Nic nie było na czas, infolinia i kontakt email cisza... Czekam na zwrot pieniądzy, nie małych z resztą.... Oszustwo.
ZaletyNie ma
WadyWszystko co oferują
~Kamil / 2021-03-08 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Firma porażka!!!! Nie polecam !!!
Gwarancja dostawy na czas z czego sie nie wywiązują !!! 3majcie sie od nich z daleka !!!
WadyWszystko
~Dominik / 2021-03-07 17:14
Ocena: 2.60 / 5
Kwiaty przyszly 3 godziny po czasie, bukiet był całkowicie inny niż zamawiany. Na obsługę nie da się dodzwonić.
~martuska / 2021-03-07 16:36
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu wstyd! Kosz 18 róż zamówiony 2 Marca nadawal się do kosza 4 Marca, kwiaty nieświeże a w reklamacji dostałam odpowiedz ze róże zostały ''za późno lub nierównomiernie podlane''. Nie polecam! I przestrzegam przyszłych klientów, naprawdę nie warto, bo można się tylko wstydu najeść, gdy odbiorca dostanie takie kwiaty.
~Beata / 2021-03-05 19:56
Ocena: 1.20 / 5
NIE POLECAM OSTRZEGAM PRZED OSZUSTAMI
Jestem osobą obdarowaną przez pocztę kwiatową.pl miała to być niespodzianka od bliskich mi osób niestety dostarczono mi badziew nazwany przez nich bukietem. Kwiaty były zeschnięte i przywiędłe. Nie kupilabym takich na cmentarz A co dopiero komuś w prezencie. Po włożeniu ich do wazonu woda zrobiła się brązowa. Rozcięłam wiązanie A w środku były czarne i zgnite i nadawały się tylko do wyrzucenia. Rozczarowanie okropne ale z uwagi na fakt że zamówienie złożyły bliskie mi osoby nie chciałam im robić przykrości. Zrobiłam zdjęcia tych kwiatów i im wysłałam A po dwóch dniach odwazylam się porozmawiać na ten temat. Okazało się że koleżanki od razu złożyły reklamację ponieważ zamawialy piękny bukiet ze zdjęcia A ja otrzymałam jakiś koszmar koszmarów za który one zapłaciły 180zł dzisiaj to ja jestem oburzona na takie oszustwo za takie pieniądze. Niestety poczta kwiatowa.pl nie widzi problemu i nie uznaje reklamacji. Na maile odpowiada bezczelnie i usuwa negatywne komentarze. Firma która w taki sposób oszukuje swoich klientów czuje się bezkarnie. Ostrzegam wszystkich przed zamawianiem usługi w tej firmie. Są nieuczciwi i nierzetelni
WadyStare kwiaty koszmar koszmarów
~Malagutti / 2021-03-05 19:50
Ocena: 2.00 / 5
Zamówienie nie zostało dostarczone, mimo kilkukrotnego potwierdzenia ze strony pracowników infolinii, że będzie na czas.
Skandaliczne zachowanie ze strony pracowników infolinii, rozłączanie się, obietnice kontaktu zwrotnego, wulgaryzmy w tle rozmowy, niestosowne komentarze na temat klienta, słyszane od innych agentów w tle rozmowy.
~Elbrus / 2021-03-05 15:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam,
Zamówienie wysłane 02.03.2021 na firma@pocztakwaitowa.pl -> brak reakcji. Ponaglenie wysłane 03.03.2021 na ten sam adres. Kontakt przez czat na stronie 04.03.2021 -> osoba z chatu twierdziła że nic nie doszło na podany e-mail, wysłane na info@pocztakwiatowa.pl agent z czatu stwierdził że email dotarł. 05.03.2021 ponowny kontakt z czatem, zostałem przełączony na tego samego agenta -> tym razem Pan/Pani stwierdzili że nie mają dostępu do obu adresów email. Kontakt około 9:00 rano. Po południu o 15:20 otrzymuję maila o następującej treści:
Dzień dobry,
Państwa zamówienie jest procedowane. Termin 08.03.2021 jest dostępny do realizacji. W dniu dzisiejszym otrzymają Państwo potwierdzenie z wyceną.
Z poważaniem
W mailu dołączona korespondencja łącznie z pierwszym mailem z dnia 03.03.2021. :) Czyli jednak dotarł?!
Podsumowując:
- niekompetentni
- mijający się z prawdą
- nie poczuwający się do odpowiedzialności
Poziom obsługi klienta żenujący. Nie polecam!
~Slawomir / 2021-03-05 05:50
Ocena: 1.40 / 5
Wysyłają stare kwiaty które po 2 dniach opadają
ZaletyZadne
WadyBeznadziejne jakościowo kwiaty
~Jędrzejewski / 2021-03-04 10:30
Ocena: 5.00 / 5
Zamówienie składa się w łatwy sposób, jest szybko realizowane. Raz zapomniałem o urodzinach żony i udało się, by tego samego dnia dostała kwiaty.
~Dominik / 2021-03-03 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie nie polecam. Bukiet zamówiony z dostawą pomiędzy 9 a 12. Dowiedziałem się ok. 16.30, że kwiaty wciąż nie dotarły. Po dodzwonieniu się na infolinię Pani poinformowała mnie, że żadna kwiaciarnia nie jest w stanie zrealizować zamówienia, więc może mi zaproponować albo zwrot pieniędzy, albo dostawę 2 dni później... Moja mama została bez prezentu ode mnie na 60te urodziny, więc jeśli zależy Wam, aby Wasi bliscy nie byli zawiedzeni, to nie korzystajcie z usług Poczty Kwiatowe...
~Łukasz / 2021-03-03 10:40
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem kwiaty dla znajomej z okazji urodzin z dostawą w t samym dniu (opłata +19 PLN) Kwiaty nie zostały doręczone. Z infolinią brak kontaktu... Kilka połączeń po wysłuchaniu komputera rozłączonych.
Następnego dnia napisałem reklamację... Cisza. Po dodzwonieniu się na infolinię i wysłuchaniu 20 minut muzyki pod opcja reklamację zostałem przełączony do bok, gdzie jakąś arogancka dziewucha kazała napisać maila i się rozłączyła...
ZaletyBrak
WadyBrak dostawy
~Anita / 2021-03-02 14:51
Ocena: 2.40 / 5
Kompletnie nie polecam !Skoro ktoś zamawia kwiaty więc ma nadzieje że zostaną one dostarczone... jednak nic takiego nie zachodzi, status przesyłki doręczono -tylko gdzie,bo napewno nie pod podany adres,zero wyjaśnień, kontakt beznadziejny!
~Nigdy więcej! / 2021-02-27 14:16
Ocena: 1.33 / 5
Absolutnie nie polecam korzystania z usług tej firmy! Reklamują się, ze dostarczają kwiaty na czas co jest oczywiście totalną bzdura jak się okazuje... Zamówiłam kwiaty w dniu 20.02. z data doręczenia na 26.02. W dniu Imienin mojej mamy. Oczywiście pocztę kwiatową takie zlecenie przerosło bo mama kwiatów nie dostała, wiec nie wiem czym ta firma tak na prawdę się zajmuje i za co biorą pieniądze? Zapłaciłam za konkretną usługę, która nie została wykonana! Oczywiście zero informacji o tym, ze kwiaty nie zostały doręczone i kiedy zostaną doręczone, totalna olewka klienta. Zadzwoniłam na infolinie, próbując złożyć reklamacje, natomiast Pan, który odebrał niby z działu reklamacji (tak sugerował automat jak się łączyłam) stwierdził, ze reklamacje można składać tylko mailowo i czas oczekiwania to 3 dni. Zapytałam czy czas oczekiwania na kwiaty to również 3 dni? Pan nie wiedział co odpowiedzieć, wiec postanowił się rozłączyć... jeżeli ktokolwiek chce zamówić kwiaty na ważną dla niego okazje to nie polecam i przestrzegam.. ciekawe czy kwiaty zamawiane np na ślub tez wysyłają tydzień po? Lepiej już chyba zadzwonić do lokalnej kwiaciarni i tam zamówić kwiaty niż korzystać z tych wątpliwych „usług” pośredników..
ZaletyBrak zalet!
WadySame
~Savvah / 2021-02-26 20:03
Ocena: 2.40 / 5
Zamowienie mialo byc dzisiaj na konkretna okazje. Oczywiscie nie dotarlo. Na czacie jedna pracownica przelaczyla mnie do drugiej po czym kontakt sie urwal. Telefonicznie nie udalo mi sie dodzwonic w ogole, bylam ciagle rozlaczana. Zamowilam za ponad 400zl, mam nadzieje, ze odzyskam te pieniadze. Kiedys juz zamawialam i nie bylo problemu, dzisiaj tragedia.
Jestem wsciekla, bo moja mama caly dzien czekala na kwiaty i tylko sie rozczarowala w waznym dla niej dniu. Wstyd, pocztokwiatowa!
WadyBrak kontaktu, zamowienie nie zostalo zrealizowane
~Julka / 2021-02-26 11:47
Ocena: 5.00 / 5
Zamawiałam przyjaciółce kosz upominkowy z okazji narodzin dziecka z pluszakiem dla maluszka i słodkościami oraz winkiem bezalkoholowym dla rodziców. Osobiście nie miałam możliwości do niej pojechać, ale chciałam pokazać, że cieszę się wraz z nią. Składanie zamówień jest banalnie proste. Prezent dotarł o wyznaczonej godzinie i dokładnie taki jaki zamówiłam. Także jestem zadowolona i przyjaciółka również, bo nie spodziewała się takie fajnego podarku :)
ZaletyŁatwość składania zamówień
Dostawa na czas
Zgodność z opisem na stronie
~Kuba / 2021-02-24 17:18
Ocena: 3.40 / 5
Wczoraj o godzinie 8rano zamówiłem w raz z Żona kwiaty na urodziny dla mamy wszytsko ladnie pieknie kwiaciarnia na miejscu ktora obsługuje dostawę kwiaty miały być dostarczone miedzy 9-20 zadnej wiadomosci tylko tyle ze została potwierdzona platnosc na czacie ok 17 pani napisała ze jest w trakcie realizacji po 20 pisalem do taty paczka nie dotarła dzis rano pisalem na czacie pani poinformowała mnie ze nie było kwiaciarni i nie zostało to zrealizowane po czym albo zrmwrot pieniedzy albo kwiatki beda doslane z Warszawy plus bombonierka z przeprosinami podziękowałem poprosiłem i zwrot . Tak się chyba nie robi myslam ze firma mając dobre opinie wywiazuje się z powierzonych zadań korzystałem pierwszy i ostatni raz
ZaletySzybki zwrot.
WadyZero powiadomien sms o dalszym ciągu w przesyle albo o jej braku
~Urodzinowa Klientka / 2021-02-24 17:10
Ocena: 4.20 / 5
Ceny wysokie, ale odnoszę się akurat nie do kwiatów, a do asortymentu prezentowego. Zamówiłam kosz "Delikatny" I naszyjnik serduszko z bursztynem. Kosz przyszedł przepiękny i wygląda jeszcze lepiej niż na stronie. Użyto nieco innych kwiatów i kolor kompozycji to taki koralowy róż vs. liliowy ze strony, ale naprawdę kwiaciarnia się postarała i podoba mi się bardziej niż to zdjęcie poglądowe. Na dodatek całość wydaje się jakieś 50% większa niż na stronie. Za 119 złotych kwiaty przeszły moje oczekiwania. Wyglądają też bardzo świeżo, dostałam zdjęcie. Natomiast naszyjnik oczywiście ładny i zgodny z tym, co jest na stronie, ale został zapakowany w tandetne pomarańczowe pudełeczko z grubego papieru, które odbiera kompletnie efekt srebrnej biżuterii. Pasowałoby do kolorowej bransoletki na gumce. Na stronie naszyjnik jest w eleganckim kremowo-bialym pudeleczku, a nam dali jakieś pomarańczowe... Bleh. Biżuterii raczej już tam nie zamówię, ale kwiaty polecam.
ZaletyŚwieże kwiaty na czas
WadyBiżuteria tandetnie zapakowana
~Aneta / 2021-02-24 14:31
Ocena: 2.40 / 5
Totalne rozczarowanie.Zamowilam bukiet z okazji Dnia Babci,po uiszczeniu dodatkowej oplaty aby bukiet dostarczono w tym samym dni.Nie dośc,ze bukiet dotarl nastepnego dnia czyli 24h za pozno to w dodatku kwiaty byly w polowie zwiedniete.Po napisaniu 3 reklamacji,minal juz miesiac i nadal oczekuje odpowiedzi.To byl pierwszy i ostatni raza.Napewno nie powtorze i NIE POLECAM
~kot / 2021-02-23 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Po dwóch dniach wyjaśniania gdzie sa kwiaty.... Uważajcie na nich
Dzień dobry, dziękujemy za zgłoszenie.
Zgodnie z ustaleniami, zamówienie powinno zostać doręczone w dniu 22 luty.
Niestety nasza kwiaciarnia lokalna nie wykonała zadania, tłumacząc wizytą u lekarza.
W związku z brakiem realizacji, zamówienie 101075906 wycofujemy.
Przekazujemy pełen zwrot na Pana konto.
Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dołożymy starań, aby w przyszłości podobne zdarzenie nie miało miejsca.
Z wyrazami szacunku,
Natalia
~rozczarowana klientka / 2021-02-22 21:03
Ocena: 1.80 / 5
Poczta nie dotrzymuje terminu dostaw. Bardzo utrudniony kontakt telefoniczny. Nieuczciwe traktowanie klienta. Nie polecam usług.
Zaletybrak
Wadynie dotrzymywanie terminu dostawy
nie przestrzeganie warunków umowy