Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

pocztakwiatowa.pl opinie

Ocena na podstawie 1697 opinii

2.51 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    2.10
  • Dostawa
    2.32
  • Poziom cen
    2.43
  • Łatwość zamawiania
    3.14
  • Asortyment
    2.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2021-03-11 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie po wpisaniu kodu pocztowego jest informacja ze dostawa w dniu wczuraj dziś i jutro o dodatkowo za to doplsam 19zl!
    Po czym wczuraj miały kwiaty być dostarczone nikt się ze mną nje skontaktował że nie będzie dostarczone i w dodatku najwcześniej mogą dostarczyć ba wtorek!
    Miał być czwartek a proponują wtorek gdzie na stronie jest cały czas dostawa dostępna!
    Żart!!!

    Rok temu było to samo!! Drugi raz próbuje na urodziny dostarczyć kwiaty i nie mkge!!
    Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostawy
  • ~Zosia2008 / 2021-03-11 18:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kwiaty inne niż zamawiałam (inny kolor). Wybrałam godziny dostarczenia miedzy 18.00 a 20.00 (doszło 17.15, a powiadomienie o dostarczeniu dostałam o 18.10).
  • ~Marcelina / 2021-03-11 13:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Wczoraj na dzień mężczyzny wysłałam kosz słodkości dla swojego faceta. Bez problemu doszedł. Otrzymałam smsa o doręczeniu, a potem jeszcze telefon z podziękowaniami od niego. Dobrze, że istniej opcja takich prezentów, szczególnie jak się mieszka w dwóch różnych oddalonych od siebie miastach.
  • ~Paliwko / 2021-03-11 12:38
    Ocena: 2.20 / 5
    Dzień dobry,
    Sytuacja jak wiele opisanych poniżej.
    Kwiaty niedostarczone. 1 próba dostawy. Wyznaczony odbiór w punkcie - gdzieś... Odbiorca niech sobie sam odbiera. Poczta Kwiatowa umywa ręce.
    Od kiedy Poczta Kwiatowa przeszła na masówkę zatraciła przyświecające jej cele i zaprzecza swojemu hasłu "dostarczamy uczucia".
    Dostawę organizuje firma kurierska, która ma w d...domyśle, czy adresat dostanie niespodziankę.
    Podejrzewam, że kurier w ogóle nie pofatygował się pod wskazany adres, lecz od razu zostawił przesyłkę w punkcie odbioru osobistego. Informacja o niedostarczeniu dotarła 9 godz. po próbie dostawy?!
    Po korespondencji z Panią od reklamacji(od spuszczania ludzi na drzewo) jestem zażenowany! Żadnych konkretów, brak jakiegokolwiek wyjaśnienia. Lekceważące sformułowania i przekopiowywane formułki.

    Nie pozdrawiam Poczty kwiatowej.
    Były długoletni klient.
    Zaletykiedyś mógłbym wymienić dużo - teraz brak
    Wadydostawa a raczej jej brak
  • ~Martyna / 2021-03-10 23:17
    Ocena: 2.60 / 5
    Kwiaty nie zostały dostarczone! Dostałam maila z przełożeniem terminu na następny dzień 10.03.21 dziś niestety nie zostały dostarczone,nie idzie się tam dodzwonić, poprosiłam o zwrot pieniędzy gdyż osoba oczekująca na kwiaty niestety nie bedxie dostępna jutro pod wskazanym adresem. Niestety jestem zawiedziona! Czekam na dalszy ciąg.
  • ~Adam / 2021-03-10 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty dotarły dzień po zamówieniu poprzez fizyczną wizytę w innej kwiaciarni i nowym zakupem kwiatów na żywo.
    Reklamacja ciągle w toku, zero kontaktu przez telefon, mail oraz chat. Obsługa klienta poniżej zera.
    Wytłumaczenie braku dostawy: tu cytuję: ''nikogo nie było w domu'' gdzie jak wiadomo od czasów lockdownu wszyscy są w domu :D
    Zaletybrak
  • ~Tomasz / 2021-03-10 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty nie dostarczone! Jestem bardzo nie zadowolony! Nie rekomenduje! Spodziewam się że dostanę pieniądze z powrotem!!
    WadyNikt nie odpowiada na maila!
  • ~W / 2021-03-10 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd, ostatni raz zamawiałam. Ani pieniędzy ani kwiatów ani odzewu. Mail wysłany, na czacie arogancja, wstyd nie firma
    ZaletyBrak
    WadyWszystko inne
  • ~Pepek / 2021-03-10 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty nie dostarczone Kontakt do dupy więc nie polecam poczty kwiatowej .Firma dziad omijać z daleka . Zobaczymy co będzie ze zwrotem pieniędzy , napiszę póżniej
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyBrak komunikacji Żenada
  • ~Krzysztof / 2021-03-10 11:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty nie dostarczone. Brak informacji o tym co sie stalo i jaki powod opoznienia. Beznadziejna i wrecz nie grzeczna obsluga Klienta
    ZaletyBrak
    WadyJakosc obslugi Klienta. Niewywiazywanie sie ze zobowiazań
  • ~ML / 2021-03-10 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo jestem nie zadowolona z obsługi zamówiłam wiązankę na pogrzeb wiązanka przyszła- ale o dzień za wcześnie, masakra poziom usług i obsługi zerowy.
    O braku możliwości kontaktu to już nie wspomnę, jak udało mi się wreszcie dzwonić to odebrał Pan,który chyba pracuje
    za karę nie kompetentny nic nie wiedzący i opryskliwy.Kontakt e mailowy poniżej krytyki nikt nie odpowiada, mało że nie odpowiadają to nawet nie odczytują wiadomości
    Nikomu nie polecam współpracy z Pocztą kwiatową
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji obsługa poniżej krytyki
  • ~Kolejny_niezadowolony_klient / 2021-03-10 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo deklaracji kwiaciarni i wysyłania nachalnych maili oraz postów na Facebooku o dostarczenie wszystkiego terminowo, kwiaty nigdy nie dotarły. Miały być dwa dni temu, do chwili obecnej status w ogóle nie uległ zmianie mimo opłacenia natychmiastowo BLIK-iem. Telefonów nie odbierają, na Facebooku nie odpisują, na czacie jestem rozłączany po przedstawieniu problemu. Dziś łaskawie mi odpisano (per "ty"), "wyślij maila z reklamacją" - którego już dawno to wysłałem. "Czekaj w takim razie 14 dni". 14 dni oczekiwania przy niewywiązaniu się z umowy, a może rozważą reklamację? Żałosne. Nie da się dojść do polubownego rozwiązania sprawy. Oczywiście pieniądze wzięli, ale reszty to już załatwiać nie chcą. Obsługa bardzo niemila i nieprofesjonalne - nigdy więcej nie skorzystam i nikomu nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak profesjonalizmu, nie dostarczają produktów, nie zwracają pieniędzy, niemiła obsługa, utrudniony kontakt, kłamliwe maile i posty na Facebooku wprowadzające klientów w błąd.
  • ~Szymon / 2021-03-10 10:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Dramat kwiaty nie dostarczone , o pieniądze dwa dni trzeba się upominać , jedna z najgorszych internetowych kwiaciarni. Nie polecam
  • ~ZEN / 2021-03-10 09:32
    Ocena: 1.60 / 5
    Niestety Poczta Kwiatowa nie poradziła sobie z żadnym ze złożonych i opłaconych przeze mnie 04 marca zamówień i kwiaty nie dotarły do dnia dzisiejszego. Tym bardziej dziwi fakt iż w dniu 08.03 otrzymałem kilka zachęt do składania kolejnych zamówień z "gwarancją dostawy tego samego dnia". Bardzo nieprofesjonalne. Nie polecam!
    WadyZnaczne pogorszenie usług
    Kwiaty nie dostarczone do Odbiorców
  • ~Agnieszka / 2021-03-10 09:29
    Ocena: 1.80 / 5
    Łatwość zamówienia-tak, ale później to już dramat. Firma nie dostarczyła kwiatów. Brak kontaktu, nie można się dodzwonić,drogą elektroniczną też nie można załatwić. Od 2 dni zero informacji, kwiatów nie ma, pieniędzy też.
  • ~Marlena / 2021-03-10 06:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka masakra nikomu nie polecam. Zapłaciłam 195 zł a kwiaty nie zostały dostarczone.
  • ~Mat / 2021-03-10 05:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu dramat! Kwiaty zamówione na dzień kobiet, oczywiście NIE zostały dostarczone. Wszelkie próby kontaktu z działem reklamacji bezskuteczne. Całkowity brak profesjonalizmu, obsługa klienta i komunikacja na żenującym poziomie. Otrzymałem odpowiedź po 5 wiadomościach e-mail, że kwiaty na dzień kobiet mogą być dostarczone...12.03. Brak jakichkolwiek słów przeprosin, czy ewentualnej rekompensaty.
  • ~jack / 2021-03-09 23:45
    Ocena: 2.20 / 5
    nie dostarczone w terminie, a i tak dostarczone mimo anulacji zamówienia
    nie polecam
  • ~Sara / 2021-03-09 23:03
    Ocena: 1.80 / 5
    Panowie w Kwiaciarniach są piękne bukiety które też są dostarczane do domu bądź biura i to w dużo niższych cenach.Lokalna Kwiaciarnia bardziej dba o klienta ponieważ chcę żeby ponownie wrócił wystarczy wejść na stronę Kwiaciarni zadzwonić i zamowić zapewniam że kwiaty będą świeże i dostarczone na czas.Wystarczy pomyśleć że Kwiaciarnie które zostały pozostawione same sobie przez Rząd podczas pandemi szanują każdego klienta i dbają o ich zadowolenie Poczta kwiatowa niestety już niekoniecznie po tylu latach się nachapali i podchodzą olewająco do klientów. Taka prawda ????????????
  • ~Nat / 2021-03-09 22:45
    Ocena: 3.40 / 5
    Dramat w trzech aktach. Szkoda strzępić języka, ale po kilku tragizmach które nam tam firma zrobiła. Rezygnujemy. Złodzieje i oszuści. Towar gorszy niż w biedronce za ceny Bristola
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1697
Empik.com
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1679
Tauron
Ocena: 1.37, ilość opinii: 979
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 696
Komputronik.pl
Ocena: 3.38, ilość opinii: 622
Zalando.pl
Ocena: 2.11, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976