zdjęcia, które mama zrobiła swoim telefonem przed wyrzuceniem kwiatów i jest na nich też, to co wysłano zamiast nalewki babuni, jak się Pani wpatrzy to nazywa się to Beskidzka wiśnia, czy coś tam.... Karton jest oryginalny w którym dostarczone zostało zamówienie. Czy są to standardy ogólnie przyjęte w czasie dostarczania przesyłek? Oczywiście zdjęcia nie oddają tego, że kwiaty były na drucikach i poprzewracały się jak mama chciała je ułożyć w wazonie. Mieszkam daleko i sama nie mogłam zrobić tych zdjęć. W razie wątpliwości mama ma świadków jak wyglądała ta żenująca przesyłka.
W dniu 2022-05-27 18:43:02 użytkownik Poczta Kwiatowa
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. W ramach rekompensaty możemy zaproponować 30% zwrotu za bukiet.
2022-05-27 19:10
Nie zgadzamy się na rekompensatę 30%, ponieważ bukiet nadawał się tylko do śmietnika, a to znaczy że w 100%, a nie 30% był nie zgodny z zamówieniem.
W dniu 2022-05-27 19:12:05 użytkownik Poczta Kwiatowa
Możemy zaproponować dostawę bukietu przeprosinowego.
2022-05-27 20:14
Zgadzam się na bukiet przeprosinowy składający się z 12 róż. Świeżych, pięknie przybranych, nie zapakowanych w kartonowe pudło. Najbardziej zależy nam na zadowoleniu i szczęściu obdarowywanej osoby. W innym przypadku proszę o zwrot całej kwoty za którą sama kupię piękne kwiaty, bez pośredników. Proszę o podanie terminu dostawy.
Dnia 28 maja 2022 08:46:53 CEST, Poczta Kwiatowa napisał(a):
Bukiet przeprosinowy jest wysyłany od nas z siedziby firmą kurierską.
2022-05-28 10:36
Rozumiem, że dotrze dzisiaj? Bo w innym przypadku nie sądzę żeby był świeży. Na przykład gdy dotrze w poniedziałek.
Dnia 28 maja 2022 10:57:14 CEST, Poczta Kwiatowa napisał(a):
Najbliższy możliwy termin dostawy to poniedziałek. Nasza pracownia florystyczna pracuje w dniu jutrzejszym wraz z porozumieniem z firmą kurierską, która odbierze przesyłkę, aby została dostarczona na poniedziałek. Proszę o odpowiedź, czy mamy realizować
2022-05-28 11.55
W związku z tym rezygnuje z wiązanki przeprosinowej, nie realizować i żądam zwrotu 100% pieniędzy za wiązankę.
Dnia 28 maja 2022 12.08 CEST, Poczta Kwiatowa
Zleciliśmy zwrot pieniędzy. Jeszcze raz bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację.
30 maja 2022 CAŁA KWOTA WRÓCIŁA NA KONTO!!!
ZaletyUznali reklamację, można się uśmiać jakich używają argumentów
WadySame wady
~miyami / 2022-10-23 09:28
Ocena: 2.20 / 5
Dostałam od dzieci bukiet kwiatów, niestety róże były zwiędnięte. Zadzwoniłam od razu do kobiety która je przyniosła, wciskała, że są świeżutkie a ja powinnam dam im szansę i poczekać jak odżyją te rzekomo świeżutkie kwiaty. Kwiaty dostałam na urodziny, córki chciały mi zrobić przyjemność i za to zapłaciły. Dlaczego ktoś to wykorzystuje i liczy na to, że osoba obdarowana nie zwróci uwagi, że kwiaty są stare i zwiędnięte. Zdjęcie wysłałyśmy składając reklamację.
Kwiaty otrzymałam 21.10 a dzisiaj 23.10.muszę wyrzucić. Szkoda, czujemy się oszukane.
~MM / 2019-06-17 22:19
Ocena: 2.20 / 5
Produkt reklamowany jako dostawa w 3 godziny. Zamówiony w sobotę na konretna okazje. Dostawa nastąpiła w niedziele.
Firma tłumaczy się, ze florystką podjęła próbę dostawy i nie zastała nikogo. Dostawa nastąpiła po 6,5 godzinie od dokonania płatności zamiast po 3. Nie było żadnej kolejnej próby kontaktu, tylko jednostronna decyzja o dostawie w dniu kolejnym. Reklamacja odrzucona. Zdecydowanie nie polecam nikomu. Lepiej zadzwonić do lokalnej kwiaciarni - będzie taniej i pewniej.
WadyNie nabierać się na szybkie dostawy reklamowane przez ta firmę.
~Nat / 2020-03-14 22:26
Ocena: 2.20 / 5
Nie polecam, zamowilam koszyk srebrzysty dla mamy na urodziny i rozczarowal mnie totalnie. Myslalam ze to chociaz bedzie owiniete lub udekorowane kokarda a wszystko zostalo wrzucone w karton. Prezent Nie wart ceny
~Natalia / 2021-02-16 12:17
Ocena: 2.20 / 5
Przesyłka miała być dostarczona w poniedziałek. Kurier zadzwonił we wtorek, że droga jest nieprzejezdna a nie opłaca mu się nadrobić 5 km żeby pojechać drugą trasą w rezultacie oznajmił, że przyjedzie jutro...
Absolutny brak poszanowania klienta, który płaci za dostawę w określonym przez niego czasie.
~Netka / 2021-06-03 23:21
Ocena: 2.20 / 5
Stare kwiaty, które po 3 dniach nadawały się do kosza! Złożyłam reklamację na ich forum, ale nikt się nie odezwał. Napisałam maila. Po 4 dniach odpowiedź, że maila ma napisać mąż, bo to on zamawiał. Napisał. Odpowiedź od poczty kwiatowej, że już za późno. Czuję się oszukana. Omijajcie szerokim łukiem!
ZaletyBrak
WadyStare kwiaty
~Nigdy więcej / 2021-01-01 22:25
Ocena: 2.20 / 5
Nie polecam tej firmy. Kosz prezentowy za 238 zł z planowanym doręczeniem przed świętami 22.12 doszedł dopiero 29.12. Przesyłka wysłana dopiero 28.12 i moja prośba o skasowaniu zamówienia i zwrot kosztów zignorowania . Pomoc klienta nie jest pomocna. Strata czasu i pieniędzy bo osoby dla których była ta przesyłka wyjechały po świętach!
ZaletyBrak
~nikt / 2021-01-21 14:01
Ocena: 2.20 / 5
Firma nierzetelna, inne firmy są znacznie bardziej profesjonalne. Kod który proponują na powitanie w ogóle nie zadziałał i nie uznali w tej kwestii reklamacji. Korzystajcie z innych poczt kwiatowych.
~Paliwko / 2021-03-11 12:38
Ocena: 2.20 / 5
Dzień dobry,
Sytuacja jak wiele opisanych poniżej.
Kwiaty niedostarczone. 1 próba dostawy. Wyznaczony odbiór w punkcie - gdzieś... Odbiorca niech sobie sam odbiera. Poczta Kwiatowa umywa ręce.
Od kiedy Poczta Kwiatowa przeszła na masówkę zatraciła przyświecające jej cele i zaprzecza swojemu hasłu "dostarczamy uczucia".
Dostawę organizuje firma kurierska, która ma w d...domyśle, czy adresat dostanie niespodziankę.
Podejrzewam, że kurier w ogóle nie pofatygował się pod wskazany adres, lecz od razu zostawił przesyłkę w punkcie odbioru osobistego. Informacja o niedostarczeniu dotarła 9 godz. po próbie dostawy?!
Po korespondencji z Panią od reklamacji(od spuszczania ludzi na drzewo) jestem zażenowany! Żadnych konkretów, brak jakiegokolwiek wyjaśnienia. Lekceważące sformułowania i przekopiowywane formułki.
Nie pozdrawiam Poczty kwiatowej.
Były długoletni klient.
Zaletykiedyś mógłbym wymienić dużo - teraz brak
Wadydostawa a raczej jej brak
~Patrycja / 2021-01-20 11:28
Ocena: 2.20 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Kwiaty nie doszły na czas i nikt o tym nawet nie informował (sama musiałam dopraszać się dostarczenia bukietu). Kwiaty bardzo skromne, zupełnie inne niż na obrazku - szkoda, że nie ma tu opcji dodania zdjęć, aby pokazać różnicę.
WadyZero profesjonalizmu.
~Patryk / 2022-09-22 10:23
Ocena: 2.20 / 5
Ta firma to jedna wielka kpina. Firma nie dopięła terminu, pomyliła za drugim adresem Adresem. Chcieli dać 20% rabatu na następna imprezę.
~Paula / 2022-11-23 15:47
Ocena: 2.20 / 5
Firma to zwykli oszuści, co w dzisiejszych czasach nie powinno im ujść na sucho. Negatywne komentarze są usuwane. Zdjęcia ze strony w ogóle nie oddają realnych bukietów. Bukiet przyszedł mniejszy, kwiaty zamieniono i dwóch rodzajów w ogóle nie umieszczono w bukiecie. Na koniec dnia 1/3 chryzantem padła, bo były przekwitnięte. Nie uznają reklamacji, nie przyjmują uwag. Nigdy więcej- w internecie można znaleźć grupę ludzi oszukanych przez Pocztę Kwiatową oraz Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów również się za nich wziął.
ZaletyDostawa na czas- to tyle.
WadyWszystko inne, bukiet niekompletny, kwiaty zwiędłe, nie warte 150 zł.
~pawwell / 2019-08-26 16:41
Ocena: 2.20 / 5
wysyłka kwiatów za granicę to nie ich specjalność ,dwa razy próbowałem wysłać kwiaty rok po roku,dwa razy się nie udało .Opryskliwa obsługa reklamacji.
Zwrot środków po miesiącu.
Omijajcie szerokim łukiem.
~Piotr / 2019-03-13 15:15
Ocena: 2.20 / 5
Odradzam korzystania z usług tej firmy. Mama kwiatów w dzień Kobiet nie dostała. Mało tego, info o tym, że zlecenie nie zostanie zrealizowane otrzymałem mailem o 20. W tym momencie miałem sobie wyczarować kwiaty i wysłać mamie gołębiem na drugi koniec Polski.
Zaletybrak
WadyCałokształt
~Piotrek / 2020-04-27 16:52
Ocena: 2.20 / 5
Dostarczony bukiet byl o co najmniej 3 razy mniejszy niz zakupiony (bukiet kupiny o wartosci 350zl - najwiekszy jaki byl dostepny na stronie internetowej). Poza tym, w ogole nie przypominal tego ktory myslalem, ze kupuje. Po skontaktowaniu sie z Poczta Kwiatowa telefonicznie uslyszalem, ze jedyne co moga zrobic to przyslac bombonierke w ramach zadoscuczynienia do osoby, do ktorej kwiaty dostarczono(!?) Jak oznajmilem, ze to nie ta osoba zostala oszukana tylko ja i ze zepsuli niespodzianke urodzinowa, uslyszalem, ze jesli jestem niezadowolony to moga przyjechac w ciagu 2 dni i ZABRAC ten bukiez z powrotem.
Zdecydowanie niepolecam Poczty Kwiatowej!! Jest wystarczajaco duzo alternatywnych kwiaciarni zeby kupic kwiaty online.
ZaletyLatwosc zamawiania
Wady1. Towar otrzymany zulepnie inny od zamowionego!
2. Customer service bardzo nieprosesjonalny, a wrecz bezczelny.
nie polecam, dostarczono kwiaty z liścikiem podpisanym innym imieniem niż zamawiający, kwiaty jechały z kwiaciarni oddalonej o 100km i to w lato. Jakość bardzo marna. nie można komentować na stronie a chętnie ostrzegłabym wszystkich. na kontakt czekałam tygodniami, wszyscy umywają ręce od odpowiedzialności.Szefowa tego biznesu nawet nie podniosła telefonu by ze mną porozmawiać. żałosna próba zamknięcia mi ust poprzez rekompensatę w postaci wysłania róży przeprosinowej lub oddania mi jednej złotówki za bilecik źle wypisany, żenada, ludzie opanujcie się. nie polecam. dlaczego na stronie widnieją opinie klientów skoro nie ma możliwości dodania swojej opinii???