Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1701 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.11
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.44
  • Łatwość zamawiania
    3.15
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karol / 2021-02-12 15:33
    Ocena: 4.00 / 5
    Dostawa 2.5 h po czasie, ale szczęście osoby, która je otrzymała, bezcenne.
  • ~Mariola / 2021-02-12 14:50
    Ocena: 5.00 / 5
    To już kolejny raz jak dostaje prezenty przez pocztę kwiatową. Pięknie zapakowane Jestem bardzo zadowolona.
  • ~Mateusz / 2021-02-11 19:51
    Ocena: 1.00 / 5
    No wy chyba sobie jaja ze mnie robicie? XDDD
    Kwiaty zamówiłem w niedziele na czwartek. Mieliście 3 dni na przygotowanie, nie przygotowaliście się. Cały dzień dziewczyna czeka na kwiaty, bo urlop miała, jutro nie ma. Jeszcze proponujecie mi termin PO walentynkach? Żarty ze mnie sobie stroicie. A najlepsze jest „Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług I ZAPRASZAMY PONOWNIE”. Macie tupet. Oczywiście zgłaszam zwrot pieniędzy. Nigdy więcej nie zamawiam, absolutnie.
    ZaletyZadne
    WadyDuzo, powyżej wymienione
  • ~Adam / 2021-02-11 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zenada. Nie zrealizowane zamówienie na czas. Po moim kontakcie w tej sprawie otrzymałem lekkomysla odpowiedz "faktycznie tort nie został dostarczony" I tyle. Zaoferowano mi inny dzień. Zgodziłem się. Nie dostarczono ponownie! Po ingerencji juz o zwrot kosztów otrzymałem sam zwrot za tort. Nie uwzględniono tzw opłaty 19 zł ktora zapłaciłem za tzw dostarczenie na wyznaczony czas! Po mojej ingerencji znow odpowiedi ze nie ma możliwości zwrotu tej kwoty bo dotyczy ona kwiatow. Fakt kwiaty dostarczono. Jednak opłata 19 zł nie wyszczególnia kwiatów lecz cake zamówienie! Firma bogaci się nawet kosztem nie zrealizowanych z własnej winy zamówień. Złodziejstwo a obsługa poniżej czegokolwiek. Życzę bankructwa
  • ~nic-k / 2021-02-10 20:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak dla mnie best service, mógłbym codziennie otrzymywać taki bukiet :)
  • ~Maharet / 2021-02-10 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Kwiaty zamówione na urodziny dwa dni wcześniej -nie dotarły. Napisałam reklamację, wczesniej Zadzwoniłam. Zrzucili winę na kuriera Ups a mailowo na błąd systemu i że zamówienie nie pokazało się w kwiaciarni. Kłamią i się gubią. NIE DOSTARCZYLI zamówienia nawet kolejnego dnia !!! Baby na czacie jakaś tragedia. Firma z taką renomą, a klienta ma za nic. Ciekawe czy kasę odzyskam.
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwa
    Olewka
    Złodziejstwo
  • ~Tomek / 2021-02-10 11:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Na kilka razy jak zamawiałem od nich kwiaty raz mieli obsuwę. Zrozumiałem to bo to był akurat dzień kobiet i mieli pełne ręce roboty. Bukiet doszedł po prostu godzinę później. Dziewczyna była zaskoczona i o to właśnie mi chodziło.
  • ~Renata / 2021-02-09 19:53
    Ocena: 4.80 / 5
    Piękny bukiet, kwiaty bardzo świeże. Dostawa na czas i bardzo miła. Polecam.
  • ~Klaudia / 2021-02-08 16:02
    Ocena: 2.20 / 5
    Złożyłam zamówienie, które miało zostać doręczone do godziny 15:00. Dopłaciłam tez specjalnie aby otrzymać sms z potwierdzeniem doręczenia. O 15:30 sprawdziłam status zamówienia i nadal było w realizacji. Skontaktowałam się więc z pracownikiem poczty kwiatowej na infolinii i abstrahując już od absolutnie żenującej sytuacji, że Pan tłumaczył mi, że kwiaty nie dotarły na czas bo zaskoczył ich w środku lutego śnieg (mimo, że kwiaciarnia jak mnie zapewnił znajduje się w okolicy) to w dodatku był arogancki i chamski.

    Teksty jakimi uraczył mnie pracownik o numerze 456, że nie są stacją meteorologiczną są na najniższym poziomie i w firmie o wysokich standardach obsługi na jaką się kreują są absolutnie poniżej krytyki.
    Pan na koniec rozmowy życzył mi więcej empatii. zastanawiam się gdzie w takim razie jest ich empatia wobec klienta, który zapłacił na czas, złożył zamówienie, a jego zlecenie nie jest zrealizowane zgodnie z tym co obiecują na stronie.

    Pracownik na infolinii podnosił na mnie głos, a gdy powiedziałam, że wystarczyło na stronie rano umieścić informację o tym, że ze względu na (cokolwiek) mogą wystąpić opóźnienia to nie byłoby tematu bo mogłabym świadomie wziąć na siebie to ryzyko.
    Ta firma to absolutny skandal.
    Odradzam wszystkim.

    WadyObsluga klienta, zamówienie nierealizowane na czas, absurdalnie wysokie ceny
  • ~Piotr / 2021-02-08 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma która ma za nic klientów . Zamówiłem kwiaty na dzień matki nigdy nie dotarły . Wykręcaja się sianem ze nie moga zweryfikować zamówienia a pieniądze wzięli zwyczajne oszustwo. Nikomu nie polecam. Mam nadzieje ze splajtują a ich miejsce na rynku zajmie jakaś uczciwa firma
    WadyPienadze biorą chętnie mniej chętnie dostarczają przesylki
  • ~hanna / 2021-02-08 11:56
    Ocena: 3.00 / 5
    podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami dotyczącymi jakości produktu. Skrzynka na kwiaty beznadziejna biała z zieloną wstążeczką. Miała być szafirowa bez wstążki. Całość nazywała się : prowansalskie " coś tam "z kwiatami w takiej właśnie kolorystyce. Dostałam zupełnie co innego. A miała być prowansalska wiosna na 40-te urodziny córki. Oszustwo !!!, Zapamiętam nazwę firmy i będe ją odradzać komu się da.
    Zaletydostawa na czas
    WadyJak wyżej
  • ~Anna / 2021-02-03 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie opinie na ich stronie to klamstwo!
    Probowalam wielokrotnie dodac opinie na ich stronie ale sie poprostu nie da!

    Jestem bardzo rozczarowana jakoscia uslug I sposobem rozwiazania problemu.
    Bukiet zamowiony za ponad 200zl na rocznice rodzicow w zamian otrzymali wiazanke chryzantem (nie Jestem w stanie ukryc swojego rozgpryczenia, w dodatkowy nikt nie chce przyznac sie do bledu)


    NIE POLECAM


  • ~Kasia / 2021-02-02 19:16
    Ocena: 1.80 / 5
    Kwiaty nie zostały dostarczone na umówioną godzinę tj. do godziny 12. o godzinie 15.oo otrzymałam maila, że nie są w stanie przygotować takiego bukietu, za to mogą zaoferować przygotowanie innego oraz dostarczenie godz w dniu dzisiejszym w późniejszych godzinach. Zgodziłam się. Po czym kontakt się urwał. Kwiaty nie zostały dostarczone,nie otrzymałam także zwrotu pieniędzy.4
    RADZE NIE ZAMAWIAĆ tak kwiatów.
  • ~Krystyna / 2021-02-01 09:40
    Ocena: 5.00 / 5
    I na Dzień Babci i na Dzień Dziadka dostarczyli ode mnie prezenty na czas. Dziadkowie byli zadowoleni, dzięki! :)
  • ~Piotr / 2021-01-31 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Zlodzieje okradli mnie i nie dostarczyli kwiatow.
    Nie korzystajcie z ich usług.
    ZaletyZlodzieje
    WadyZlodzieje
  • ~Netti / 2021-01-31 11:07
    Ocena: 3.20 / 5
    Brak slow.Niestety na stronie poczty kwiatowej sa recenzje,ktore sa falszywe .To byl powod,dlaczego u nich zamowilam.opiniuj.pl znalazlam teraz przez przypadek,dlatego chce sie udzielic i innych ostrzec.Zamowilam 50 wspanialych roz w koszu.550zl...To co doszlo,nie odpowiadalo mojemu bukietowi na zdjeciu.Roze mialy w koszu rozmaite odstepy miedzy soba,powtykane jak akurat pasowalo, glowki roz mialy rozmaite wielkosc.Katastrofa....Lepszy bym w Supermarkt dostala.Jedyne co pasowalo to kolor.Szkoda, bo myslalam ze znalazlam strone,gdzie moge bez problemu z daleka cos zamowic......
    ZaletyDostawa punktualna
    WadyZdjecie bukietu nie odpowiadalo rzeczywistosci
  • ~Sebastian / 2021-01-30 17:00
    Ocena: 3.20 / 5
    Kasa wzięta kwiaty nie dostarczone, zero wyjaśnienia i odpowiedzi ze strony sprzedawcy.
    WadyBrak rzetelnej komunikacji.
  • ~Sebastian Kaminski / 2021-01-29 12:00
    Ocena: 1.40 / 5
    Dostawa spozniona. Kwiaty zwiedniete i poszarpane. Bukiet nawet nie przypomina bukietu ze zdjecia na stronie. Wino dolaczone do zestawu 3 razy tansze niz to ze zdjecia. Tragiczna obsluga klienta - zglaszajac reklamacje nikt nie odpowiada na email od trzech dni a przez tel powiedziano mi ze maja 14 dni. TRAGEDIA. NIGDY WIECEJ TEJ FIRMY!!!!
  • ~saab / 2021-01-28 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamowilam kwiaty na Dzien Babci. Koszt calego bukietu wyniosl mnie 200PLN. Kwiaty dotraly na czas ale bukiet wygladal jak ten z supermaketu za 30PLN. Czesc kwiatow byla nieswieza, calosc wygladala ubogo i malo estetycznie. Skontaktowalam sie z obsluga klienta. Na prawde niegdy nie doswiadczylam gorszej obslugi. Skandaliczne zachowanie pracownika. W skrocie zaoferowali mi 15% rabatu ktorego nie przyjelam. W zamian zarzadalam wytlumaczenia za co zostalo mi przyznane 15% rabatu. Otrzymalam wiadomosc zwrotna o tresci 'braki w przybraniu'. Kiedy poprosilam o wytlumaczenie terminu uslyszalam zebym nie czepiala sie za slowka i ze dyskusja jest skonczona. Skandaliczne zachowanie! Do tego zasugerowano abym zwrocila kwiaty w ciagu 14 dni! w stanie nienaruszonym! Wyslalam skarge ale jesli to nie pomorze sprawa trafi do rzecznika praw konsumenta. Zwyczajnie oszukuja ludzi.
  • ~jaceksea / 2021-01-28 11:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja córka, mieszkająca na stałe za granicą (ZEA), zamówiła w "Poczcie Kwiatowej" przesyłkę okolicznościową na Dzień Babci - dla swojej mamy, czyli babci jej synów,.
    Pierwsza (w przeddzień) przyszła maleńka paczuszka z wisiorkiem. Córka się bardzo zdziwiła, że tylko to, bo powinno być coś jeszcze: zestaw czekolad i karteczka z życzeniami. No, ale sądziliśmy, że przyjdzie w odpowiedni, zamówiony dzień. Nie przyszło!
    Rozpoczęły się poszukiwania i dopytywania.
    Pierwsza była internetowa korespondencja (dwukrotna, wraz z załącznikami - w tym fotokopie dokumentów i wszystkich zamówień i płatności) córki z firmą.
    Po pierwszym mailu ZERO ODPOWIEDZI!
    Po drugim zażądano m.in. nr-u przesyłki, doskonale widocznego na fotografiach. Podpisano - Patrycja Juszczak. Mimo to, numer przesyłki (101031664)
    został podany w kolejnym mailu.
    Tłumaczenie : "Mamy różne firmy odpowiadające za różne rzeczy" (naszym zdaniem bzdura!).
    Sprawdzono, że nr przesyłki istnieje w systemie, ale "nie wyszła z magazynu".
    Zaczęły się podchody telefoniczne z Warszawy - w końcu tańsze, niż połączenie z Dubaju! Jedyne, czegośmy się dowiedzieli, że - po pierwsze - korespondencja musi się odbywać drogą mailową. Natomiast wszelkie aktywności osób trzecich, w tym adresatów przesyłki, są nieuprawnione, bo nie są osobami zamawiającymi. W dodatku pani, z którą odbywała się konwersacja, była, - delikatnie mówiąc - niegrzeczna i bezczelna, włącznie z podniesionym głosem i "walnięciem słuchawką"! Rozmowa z numerem (22)8289595 dn.26 stycznia o godz. 11:11. Łatwo sprawdzić do kogo należał głos po drugiej stronie!
    Jedynym z nielicznych plusów "dobrej zmiany" jest to, że "My - Naród", szczęśliwie odzwyczailiśmy się od takich sposobów komunikacji z klientem!
    Zaproponowano córce zwrot pieniędzy - całe 18.- zł! A przecież nie o to chodziło!
    Następny mail od córki był z zapytaniem, czy jest możliwe doręczenie brakujących artykułów w terminie późniejszym. Ale "Poczta Kwiatowa" NIE MA KONTAKTU Z PRACOWNIĄ i zamówione przedmioty "mogą być wysłane jutro albo i za 2 tyg."
    Przeprosiny i wyrazy szacunku niczego tu nie zmieniają!
    KONIEC KORESPONDENCJI!
    Czy coś tu jest niejasne?
    Jak należy traktować nieodpowiedzialną i - pardon! - bezczelną firmę?
    Wszystkim chętnym serdecznie odradzamy kontaktów z "Pocztą Kwiatową". Podobno są inne firmy, świadczące te same usługi!
    Zaletybrak
    Wadynierzetelność nieterminowość, bezczelność
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1701
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1682
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 985
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.16, ilość opinii: 702
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 623
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4695
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028