strona 39 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~Natalia / 2021-02-16 12:17
Przesyłka miała być dostarczona w poniedziałek. Kurier zadzwonił we wtorek, że droga jest nieprzejezdna a nie opłaca mu się nadrobić 5 km żeby pojechać drugą trasą w rezultacie oznajmił, że przyjedzie jutro...
Absolutny brak poszanowania klienta, który płaci za dostawę w określonym przez niego czasie. -
-
~DanielO / 2021-02-16 09:07
Mimo że nie ma mnie w kraju mogłem swojej ukochanej sprawić radość wysyłając jej piękny bukiet róż. Wzruszyła się. Nie mogłem o niej zapomnieć w dniu zakochanych. -
~Dominik / 2021-02-15 23:09
Kwiaty na walentynki nie dotarły w ogóle. Zero aktualizacji co się dzieje z przesyłką ani nic. Nie polecam -
~Mary / 2021-02-15 12:05
Zamówienie nie zostało dostarczone, a skontaktowanie się z nimi w tej sprawie graniczy z cudem. Nie polecam nikomu zamawiać nic z tej firmy, to jest tragedia. ZaletyBrakWadyWszystko. Cała ta firma po porażka. -
~Richi / 2021-02-14 20:22
I pay for valentine flower but get flowers for funeral, they wont fix the order, they dont answer on mail, on phone they say they can't do anything... this was really disappointing. ZaletyNonWadyThey wont give money back or fix order -
~hy / 2021-02-14 19:40
PORAZKA DRAMAT NIE POLECAM _NIEKOMPETENTNOSC .zazucaja ludzia klamstwo ale nie bede juz z nimi ri=zomawiakk bedzie ktos inny bardziej obezany w tych sprawach Zaletyty placisz szybko a oni maja cie w d......Wady.od 1-do 10 0daje 100 -
~Edyta / 2021-02-13 23:56
Jestem bardzo zadowolony z dostawy prezenty truskawek w czekoladzie. Ale kilka tulipanow za taka cene srednie bukuet piekny na stronie a w rzeczystosci jest tylko kilka tulipanow. Rozczarowana. Nie wiem czy to zalezy od kwiaciarni gdzie mieszkasz. Ja zamawialam z Rzeszowa. -
~Macław. / 2021-02-13 22:22
Złożyłem zamówienie w poniedziałek które miało dotrzeć do narzeczonej w sobotę , w piątek późnym popołudniem dostałem telefon że niestety nie uda się dostarczyć w sobotę, najwcześniej we wtorek. Odmowiłem , poprosiłem o zwrot pieniędzy po czym Pan przeprosil i powiedział że anuluje przesyłkę i zrobią zwrot na konto . W sobote okazało się że narzeczona bukiet dostala mimo mojej rezygnacji z zamówienia ale nie dostala truskawek w czekoladzie które zamówiłem razem z kwiatami . Dodam ze bukiet całkiem inny niż na zdjęciu. Tragedia, brak organizacji , zarządzania. Zdecydowanie nie polecam !!! WadyBrak organizacji , tragiczna obsługa klienta która nie rozumie prostych poleceń. -
-
~Kazimiera / 2021-02-13 18:50
Pięknie wykonana kompozycja kwiatowa!
Bardzo miła obsługa oraz dostawa na umówioną godzinę! -
~Bartek / 2021-02-13 13:21
Wysłałem kwiaty na walentynki, wysłali kurierem UPS, kurier sie nie pojawił i nie zadzwonił. NIE POLECAM Wadynie dostarczona przesyłka -
~Były klient poczty kwiatowej / 2021-02-13 12:42
W czołówce strony internetowej jest informacja, że dostarczają towar na czas. Bzdura. Towar jest niedostarczone w ogóle. Obsługa klienta niekompetentna, bez podstawowych umiejętności rozmowy z klientem, znudzona pracą i niekryjąca, że ma klienta głęboko w poważaniu. Najgorsza forma kwiatowa na rynku, najgorsza obsługa klienta na świecie. Skandaliczny poziom rozpatrywania reklamacji. WadyNiedostarczanie towaru, skandaliczna obsługa klienta, ignorowanie reklamacji. -
~Slav / 2021-02-13 12:23
Największa porażka . Paczka dojdzie do mnie spóźniona o trzy dni, czyli nie będzie niespodzianki . Zero wiadomości od nich . Dopiero gdy się zapytałem ,dostałem wiadomość od że będzie opóźniona . Paczka za 500 zł a oni chcą mi dać rekompensatę 19 zł . Pisząc do nich trzecia wiadomość ,nie odpisują . ZaletyZero zaletWadyZero kontaktu, spóźniona przesyłka której jeszcze nie widziałem. Nie polecam -
~Barthus Kwas / 2021-02-13 11:02
Żona biorąc poranny prysznic nie słyszała jak kurier dobija się do mieszkania.
Kurier zamiast spróbować ponownie lub poprostu zadzwonić, zawiózł kwiaty na pocztę główną wysyłają powiadomienie smsem. Pisząc na czacie po opisaniu sytuacji przekierowują z bota na bota. Kpina i Chamstwo. Podejście do klienta...ZaletyBrak.WadyDostawa i Podejście do Klienta -
~Agnieszka / 2021-02-12 20:03
Firma jest reprezentowana przez niekompetentnych ludzi, zlecenia nie docierają na czas, panie w BOK rzucają sluchawka, gdy padają pytania związane z terminami, niezrealizowanymi przesyłkami. Proces reklamacji jest długi i męczący. Na koniec, firma blokuje możliwość wystawiania negatywnych komentarzy w mediach społecznościowych. Zupełne nieporozumienie!!! Unikać, uciekać, nigdy nie ryzykować z tą firmą zakupy choćby lizaka. ZaletyZadnychWadyCeny, obsługa firmy -
~Adam / 2021-02-12 19:39
Zenada. Nie zrealizowane zamówienie na czas. Po moim kontakcie w tej sprawie otrzymałem lekkomysla odpowiedz "faktycznie tort nie został dostarczony" I tyle. Zaoferowano mi inny dzień. Zgodziłem się. Nie dostarczono ponownie! Po ingerencji juz o zwrot kosztów otrzymałem sam zwrot za tort. Nie uwzględniono tzw opłaty 19 zł ktora zapłaciłem za tzw dostarczenie na wyznaczony czas! Po mojej ingerencji znow odpowiedi ze nie ma możliwości zwrotu tej kwoty bo dotyczy ona kwiatow. Fakt kwiaty dostarczono. Jednak opłata 19 zł nie wyszczególnia kwiatów lecz cake zamówienie! Firma bogaci się nawet kosztem nie zrealizowanych z własnej winy zamówień. Złodziejstwo a obsługa poniżej czegokolwiek. Życzę bankructwa ZaletyBrakWadyTępota działu obsługi klienta, złodziejstwo/wyludzanie -
~Magdalena / 2021-02-12 18:28
Ta firma to jeden wielki żart. Absolutnie nie polecam. Ludzie na infolinii nie maja zielonego pojęcia o tym co dzieje się z przesyłkami, natomiast kurierzy robią łaskę, żeby w ogóle przesyłkę dostarczyć. Nigdy więcej nie skorzystam z usług firmy i wszystkim będę to odradzać. ZaletyNie maWadyCała firma to jedna wielka WADA -
-
~Karol / 2021-02-12 15:33
Dostawa 2.5 h po czasie, ale szczęście osoby, która je otrzymała, bezcenne. -
~Mariola / 2021-02-12 14:50
To już kolejny raz jak dostaje prezenty przez pocztę kwiatową. Pięknie zapakowane Jestem bardzo zadowolona. -
~Mateusz / 2021-02-11 19:51
No wy chyba sobie jaja ze mnie robicie? XDDD
Kwiaty zamówiłem w niedziele na czwartek. Mieliście 3 dni na przygotowanie, nie przygotowaliście się. Cały dzień dziewczyna czeka na kwiaty, bo urlop miała, jutro nie ma. Jeszcze proponujecie mi termin PO walentynkach? Żarty ze mnie sobie stroicie. A najlepsze jest „Dziękujemy za skorzystanie z naszych usług I ZAPRASZAMY PONOWNIE”. Macie tupet. Oczywiście zgłaszam zwrot pieniędzy. Nigdy więcej nie zamawiam, absolutnie.ZaletyZadneWadyDuzo, powyżej wymienione -
~Adam / 2021-02-11 11:59
Zenada. Nie zrealizowane zamówienie na czas. Po moim kontakcie w tej sprawie otrzymałem lekkomysla odpowiedz "faktycznie tort nie został dostarczony" I tyle. Zaoferowano mi inny dzień. Zgodziłem się. Nie dostarczono ponownie! Po ingerencji juz o zwrot kosztów otrzymałem sam zwrot za tort. Nie uwzględniono tzw opłaty 19 zł ktora zapłaciłem za tzw dostarczenie na wyznaczony czas! Po mojej ingerencji znow odpowiedi ze nie ma możliwości zwrotu tej kwoty bo dotyczy ona kwiatow. Fakt kwiaty dostarczono. Jednak opłata 19 zł nie wyszczególnia kwiatów lecz cake zamówienie! Firma bogaci się nawet kosztem nie zrealizowanych z własnej winy zamówień. Złodziejstwo a obsługa poniżej czegokolwiek. Życzę bankructwa
strona 39 z 85
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »