strona 36 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~Luiza / 2018-03-07 19:33
Zdecydowanie odradzam, kwiaty za ponad 310 zł a zwiędły po jednym dniu. Miała być niespodzianka a najadłam się wstydu. Obsługa klienta na poziomie zerowym. Po prostu żenada. -
-
~Lula / 2020-05-27 12:52
Zamówiłam kwiaty z winem dla mojej mamy. Zapłaciłam dodatkowe 22pln za dostawę 26.05 .20. Kwiaty dotarły 27.05 bez wina, za które zapłaciłam 40pln. Próba kontaktu telefonicznego daremna , bo przez 45 minut nikt nie odebrał telefonu. Wysłałam e-mail i czekam na zwrot pieniędzy .
Zepsutego Dnia Mamy niestety nie da się cofnąć ...
D -
~Maciej / 2019-01-31 21:25
Kwiaty zwiedly po niespelna dwoch dniach. Reklamacja nie uwzglednona. Zdecydowanie nie polecam -
~Marcin / 2015-09-20 14:26
Nie polecam zdecydowanie,oszukują ludzi,nabijają w butelke.Kwiaty które zamówiłem dla Ukochanej nie dotarły w terminie.czekałem trzy dni! To wstyd -
~Marcin / 2021-03-08 22:29
Kwiaty mialy byc dostarczone w Dniu Kobiet, niestety brak kontaktu zarowno ze strony firmy jak i kwiaciarni, totalne olanie sprawy. Osoba czekala od 9 do 22 i sie niedoczekala, PORAZKA I SCAM!!! WadyBiora kase i nie realizuja zamowien! -
~Marcin / 2021-03-08 22:50
Kasują 22zl i nie dostarczają wogole. Żałosne i kompromitujące. Nigdy więcej , a zapłaciłem ponad 300zl. Dosłownie chamstwo w stosunku do klienta delikatniej mówiąc. ZaletyBrakWadyBrak dostawy pomimo zaplaty -
~Mariola / 2014-05-26 21:06
POCZTA KWIATOWA - SKANDALICZNE LEKCEWAŻENIE KLIENTA.
Żenada i totalne lekceważenie. Zero telefonu, brak przysyłki w terminie. Kompletne ignorowanie klientów. DWANAŚCIE dni przed terminem złożyłam i opłaciłam przesyłkę - i chałą nie została dostarczona!!!!!!! SKANDAL. -
~mariusz / 2023-03-08 20:20
zamowilem kwiaty na dzien kobiet nie dotarly nigdy wiecej -
-
~Miłosz / 2019-06-25 13:49
Kwiaty wyglądają zupełnie inaczej niż te które zamówiłem, róże są maleńkie prawie niewidoczne, do tego trochę zieleni i tyle. Jestem bardzo rozczarowany, ładniejszy bukiet można kupić w supermarkecie i to za 9 razy mniej pieniędzy. Oszuści i tyle, nie polecam! ZaletyBrakWadyProdukt niezgodny z opisem
Drogo
Nie dostarczają na czas -
~MM / 2020-12-03 11:44
Beznadziejna firma. Nie dotrzymali terminu dostawy bukietu urodzinowego dla starszej osoby, nie zareagowali w żaden sposób, gdy pisałam do nich tego dnia, ze kuriera nadal nie ma, a kończy się termin dostawy (do 20), i po fakcie w żaden sposób nie chcą zadośćuczynić. Kurier dotarł dzień później, a ich propozycja jest, że można zwrócić produkt wtedy zwrócą pieniądze lub ewentualnie dadzą rabat na kolejne zamówienie. Jestem w szoku, jak firma, która pisze o emocjach, daje obietnice gwarancji satysfakcji tak może postępować z Klientem, bo sposób korespondencji ze mną mailowy dalece odbiega od jakichkolwiek nawet przeprosin. Nie polecam, nie można na nich liczyć, a kwiaty i przesyłka tania nie jest. ZaletybrakWadybrak terminowości, brak należytej obsługi klienta, brak reakcji i pomocy, nieprzyjemna obsługa -
~monika / 2019-06-14 21:56
zamowilam bukiet z roz z dwoma serduszkami na slub.Za dostarczenie po19 zaplacilam wiecej Miala to byc niespodzianka na kuzynki slub. Kwiaty dostarczono przed slubem po13 wiazanka tak biedna z czerwona kokarda i jednym serduszkiem.wiocha taka ze az mi styd bylo za ta tragicznie biedna wiazanke. Opinie na ich stronie nie moglam dodac bo twierdza ze juz ktos wystawil opinie . Zenada oszustwo Wadywszystko wadliwe -
~Monika / 2020-12-31 15:08
Paczka na swieta nie zostala dostarczona na czas. Nie bylo zadnej informacji o opoznieniu. Po 5 dniach zadzwonilam do Warszawy, nie wiem z Kim rozmawialam bo Pani nie chciala powiedziec. Paczka zostala otrzymana (kosz VIP), ale kosza nie bylo! Obsluga klienta to zenada, pracownicy musza Isc na Kurs jak rozmawiac z klientem. Nigdy wiecej nie skorzystam z Ich uslug, jest duzo innych firm na rynku. ZaletyZadneWadyWszystkie mozliwe -
~Natalia / 2020-06-02 05:43
Doświadczyłam dokładnie tego samego co wiekszość komentujacych tutaj klientów. Kwiaty zamowione na Dzień Matki nigdy nie doszły i mam teraz wrażenie, ze dojść nie miały. Każda próba kontaktu z dzialem Obsługi KIienta-nieudana. Telefon rozłaczany, po drugiej stronie chatu ptawdopodonie boot. Po złozeniu reklamacji na stronie dostałam kopie swojej wiadomosci ale bez zadnej informacji o tym kiedy sprawa zostanie rozwiazana. Nie łudzę się, ze bedzie. Spróbuję skontaktować sie z bankiem i odzyskać pieniadze w ten sposob.
