Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iza / 2022-05-26 21:24
    Ocena: 2.20 / 5
    Kwiaty na Dzień Matki za 174 zł to jakiś żart: bukiet florysty robiło chyba ślepe dziecko, nieznające się na niczym. Chociaż biorąc pod uwagę opinie, które tutaj czytam, powinnam być szczęśliwa, że w ogóle cokolwiek do Mamy dotarło...
    Ostatni raz cokolwiek u nich zamówiłam.
    Dostawa niby gratis, ale przy finalizacji zamowienia okazuje się, że trzeba zapłacić 22 zł za dostawę między 9 a 22????‍♀️
    ZaletyJedyna zaleta, że cokolwiek na Dzień Matki dotarło
    WadyBrzydki, mały, nieforemny bukiet, nieadekwatny do ceny, nieprawdziwe informacje o bezpłatnej dostawie, za którą jednak trzeba zapłacić
  • ~Ja / 2021-01-25 19:41
    Ocena: 2.20 / 5
    Dno. Moje zamówienie nie dotarło. Dzień po planowanej dostawie byłam zapewniana że naprawiono błąd i będzie dostawa w następny dzień roboczy. Oczywiście nic się nie wydarzyło, mało tego dalej był błąd na zamówieniu.Zostalam oszukana.
  • ~jack / 2021-03-09 23:45
    Ocena: 2.20 / 5
    nie dostarczone w terminie, a i tak dostarczone mimo anulacji zamówienia
    nie polecam
  • ~Jb / 2020-05-27 17:38
    Ocena: 2.20 / 5
    Bukiet nawet nie podobny do tego ze zdjęcia. Cena zbyt wysoka jak na taki skład bukietu. A koszyk jak na truskawki. Porażka. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyNiezgodne z opisem, cena mocno zawyżona
  • ~Karolina / 2020-05-28 08:31
    Ocena: 2.20 / 5
    NIE POLECAM!!

    Zamowilam z kilkutygodniowym wyprzedzeniem na Dzien Mamy zdjecie, ksiazke i kwiaty. Zostalam zmuszona zaplacic dodatkowo za dostawe w dniu 26/05! Zdjecie przyszlo 22/05 psujac idee niespodzianki a ksiazka w ogole nie doszla! Osoba z dzialu obslugi klienta kompletnie nie przejela sie zaistniala sytuacja odpisujac “dziekujemy za skorzystanie z naszych uslug” zamiast wyjasnic co w firmie pocztakwiatowa nie funkcjonuje i postarac sie to jak najszybciej naprawic! Nieprofesjonalne podejscie i niepelna nieterminowa dostawa NIE POLECAM
    Wadyniepelna dostawa
    nieterminowa dostawa
    nieprofesjonalna obsluga klienta
  • ~Karolina / 2020-11-29 16:42
    Ocena: 2.20 / 5
    Kwiaty, ktore mualy byc dostarczone dwa dni temu nadal nie doszly. Nikt z Poczty Kawiatowej nie skontaktowal sie z nami do tej pory. Urodziny minely wiec z nispodzianki nici.
    WadyObsluga klienta
    Dostarcznie na czas
  • ~Kasia / 2016-06-16 11:37
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam wczoraj mały bukiet i wino. Cena za bukiet piwonii była zaskakująco niska bo jedynie 5zł. Ale Przesyłka wino bilecik uzbierało się prawie 70zł.Zapłaciłam błyskawicznie za swoje zamówienie i błyskawicznie otrzymałam potwierdzenie, ze przyjęto do realizacji i że przelew dotarł. Następnego dnia rano otrzymuje maila że oni maja pomyłkę i że piwonie nie kosztują 5 zł tylko 200zł i że albo dopłacę albo anulują zamówienie. Co mnie interesują ich pomyłki. zapłaciłam i chciałam to co zamówiłam. Pani w rekompensatę zaproponowała 20% rabatu. Porażka.
    WadyOszuści
  • ~Kasia / 2021-08-28 22:58
    Ocena: 2.20 / 5
    Po raz trzeci zamówione z tygodniowym wyprzedzeniem kwiaty nie dotarły w ustalonym dniu. Za pierwszym razem po reklamacji dostałam zwrot pieniędzy. Za drugim, kwiaty zostały dostarczone kilka dni później bez wyjaśnienia i przeprosin. Jestem w trakcie reklamacji niezrealizowanego trzeciego zamówienia. Więcej już z usług poczty kwiatowej nie będę korzystać, bo po zapłacie jeszcze musze się dopominać, zęby zamówienie było w ogóle realizowane.
    WadyPobierają pieniądze i nie dostarczają kwiatów.
  • ~Klaudia / 2021-02-08 16:02
    Ocena: 2.20 / 5
    Złożyłam zamówienie, które miało zostać doręczone do godziny 15:00. Dopłaciłam tez specjalnie aby otrzymać sms z potwierdzeniem doręczenia. O 15:30 sprawdziłam status zamówienia i nadal było w realizacji. Skontaktowałam się więc z pracownikiem poczty kwiatowej na infolinii i abstrahując już od absolutnie żenującej sytuacji, że Pan tłumaczył mi, że kwiaty nie dotarły na czas bo zaskoczył ich w środku lutego śnieg (mimo, że kwiaciarnia jak mnie zapewnił znajduje się w okolicy) to w dodatku był arogancki i chamski.

    Teksty jakimi uraczył mnie pracownik o numerze 456, że nie są stacją meteorologiczną są na najniższym poziomie i w firmie o wysokich standardach obsługi na jaką się kreują są absolutnie poniżej krytyki.
    Pan na koniec rozmowy życzył mi więcej empatii. zastanawiam się gdzie w takim razie jest ich empatia wobec klienta, który zapłacił na czas, złożył zamówienie, a jego zlecenie nie jest zrealizowane zgodnie z tym co obiecują na stronie.

    Pracownik na infolinii podnosił na mnie głos, a gdy powiedziałam, że wystarczyło na stronie rano umieścić informację o tym, że ze względu na (cokolwiek) mogą wystąpić opóźnienia to nie byłoby tematu bo mogłabym świadomie wziąć na siebie to ryzyko.
    Ta firma to absolutny skandal.
    Odradzam wszystkim.

    WadyObsluga klienta, zamówienie nierealizowane na czas, absurdalnie wysokie ceny
  • ~Kornelia / 2020-08-15 12:47
    Ocena: 2.20 / 5
    Bukiet dostarczony, inny od zamówionego i kosz z czekoladą nie pojawił się zupełnie pomimo zapewnień że został doręczony. Szkoda czasu i pieniędzy.
  • ~Krzysiek / 2021-05-27 14:11
    Ocena: 2.20 / 5
    Poczta kwiatowa po prostu nie poradziła sobie z dniem Matki 2021. Jeśli może mieli 20% zadowolonych klientów to max. Wszyscy znajomi narzekają. Niektórzy jeszcze nie dostali kwiatów a już jest 27.05.
    Customer service to porażka. Pani na temat reklamacji złych kwiatów odpowiedziała ze jeśli dostałeś kwiaty to się ciesz, nieważne jakie.
    Podsumowując żenada, brak profesjonalizmu, nabijanie ludzi w butelkę.
    Ps. A jaka rekompensata ofiarowują zniżkę na następne zakupy. Tylko po co? Ja nie mam zamiaru u nich nic już zamawiać.
    Tylko popsuli mi dzień.
    ZaletyBrak
    WadyCała poczta kwiatowa to jedna wielka wada. Oczywiście Polska poczta kwiatowa.
  • ~Krzysztof / 2017-05-13 16:57
    Ocena: 2.20 / 5
    Witam. Pracujac za granica zamowilem narzeczonej bukiet kwiatow Hollwood sredni mialy tam byc 3rodzaje kwiatow na ofercie wygladalo to super i potwierdzenie doreczenia sms (dodatkowo platne). Co sie okazalo ten pan co przyniosl bukiet to po jego zachowaniu mozna bylo wywnioskowac , ze robi to z przymusu lub wielkiej laski. Bukiet mial 1 rodzaj kwiatow i wstazke jak na pogrzeb. Kwiaty byly nieswieze wytrzymaly tylko dwa dni a sms o potwierdzeniu doreczenia otrzymalem 3 dnia. Postanowilem zlozyc reklamacje i po calotygodniowym przekamazaniu sie korespodencja dopiero doreczyli bukiet z przeprosinami ale juz nie taki jak zamawialem tylko mieszanka kwiatowa. Ten drugi bukiet byl ze swiezych kwiatow , ale niesmak pozostal. Uwazajcie skladajac zamowienia a jak cos z bukietem jest cos nie tak to trzeba bylo nie przyjmowac (tak mi ta pani pisala w korespondencji) tylko jak narzeczona mogla wiedziec jaki to mial byc bukiet jak chcialem jej zrobic niespodzianke. Pozdrawiam
    WadyBrak kompetencji kwiaciarnii
  • ~Libby / 2023-03-02 22:58
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam. Kwiaty przyszły stare. Następnego dnia już były zwiędnięte. Odpowiedz po reklamacji, że miały za ciepło w domu. Tylko ten jeden " bukiet" akurat od nich padł. Szczerze odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyStare kwiaty
    Fatalna obsługa poreklamacyjna
  • ~Luk / 2020-03-03 19:20
    Ocena: 2.20 / 5
    Niech komentarzem będzie to, że kwiaty zamówione na walentynki dotarły dzień po. Dziękuje. Nie skorzystam.
    WadyObsługa klienta 0, terminowość 0, dział reklamacji 0
  • ~Luna / 2021-05-27 14:28
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamawiałam kwiaty kilka razy i było ok, ale w tym roku to jakaś porażka. Bukiet nie dotarł na czas (do tej pory w ogóle nie został dostarczony). Brak odzewu ze strony sklepu - nie odpowiadają na maile, nie odpisują na wiadomości na Facebooku, przez czat i infolinię praktycznie nie da się połączyć, a wiadomości z formularza lecą chyba gdzieś w kosmos... Nie muszę chyba wspominać, że oczywiście pieniążki przyjęli niemal od razu, z potwierdzeniem płatności też nie było problemu. Gorzej z realizacją zamówienia... Bardzo liczyłam na przesyłkę dostarczoną w odpowiednim dniu, a teraz jestem ciekawa czy ona w ogóle dotrze pod wskazany adres...
  • ~Łukasz / 2017-04-04 21:26
    Ocena: 2.20 / 5
    Skandal, zamówienie dotarło o złej godzinie (było to kluczowe, poniewaz bukiet zamówiłem z okazji zaręczyn), gdy napisałem do poczty kwiatowej ta wyparła się wszystkiego i robiła ze mnie wariata, idę z nimi do sądu za niedotrzymanie warunków umowy, ale wynika to tylko z tego jak mnie potraktowali. Nie chciałoby mi się robić takiej afery z okazji bukietu, ale ich zachowanie i kłamanie prosto w oczy mnie do tego zmusiło. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySkandaliczna obsługa, brak dbałości o klienta.
  • ~Macław. / 2021-02-13 22:22
    Ocena: 2.20 / 5
    Złożyłem zamówienie w poniedziałek które miało dotrzeć do narzeczonej w sobotę , w piątek późnym popołudniem dostałem telefon że niestety nie uda się dostarczyć w sobotę, najwcześniej we wtorek. Odmowiłem , poprosiłem o zwrot pieniędzy po czym Pan przeprosil i powiedział że anuluje przesyłkę i zrobią zwrot na konto . W sobote okazało się że narzeczona bukiet dostala mimo mojej rezygnacji z zamówienia ale nie dostala truskawek w czekoladzie które zamówiłem razem z kwiatami . Dodam ze bukiet całkiem inny niż na zdjęciu. Tragedia, brak organizacji , zarządzania. Zdecydowanie nie polecam !!!
    WadyBrak organizacji , tragiczna obsługa klienta która nie rozumie prostych poleceń.
  • ~Marcin / 2023-06-30 16:54
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam tej firmy obsługa klienta może i szybko odpisuje ale jest arogancka, jako wieloletni klient zostałem potraktowany bez zrozumienia. Kwiaty dostarczone dziś były zwiędnięte. Wysłano mi zjecie z momentu przygotowania co z tego jak przyszło co innego. Nie polecam !!! Usługi nie są tanie a jakość już drugi raz słaba. Jako właściciel firmy zależy mi na opiniach klientów a tu jest na odwrót.
    ZaletyPo dzisiejszym dniu brak
    WadyArogancja zła obsługa klienta
  • ~Marysia / 2022-01-22 15:40
    Ocena: 2.20 / 5
    Odradzam ta firmę. Jeżeli macie farta to będzie ok ale u mnie nie dość że zamówienie nie zostało dostarczone to ludzie od reklamacji to jakaś kpina po prostu unikajcie tej firmy szerokim łukiem ja wydałam 200zl najgorzej jak tylko mogłam nigdy więcej
    WadyBrak szacunku do klienta
  • ~Meg / 2020-04-29 18:50
    Ocena: 2.20 / 5
    Najgorsza obsługa klienta jaką widziałam. Szczególnie pani, która zwie siebie „moderatorem” opinii - czytaj: negatywnej nie zamieszczę i zatruję życie klientowi, a do tego będę arogancka - tak mniej więcej wygląda obsługa klienta. Kwiaty nie dostarczone w terminie za który płacisz (po mailowych przepychankach zwrócono tę kwotę, więc warto się nie poddawać). Najgorsze w tym wszystkim jest to, że nie mogąc z powodu pandemii osobiście dostarczyć kwiatów , zamiast radości z obdarowania, użeram się z „obsługą klienta”. Dodam, że dostarczony bukiet jest duuużo mniejszy niż prezentowany na zdjęciu, a wino, które dołączają za dodatkową opłatą to koszmarek wart w zakupie pewnie 5-8 zł, a klient płaci 35! Nie polecam, a wręcz odradzam usługę Poczty Kwiatowej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976