Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Asia / 2015-10-14 17:54
    Ocena: 2.20 / 5
    Beznadzieja. Dno i metr mułu. Obsługa klienta żenująca - na infolinii nikt nic nie wie, na maile odpowiedzieli dopiero po groźbie sporu na PayPalu. "Odezwiemy się" w ich przypadku oznacza "spadaj na drzewo i daj nam spokój". Dostawa opóźniona kilka dni nawet w zwykły dzień powszedni. Nigdy więcej.
    Zaletyasortyment
    Wadywszystko inne
  • ~Azziedevil / 2020-05-27 21:12
    Ocena: 2.20 / 5
    Brak kontaktu z kimkolwiek z obsługi.
    Doręczone dzień po terminie z sypiącymi się płatkami a tekst na bileciku wizualnie tragedia.
    Ponadto drogo i jeszcze moderowane opinie.
    Albo piszesz dobrze ,albo wcale.
    I zwą się Liderami na rynku.
    Żenada.
    ZaletyWyparte przez wady.
    WadyJak w opinii.
  • ~BAnna / 2021-03-11 20:58
    Ocena: 2.20 / 5
    Zapłaciłam za dostawę w Sandomierzu godzinach 18;00-20;00 i o owszem o 20;00 otrzymałam potwierdzenie doręczenia sms, które kosztowało 3 złote, ale w rzeczywistości kwiaty zostały doręczone o 14;00 jakiejś sąsiadce osoby dla której były kwiaty.
    Porażka!
  • ~Bartek / 2021-02-13 13:21
    Ocena: 2.20 / 5
    Wysłałem kwiaty na walentynki, wysłali kurierem UPS, kurier sie nie pojawił i nie zadzwonił. NIE POLECAM
    Wadynie dostarczona przesyłka
  • ~Beata / 2020-12-28 09:53
    Ocena: 2.20 / 5
    Niestety bardzo jestem rozczarowana poczta kwiatowa. Zamowienie bylo zlozone w listopadzie na wigilje. Nie dotartlo. Ciezko bylo wyslac email, a gdy po swietach sie dodzwonilam Pani ktora odebrala byla niemila, najpierw Powiedziala, ze nie ma takiego zamowienia, poznie, ze zadnego maila z reklamacja nie dostali a na koniec powiedziala, ze przez telefon nic nie da sie zrobic maila ma i ja mam czekać. Jest to ostatni raz jak tu zamawiam. Polecam ekwiaty, nie wiem czemu podkusiło mnie żeby spróbować inna stronę.
  • ~Bella / 2019-01-24 14:05
    Ocena: 2.20 / 5
    MASAKRA NIE POLECAM!!!! Zamówiłam kosz na dzień Babci który miał dojść w poniedziałek i do tej pory go nie ma, oczywiście zadzwoniłam tam powiedziano mi że dojdzie we wtorek nie doszło miał dojść dzis i nadal nie ma. Pieniążki też wysłałam od razu więc ani pieniędzy ani koszyka dla babci nie mam!!!
  • ~BennyK / 2015-02-06 14:38
    Ocena: 2.20 / 5
    Jestem podwójnie zawiedziony...
    Po pierwsze kwiaty miały być niespodzianką a kurier przed dostawą zadzwonił do osoby obdarowanej przedstawiając się że jest z poczty kwiatowej i że ma przesyłkę. Trudno się było domyśleć jaką...

    Po drugie róży miały być czerwone i różowe a dostarczono czerwone i białe...
    ZaletyMniej niż wad
    WadyJak w opinii
    zamówienie było na dzień 31.01.
  • ~BS / 2022-03-14 21:38
    Ocena: 2.20 / 5
    Szczerze mówiąc wcześniej byłem zadowolony z realizowanych zamówień, tym razem zamawiałem w sobotę kwiaty na imieniny w niedzielę i ku mojemu zaskoczeniu sklep odmówił realizacji zamówienia BEZ PODANIA JAKIEJKOLWIEK PRZYCZYNY. Dostałem propozycję dostarczenia na następny dzień i innych kwiatów, co uważam za nieprofesjonalne. Co gorsza zgodziłem się i poprosiłem o extra prezent dla odbiorcy ze względu na dostawę następnego dnia. Dostałem tylko maila, że mogą dać zniżkę na następne zakupy??? JAKIE NASTĘPNE??? Poprosiłem o zwrot pieniędzy i takie to moje obecne doświadczenie. Nie polecam, albo zmienił się właściciel albo mają inne problemy, ale to nie podejście do biznesu.
    ZaletyWybór który nie jest prawdziwy jednak.
    WadyBrak kreatywności i chęci dokończenia biznesu.
  • ~Danuta / 2020-03-07 12:59
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam bukiet na 80-te urodziny.Dostawa nastąpiła w wyznaczonym przedziale czasowym,ale o jeden dzień za wcześnie!Zamówiony bukiet bardzo odbiegał od tego zamówionego(firma otrzymała ode mnie zdjęcia!)-inne kwiaty nieestetycznie ułożone.Złożyłam natychmiast reklamację (urodziny były dnia następnego)i poprosiłam o dostarczenie/wymianę właściwego bukietu. Odpowiedź firmy była powalająca: 15%(kwiaty+dostawa196PLN) rabatu na następny zakup!!!... albo zwrot gotówki(na moje żądanie!),jeżeli zamawiający(czyli ja-odległość 700km) lub odbiorca (kobieta 80letnia) osobiście zwrócimy kwiaty do kwiaciarni w stanie nienaruszonym i niezmieniony.Bzdura kompletna!Przecież to nie był bukiet ze sztucznych kwiatów!
    Żeby nie podejrzewać którejkolwiek strony o oszustwo/wyłudzenie, proponuję,aby kwiaciarnia w Szczecinku przekazała całą kwotę 196PLN na schronisko dla zwierząt w Szczecinku. To mnie usatysfakcjonuje.
    Prosiłabym o wiadomość,kiedy została kwota przekazana(???).
    Zalety???
    WadyJakość towaru i usług.
  • ~EL / 2020-02-06 09:25
    Ocena: 2.20 / 5
    Jestem rozczarowana, złozyłam zamówienie o 9 rano a dostawa miała zostać zrealizowana w przeciągu 3 godzin. O godz. 20 otrzymałam telefon, że usługa może kwiaty mogą zostac dostarczone dopiero przed godz. 22. Zrezygnowałam więc i nie usłyszałam nawet słowa przeprszam.
  • ~EP / 2024-01-05 20:19
    Ocena: 2.20 / 5
    Niestety, pomimo negatywnych opinii zaufałam tej firmie. NIGDY WIĘCEJ. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ STRONIE INTERNETOWEJ. Poczta kwiatowa was zawiedzie - nie dostarczy kwiatów, pomimo pobrania pieniędzy za dostarczenie w wybranym terminie Powiadomienie o braku możliwości realizacji usługi przychodzi po czasie w którym można jeszcze jakoś zaradzić sytuacji. Szkoda pieniędzy
    ZaletyDobra strona internetowa
    WadyRealizacja zamówienia. Niedotrzymywanie terminów
  • ~Esh / 2018-06-07 13:31
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam w ogóle! Zamówienie niezrealizowane, nikt nie odpowiada za reklamacje, prezent na Dzien Matki okazal sie totalnym niewypalem.
  • ~exigardo / 2019-03-13 14:13
    Ocena: 2.20 / 5
    Gdyby dało się ocenić na 0 to dokładnie na taką ocenę zasługuje ta firma a chamstwo pracowników nie mieści się w jakiejkolwiek skali. Zamówiłem bukiet na dzień kobiet (chwalą się na stronie, że doręczają w 3h kwiaty i nie ma żadnej inf o opóźnieniach) ale jak to zwykle bywa w międzyczasie się okazało, że odbiorczyni wychodzi z pracy wcześniej czyli o 16. Niezwłocznie napisałem przez stronę (nie mogłem zadzwonić, spotkania, praca etc) do tej "firmy" żeby ich o tym poinformować, niestety kuriera nie było więc tuz przed 16 zadzwoniłem żeby anulowac zamówienie i tu się zaczęło. Na przysłowiową gębę konsultant uzyskał informację, ze kwiaciarnia nie anuluje tego zamówienia był przy tym chamski i opryskliwy, podnosił głos i nie docierało do niego, że odbiorczyni wyjechała z miasta i nie ma możliwości doręczenia pod innym adresem a dostarczenie kwiatów na dzień kobiet 11 marca to za przeproszeniem ale można sobie w dupę wsadzić ale oni w tym nic niestosownego nie widzą. W kolejnej rozmowie zadzwoniłem do działu reklamacji, gdzie pani poinformowała mnie, ze ten dział pracuje do 16, no spoko. W poniedziałek rano znowu zadzwoniłem do tego samego działu, gdzie konsultant powiedział, ze reklamacje to trzeba przez stronę skladać i on jej nie przyjmie WTF? zadzwoniłem i wybrałem cyferkę reklamacji i jej nie chcą przyjąć, bez komentarza. Napisałem reklamację, oczywiście odrzucona. po 5 dniach nie ma bukietu ani pieniędzy i oczywiście nikt nie raczył sie skontaktować ze mną jako nadawcą co dalej zrobić. Bukiet zamówiony z katalogu nie był personalizowany więc nie rozumiem czemu nie można tego anulować i oddać mi pieniądze, zwykli ZŁODZIEJE. Oczywiście odpowiedź z reklamacji była grubo po 16, kolejne kłamstwo, sprawa jak wiele innych w sprawie tej firmy zgłoszona do rzecznika konsumentów, uważajcie, nie polecam, omijać szerokim łukiem bo faktycznie, tanio nie jest ale jak się nie ma czasu to się potem cierpi ech :/
    ZaletyBRAK
    WadyCAŁOŚĆ
  • ~Fifi / 2020-06-10 18:15
    Ocena: 2.20 / 5
    Kwiaty na Dzien Matki zamowilam w koszu w wersji SREDNIEJ. Dostawa byla punktualna, ale jakosc i swiezosc kwiatow, jak i wielkosc koszyka nie byla zgodna z oczekiwaniami i zamowieniem. Gerbery byly wuskubane, brakowalo im platkow, gozdziki mialy wylamane glowki, elementy zielone byly suche i zwiędłe. A koszyk byl w rozmiarze MALYM. Zlozylam reklamacje. Po wymianie kilku maili w koncu uzyskalam zwrot 20% wartosci zamowienia na konto. Probowano wyrownac moje straty kuponem na 15% rabatu na nastepne zakupy. Firma nierzetelna. Z trudnoscia rozwiazuje reklamacje. Gdyby firmie zalezalo na jej dobrym imieniu, to zwrocilaby cala kwote. Lepiej byloby gdyby zerwala wspolprace z kwiaciarnia w Radomiu ktora w dobie pandemii oszukiwala klientow i udawala ze wywiazala sie ze zlecenia. Nie polecam!!!!
    WadyNiska jakosc
  • ~gb / 2015-07-18 19:07
    Ocena: 2.20 / 5

    Zamowilem kosz z herbatami dla taty ktory przebywal w szpitalu. Zamowienie oplacilem tego samego dnia poprzez system PayPal. Nie otrzymawszy potwierdzenie oplaty ze strony pocztykwiatowej.pl postanowilem zadzwonic na obsluge klienta... Po odsluchaniu kilku melodyjek i 20 min oczekiwania wybralem opcje, w ktorej konsultant oddzwania do klienta... I nic, brak telefonu od poczty kwiatowej... Wyslalem e-maila... Na drugi dzien otrzymalem wiadomosc ze pieniadze wplynely dopiero nastepnego dnia po 20 i nie sa w stanie zrealizowac zamowienia... Zaproponowano dorewczenie na 3 dni po wyznaczonym przeze mnie terminie doreczenia. Sam prowadze sklep internetowy i wiem, ze platnosci z PayPala przychodza bez opoznien! Wyslalem e-mail z zadaniem zwrotu pieniedzy... Od dwoch dni zadnej odpowiedzi... Od lat korzystalem z uslug pocztykwiatowej.pl... Podkreslam slowo KORZYSTALEM!!!
  • ~Gosia / 2020-05-29 20:39
    Ocena: 2.20 / 5
    Złodzieje ! Nie dotrzymują terminu mimo dopłaty ! Bukiet zwiędnięte , inny niż zamawiałam . Oszustwo !!!!!! Telefon nie działa , na maile nie odpowiadają!!!! W dupie mają klienta . Omijać szerokim łukiem ! Banda oszołomów !!!!!
  • ~Gosiag / 2016-05-27 15:12
    Ocena: 2.20 / 5
    Jedno wielkie rozczarowanie. Firma reklamowala sie gdzie tylko mogla, jak to dostarcza piekne kwiaty na dzien matki punktualnie i na czas... Nabralam sie na te obietnice... Zamowilam kwiaty dzien wczesniej. Wybralam bukiet konwalii, bo sa to kwiaty, ktore dla mojej mamy wiele znacza... Inne internetowe serwisy kwiatowe, ktore sprawdzilam nie oferowaly konwalii, dlatego zdecydowalam sie na Poczte Kwiatowa. Zlozenie zamowienia nie bylo trudne i zajelo mi tylko chwile. Kilka minut pozniej na moja skrzynke mailowa przyszla wiadosc potwierdzajaca przyjecie oplaty i zamowienia. W mailu bylo napisane, ze za kazdym razem, kiedy status mojego zamowienia ulegnie zmianie, zostane o tym poinformowana. Nic takiego jednak sie nie stalo. Ten pierwszy mail byl rowniez ostatnim jaki otrzymalam od Poczty Kwiatowej. Przyszedl dzien matki i... NIC? Cisza zupelna, kwiatow brak. Napisalam maila z zapytaniem o obecny status przesylki, nikt nic nie odpisal. O godzinie 19:00 zlapalam za sluchawke i po 25 minutach sluchania beznadziejnej muzyczki ktos wreszcie odebral. Pani powiedziala, zebym poczekala chwilke a ona skontaktuje sie z kwiaciarnia, odpowiedzialna za dostawe tego konkretnego bukietu. Nikt w kwiaciarni ponoc nie oodebral telefonu, wiec pani z Poczty Kwiatowej obiecala, ze zadzwoni jeszcze raz za chwile i da mi znac (zadzwoni lub wysle maila) . Niestety, to rowniez byly puste obietnice. Nie dostalam ani maila and nikt do mnie nie zadzwonil. Kwiaty jednak dotarly... O godzinie 20.00... Bukiet wygladal na zwiedly i nie mial nic wspolnego z bukietem, ktory zamowilam. Nie byly to konwalie, na ktorych tak bardzo mi zależało. Nie otrzymalam od Poczty Kwiatowej zadnego wytlumaczenia. Podejrzewam, ze jakbym ni zadzwonila, to mama nie otrzymałaby żadnego bukietu... Jak mozna tak traktowac klientow? Wstyd! Pierwszy i ostatni raz zamowilam kwiaty przez Poczte Kwiatowa, stanowczo nie polecam!
  • ~Greg / 2017-03-13 08:24
    Ocena: 2.20 / 5
    Firma po prostu już nie panuje nad swoim biznesem. & marca skorzystałem dwa razy w życiu z ich usług, pierwszy i ostatni, na szczęście płaciłem bonami więc zaryzykowałem. Kwiaty doszły w terminie założonym w zamówieniu i tu jedyny plus jaki mogę dać. Do bukietu miała być dołączona kawa - nie doszła, bukiet po 1,5 dnia po prostu padł i do wywalenia. Złożyłem reklamację, kawa ma być ponoć dostarczona ale co do bukietu to miałem zrobić zdjęcie (regulamin), trudno robiąc komuś niespodziankę i widząc się z nią dopiero po 5 dniach zadzwonić i powiedzieć żeby zdjęcia robiła jak padły, po prostu poleciały do kosza i tyle, reklamacja w dniu dzisiejszym złożona ale Pani na infolinii wręcz powiedziała, że jak nie mam zdjęć to pewnie mówię nieprawdę bo ona musi być sprawiedliwa. Podsumowując: drogo, nierzetelnie, klient jest nieuczciwy, NIE POLECAM !!!
  • ~ines / 2012-03-08 18:58
    Ocena: 2.20 / 5
    Wczoraj dostałam bukiet od ukochanego..... całe szczęście, że go nie widział bo w życiu by mi takiego nie dał. Masakra! Dziś róże z bólem serca wyrzuciłam do kosza, bo po prostu zwiędły już całkiem;/ Wiem, że dał za nie ponad 200 zł...a tu wciskają jakieś stare kwiatki;/ to kpina z klienta moim zdaniem. Rozumiem gdyby to była jakaś kwiaciarnia w małym mieście...ale mieszkam w Krakowie, więc dostawa świeżych kwiatów jest pewnie codziennie a do poczty kwiatowej upychają to co nie zeszło.
    Wadystare kwiatki
  • ~Iwona / 2021-01-23 10:23
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam! Wysłano zupełnie inne kwiaty,niż zostały zamówione, bez kontaktu ze zleceniodawcą. Porażka!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976