Jest to oszustwo, a ten proceder powinien zostać zbadany przez odpowiedni organ.WadyOszusci, brak Działu Obsługi Klienta. -
~Nie polecam / 2022-05-26 16:33
Nie polecam, kwiaty wogole inne niż na zdjęciu, za tą kwotę to miała bym z 50 pięknych róż ... -
~Nina / 2021-03-15 15:03
Obsługa klienta na beznadziejny poziomie. Pani zamiast przeprosić za słabej jakości bukiet, totalnie olała sprawę w dość niegrzecznie sformułowanym e-mailu. Porażka! Nie polecam. WadyObsluga klienta -
~Patrycja / 2020-01-07 10:59
Bilecik nie dołączony,a zapłacony. Paczka zamówiona 27 grudnia 2019 z prośbą o dostarczenie 2 stycznia, niestety doszła dopiero 7 stycznia. Pan na infolinii bardzo opryskliwy, miałam wrażenie, że upominam się o coś co mi się nie należy, a przecież zapłaciłam za paczkę ponad 200 zł... Jedyne co potrafił mi powiedzieć to to, żebym złożyła reklamację i że po co dzwonie, bo powielam im zgłoszenia i on ma dużo pracy, zatem na końcu przekazał moje zgłoszenie do koleżanki jako pilne, jednak nikt nie oddzwonił. Reasumując nie polecam, jeśli chcecie paczkę na czas to lepiej to zrobić na własną rękę. Ja przyjechałam dod domu i byłam szybciej niż paczka- odebrałam ja od kuriera. Firma bardzo niekompetenta, a klienta na infolinii traktują bardzo skandalicznie. ZaletyProdukt zgodny był z opisemWadyCała reszta -
-
~Pawel / 2018-05-26 18:28
Dno i wodorosty ludzie nie dajcie się oszukac miało zamówienie być dostarczone na 11 nie zdążyli do 16 ręce opadaja ZaletyBrakWadyMyślenie i oszustwo -
~peter / 2011-06-07 18:30
Niestety, miałem wątpliwą przyjemność skorzystania z usług poczty kwiatowej....
Ze swojej strony spełniłem wszystkie warunki - podałem pełne dane, natychmiast przelałem pieniądze.
Oczywiście opcja dostawy na konkretną godzinę przerosła możliwości firmy....
Kwiaty zamiast DO 16.00 w końcu przybyły PO 20.00!!!
Ktoś z bliskich osób stracił kilka godzin czekając na miłą niespodziankę i się nie doczekał.
Zamiast niespodzianki poczucie zawodu, nerwy, stracony czas, pozmieniane plany...
Później jakieś głupie tłumaczenia, że kwiaciarnia miała niewyraźny nr faxu czy coś...
Co mnie to obchodzi?
Jeżeli ktoś się bierze za działalność w tak wrażliwej dziedzinie to albo niech to robi dobrze albo wcale.
I jeszcze te głupkowate tłumaczenia...
To nie jest profesjonalna firma....
Następnym razem poszukam czegoś innego.
Nie polecam
-
~Przemyslaw / 2019-09-04 13:02
Kompletny brak kontaktu z nadawcą bukietu przy problemach kwiaciarni z dostawą. Niespodzianki mają to do siebie, ze nie uprzedza się obdarowanego. Niestety kwiaciarnie, z którymi współpracuje ten portal, nie maja obowiązku infomorwac sponsora bukietu o fakcie niezastania odbiorcy.
Ot próbują, wysyłają SMS i kasują 100 zł.
Nie miałem nawet możliwości interweniować bądź osobiście odebrać bukietu.
Lipa.
Obsługa portalu, chyba wlacicielka, powołuje się na Regulamin który sama redagowała ...
NIE POLECAM -
~Rozczarowany klient / 2020-12-30 08:06
Witam. Obsługa klienta jest nieakceptowalna. Zamówiony produkt, był niewłaściwie spakoway i uległ uszkodzeniu w transporcie. Został zwrócoy do nadawcy. Do ponownej wysyłku już nie doszło, mimo wielokrotnego kontaktu z mojej strony zarówno telefonicznego, jak i mailowego. Ostatecznie zamówienie, bez słowa wyjaśnienia zostało WYCOFANE, chociaż mailowo był potwierdzony termin ponownej dostawy. Prezent świąteczny nie dotarł do odbiorcy.
strona 36 z 86
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »